Felhasználó hozzászólásai
Téma: FELHÍVÁS! Magyar Taxisok Szakszervezete
Hozzáadva: 2015.12.02 18:58
Nagyon kíváncsi vagyok, igaz-e a listázás.
Ha igaz, akkor még kíváncsibb vagyok, milyen szempontok és jogszabályok alapján listáznak.
Ha igaz, akkor még kíváncsibb vagyok, milyen szempontok és jogszabályok alapján listáznak.
Téma: Vicceskedjünk!
Hozzáadva: 2015.11.24 12:36
Téma: Hol patkolják meg a lovam? (autójavítás)
Hozzáadva: 2015.11.24 12:27
Téma: Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!
Hozzáadva: 2015.11.23 13:47
Jó lenne, ha egy joghoz értő is elolvasná és értelmezné, ne félinformációkból találgassunk.
Nem tudom, hogy Franky-t megkérhetnénk-e erre a szívességre.
Nem tudom, hogy Franky-t megkérhetnénk-e erre a szívességre.
Téma: Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!
Hozzáadva: 2015.11.23 12:57
Euro4 vagy 7 év nem azt jelenti, hogy Euro3-mal lehet 7 éves korig?
Téma: Onlány taxamétert kotyvasztanak a boszorkánykonyhában!!!
Hozzáadva: 2015.11.21 15:05
A lényeg annyi egy mondatban, hogy ha valaki elköveti azt a balgaságot, hogy áfakörbe kerül, akkor a következő 2-3 millió forint bevételt úgy kell megkeresni neki, hogy közben egy forint jövedelemre se tesz szert, és ha nem sikerül az áfát és a megtermelésének rezsiköltségét kitermelni, akkor bizony több munkával jóval kevesebb lesz a jövedelme, mintha megállt volna a 6M elérése előtt.
Téma: Onlány taxamétert kotyvasztanak a boszorkánykonyhában!!!
Hozzáadva: 2015.11.21 05:45
Közelében én se leszek, dehaegyszermajd!
Készítettem egy hevenyészett táblázatot.
Nyilván nem pontos, csak tájékoztató jellegű, de a lényeget talán megmutatja.
Az oszlopok fejlécében a 40-45-50 stb. szám a gépkocsi 1km-re jutó rezsiköltsége. Üzemanyag plusz amortizáció, javítás, stb.
A sorok elején 180-185-190 stb. az egy km-re jutó bevétel sora. Adott évben az összes bevétel osztva az összes megtett km-rel.
A táblázat azt mutatja (vagy mutatná), hogy egy adott gurulónál és a hozzá tartozó fenntartási költségnél hány milliós bevételnél lesz ott a taxista áfásan, mint áfamentesen 6 milliós bevétellel.
Például 180 forintos guruló és 40 forintos önköltség esetén 8.4 milliónál.
Ez azt jelenti, hogy 2.4 milliót kell termelnie úgy, hogy közben csak áfát és a gépkocsi fenntartási költségét termeli meg.
Készítettem egy hevenyészett táblázatot.
Nyilván nem pontos, csak tájékoztató jellegű, de a lényeget talán megmutatja.
Az oszlopok fejlécében a 40-45-50 stb. szám a gépkocsi 1km-re jutó rezsiköltsége. Üzemanyag plusz amortizáció, javítás, stb.
A sorok elején 180-185-190 stb. az egy km-re jutó bevétel sora. Adott évben az összes bevétel osztva az összes megtett km-rel.
A táblázat azt mutatja (vagy mutatná), hogy egy adott gurulónál és a hozzá tartozó fenntartási költségnél hány milliós bevételnél lesz ott a taxista áfásan, mint áfamentesen 6 milliós bevétellel.
Például 180 forintos guruló és 40 forintos önköltség esetén 8.4 milliónál.
Ez azt jelenti, hogy 2.4 milliót kell termelnie úgy, hogy közben csak áfát és a gépkocsi fenntartási költségét termeli meg.
Téma: Onlány taxamétert kotyvasztanak a boszorkánykonyhában!!!
Hozzáadva: 2015.11.20 11:10
Nem tudom, ki hogy van vele, én biztos nem fogok áfakörbe kerülni, 5 millió 990 ezernél befejezem az évet, akármi áll a naptárban.
Téma: Onlány taxamétert kotyvasztanak a boszorkánykonyhában!!!
Hozzáadva: 2015.11.20 02:14
Lehet, hogy mi is becsületesek vagyunk, csak mi nem vagyunk polgártársak, mint a zsírdisznószerű lény.
Bár a kormány jelenlegi kultúrájával nem fér össze az irigység kultúrája, tőlünk az utolsó fillért is behajtaná, sertéstől meg nem, de hát ők polgártársak, ugyi.
Bár a kormány jelenlegi kultúrájával nem fér össze az irigység kultúrája, tőlünk az utolsó fillért is behajtaná, sertéstől meg nem, de hát ők polgártársak, ugyi.
Téma: Onlány taxamétert kotyvasztanak a boszorkánykonyhában!!!
Hozzáadva: 2015.11.19 02:39
Szerintem tudják.
Ha okos lennék, nem taxiznék.
Ne adj ötleteket.
Ha okos lennék, nem taxiznék.
Ne adj ötleteket.