Felhasználó hozzászólásai
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2010.09.21 12:50
Nagyon durva! Egyik utasom panaszkodott, hogy éjszaka 6000ft- ot fizetett a Plusban a Deák térről Rákospalotára. Nálam a 230- as tarifával nem volt 3000ft sem. A kérdésére, mit tegyen azt válaszoltam, ha bízik a szerencséjében hívjon Plust, ha nem mi még mindíg megbízhatóan elvisszük. Szerintem nem mer majd Plust hívni!!!
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2010.09.15 22:33
A Feketén bejelentve a plusnál A kategória. Egyre égőbb ez a cég, előbb utóbb befellegzik neki, mégpedig hirtelen, egyik pillanatról a másikra. Remélem akkor nem veszik majd fel a taxisokat sehova. Aki törvénytelen módon másnak kárt okoz, ráadásul gátlástalanul bunkó, előbb utóbb megfizet. (adócsalás, fekete munka, emberek sárbatiprása stb.)Ez bűnözés, amit nem lehet sokáig bűntetlenül csinálni.(most még azt hiszik hű de jó fejek, aztán majd nehogy sírjanak.) Létszámstoppnál bejelenti, hogy 100 t4- est átvesz! Hű de elszánt, segítőkész ugye? Csak aki gondolkodik az tudja, hogy önzés az egész! Átvett volna 150-et is, de nem segítő szándékkal, hanem hogy a Pásztornak keresztbe tegyen, meg a havi tagdíjat növelje! A saját taxisait meg leszarta volna, hogy tudnak- e dolgozni! Nem jól sült el, mert a t4- esek ügyesek voltak, az ő terve meg túl átlátszó! Innen látszik milyen gerinctelen
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2010.09.15 12:30
Ha valaki plusos, annak is kell járulékot fizetni, meg adókat? Az alkalmazottnak is? Ha feketén van bejelentve ugye nem? Ha mégis kéne, miből? Meg hova kell fizetni és mennyit?
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2010.09.14 12:52
Nem kell 1-2 nap. Mint a t4- nél: addig nem tudott kiadni címet a diszpi, míg a Pásztor meg nem ígérte, hogy nem csökkent tarifát. Újból nem meri megpróbálni, mert még a 184ft-os akciót is befejeztetik vele. Több mint 2 órán át nem ment ki cím!!! Ők meg tudták csinálni. A Pásztor büszke lehet, mert egy csapata van, de Oláh nem, mert nála vannak a bárányok, akik hallgatnak, és olyan birkák, hogy nem mernek kiállni sem a cégük mellett, sem a cég ellen. Pásztor viszont ha átlátja a helyzetet, és ügyes, a csapat mellé áll, és még fognak ők együtt nevetni.(a legjobb családban is van néha egyet nem értés, és mindenki hibázik.)
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2010.09.12 20:18
Egyébként saját magukat nyírják ki! A taxisra így is szükség lesz, a cégre nem. Most azért jobb a t4 a plusnál, mert magasabb a tarifa. A tarifa alacsonyabb lesz, a tagdíj magasabb, a fuvarszám kevesebb. Hogy gondolják, hűlyék taxiznak ott? Be fogják fizetni a 67000 tagdíjat, mikor kevesebbért van jobb? Vagy a Pásztor öngyilkos akar lenni? Nem értem, de hallottam már véletlen öngyilkosságokról.
