Név
Becenév alelölülő
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Esetleg azt is elárulhatnák, hogy szerintük mi számít téli guminak. Miután ezt se kresz se semmi más nem definiálja.

Téma: TaxiLike, az alternatíva!

Hozzáadva: 2013.10.14 12:16

Alkalmassá kellene tenni a programot arra, hogy ne csak álló (telefonos) hanem fekvő (tablet) megjelenítéssel is működjön.
Ausztria Általános kötelezettség téli gumira nincsen az országban. Ám hófedte, jeges utakon előírás a hólánc és a téli gumi használata. Amennyiben a kék közúti táblákat kirakják, kötelező a hólánc használata, még az átutazóknak is. Van, hogy nem engedik be az autókat az országba hólánc, téli gumi nélkül. A négyévszakos abroncsokat téli guminak veszik, feltéve, ha az M+S (Mud, sár + Snow, hó) rövidítés szerepel rajta. Ezek az osztrákok is tök hülyék, nem értenek hozzá. Alpokban jó a 4évszakos. Rózsadombra igazi téli gumi kell!
Idézet a netről: Téligumi szabályok Németországban Németország Hóval borított jeges utakon általában előírják a téli, vagy legalább a négyévszakos gumit, de Németországban nem kötelező a téli gumi használata. A közlekedési szabályzatban, akárcsak a magyar KRESZ-ben, a következő áll: a gépjárművek felszereltségének meg kell felelnie az időjárási viszonyoknak. Vagyis: minden vezető köteles olyan abronccsal útra kelni, amely biztonságos. Téli útviszonyoknál ez akár egy jó nyári gumit, vagy négyévszakos gumit is jelenthet, ha a sofőr biztonságosan tud vele közlekedni – állítja a német közlekedési miniszter. Akinek azonban a kerekein lévő abroncsokat a német rendőrök alkalmatlannak minősítik, 30 eurós bírságra számíthat. Nyilván egy német közlekedési miniszter nem érthet annyira a közlekedéshez, mint egy közgazdász végzettségű sohaseholsemmikor nemdolgozó kis orrtúró senkiházi, akit egy nagyember kineveztetett hozzáértővé.
Elolvastam a taxisújságot. Hát ott micsoda ótvar nyalás megy ennek a szerencsétlen dilettáns fővárosnak! Hányás az egész. berkó, húzd le magad!
Eddig is téli gumival jártam télen, és ezek nélkül az idióták nélkül is tudtam, hogy mikor váltsak. Hát nem október 15-én.

Téma: TaxiLike, az alternatíva!

Hozzáadva: 2013.10.12 17:05

Vicc volt. Komolyra fordítva: aki Taxilike rendszerben dolgozni akar, jó ha átlag feletti autóval rendelkezik, hiszen a kommersz kocsikat (Octavia és társai) ritkábban fogják kiválasztani.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.12 16:28

1979-ben fenntartottak egy kocsiparkot és érdekükben állt a minél jobb guruló. Ma TE tartod fent a kocsidat és pont leszarják, hogy megvár-e az utas a Pesti úti buszmegállóban, ahová 10 km-ről elküldenek.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.12 16:21

1979-ben az összes bevételt leadtuk, és fizetést kaptunk belőle. Ma a fuvarkufár bevétele a takkdíjból származik. Minél több befizető, annál több bevétel. A kiugró teljesítmény ezt rontja. Két sok-címet felvevő helyett három átlagos= eggyel több befizető. SOSE fogják a te érdekedet nézni, hanem csakis a sajátjukat. Ahogy egyébként mi is.