Felhasználó hozzászólásai
Téma: A Barát-Taxi javaslata!
Hozzáadva: 2010.01.03 15:42
Lajos egy megjegyzésére akartam még reagálni, mielőtt teljesen átmegyünk nosztalgia-topikba.
Miszerint én milyen kiváncsi lehetek most.
Ez kicsit úgy hangzik, mintha az én felcsigázásomra osztottad volna meg mew-vel a titkot.
Hát nézd, semmin se változtatna, ha tudnék bármit is. Nem vagyok abban a helyzetben, hogy tudnék ellene tenni bármit is. A rossz hír meg úgyis elér egyszer, minek siettetni?
Inkább arra volnék kiváncsi, hogy az itt leírtak mennyire érik el a tényleges piacot meghatározó tényezők ingerszintjét. Állítólag (Tomajer szerint... :-))) itt cégvezetők is megfordulnak. Lehet, hogy holnap már lesz cég, amelyik 120 ft-tal üzemel... És az is lehet, hogy röhögnek rajtunk, hogy ragozzuk a semmit, és az egész vihar a biliben.
Téma: A Barát-Taxi javaslata!
Hozzáadva: 2010.01.03 15:16
Tudod, miért volt demokratikusabb az a rendszer, mint a mai?
Akkor sok ember lophatott egy kicsit az államtól, ma meg kevesen lophatnak, de ők sokat. :-D
Téma: A Barát-Taxi javaslata!
Hozzáadva: 2010.01.03 15:06
Ha őszinték akarunk lenni, akkor valahol az sem volt normális állapot, bár mi akkor annak az előnyeit élveztük. A hiánygazdaság előnyeit. Amit egy bolti eladó is élvezett, ha pult alatt eladott egy kurrens árut és felnyalt érte pár száz forintot.
Téma: A Barát-Taxi javaslata!
Hozzáadva: 2010.01.03 15:03
Volt valami táblázat a premizálásra is, hogy a bevétel hány százalékát kapod meg prémiumként, ez a guruló és az óraleadó függvényében változott.
A "balesetmentes"-nek voltak más feltételei is, nem lehetett utaspanasz, fegyelmi ügy, meg hasonlók.
Téma: A Barát-Taxi javaslata!
Hozzáadva: 2010.01.03 14:48
Akkor már nem voltam főtaxis, semmi közöm nem volt már ahhoz, ami ott történt.
Téma: A Barát-Taxi javaslata!
Hozzáadva: 2010.01.03 14:47
Nem csak azért nehezebb, hanem azért is, mert akkor szinte mindenki megengedhette magának a taxit. Mobiltelefon nem létezett, és egy vezetékesre 20 évet kellett várni. Normál halandó úgy juthatott taxihoz, ha lement az utcára vagy a drosztra. Talán el se hiszed, de volt olyan, hogy 8-10 ember várt kocsira a taxiállomáson. Tilos volt droszt előtt már nem tudom hány méterrel utast felvenni, nehogy az ügyeskedő elvigye pár méterrel a droszt előtt a kocsit a droszton várakozó elől. Hihetetlen, ugye?
Téma: A Barát-Taxi javaslata!
Hozzáadva: 2010.01.03 14:43
Az korábban lehetett, '80 körül úgy emlékszem, 2000 ft körüli alappal vettek fel. De rég volt, lehet, hogy rosszul emlékszem. Teljesítményprémium is volt, meg negyed vagy félévenként üzemanyagmegtakarításra is kis zsozsó.
Téma: A Barát-Taxi javaslata!
Hozzáadva: 2010.01.03 14:40
Lehet, hogy hiba volt megállni a reptéren.
De megfizetted a tanulópénzt, máskor nem teszed.
Nem árt, ha nagyjából képben vagy, hogy milyen napokon milyen az átlagos forgalom reptérről. Lehet, hogy szerdán érdemes megállni, kedden meg nem.
Téma: A Barát-Taxi javaslata!
Hozzáadva: 2010.01.03 14:31
Felesleges lehazugozni, véleményét írta, ami legfeljebb tévedés lehet.
Én nem tudom, hogy más társaságoknál mi a helyzet, ahol én vagyok, ott lehet, hogy meg lehet bruttó napi 20. Én nem szoktam megcsinálni, mert nem rohangálok túl sokat üresen, Főtaxinál belémverték a guruló tiszteletét. Ez elég sokszor hátrány is manapság, de az ember nem tud kibújni a bőréből.
Téma: A Barát-Taxi javaslata!
Hozzáadva: 2010.01.03 14:25
Én óvatos duhaj vagyok.
Még gondolkozom kicsit.
Kiváncsi vagyok a tapasztalataidra. :-))