Felhasználó hozzászólásai
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2013.10.08 12:34
Akkor még nem is kellett hozzá végzettség hacsak az úgynevezett hivatásos jogosítványt nem nevezzük annak.
Még a laikus is látta, tudta, hogy nem a taxisnak volt szüksége a létszám korlátozás eltörlésére, hanem annak a csoportnak akik már akkor azt tervezték, hogy a taxisból (minél több taxisból) akarnak megélni.
Mit mondjak. Van akinek sikerült.
Pali! Nem rád gondolok.
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.04 18:44
Igen. Tudom, hogy tagdíj van, illetve szeretnéd, hogy Neked is legyen :-)
De szívesebben hallgatnám, olvasnám, hogy mi a véleményed az eredeti témáról?
Mi a tetves fa@ért akarod a szar (általad szarnak mondott) 280.- os km díjból a leadókat osztogatni?
Ezzel foglalkozz!
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.03 08:04
Azért mert Te magad mondtad, hogy milyen szar a 280.- os viteldíj.
Ha szar a viteldij, akkor mi a tetves fa@ért akarsz belöle odaadni bárkinek is egy fillért belöle?
Ne gondolkozz. Itt a válasz. Azért mert vérbeli fuvarkufár (és nem teszek ide több jelzöt) vagy.
Azt gondolod, hogy te bevezeted a saját szar telefonszámodon a leadókat és majd jönnek hozzád takdijat fizetni azok a taxisok akik nemlátják a fától az erdöt.
Tudod egy okos taxis az számol.
Számol azzal, hogy ha a viteldij 280.- akkor az akkor is annyi ha a repülötérre kell menni. Ha abból le kell adni 2000.- ot akkor az meg se közelíti a 280.- os km díjat!
Az akkor is annyi ha a portás rendeli (hiszen ez a dolga) a vendégnek a taxit.
Azért mert esetleg eléri a viteldij a 10000.- ot az nem azt jelenti, hogy az milyen jó pénz és abból élmény otthagyni 2000.- ot. Az azt jelenti, hogy @urva messziröl mentek a reptérre.
Tehát nem ad oda a taxis egy fillért sem. Legalábbis amelyik számol, és nem azt az utat akarja választani, amit itt Te feljebb megjósolsz.
És még egy valami. Jössz itt a csendessel kapcsolatban a navval.
Az hogyis van, hogy a taxis elkéri az utastól a 10000.- ot. Az utas bankkártyával kifizeti, számlát kér. A 2000.- az itt mennyibe is kerül? Arról milyen bizonylat készül?
Rohadjon meg mindegyik amelyik ezt a fa@ságot támogatja.
De leginkább az, aki büntetni mer érte, ha a taxis ezt elutasítja és nem viszi el.
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.03 07:26
Képzeld el Pali ha még egrecíroztatna az etikás, meg még mellé takdijat is kellene fizetned.
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.10.03 07:09
Azért azt fontos tudnod, hogy a H. Cs. a budapesttaxinak nem tulajdonosa (még de biztos dolgozik rajta) csak nagyon minimális %-ban.
Egyenlöre még csak mint ügyvezetö termeli a profitot a befektetöi szemmel nézgelödö tulajdonosnak.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.09.27 20:22
Ez egy dögevő volt?
Vagy aki bent áll hátrébb a sorban az nem dögevő ha a nagyoknak nem kell?
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2013.09.27 17:46
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2013.09.20 06:01
Ezt az alábbi szösszenetet a 6x6 topickból hoztam ide.
Itt is igencsak aktuális!!!
kalandor válasz | 2013.09.20. 01:33:38 (13259)
Tisztelt Cégvezetés!
Örömmel látjuk, hogy sok új-régi kollégával erősítettétek sorainkat. Van köztük olyan
aki annak idején nagy pofával szaladt át a szotyihoz és van olyan aki disznóság miatt
lett kiebrudalva. Most hogy az olcsótaxinál nincs munka elhagyják a süllyedő hajót és
szépen elkezdenek visszaszivárogni oda, ahonnan annak idején köpködve távoztak. Ne
feledjük, hogy ezek az emberek, akik elmentek szotyiáron dolgozni, rántották magukkal
a taxis szakmát a mélybe. Ezek miatt az előrelátó gondolkodásúak miatt tartunk ott ahol
tartunk. Most pedig meakulpázva jönnének vissza a szebb jövő reményében. A cégvezér
pedig örül a plusz tagdíjnak de nem látja a bennük rejlő óriási veszélyt. A veszélyt amit
ezek lények (más szót akartam írni) magukkal hoznak és amitől egy működő céget a
romba dönthetnek. Nevezetesen a simlisséget az ügyeskedést a sumákolást a szabályok
megkerülését az igénytelenséget a másikon gátlástalanul átgázolást a batyus rádiót a
kütyüt a megrendelő semmibe vételét stb. Mindent trükköt hoznak magukkal amit
megtanultak a túlélésért folytatott harcban. A megrendelő meg csak pislog, hogy hová
lett a minőség, majd vállat von, törli a telefonszámot és tovább áll. Reméljük mindnek
sikerül új helyet találni és nem hagyunk egyet sem kárba veszni, hisz ne feledjük a
tagdíj mindenek előtt!
Tisztelet a kevés kivételnek!
Gondolkodjatok!
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2013.08.19 15:43
Biztos, majd utólag egyoldalúan módosítva.
A kategórizálásnak most sincs értelme.
Csak a taxisok megosztására, egymás ellen fordítására jó.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.08.15 07:15
Jól látod.
Terjeszd azon ismeröseid közt is akik nem olvassák (nemtudom, hogy egyálltalán van e ilyen) a hallotaxit.
Ez lehet megoldás a ganék ellen :-)