Név
Becenév mezitlábas1
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Tisztelt Cégvezető, Érdekképviseleti Vezető! Meghívjuk a taxi szolgáltatás körülményeinek és szabályrendszerének modernizálása, valamint az utasközönség kiszolgálásának jobbítása érdekében kidolgozott és elfogadott javaslataink elkészülte óta eltelt időszakban történt változások és események kiértékelésére irányuló tárgyalásra. A tárgyalás támogatja Dr. Komáromi Endrét – a Főváros képviselőjét – tekintettel a TGFSZ őt megkereső levelében foglaltakra is. A tárgyalás helye: BKIK Székház, VII. emelet Oktatóterem A tárgyalás időpontja: 2011. október 4. 9-11 óra Tisztelettel: Antal Attila s.k. Csoltó Gábor s.k. elnök elnök Ipari Tagozat VI. Közlekedés, Szállítás, Szállítmányozás Osztály IDE MINÉL TÖBB TAXIS KOLLEGÁNAK EL KÉNE MENNIE!!!! NE A FEJÜNK FÖLÖTT DÖNTSENEK ILYEN METÁL FÉLÉK CSALÁDJAINK SORSÁRÓL OKOS JAVASLATAIKKAL!!!

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.21 00:14

A Komáromiközleményében feketén fehéren az áll, hogy a felsoroltakat szakmai szervezetek javasolták a Főv rendelethez!! Ezek szerint valaki mégis HAZUDIK!!!!

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.21 00:04

Akkor az alábbiakat kik javasolták??!! És kik szavazták meg?? Az egyeztető tárgyalások során – amelyen a TGFSZ is részt vett – a taxis szakmai szervezetek többségi véleményként megfogalmazott javaslatokat tettek a majdan megalkotandó Fővárosi Közgyűlési Rendelethez. A taxis szolgáltatás iránti bizalom visszaállítása, a taxis szakma megtisztítása érdekében javasolták:  az adókat és közterheket elkerülő, foglalkoztatási és bérezési szabályokat semmibe vevő taxis vállalkozások működési engedélyének visszavonását,  a 15-20 éves utas biztonsági felszereléseiben is korszerűtlen gépkocsik taxi szolgáltatásból történő kikerülését (2013-tól 10 évnél öregebb jármű ne lehessen taxi), csak olyan járművet lehessen taxi-gépkocsiként levizsgáztatni, - amelyben a hátsó ülésen helyet foglaló utasok is kényelmesen elférnek, - a csomagtartóban és nem az utas ölében van a bőröndje az utazás során.  a taxi oldalán ne lehessen megtévesztő fuvardíjat feltüntetni,  a Főváros környezetterhelt levegőjét a taxik a szükségesnél jobban ne terheljék, ezért 2015-től Euro IV, 2020-tól Euro V, motorral felszerelt jármű lehessen taxi.  Az utasok 2015-től bankkártyával is fizethessenek minden taxiban,  Csak azon vállalkozás kapjon fuvarszervezésre engedélyt, amely jelentős saját vagyonnal rendelkezik, szűnjön meg a taxisoktól beszedett „kaució” intézménye. A javasolt szabályozási elemek 2015-ig történő ütemezett bevezetése kedvező az utasok számára és szabályozott kereteket biztosít a taxis vállalkozásoknak.

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.20 23:42

Sajnos egyik hirlevélben sem szerepelt,hogy ezeket a szivatásokat ki javasolta!! Ki volt mellette,ki volt ellene!!! Az utobbi Tarlós levélben szereplő 300-240-60as javaqlatról is csak utólag értesültünk megdöbbenve,mert régebben más tarifáról volt szó! Tehát ezek szerint a Dr Komáromi HAZUDIK MINT A VÍZFOLYÁS??!! A 300-240-60 fix tar magyarázatát is utólag kaptuk csak meg!!! Mit csodálkozól ezek után az értetlenségen és a bizalnatlanságon??!!

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.20 23:11

KIK EZEK A "KEDVES" SZAKMAI SZERVEZETEK???

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.20 22:37

Az egyeztető tárgyalások során – amelyen a TGFSZ is részt vett – a taxis szakmai szervezetek többségi véleményként megfogalmazott javaslatokat tettek a majdan megalkotandó Fővárosi Közgyűlési Rendelethez. A taxis szolgáltatás iránti bizalom visszaállítása, a taxis szakma megtisztítása érdekében javasolták:  az adókat és közterheket elkerülő, foglalkoztatási és bérezési szabályokat semmibe vevő taxis vállalkozások működési engedélyének visszavonását,  a 15-20 éves utas biztonsági felszereléseiben is korszerűtlen gépkocsik taxi szolgáltatásból történő kikerülését (2013-tól 10 évnél öregebb jármű ne lehessen taxi), csak olyan járművet lehessen taxi-gépkocsiként levizsgáztatni, - amelyben a hátsó ülésen helyet foglaló utasok is kényelmesen elférnek, - a csomagtartóban és nem az utas ölében van a bőröndje az utazás során.  a taxi oldalán ne lehessen megtévesztő fuvardíjat feltüntetni,  a Főváros környezetterhelt levegőjét a taxik a szükségesnél jobban ne terheljék, ezért 2015-től Euro IV, 2020-tól Euro V, motorral felszerelt jármű lehessen taxi.  Az utasok 2015-től bankkártyával is fizethessenek minden taxiban,  Csak azon vállalkozás kapjon fuvarszervezésre engedélyt, amely jelentős saját vagyonnal rendelkezik, szűnjön meg a taxisoktól beszedett „kaució” intézménye. A javasolt szabályozási elemek 2015-ig történő ütemezett bevezetése kedvező az utasok számára és szabályozott kereteket biztosít a taxis vállalkozásoknak. A taxis érdekvédők tudomásul vették, hogy a létszámkorlátozás bevezetése a 21/1994. (IV. 16.) Alkotmánybírósági határozat döntése értelmében Alkotmányellenes, így azt a Főváros adminisztratív módon nem fogja szabályozni. A Budapest Airport Zrt. a Budapesti Közlekedési Központ közbenjárásának eredményeként 2011. augusztus 07-től a taxis vállalkozások előtt a Repülőtér közúti előterének használatát ismét biztosítja. KÉREMSZÉPEN TEHÁT EZEKET A SZIVATÁSOKAT A TAXIS ÉRDEKVÉDŐK JAVASÓLTÁK?????!!!!! EZT JAVASOLTA ATGFSZ IS???!!!! PLUSZ MÉG A 300 240 60-as FIX TARIFÁT IS???! E SZERINT AZ ÍRÁS SZERINT IGEN!!!! IGAZ EZ????!!!!!

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.19 14:35

Nem lett volna szabaqd a mai viszonyok között a törvénytervezet egyik pontjához sem adni a beleegyezésüket!!!

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.19 14:31

TELJESEN EGY A VÉLEMÉNYÜNK!!!! HA EZT IGY ELFOGADJÁK AKKOR MI VERTÜK BE AZ UTOLSÓ SZÖGET A KOPORSONKBA!!

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.19 14:22

A minimál tarifa azért lett volna a legjobb mert nem lehetne belekényszeríteni senki a gazdaságtalan vállalkozásba ezekután!! A tarifát meg rugalmasan lehetett volna alakitani a gazdasági hatások függvényeben!!!

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2011.09.19 14:16

Mit csináljak ezt a lalkasítő levelet most küldték el a Tarlósnak!