Felhasználó hozzászólásai
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.10.23 19:39
mondjuk egy megemelt tagdijban?
(az üzletekben minden elköltött 100 forint után irnak jóvá 1 supershop pontot, a benzinkutakon minden 1 liter üzemanyag után)
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.21 13:49
Tomi!
Ne kötekedj!
itt is, ott is közrejátszik a szerencse, csak éppen az urh-n sokkal kisebb mértékben, mert ott hangsúlyosabb a tudás!
pont az hiányzik a jelenlegi rendszerből, hogy nem hallasz semmit.
Az urh-n hallottad, hogy van ( vagy éppen nincs) munka.
tudtad hol van ömlés és hogy ott van-e taxi vagy sem.
Eldönthetted, hogy maradsz a helyeden, vagy olyan környékre gurulsz, ahol rendelés is van.
De!
Ha figyelmesen elolvastad amiket eddig írtam akkor látnod kellene, hogy nem vagyok ellene ennek ( ez persze az én privát véleményem).
A rendszer lehet jó és hasznos, de ehhez nem (csak) H.Cs véleményét kellett volna esetlegesen és egyedüliként figyelembe venni.
Hogy a taxis mennyire tud hatékonyan és gazdaságosan dolgozni, talán tőle kellett volna megkérdezni mert erre választ adni sem egy irodista, sem egy fuvarszervező nem képes!
Aki mást állít az hazudik!
(meg rohadtul lobbizik a saját rendszere mellett!)
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.21 13:30
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.21 13:28
hm...
van már ilyen..
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.21 11:51
Sokan leragadnak a gps-es rendszer magukra néző hátrányainál és elsiklanak afelett amit már többször is említettünk, még pedig, hogy ennek a rendszernek köszönhetően lecserélhetőkké válunk.
Kicsit tovább kell tekinteni és megnézni, mi mindenre szolgálhat (még) egy ilyen rendszer kötelezővé tétele.
Amikor Telegdy Gabi felhívta erre a figyelmet a kamarában, mindjárt diszkriminációt kiabáltak egyesek!
pedig a veszély inkább ebben van!
A rendszer kötelezővé tétele számomra azt sejteti, hogy velünk fizettetik meg a rendszer tökéletesítését, majd amikor már 100%-os a működése, akkor jöhet a munkaügyi központ felpörgetése, hiszen a tudás már nem lesz tényező!
Mint az előző írásomban említettem, nem a rendszerrel ellen van kifogásom, hanem egyrészt annak a kötelezővé tételével, másrészt a használatát meghatározó előírás hibás voltával!
Meggyőződésem, hogy egy ilyen rendszer valóban lehet hasznos mindenki megelégedésére, de a jelen formájában ez nem állja meg a helyét!
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.21 11:12
A jelenlegi budapesti összlétszám és az egy főre eső címmennyiség alapján teljesen indokolatlannak tartottuk a rendszer bevezetésének kötelezővé tételét.
Mint látható, a fuvarszervezői lobbi erősebb volt!
Kétségtelen, hogy a rendszernek számos előnye van, ugyanakkor nem kis terhet jelent ez (újfent) a taxisra nézve!
Felmerül a kérdés, mit is lehet(ne) tenni?
Az eddigi hozzászólások alapján megoszlanak a vélemények mert úgy látom (nem csak a hallo-s "adatok" hanem az összes hozzánk érkezett telefonos illetve email visszajelzések alapján), hogy legalább annyian vannak ellene, mint mellette.
Az mindannyiunk számára egyértelmű, hogy a rendszer használatára vonatkozó előírás nem a taxis érdekét szolgálja, hiszen a "legközelebbi autót kell a címre küldeni" (pontosabban a legjobb pozícióban lévőt)azt eredményezi, hogy a vállalkozásod nem tudod előre kalkulált üzleti terv alapján működtetni, hanem kénytelen-kelletlen a szerencsefaktorra kell hagyatkozz!
Senki sem várhatja el, hogy úgy működtess egy vállalkozást, hogy a szerencse döntse el, tudod-e teljesíteni a napi, heti-, havi üzleti tervet!
Ha már van egy ilyen rendszer, akkor arra olyan szabályozási előírást kell kitalálni, megalkotni, mely kiszámíthatóvá, de legalábbis kiszámíthatóbbá teszi a taxis vállalkozás részéről a bevételi oldalt.
Egyszerűbben megfogalmazva: a rendszert olyan paraméterek mellett kell szoftveresen átírni, hogy a taxis képes legyen hasonló módon használni, mint az urh-s rendszert.
ennek többféle módja is lehet amit itt nem fejtenék ki, de mindenképpen szükséges lenne, hogy ha már megfogalmazták a Főváros részéről az utas igényt, akkor fogadják el, hogy a taxisnak is van igénye!!
Le kell ülni a Főváros képviselőjének a taxisok és a fuvarszervezők képviselőivel újra tárgyalni ezt az egészet és oly módon átírni az idevonatkozó rendelkezést, hogy az valóban segítse a kihasználtság növelését, és magát a "szerencsefaktort" a lehető legminimálisabbra redukálja!
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.10.21 09:03
Bizonyára elirtál valamit!
600 cim / 100 taxis = 6 cim/ taxi.
ha te 3 cimet kaptál akkor valaki 3-al többet!
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2013.10.16 14:28
és mi fog szerepelni a követelések alatt aláírásként?
donkihóte vagy Sancho Panza?
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2013.10.16 14:25
Nem a véleményalkotási jogodat kérdőjeleztem meg, hanem arra hívtam fel a figyelmed, ne azt köpd le akinek ehhez a legkevésbé van köze.
Azt már látom, csak ahhoz van tehetséged, hogy szapulj bárkit akiben mumust látsz, de ahhoz nincs, hogy információt kérj, sem ahhoz hogy értelmezz egy neked szóló írást!
Üdv
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2013.10.16 13:08
Részlet a módosító indítványból
töltsd le, olvasd el, utána mutogass!
[i]ELŐTERJESZTÉS
a Fővárosi Közgyűlés részére
Tisztelt Fővárosi Közgyűlés l
A személytaxival végzett személyszállítást végző személyek biztonsága kiemelten fontos.
Sajnálatos módon, időről időre visszatérően erőszakos bűncselekmények történnek a
gépkocsivezető sérelmére, amely esetek csökkentése akkor lehet eredményes, ha a védelmi
rendszerek kötelezőségét rendelet szabályozza. Javaslom ezért, hogy...
...a személytaxi szolgáltatók személyes biztonságára irányuló technikai,
műszaki és jogi feltételek kialakítására és 2016-2018 közölti időszakban történő bevezetésére
készítsen előterjesztést a Fővárosi Közgyűlés számára, mely bemutatja és vizsgálja a taxi gépkocsik
kamerával való felszerelésének, a járművezetők által használható rejtett vészhívó-gomb telepítésnek,
illetve a járművezetők plexifallal történő fizikai elválasztásának lehetőségeit is. [/i]