Felhasználó hozzászólásai
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.09.12 17:28
Majdnem, de mégsem!
A kolléga egy hölgyet vett fel(intésből) a nyócban valahol az Orcy út (tér?) környékén. A hölgy a Damjanich-Dózsa sarkára vitette magát ahol fizetés nélkül óhajtott távozni. Ezt a kolléga nehezményezte és ameddig a hölggyel foglakozott, nem vette észre azt a 3 fickót (akik valószínűleg kocsival kísérték a taxit a 8-ból) akik felrántották az ajtót a bal 1-en. a többit tudjátok.
ingyen fuvar + kiüresített brifkó
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2010.09.12 14:11
Tehát én biztos nem állíttatom át erre a szar 144 re az órámat vajon lesztek olyan tökösök és csatlakoztok ti is hozzám vagy meghajoltok Pásztorka előtt???
Egyedül fogsz maradni!
Na nem teljesen mert lesz néhány ember aki nem fogja átállítani.
De ez nagyon kevés emberre vonatkozik. Azt is megmondom miért?
Könnyű lenne azt mondani, hogy beszari a társaság.
Ebben ugyan van valami, de nem az a fő ok!
A többségnek nincs lehetősége váltani!
Mert az elmúlt időszakban felélte a tartalékait és nem tud más céghez belépési díjat, kauciót fizetni. sokan eladták a saját rádiójukat és bár lehet, szíve szerint menne de a fenti összegen kívül honnan szerez magának urh készüléket?
És vajon hány embert tudnának elnyelni a többi társaságok a kilépő Taxi4-es kollégák közül?
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2010.09.12 14:01
Szia!
Nem értettem félre.
De ha nem neked címzem és nem így akkor nem biztos, hogy elkezdett volna pörögni a topic!
:DDD
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2010.09.12 10:10
Elég gyenge ez a számítás elmélet!
Kicsit segítek, de a részletekbe már nem megyek bele:
Tagdíj: 67.500 ft
Havonta felveszel 200 db címet (átlagot vettem):
67.500/200= 337.5 ft
Vagyis minden egyes fuvarodból 337.5 ft-ot adsz le!
NOs akkor el lehet gondolkozni azon, hogy ha minden egyes fuvarod után leadsz 337.5 ft-t akkor hogy a túróba tudsz kijönni egy 500 ft-os kanyarból amire még rá is kell gurulnod?
Jah.. és amikor még van 200ft pacsi is!
És ez a 337.5 ft tarifa független.
( csak halkan merem súgni hogy a nagy átlag 150 körüli címet vesz fel/ hó!
Na az ő képletük így néz ki:
67.500/ 150 (cím) = 450 ft/fuvar
Vagyis minden egyes fuvarból 450FT-ot!!!!! adtok le!
És most lehet támogatni és dicsőíteni az Óccsó tarifát!!
Téma: Taxisok Egyesülete
Hozzáadva: 2010.09.10 04:11
Sziasztok!
Már jó ideje, hogy nem írtam semmit, sőt, még csak nem is látogattam az oldalt.
Őszintén szólva nem is terveztem, hogy írjak! Ám a kollégák, barátok rendszeresen "zaklattak" és kéretlenül is hozták a híreket!
:-)
Így csak benéztem ide. Érdekes, ugyanakkor komoly írásokat olvastam tőletek! A baj csak az, hogy bármily jók az írások, bármennyire is a lényegre tapintotok, a lehetőségek a változtatásra szinte a nullával egyelőek. Hogy miért?
Mert, ahogyan hiénakutya is írta, ma Budapesten nem lehet 10-20 olyan embert összeszedni, aki nem csak képes, de akar (na) is a sarkára állni.
Hiába emeli fel a hangját 10-20-100 taxis, itt, a hallo-n. Semmit sem jelent, mert ezek itt (néhány kivételtől eltekintve) csak nick nevek!
Ám amikor arra kerül a sor, hogy gyertek, álljatok be valaki mögé, de sajnos ez némi költséggel is járna, akkor a sok taxisból hirtelen egy sem lesz. Az okokat lehetne sorolni a végtelenségig. A pénztelenség ugyanúgy benne van, mint a félelem attól, hogy kiderül a neve az adott cégnél és a kolléga repül onnan.
