Felhasználó hozzászólásai
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.10.14 15:30
Esetleg azt is elárulhatnák, hogy szerintük mi számít téli guminak.
Miután ezt se kresz se semmi más nem definiálja.
Téma: TaxiLike, az alternatíva!
Hozzáadva: 2013.10.14 12:16
Alkalmassá kellene tenni a programot arra, hogy ne csak álló (telefonos) hanem fekvő
(tablet) megjelenítéssel is működjön.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.10.13 22:59
Ausztria Általános kötelezettség téli gumira nincsen az országban. Ám hófedte, jeges utakon előírás a hólánc és a téli gumi használata. Amennyiben a kék közúti táblákat kirakják, kötelező a hólánc használata, még az átutazóknak is. Van, hogy nem engedik be az autókat az országba hólánc, téli gumi nélkül. A négyévszakos abroncsokat téli guminak veszik, feltéve, ha az M+S (Mud, sár + Snow, hó) rövidítés szerepel rajta.
Ezek az osztrákok is tök hülyék, nem értenek hozzá. Alpokban jó a 4évszakos.
Rózsadombra igazi téli gumi kell!
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.10.13 22:43
Idézet a netről:
Téligumi szabályok Németországban
Németország Hóval borított jeges utakon általában előírják a téli, vagy legalább a négyévszakos gumit, de Németországban nem kötelező a téli gumi használata. A közlekedési szabályzatban, akárcsak a magyar KRESZ-ben, a következő áll: a gépjárművek felszereltségének meg kell felelnie az időjárási viszonyoknak. Vagyis: minden vezető köteles olyan abronccsal útra kelni, amely biztonságos. Téli útviszonyoknál ez akár egy jó nyári gumit, vagy négyévszakos gumit is jelenthet, ha a sofőr biztonságosan tud vele közlekedni – állítja a német közlekedési miniszter. Akinek azonban a kerekein lévő abroncsokat a német rendőrök alkalmatlannak minősítik, 30 eurós bírságra számíthat.
Nyilván egy német közlekedési miniszter nem érthet annyira a közlekedéshez, mint egy közgazdász végzettségű sohaseholsemmikor nemdolgozó kis orrtúró senkiházi, akit egy nagyember kineveztetett hozzáértővé.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.10.13 21:21
Elolvastam a taxisújságot.
Hát ott micsoda ótvar nyalás megy ennek a szerencsétlen dilettáns fővárosnak!
Hányás az egész.
berkó, húzd le magad!
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.10.13 21:18
Eddig is téli gumival jártam télen, és ezek nélkül az idióták nélkül is tudtam, hogy mikor váltsak.
Hát nem október 15-én.
Téma: Közlekedéssel kapcsolatos információk (nem sztároknak)
Hozzáadva: 2013.10.12 18:27
Téma: TaxiLike, az alternatíva!
Hozzáadva: 2013.10.12 17:05
Vicc volt.
Komolyra fordítva: aki Taxilike rendszerben dolgozni akar, jó ha átlag feletti autóval rendelkezik, hiszen a kommersz kocsikat (Octavia és társai) ritkábban fogják kiválasztani.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.10.12 16:28
1979-ben fenntartottak egy kocsiparkot és érdekükben állt a minél jobb guruló.
Ma TE tartod fent a kocsidat és pont leszarják, hogy megvár-e az utas a Pesti úti buszmegállóban, ahová 10 km-ről elküldenek.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.10.12 16:21
1979-ben az összes bevételt leadtuk, és fizetést kaptunk belőle.
Ma a fuvarkufár bevétele a takkdíjból származik.
Minél több befizető, annál több bevétel.
A kiugró teljesítmény ezt rontja.
Két sok-címet felvevő helyett három átlagos= eggyel több befizető.
SOSE fogják a te érdekedet nézni, hanem csakis a sajátjukat.
Ahogy egyébként mi is.