Név Apuka
Becenév Apuka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

nem támadok. taxissal szemben semmi esetre sem. megprobálunk ébresztöt fujni. kevés sikerrel mert minden hasonló probálkozást levertek valami hülye kifogással. Talán ott a hiba, hogy másképpen kellene fogalmaznom. sajnálom, ebben csogu a mester. azt hittem, felnött emberekkel kommunikálunk akik megértik a lényeget hiszen mindannyiunkat ugyanaz a teher nyom. tévedtem. bár még mindig bizom benne, hogy mégsem.
nem hülyéztelek le sem téged sem mást! szomorú, hogy ez jött le neked. gyáva nyulat irtam. nem személy szerint rád értve hanem csak ugy, általánosságban. arra értettem hogy arc nélkül megy hözöngés. arc nélkül mert a félelem bele ivodott a legtöbb taxisba. mert féltek, ha megtudják ki a hangadok akkor az következménnyel jár(hat). semmi bajom azzal hogy pertársaságot alakitottatok. a baj ott van hogy ezt is elbujva teszitek. nem meritek felvállalni még most sem magatokat hiszem nem a szervezö, szervezkedö taxisok állnak ki aláirást, csatlakozokat gyüjteni hanem rábizzátok másra. dicséretes hogy ezt legalább megprobáljátok. az viszont szomoru hogy ezt hozzátok fel legföbb problémaként miközben a minisztériumi rendelet hatása tömegesen fog romba dönteni taxis vállalkozásokat. ha már ugy is milliókat dobtok össze, belefoglalhattátok volna a sárgitás mellé a kormányrendelet sok-sok pontját. persze majd boztos ez ellen is lesz per társaság... miután már hatályba lépett! Azt probáltam vázolni hogy ne utolag akarj erösködni hanem még azelött, hogy életbe lép valami. ameddig nem kezdödtek meg a fövárosi egyeztetések, jo volt a langyos fos. akkor senki sem akart per társaságot létre hozni a szutyok árak ellen. benyelte a taxis. mint minden mást is. sokszor megkaptuk hogy minek kellett a Fövárost megkeresni és felkavarni az álló vizet (fost), mert most aztán megkaptuk az összes szivatást. miközben csak annyit kellett volna tennni, hogy minden cégnél közösen kikényszeriteni a max tarifán való szolgáltatást. neemm.. azt már nem. jo volt az ugy ahogy volt. szinte ingyen fuvarozni. magas leadokat fizetni. hetes tiltásokat benyelni. de legalább nem kellett sárgitani. igazad van. mindent ugy kellett volna hagyni ahogy volt. - az hogy 10 éves korhatár szerepel a kormányrendeletben.. - hogy tavasszal mehetsz ujra vizsgázni - hogy tavasszal cseréltesd le az engedélyed (és közben mutasd be az összes nullást ezek piti dolgok ezek szerint.. nem tudom megmondani milyen eredményt fogtok elérni de azt tudom, hogy eredménytelenség esetén ujjal fogtok mutogatni ránk, minket okolva mindenért.
Hogy képzeled .... Hogy képzeled megváltoztatni a fuvarszervezők által rád kényszerített: - vidéki akár 140 ft-os tarifát - az 1 ftos készülékért elkért 40.000 ft-ot - az igazságtalanul beszedett és visszatartott kauciót - a tagdíjemelést - a büntetés pénzt - bármilyen tiltást a fővárosi rendelet: - azon pontjait melyek hátrányosan érintenek A kormányrendelet szintén hátrányos pontjait?? Te vezesd le, hogy lehet egyedül valami ellen tenni? sorolhatnám a végtelenségig, de nincs sok értelme! gyáva nyulak vérengző farkast játszanak és azt hiszik, hogy majd megijed tőlük mindenki! Ameddig képtelen valaki a saját érdekéért kiállni, addig ne is reménykedjetek. nem tudlak benneteket egy íráson keresztül lázba hozni. Ti pedig nem akartok beszélni senkivel. ha valaki számotokra jól hangzó dolgot mond, rohantok, mert hihető, mert hinni akartok benne. még akkor is ha csak a töredéke igaz. De az igazságtól féltek. Az igazságtól rettegtek! Tudjátok hogy igazam van. Tudjátok, de magatoknak sem meritek bevallani! Nem, mert akkor fel kellene vállalni.. legalább önmagatokat! Egyszerűbb a sárgításra fogni. felsorolsz ellenőrzést, taximegállók szabad használatát, aztán hirtelen már a fuvarozóknál jársz az üzemanyagáfa kérdéssel , kitérsz a bevétel, kontra adónem, kérdéskörre, majd a legvégére jön a panaszkodás, "Lassan az "olcsó"(bb) szervízeket