És ez utóbbi az, ami nagyon sok embert visszatart attól, hogy csatlakozzon (névvel, címmel, kóddal) egy szervezethez!
Kedves Tamás Miklós!
Engedd meg, hogy az általad leírtakra reagáljak néhány szóban.
"..Miért tartunk itt? Meggyőződésem, hogy nem a taxi cégek és különösen nem a cégvezetők sodorták ilyen mélyre a vállalkozásokat.."
Sajnos, ebben nem értek egyet veled. Abban igazad van, hogy az elmúlt évek kaotikus állapotának a következménye az utazó közönség hitel vesztése a taxisokkal, a taxizással kapcsolatban!
Ám, az alapra a falat a cégek húzták fel!
Azok a cégek, melyek ma uralják ezt a piacot!
(és a taxisokat)
Kérlek, ne vedd magadra illetve a cégedre az egészet, hiszen a City az egyetlen mely kicsit (jó-jó, sok mindenben) kilóg ebből a sorból!
Szóval.. nem a cégek, nem a cégvezetők..
Nem ők tehetnek arról, hogy az autókat kategorizálták? Nem ők tehetnek arról, hogy az a taxi, ami tegnap még megfelelt, mondjuk egy reptéri fuvarra ( "A" kategória) ma már nem alkalmas rá? Amikor ez be lett vezetve akkor a taxisnak 3 választása maradt.
1. marad a cégnél a "B" kategóriás taxijával ugyanannyi tagdíjért, de bizonyos fuvaroktól, fuvar köröktől elesve
2. Eladja a kocsiját és behitelez (nem egy esetben 10 évre) egy új, a kategorizálásnak megfelelő autóra
3. Elmegy egy másik (kisebb céghez) kevesebb tagdíjért ahol még elfogadják a kocsiját és nem korlátozzák a fuvarfelvételét!
A pluszhoz, mint olvastam, a "rozzantabb" kocsik kerültek be elsősorban. Ha innen nézzük, akkor bizony azt látom, a cégeknek igen is részük abban, hogy a szotyik létrejöhettek!
Ugyanakkor a létszámkorlátozás kérdése az, amely pont a cégeket nem érdekli! Illetve annyiban igen, hogy ne legyen. (persze, most már másképp látják ők is, hiszen a szotyik az ő vállalkozásukat is veszélyezteti, nem is kicsit)
A cégeknek idáig az volt a jó (és most megint nem a City-ről beszélek), hogy minél több taxisa legyen, (hiszen az mind-mind tagdíj fizető ember) de nem érdekelte, hogy az adott létszámhoz mennyire elegendő a cím mennyiség!
Az a szerencsétlen meg majd megoldja magának az utcán úgy, ahogy akarja, de addig is fizet, mint a katonatiszt!
(már ameddig tud, aztán amikor meg már nem, akkor majd megy, oda ahol szól az URH.)
Tudom, kell a kategória! Én sem ültetnék be egy igazgatatót, minisztert egy gyengébb minőségű kocsiba. Ám nem ők adják a fuvarjaink zömét. Ugyanakkor, aki prémium kocsit szeretne magának extra szolgáltatásokkal (hiszen ehhez van szokva és ugyanakkor milyen érdekes, pont nekik van meg rá a pénzük is) az fizesse meg. Fizesse meg azt, hogy nem 3 millás hanem 6-10 millás kocsival akar utazni A-ból B-be!
Ám a jelenlegi rendszer, éppen a cégeknek köszönhetően, éppen fordítottan működik!
Ma egy „B” kategóriás taxival nem lehet kimenni a reptérre (nem minden cégnél van így) vidékre meg egyáltalán nem. Viszont! Pont ezek a fuvarok azok, melyek árukban már bőven a szotyi taxik árai alatt vannak. Döbbenten tapasztalom, hogy ameddig azon siránkozunk, hogy már 150 ft-al járnak a szotyi taxik addig az ilyen „prémium” fuvarok sok esetben a 90Ft/ km-t is alig érik el. Nem fonák a helyzet? Vegyél 6-10 millás autót és szállítsd vele az utast fél áron! Ezt Ma, Budapesten, a Taxi társaságok kényszerítik rá a taxisokra!!
