Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Neked elég komoly elmaradásaid vannak és ezt nem biztos, hogy reklámoznod kellene.
Azé' pörög, mer' van.
Nálatok nem pörög, mer' nincs, holott kellene, hogy legyen.
Ez a hozzászólásod jól példázza, hogyan bassza át az Ubi az utasokat.
Mondom a frankót.

1. Az Ubi rendszere olyan, hogy egyidejűleg számol föl út- és percdíjat. 
Ezt jó erősen jegyezzük meg, mert különben a továbbiak nem lesznek kellően világosak.

2. Az Ubi autói hagyományos személygépkocsinak tekintendők abban az értelemben (is), hogy a haladásuk gyorsítására nem használhatják a BUSZ-forgalmi sávot.
Ennek megfelelően az átlagos haladási sebességük megegyezik bármelyik másik személygépkocsi átlagos haladási sebességével.
De vajon mennyi ez?
Szerencsére itt van nekünk ez a valóban innovatív találmány, a Világháló, melyen némi keresgélés után bármilyen információ fellelhető.
Sok időt nem akarok erre fordítani, úgyhogy beérem az első adattal, ami szembe jön velem, ez pedig 
a KSH 2012-es kiadványa, mely szerint egy személygépkocsi átlagos haladási sebessége Budapesten 37 km/h.

Nem hiszem, hogy azóta sokat javult volna a helyzet.
Most azt kellene kiszámolnunk, hogy vajon egy kilométer megtételéhez mennyi időre van szüksége egy pizzafutárnak uberesnek.
Ötödikes fiam szerint ehhez föl kellene állítanunk egy aránypárt, ami arról szól, hogy ha egy autó hatvan perc alatt 37 kilométert tesz meg, akkor valahány perc alatt tesz meg egyet, és leírva így néz ki:
60:37 = X:1
Nekünk arra a számra van szükségünk, amit X takar és állítólag baromi egyszerű hozzájutni, mert az aránypár legfontosabb jellemzője, hogy a külső és belső tagok szorzata állandó.
Na, ez fasza.
Nem bonyolítom tovább, mert belezavarodsz.
Egy kilométer megtételéhez az Ubi kontártaxisának 1,6 percre lesz szüksége, ami egyébként nem rossz teljesítmény lelkes amatőröktől, de ezen idő alatt a rendszer pontosan 48 forintot fog hozzácsapni a 165-ös útdíjhoz, így az utas valójában 213 forintot lesz kénytelen kipengetni egy kilométerért.
Most már sok dolgunk nincsen; elég elosztanunk a taxi viteldíját ezzel az adattal.
Az eredmény pedig arról árulkodik, hogy 1,3-szeres szorzónál már annyival viszitek az utast mint a hivatalos taxi, az általad említett 1,7-szeresnél pedig a magát trendinek képzelő konzumidióta már 362 forintot fog kifizetni ezért az elég vitatható értékű életérzésért.
Meg is érdemli, ahogy az iPhone-t, a kávét a Starbucks-ban, és ahogy a Converse feliratú kínai dorkót tizen-ezerér'.
Szállítson pizzát.
Így.
Minden betűd a helyén.
Az egész rendelet kreténség.
Kretének diktálták egy kreténnek, aki aztán beterjesztette egy másik kreténnek, aki meg aláírta.
Halkan mondom, hogy menetlevél nem kell, 7 éves korhatár pedig nincs. A rendeletben ugyanis a "VAGY" szó szerepel.
7 év, VAGY Euro4.