Felhasználó hozzászólásai
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2019.10.14 19:29
Vendégedet?? Neked milyen vendéged van?
Téma: Kik és hogyan akarnak kibújni a Fővárosi Taxirendelet tarfaszabályozása alól... feljelentő topic!
Hozzáadva: 2019.10.03 21:38
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2019.09.28 05:43
És Európában még mindig vannak kormányok akik nem rúgják tökön őket...
Jelen pillanatban két feltételnek kell megfelelni ahhoz, hogy kirabolhasd az európaiakat. Egy: legyél amerikai, kettő: legyél innovatív.
Ha ez a kettő együtt áll, Európában konkrétan bármit megtehetsz. Lakást adhatsz ki, taxiszolgáltatást szervezhetsz, ételt szállíthatsz, robogót, rollert kölcsönözhetsz. Mivel ezek a szolgáltatások eddig Európában nem léteztek (??) , ezért ez már maga az innováció. Tőlük, az okos amerikaiaktól, nekünk, a buta európaiaknak.
És mivel ezek, innovatív szolgáltatások, ezért ezek fellendítése érdekében nem kell semmi, se papír, se munkaszerződés, nem piszkál a helyi ántsz, senkit nem érdekel hogy betartod e a tűzvédelmi előírásokat, hogy van e jogosítványod az innovatív taxidban, sőt az sem hogy ennek az autónak van e alja egyáltalán, de az innovatív rollerrel is mehetsz a járdán vagy a főúton kivilágítatlanul, ahogy épp neked kényelmes.
Na de mi van akkor ha az a balszerencse ért, hogy Európában születtél? Akkor peched van!
Ugyanis neked szükséged lesz mindenre. Vizsgák, engedélyek, munkaszerződések, megfelelő évjáratú, biztonsági és környezetvédelmi autó az elvárt méretben, teáor besorolás, tűzrend védelmi megfeleltetés, mosdók, mellékhelyiség száma, állapota és ennek folyamatos ellenőrzése. Ha ételt szórsz szét a városban neked fel fogják tenni a kérdést, hogy honnan van, mi a forrás, ki volt a beszállító, ő honnan szerezte, számlák, szállító levél.
Neked igen. Mert te európaiként csinálsz vállalkozást Európában, te benne vagy a rendszerben, igy elszámoltatható is vagy. Ezzel szemben egy amerikai cég, fenn a virtuális térben, a felhőkben vagy a felhők felett, ez már maga a mágia, megfoghatatlan.
Kíváncsi vagyok, ha én állnék neki Kalifornia közepén mondjuk ételt szállítani az adózási, tűzrend védelmi és a helyi ántsz szabályozást kikerülve vajon meddig működne a vállalkozásom.
Megkockáztatom hogy egy napig, egy héten belül pedig még az a szerver is le lenne foglalva amelyen keresztül kínáltam a szolgáltatást a virtuális térben.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2019.09.16 02:17
Emlékszel még hogyan kezdődött az innovácíó... aki egyébként is arra megy - fillérekért - elviszi azt aki szintén arra tart. Ebből lett az, hogy az uber értéke a tőzsdén attól függően változik, hogy ki tudja e kerülni a munkáltatói kötelezettségeket vagy sem. Minden befektető erre vár. Ki tudja rabolni a tömeget? Akkor ez egy jó cég, fektetek bele pénz. Mi lesz a következő szint, egy drogbáró? Ki tudja játszani a hatóságokat? Akkor ez jó befektetés, a drog bejut az országba, igy biztos a megtérülés.
Az uber és a lyft közösen (a két ellenlábas) konkrétan 90 millió dollárt áldoztak arra, hogy népszavazásra ösztökéljék az embereket, hátha ennek hatására nem írják alá ezt a törvényt.
És itt nálunk ismert emberek, celebek, médiaszemélyiségek, politikai tömörülések írták ki a homlokukra hogy: uber vagyok! Én csak annyit üzenek ezeknek, hogy fehér ember nem felejt.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2019.09.14 23:26
Kaliforniában elfogadták az AB 5 törvényt.
Ezentúl alkalnazotti státuszban tevékenykednek az uber sofőrök.
