Név
Becenév alelölülő
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Vicceskedjünk!

Hozzáadva: 2015.11.24 12:36


Téma: Hol patkolják meg a lovam? (autójavítás)

Hozzáadva: 2015.11.24 12:27

Jó lenne, ha egy joghoz értő is elolvasná és értelmezné, ne félinformációkból találgassunk.
Nem tudom, hogy Franky-t megkérhetnénk-e erre a szívességre.

Euro4 vagy 7 év nem azt jelenti, hogy Euro3-mal lehet 7 éves korig?

A lényeg annyi egy mondatban, hogy ha valaki elköveti azt a balgaságot, hogy áfakörbe kerül, akkor a következő 2-3 millió forint bevételt úgy kell megkeresni neki, hogy közben egy forint jövedelemre se tesz szert, és ha nem sikerül az áfát és a megtermelésének rezsiköltségét kitermelni, akkor bizony több munkával jóval kevesebb lesz a jövedelme, mintha megállt volna a 6M elérése előtt.
Közelében én se leszek, dehaegyszermajd!

Készítettem egy hevenyészett táblázatot.
Nyilván nem pontos, csak tájékoztató jellegű, de a lényeget talán megmutatja.
Az oszlopok fejlécében a 40-45-50 stb. szám a gépkocsi 1km-re jutó rezsiköltsége. Üzemanyag plusz amortizáció, javítás, stb.
A sorok elején 180-185-190 stb. az egy km-re jutó bevétel sora. Adott évben az összes bevétel osztva az összes megtett km-rel.
A táblázat azt mutatja (vagy mutatná), hogy egy adott gurulónál és a hozzá tartozó fenntartási költségnél hány milliós bevételnél lesz ott a taxista áfásan, mint áfamentesen 6 milliós bevétellel.
Például 180 forintos guruló és 40 forintos önköltség esetén 8.4 milliónál.
Ez azt jelenti, hogy 2.4 milliót kell termelnie úgy, hogy közben csak áfát és a gépkocsi fenntartási költségét termeli meg.



Nem tudom, ki hogy van vele, én biztos nem fogok áfakörbe kerülni, 5 millió 990 ezernél befejezem az évet, akármi áll a naptárban.

Lehet, hogy mi is becsületesek vagyunk, csak mi nem vagyunk polgártársak, mint a zsírdisznószerű lény.
Bár a kormány jelenlegi kultúrájával nem fér össze az irigység kultúrája, tőlünk az utolsó fillért is behajtaná, sertéstől meg nem, de hát ők polgártársak, ugyi.
Szerintem tudják.
Ha okos lennék, nem taxiznék.
Ne adj ötleteket.


Szerintem a SZAKMA fogja kérni, mert akkor SZERINTÜK az ubernek is be kell majd vezetni.
Ahogy az országos rendeletről is azt hittük, hogy majd kinyírja őket, de hát mégsem.