Téma: Taxi4
Hozzáadva: 2010.09.12 20:12
Van megoldás!!! Holnaptól minden cégnél mindenki menjen 240-el. Ha mindenkit kirugnak, nem lesz legalább tagdíj se. Az utasokat meg csak összeszedegetjük valahogy. És akkor Game Over taxis cégek, a taxisok meg szerintem el tudnák költeni a többletet, meg a megmaradt tagdíjat. Kik ezek, hogy ők mondják meg? A tagdíjat kéne csökkentenie, a tarifát emelni 240 korrekt,megfizethető,tagdíjmentesen(az utas akkor is utazna!!! A 450Ft-os meg lehet, hogy kicsit kevesebb kárt okozna)
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2010.08.26 22:10
Láttátok már? Volán taxi 139ft/km! Megszagolják a Plusos utasok csak azt fogják hívni! A plusra is vártak fél órákat. Erre is fognak! Aki úgy gondolja indulhat oda, most még biztos lehet majd pörögni. A plus meg lassan kezdheti alkalmazni a 120-as tarifát! Pörögjünk fel egy kicsit, mert így túl sokáig tart a szenvedés! Az órába meg a biztonság kedvéért már most be lehetne rakatni a 89-et, ami csak okt. 1- től kerül bevezetésre. A plus ugyanis még nem akciózott, ideje lenne. Ez már elég lehet ahhoz, hogy ne kelljen addig szenvedni, amíg gurul az autó! Muszály lesz lellyebb menni, mert ha nem a plus a legolcsóbb, nem fogja hívni senki. Az utazóközönség erre épül.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2010.08.22 21:43
Senkit nem szeretnék bántani, de én voltam plusos, de innentől kezdve nem megyek olyan céghez, ami 200 alatt megy. Azért nem sajnálok senkit, mert mindenki felnőtt ember, és mindenki ki tudja kalkulálni, hol kap autót 1,5 millióból, benzint 200- ért, hol tud nyaralni , normálisan megélni, kicsit spórolni, stb.. A taxiplus egy tuti dolog, lehet menni, mint a mérgezett egér, annyit akár, hogy a végén ki sem tudod számolni, hogy milyen kevés marad. Nem csak a napi üzemanyaggal kell számolni, nem csak a 10000km- es szervízzel, stb. Hosszútávon! Aki most taxiplusosként vigyorog, mint a vadalma, mert egy drágább cég utasát nyúlja le, hogy spórol össze annyi pénzt, hogy 3-4 évente új autót vegyen? Ahhoz, hogy ezen az áron jól keressen valaki éves szinten több, mint 100000km- t kell menni! A plusosok nem jól keresnek, hanem ár alatt eladják maguk alól menet közben a munkaeszközt. Ja hogy hitel is van rajta? Annál jobb, mert lehet, hogy a bank felajánlja, hogy mivel már szétesett nem kell tovább törleszteni(csak plusosoknak szól az akció). Plus ha olyan jól megy a plus, akkor miért van több darab visszavett autó a Merkantil udvarán (plusosnak felmatricázva)(referenciának, vagy ha valamelyik kolléga ott vesz autót elő van készítve)? Miért dolgozik mindenki hétvégén éjjel? (Hobby, nem tud aludni, ki nem állhatja a családját, bejáratja a kocsit, tanul vezetni, vagy mi?) Ha valami jól megy, ott nem kell napi 16 órát a kocsiban ülni, vagy ha igen, akkor lakást veszel, 3 hetet nyaralsz, talán 1 új kocsi kp- re, stb. Majd ha egyszer lesz energiátok számolni rájöttök. Ja tagdíj: 2000 utaskilóméterre levetítve ha én 230- al megyek, mint telefonos tarifa, ott meg 150, akkor 80*2000=80000, az én tagdíjam 64000 ft, de 2000 utaskilóméternél biztos hogy többet megyünk, de már ennél a számnál is akkor dicsekedhetnétek olcsó tagdíjjal, ha az -16000ft- ról indulna. És az a vonal nem kötőjel, hanem egy mínusz. Magyarul én számoltam, aki akar szintén számolhat, én akkor megyek legközelebb 150-ért, ha én kapom a tagdíjat és nem én adom. Amúgy van élet a pluson túl is, sőt(csak ott már temetik a többi céget a vezetőség, pedig dehogy, rengeteg utas tér vissza az elvileg drágább céghez, mert kevesebbet fizet a végén!És az már legközelebb nehezebben próbálkozik veletek.Még sok hiénát oda, nem lesz itt gond). Aki jár nyaralni, biztos észrevette, rengeteg budapesti taxis van most nyáron az országban szerte szét, mindenféle cégek autói, szabadjelző nélkül, boldog családok kikapcsolódnak, lehet, hogy én rossz irányba jártam, de plusost nem láttam.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2010.08.21 22:55
Ja és hány embert tesznek tönkre, haragítanak magukra, csak hogy még többet harácsoljanak! Fújj rosszabb, mint bármilyen fertő! Gusztustalan gerinctelen banda!
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2010.08.21 22:51
Fogadni mernék, hogy 2011-re 50000 felett lesz a tagdíj, ugyanezzel a tarifával. Aki egyszer vérszemet kap, sose gyógyul meg. Na itt már megtörtént a fertőzés, kezdhet elhatalmasodni a baj. (Van aki szerényen is boldog, de vannak, akiknek akármennyi pénzük lesz, akkor is boldogtalanok lesznek. És ezt ők maguk nem hiszik el, sőt azt hiszik hűlyeséget írok. SOK PÉNZ NAGY GOND.)