Kiváncsian várom milyen szintre süllyed az uber árfolyama a tőzsdén.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2019.08.13 21:01
Ez egy nagyon erős lépés, a Főtaxi kötelékébe tartozó Budapestnél is aktíválták. Aki ebből kimarad az lemarad, ez biztos. Az is biztos, hogy nem két fillér volt, de ha jól sejtem előre gondolkoztak, nem akarnak átélni még egy olyan taxisvándorlást mint január február környékén.
Az ubernél ez az egyik alapvető indokok közt volt, hogy közvetlen hadoválhatsz a sofőrrel. Itt ez most megvalósult, ráadásul betartva az alapvető adatvédelmi elvárásokat. Adatvédelem nélkül ezt egyszerű és olcsó megvalósítani, csak az senkinek nem lesz jó a végén, sem az utasnak, sem a taxisnak, sem a cégnek.
Azért pár alapvető információ még lemaradt: én hívok egy vonalas számot, ennek költsége engem terhel ez bizonyos. Feltételezem az átirányított szám hívása pedig a főtaxi számláját terheli. De azért ezt jó lenne tisztába tenni, ki tudja miféle szerződéseket lehet ma már kötni a mobilszolgáltatókkal.
Felmerült még az is bennem, hogy akkor mi van ha a megrendelő egy külföldi számról rendelt? Ezt is átkapcsolja a saját költségén vagy ez már nem okés?
De talán ez is csak másodlagos. Az igazság az, ha egy taxis sem telefonál soha, csak az utasok, ez akkor is egy rég áhított funkció az utazóközönség számára, ezzel biztos, hogy újra harap egyet a piacból a Főtaxi.
Ha pedig a taxis is telefonál időnként az meg már csak hab a tortán az utasok számára.
Téma: Okosautók, robottaxik: hogyan készül Budapest a nagy átalakulásra?
Hozzáadva: 2019.07.12 04:41
Téma: Okosautók, robottaxik: hogyan készül Budapest a nagy átalakulásra?
Hozzáadva: 2019.06.12 20:47
"A bérelhető elektromos meghajtású rollerek egy évvel ezelőtt jelentek meg a párizsi utcákon, számukat csaknem 20 ezerre becsülik, és folyamatosan gondot okoznak a párizsi önkormányzatnak azzal, hogy szabályozás hiányában az emberek bárhol letehetik őket használat után. Lerobbant rollerek hevernek a város legszebb parkjaiban, de még a Szajnába is bedobálják őket a hidakról."
Jelen pillanatban ott tart a sztori , hogy a párizsi közterületfelügyelők gyűjtik össze a rollereket ha kerülni akarják a káoszt a városban. Hirtelen lett a közterületfelügyelőknek egy ilyen feladatuk, eddig nem volt, most már van. Mindezt azért, hogy egy (illetve mára már több) cég modellje működőképes legyen. Hát ez az adott cég feladata, nem az önkormányzaté. Ingyen és bérmentve használja az infrastruktúrát, vesz el életteret másoktól, mindezt megfejeli azzal, hogy a helyi önkormányzatra támaszkodik, mindezt csak azért mert rásütötte az üzleti modelljére azt a varázslatos szót hogy innováció. És ezt a helyi önkormányzatban eszik nagykanállal.
Csak érdekelne, hogy kik ülnek ezen a párizsi városházán és milyen diplomával a zsebükben. Egy évvel ezelőtt mikor megjelent az első rolleres cég nem tettek fel nekik kérdéseket? Illetve lehet tettek, de ha jól követem a történetet akkor az érdeklődés kimerült kb. abban, hogy milyen színű lesz a roller...
Tovább megyek, ilyen felkészületlen városvezetés mellet még én is találok piaci rést. Innovatív mód teríteném Párizst mobil vécékkel, csak azt az egy apróságot felejteném el közölni, hogy a vécék ürítésének feladatkörét ráhagyom a közterület felügyelet embereire.Cserébe az én vécéim olcsóbbak lesznek, az összes kivétel nélkül teljes mértékben innovatív, ráadásul olyan színű amilyet csak akarnak.
Téma: Okosautók, robottaxik: hogyan készül Budapest a nagy átalakulásra?
Hozzáadva: 2019.06.12 03:41
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2019.05.10 18:22
Történt mindez a tőzsdére lépésük elött egy nappal.