Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.11.02 19:10

Te is hallottad ezt a sztorit? :-D Na, írd már meg, mi a neve a kócerájnak! Volt az Sensation, meg mit tudom én. Mi a neve most? Melyik cég van ott?

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.11.02 19:00

Hú, hát ne is mondd! Én magam is elszörnyülködök néha, hogy milyen ragadós a rossz példa. Itt van például a helyfoglalás. Nézem a nagyon korrekt cégek, talpig becsületes taxisait, ahogy utolsó szutyok hiéna módjára viselkednek, hát... Szégyellem is magam rendesen! Hajógyári Sziget, meg van valami disco a Fehérvárin, már nem tudom követni, most mi a neve... Ott történt, hogy egy kolléga odaállt rendelésre, aztán a szerződött cég taxisa rászólt, hogy kapcsolja le a szabadjelzőt. Undorító! Micsoda mocskos hiéna-tempo ez?! Nem is tudom... Melyik cég van most ott? :-Dp
A taxisok számának korlátozására, úgy általában. Nekem ugyanis teljesen mindegy, hogy egy főiskolai végzettségű, munkanélkülivé vált köztisztviselő veszi ki a számból a kenyeret vállalkozóként, vagy egy vidékről, esetleg határon túlról toborzott, 8 elemis, feketemunkásként. A droid fizet drosztdíjat, mert azt a pénzt, amit a munkáltatója fizet be a gépkocsi után, nyilván neki kell kitermelnie. A drosztdíj jelenleg ugyanis autóra szól. Héray 2008-ban 16 milliót vett föl fizetésként, erről volt valahol valami dokumentum is, de most nem fogom előkeresni. Az új kormány, ahogyan te magad is írod: új. Nyilván nem mi vagyunk az első dolguk, és valószinű, hogy a második sem. Megértem a felindultságodat, én sem vagyok túl jó kedvű manapság. Aggaszt a reptér is, mert -bár nem érint közvetlenül,- de óhatatlanul arra gondolok, mi lesz akkor, ha Veres elvtárs rászabadítja a városra a droid-hadseregét. De akkor mi a megoldás? Mi, ha nem az, hogy gátat szabjanak annak, hogy hetente tucatjával állítsák munkába a vidékről, vagy akárhonnan toborzott droidokat? Egy ilyen szabályozásnak viszont csak a drosztrendelet teremtheti meg az alapját.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.11.02 18:14

:-)))) Egyébként ezt a kütyüzéses dolgot is alaposabban ki kellene vizsgálni! Köztudott, hogy csak az undorító, rohadt, mocskos, tetves, pfujjjj! hiénák kütyüznek, a társaságokhoz tartozók nem. Tehát számomra nyilvánvaló, hogy itt valami tévedésről lehet szó csupán. :-)

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.11.02 16:57

Engem most már csak egyetlen dolog izgat. Tegyük föl, csak a játék kedvéért, hogy egyik főtaxis pofánveri a másik főtaxist. Az meg visszaüt. Ezt így folytatják pajkos kedvükben. Egy harmadik főtaxis látja az eseményeket, de nem mer beavatkozni, mert fél, hogy hirtelen eltörik az orrcsontja. Segítséget kér URH-n keresztül. Na most, a helyszínre érkező főtaxisoknak melyik főtaxis részére kell segítséget nyújtaniuk kötelező jelleggel úgy, hogy közben ne sértsék meg a szabályzatot? Mi történik akkor, ha a társaság egyik része az egyik főtaxisnak nyújt segítséget, a másik része pedig a másiknak? Nem volna ezt érdemes tesztelni? Megnéznék egy képes beszámolót az eseményről! :-DDD
Csak ismételni tudom magamat: ha ez az ára a létszámkorlátozásnak, akkor én szívesen fizetek Héraynak, Komárominak, tanácselnöknek, bárkinek. Jelenleg pénzt szednek el tőlünk valamiért, amit akkor sem állna módunkban maradéktalanul használni, ha egyébként akarnánk. Innentől kezdve viszont nem tudom, hogy mire szedik a pénzt. Ez lényegében egy adó pillanatnyilag, de akkor ne nevezzék droszthasználati díjnak. Nevezzék taxi-különadónak, vagy mit tudom én! De ebből a szempontból viszont megint csak közömbös, hogy hogy hívják azt a figurát, aki a semmiért fölmarkol 16 milliót évente. Ha a rendszert támadjuk, nem marad érvünk a létszámkorlátozás mellett. Támadni -szerintem- a rendszer működését volna érdemes, vagy szükséges.
Szevasz! Fontosnak tartottam, mert az a jövőkép, amit fölvázoltál így akár már sokkal több is lehet egyszerű fantazmagóriánál. Arra egyelőre én nem gyártanék összeesküvés-elméletet, hogy hova- és kit neveznek ki. Minden politikai párt igyekszik pozícióba, jól fizető állásokba helyezni a saját klientúráját. Lehet, hogy csak tartoztak Komárominak valamiért-valamivel és most igy törlesztettek. Nem öröm fizetni a droszthasználati (esetedben drosztnemhasználati) díjat, de az eredeti koncepció az volt, hogy csak a férőhelyek valamilyen arányában adnak majd ki a jövőben engedélyeket. Ez volt az ígéret, amikor a rendszert fölállították. Első körben -szerintem- nem érdemes támadni a rendszert, érdemesebb volna inkább az ígéreteket számonkérni. Én arra hegyezném ki a dolgot, hogy olyan dologért szednek pénzt, amit akkor se tudnál igénybe venni, ha akarnál, hiszen a majd 6000 taxira csupán alig 1600 férőhely jut. A tanácselnök elvtársnak meg én nem fogok nekimenni, mert pillanatnyilag még kormánypárti vagyok. :-)

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2010.11.02 13:21

Biztos, hogy kell belőle adót fizetni. Leadót.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2010.11.02 13:17

...és tudjanak belőle sátorverést szponzorálni. Például.
Hát, vagy nem is akarnak. Vagy el akarják adni. Vagy nem tudom. Előbb-utóbb minden kérdésre választ kapunk, csak nem biztos, hogy az jó lesz nekünk...