[i]„..A TFTSz, OTSz nevével fémjelzett, többször publikált javaslatokkal kapcsolatosan egy pár gondolat.
A keresletnövekedéshez egyszerűsíteni kell a jelenlegi tarifa rendszert, átláthatóvá, kiszámíthatóvá és ellenőrzötté kell tenni a taxi szolgáltatást. Erre tekintettel javasolja az OTSz vezetője és a TFTSZ vezetősége, hogy csökkentsük az alkalmazható tarifák számát, és vezessük be a hatóságilag rögzített árat (fix tarifa)…”[/i]
Így van! Csökkenteni kell az alkalmazott tarifák számát!
De mennyire? Jelenleg 8 tarifa alkalmazására van lehetőség. Miért kell nekünk ennyi? Megmondom!
- Mert a kedves utast le lehet kártyázni!
- Mert a multiknak lehet szerződéses (a lehető legolcsóbb) árat kínálni!
Na de mi a helyzet akkor ha csak 1 tarifánk lenne? Lenne nappali és lenne éjszakai tarifa (esetleg sávos is?)! Mindezt egyetlen tarifában alkalmazva!
Hogyan?
A mai taxi órák szoftver alapon működnek. Csak a programot kell átírni hozzá! Az óra automatikusan alkalmazná a napszaknak megfelelő árat anélkül, hogy taxisnak dolga lenne vele! Az utas beül este 10 előtt, a taxis bekapcsolja az egyetlen tarifát az órán és az a nappali áron kezdi számolni a viteldíjat. Ám ha este 10 után ül be a taxiba az óra már a drágább éjszakai díjjal számol tovább!
Szegény utasok. Mit is csinálnának a kártya gyűjteményükkel?
Tényleg, miért annyira fontos, hogy kártyák legyek osztogatva? Hiszen azoknak a legyártása is pénzbe kerül! Ugyanakkor semmi értelme nincs! Nap mint találkoztam olyan „beülős” utassal, aki azt kérdezte, hogy melyik társasághoz is tartozom? Elővett egy pakli kártyát és abból választotta ki azt, amelyik pont az adott társasághoz kellett!
Lenne még mit írjak, de a szemem már leragad az álmosságtól (reggel kelnem kell, mert a picit viszem az oviba)!
Kedves Miklós!
Zárószóként had mondjam el, Tisztelem benned azt az embert, aki vagy!
Köszönöm, hogy megtisztelsz minket a figyelmeddel és örülök neki, hogy veszed a fáradtságot és a bennünk felmerült kérdésekre igyekszel választ adni!
Tisztelettel:
Farkas Zsolt
Taxi4
Urh 540
Téma: Ha elfogynak a hírek
Hozzáadva: 2010.07.12 04:41
Hadbíróság elé állítják a bagdadi felvétel kiszivárogtatóját
A videót a Wikileaks szerkesztőihez eljuttató 22 éves Bradley Manning akár 52 év börtönt is kaphat.
Hadbíróság elé állítják a bagdadi felvétel kiszivárogtatóját
Collateral Murder
Téma: próba
Hozzáadva: 2010.07.12 04:27
Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!
Hozzáadva: 2010.06.19 11:23
Basszus...
Nem tudom mit véthettél?
Nappaloztam időnként és megmondom őszintén, a kezed alatt jó volt dolgozni!
Amit ugyanakkor nem mondhattam el néhány másik diszpiről.
Sok sikert neked a következő helyen!
Téma: Közterület-figyelő kamera -kontra- Taxi = 30.000Ft
Hozzáadva: 2010.06.19 11:18
Elfogytak a csekkek?
Leszerelték a kamerákat?
Téma: Térfigyelő kamerák,avagy hol ne álljunk meg egy pillanatra sem!
Hozzáadva: 2010.06.19 11:16
van egy hasonló fórum. kár volt újat nyitni.
Egyébként olvassatok bele. van néhány meglepetés kamera..
FÓRUM - Közterület-figyelő kamera -kontra- Taxi = 30.000Ft