Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: TaxiQuick! Az új reménység!

Hozzáadva: 2014.04.29 16:50

Ugyanaz, mint a többivel.

Téma: Lacetti sedanosok "forradalma" !

Hozzáadva: 2014.04.29 16:32

Ez hülyeség; mindenki más is kakiban maradt, csak őket most előbb érte el a szar. harmincnyolc

Téma: TaxiQuick! Az új reménység!

Hozzáadva: 2014.04.29 16:25

"Reménység!" :-DDD

Téma: TaxiQuick! Az új reménység!

Hozzáadva: 2014.04.29 16:20

Frankón úgy akartok megszabadulni a kufároktól, hogy a nyakatokba ültettek egy újabbat? Nem taxisok vagytok ti véletlenül? :-D
Azért ezt tisztázzuk, ha ők engedéllyel rendelkező közúti személyszállítók, akkor NEM IS LEHET fehér rendszámuk. hetvenhét

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2014.04.26 18:45

Ehun e! ötvenkettő

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2014.04.26 18:43

Ez most megy a Tényekben "Taxisok loptak üzemanyagot" címmel. Ugye Innovatív nyilatkozik éppen. hatvanhét

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2014.04.26 15:22

Ott hibás a matekod, hogy az utánképzés az országos rendeletben szerepel, márpedig az országban nem 5200 taxi van. Nyilván nem mind Zsámbékra jönne, bár túl sok vezetéstechnikai tanpálya nincsen. ötvennyolc

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2014.04.26 14:45

Az az összefoglaló nem tavalyi, hanem 2012-es: :-) (1237) hiénakutya (2012.11.06. 15:40:32) "Na, drágáim! Emlékszünk még a "Javaslat a személytaxis és személygépkocsis személyszállítás (továbbiakban taxi) átfogó szabályozásra" című anyagra? Nem? Ötszázszor linkeltem be. Na, mindegy. Ebben az anyagban szakmánk jeles képviselői, különböző szakmai szervezetek nevében konkrét javaslatokat tesznek évjáratkorlátozásra, képzésre, meg mindenféle faszságra. Mutattam már párszor, de aki nem emlékszik, az letöltheti erről az oldalról, oly módon, hogy a csatolt állományok közül ráklikkel a legelsőre. Ott tartottunk, hogy mindenféle okosakat javasolnak az illetékeseknek. Mutatok egy példát: "A szakmai alkalmasság vonatkozásában a jelenlegi szabályozás alapján előírt szaktanfolyamok anyagának bővítésével, illetve átdolgozásával, valamint, a tanfolyamok megszervezésének reformjával, és a vizsgáztatás jelenlegi rendjének jelentős szigorításával lehet emelni a szolgáltatást végzők felkészültségének színvonalát. Az oktatási tematika összeállításában, és a vizsgáztatásban a Kamara a Közúti Közlekedési Szolgáltatók Alágazati Párbeszéd Bizottságában (továbbiakban KKSZAPB) résztvevő szakmai érdekképviseletek (FUVOSZ, KKVSZ, MKFE, NiT Hungary), továbbá az országos taxis szakmai érdekképviseletek aktív közreműködését elengedhetetlennek tartjuk. A pályán lévők újbóli vizsgáztatása és a vizsgák periodikus ismétlődése esetén legyenek meghatározva különböző szintek, amelyek a szakmai gyakorlatot figyelembe veszik. Alternatívaként az ismétlődő vizsgák helyett az évenkénti szakmai továbbképzést, záró teszt kitöltésével, javasoljuk." Jó, nem? Na most, történt pedig, hogy valaki bedobta ezt a zsámbéki pályát a köztudatba, hogy majd mehetünk ide vezetéstechnikai képzésre. A buszosok már járnak, nekik állítólag jelképes 500000 a tréning, meg a vizsga. Nem mondhatjuk, hogy ez egy szotyi-tanpálya. A honlapjuk első oldalán be is mutatkoznak, és minő meglepetés, ismerős névvel találkozhatunk! A pálya kisebbségi tulajdonosa (12,5%) az a NiT Hungary, amely a korábban említett szakmai beadvány egyik aláírója. De mi a faszom az a NiT Hungary és mi közük a taxizáshoz? Honlapjukról viszonylag gyorsan kiderül, hogy ők leginkább a teherautósokat, meg a buszosokat képviselik. Az ügyvezető főtitkárról, Dittel Gáborról pedig egy érdekes cikket is találhatunk itt. Dittel beperelt mindenkit, aki a cikk kapcsán be lehetett perelni, de elbukta. Továbbra is azt mondom, hogy nincs itt szó a szakmánk általános politikai letámadásáról. Színtisztán mutyizás áldozatai leszünk." Annyit még, hogy az eredeti bejegyzéshez képest néhány linket ki kellett cserélnem. A Driving Camp oldalán már árak is vannak, akkor még nem voltak. Az alap személygépkocsis tréning 22490 forintról indul, de létezik tréning 79990 forintért is. tizenhat

Téma: Minden taxis adócsaló?

Hozzáadva: 2014.04.25 14:16

Miért ne tudna dolgozni? Ha simán a NAV fogja meg, és nem a nyugger rendőr hatóságosat játszó csicskái, akkor egy ilyen eset nem jár az engedély elvesztésével. Nyugtaadási kötelezettség elmulasztása -meglepő módon- mulasztási bírságot von maga után; első esetben olyan két kilókat szoktak odasózni. Elindul tehát egy szabálysértési eljárás, amiből lesz egy határozat, azt kipostázzák, és így tovább, megkifogásolod/nem kifogásolod meg, jogerőre emelkedik, kérsz részletfizetést, hónapokig el lehet b@szakodni vele. Itt még nem feltétlenül van vége; ha átalányos egyéni vállalkozót kapnak el, akkor azt szeretik tovább szopatni, ezért kiemelik átalányból, és két évig biztos, hogy tételesen kell bevallania. Az is megtörténhet, hogy véletlenül őt fogja kidobni a gép, és megkérik szépen, hogy öt évre visszamenőlegesen fáradjon már be a könyvelésével, szigorú nyilvántartásra kötelezett nyomtatványaival. Úgyhogy összességében nem egy olyan jó buli ez, de nem jár engedélyvesztéssel. A fuvarszervezőnek ehhez semmi köze nincsen, a NAV nem is fogja értesíteni. harmincöt