Név
Becenév alelölülő
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.03 14:24

Amikor én kezdtem, nem lehetett éjjel-nappal dolgozni, mert ketten dolgoztunk egy autón (Főtaxi). Volt kb. 4 ezer ft havi fizetésem és ugyanannyi jatt. Ez együtt akkor az átlagfizetés duplája volt. Nem panaszkodom most se, aki nem elégedett a helyzettel, változtasson.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.03 14:14

Szerintem te leszel a szakszervezeti bizalmi a baráti taxinál! :-DDD Az inget vasald ki, abból baj nem lehet!

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.03 14:09

Egy percig se tétovázz: Go West! :-))

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.03 14:08

Kemény dolog leírni, mert vannak sokkal rosszabb helyzetben lévő kollégák: lakás-, kocsiadósság, gyerekek... Én könnyen pofázok, mert adósságom nincs, gyerekeim felnőttek, csak magamért tartozok felelősséggel. Nem is erőltettem a munkát, nem dolgozok többet, mint havi 170 órát. Ha két óráig nem tudok címet felvenni, bárhol vagyok, hazamegyek. Ha kevés munka van, dolgozhasson az, akinek nagyobb szüksége van rá.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.03 14:03

Rendes tőled, hogy üdülési utalványt nem kértél. :-)) Olvass vissza: 5-600 forint órabér. 150000 ft= 250-300 óra munka

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.03 13:51

Nem megyek külföldre dolgozni, én azon már túl vagyok. Ki tudok bekkelni egy-két évet, amíg kinyírják egymást a taxiscégek, ha nagyon muszáj, legfeljebb később cserélek autót. 5 éves, egy-kettőt még kibír.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.03 13:48

Erre válaszoltam korábban, de elszállt valahová a szájbertérbe. Csak annyit, hogy napokban olvastam valahol, hogy tavaly 25%-ot csökkent a fuvarszám a bp-i taxispiacon. Ezt az arányt én is reálisnak tartom, és ebben még nincs benne, hogy az átlagos fuvar hossza is csökkent. Nem tudok róla, hogy valahol csökkentették volna a fuvarszervezési díjat.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.03 13:42

Szerintem nem írhatja le, hogy ez van, és nem is róható fel neki, hogy nem ír saját maga ellen. Beszéljünk másról: a városban is előfordulnak fehér rendszámos taxik, szabadjelzős pizzafutárok, sofőrszolgálatok, stb. Miután SEMMIFÉLE ellenőrzés nincs, nyugodtan megtehetik. Cégnél dolgozó taxisok viszont nem. Lehet, hogy Lajoshoz lehet majd csatlakozni fehér rendszámos háromajtós 20 éves Fiattal is, de semmilyen más céghez nem.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.03 13:17

Viszont ha másként nézem, meglenne az egységes tarifa: ha te olcsóbb vagy 1 ft-tal, nekem is csökkentenem kell, mert különben nem vagyok elszámolható. Meglenne, de vajon milyen szinten?

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.03 13:14

Gondold már át, hogy mit írtál! Az, hogy a legalacsonyabb árat lehet elszámolni, azt jelenti, hogy utazzon mindenki azzal, különben a különbözetet fizetheti zsebből. Egyébként vannak ilyen dolgok, hogy egy cégre szabnak szabályokat a törvényhozásban, asszem Lex MOL-nak hívják, de a mi üzletágunk nem éri el a polmaffia ingerszintjét. (Szarnak ránk, ez a helyes kifejezés)