is el lehet felejteni, hogy a pi...ba fogjuk kigazdálkodni a 8000-15000/óra munkadíjakat?." Csapkodsz itt össze-vissza, magad sem tudod hogy sorold fel a rengeteg problémát, de nem az a célod, hogy az erre való felhívás keretében összefogásra buzdíts.. Áh, dehogy! elsírod a lelked bánatát, hogy mennyi csapás ér téged, majd számonkéred azt, aki annak ellenére, hogy szakmán kívüli, de legalább tesz valamit, megpróbál tenni valamit azért , hogy neked jobb legyen! az utolsó mondatodra a tömör válasz: Állj ki magadért! Ne kifogást keress a miért nem-re, hanem igen is, állj ki magadért különben beledöglesz!
ehhez nincs mit hozzá fűzni! LIKE!!!!!
szabálytalan vagy sem, addig bármit lehet ameddig a taxis ehhez partner. vagy megtanuljuk mi az összefogás, vagy örök rabszolgák maradunk. maradtok. ahogy tetszik. Ne gyere nekem most a negatív tgfsz kampánnyal. fogjatok össze. máshogy, más szervezetben. csak látnám, hogy nem csak a szátok jár, hanem igen, tudtok is tenni magatokért valamit.
A taxist senki sem tudja megvédeni önmagától. A taxis azt szeretné, hogy valaki helyette oldja meg az összes problémát. Helyette, mert akkor addig ő nyugodtan nyomkodhat. akár gombokért is, de lényeg, hogy ő nyomkodjon. Miért írtam le ezt? Mert a Főváros nem fog olyan rendelet alkotni ami a taxisnak 100% tökéletes. Nem fog tudni olyan rendeletet alkotni ami nagyjából megfelel(het) a taxisnak, ha az nem is foglalkozik semmivel csak a nyomkodással. Miért is írtam le ezt? Mert a minap felhívott egy taxis srác, utolsó mentsvárként, hogy majd tőlem biztos megtudja a tutit. Megtudta. Most azon gondolkozik, ki a felelős az őt ért kárért? Történet röviden: pár napja vizsgáztatta a kocsiját és nem tudja, ( mindenki mást mondott neki), hogy neki kell sárgítani elsejétől, vagy sem? Nagyon gyorsan tisztáztuk az alapvető dolgokat így kiderült, üzembentartóit cserélt. Most, a rendelet életbe lépése előtt pár nappal. Háát, igen, a sárgítás így valóban elkerülhetetlen. Viszont ha már így belemerültünk, gondoltam, nem árt végigszaladni minden idevonatkozó ponton. Felsoroltam, hogy mi mindennek kell megfelelni elsejétől, így eljutottunk a korhatárhoz is. Nem tudom vissza adni azokat a hangokat, melyeket kiadott a telefon, így mindenki képzelje el ahogy tudja. Volt néhány másodperc szünet miután újra megtudott szólalni. Először nem értettem, de miután másodszor is nekifutott, már felfogtam. 13 éves a kocsija. A rendelet életbe lépése előtt néhány nappal üzembentartóit vált, majd levizsgáztatja a 13 éves kocsiját amivel nem egészen 3 napot tud taxizni, Budapesten. Miért írtam le mindezt? mert sajnos nem egyedi esetről van szó! Mert sajnos a taxis arra sem veszi a fáradtságot, hogy legalább annak utána járjon ami őt közvetlenül érinti. Mert sajnos a taxis akkor sem foglalkozik (foglalkozott ) semmivel amikor még kézhez vitték neki a szóróanyagot. Mert a taxis (tisztelet a kivételnek) már csak ilyen. Miért írtam le mindezt? Nem tudom. csak úgy

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2013.08.29 13:41

én arra lennék kiváncsi, miért viszi el bárki is 140-ért??
szia hiénakutya! a 2210-2211 hsz alatti szabadjelző kerül 45 (vagy e közeli)pénzbe.
egy nyilt forum nem azért nem alkalmas mert cenzuráznak hanem azért mert mindenki által szabadon hozzáférhetö. nem egyszer leirtuk, hogy a rendelet több pontjához maguk a taxisok adtak ötleteket mind itt, mind a taxisok világa-ban, meg persze személyesen bent Komáromi Endre irodájában. csak egy egyszerü példa hirtelen: nem tudok fuvart felvenni (pénzt keresni) mert: nagypályázik batyus jobb az antennája jobban ki van hegyezve a rádioja ( nekem meg nincs erre pénzem) válasz erre a problémára a rendeletben: gps alapu cimkiadás! mire nyujt ez megoldást? az összes fent felsorolt problémára! a TGFSZ kérte ezt? nem, nem! Maguk a taxisok! és ez csak egy példa a sok közül. talán megértitek végre hogy miért kell(ene) máshogy, más módon meg-, és kibeszélni ezeket!