Felhasználó hozzászólásai
Téma: Hallotaxi fejlesztés avagy hallotaxi 2.0
Hozzáadva: 2014.05.23 18:01
Utólagos szerkeszthetőség?
Persze úgy, hogy nyoma marad a bejegyzésben, hogy szerkesztve.
Téma: Napi BKV
Hozzáadva: 2014.05.23 17:58
Téma: CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Hozzáadva: 2014.05.08 05:51
Szerintem egy fontos dolog itt mindíg kimarad.
A kufárok nem azért találták ki nekünk a csendest, hogy nekünk jó legyen.
A csendes azért van, hogy annak a segítségével olyan "taxisok" tudjanak a piacon megjelenni, bentmaradni akik a csendes nélkül nem tudnának.
Ezért badarság abba energiát fektetni, hogy az igazi TAXISNAK megfelelő legyen a program.
Nem lessz az soha.
Vagy tudsz vele így dolgozni, vagy mész a........... mindenki válasszon ide valamit. :-)
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2014.05.05 11:25
Na aztán még az is lehet, hogy abban is piacvezetö e gyönyörü csapat, hogy csak itt, és csak nálluk fordulhat elö, hogy elromlik a posterminál, ami nélkül nem lehet dolgozni és nem tudnak (vagy nem akarnak) a javítás idejére cserekészüléket biztosítani. :-)
Még szerencse, hogy iso 9000 vagymi minöségbiztosítva van :-)
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2014.05.05 06:25
Gondolkodtam még. :-)
Abban is piacvezetö lehet, hogy csak itt a budapesttaxinál számit titkos adatnak, hogy mekkora a létszám és mennyi címet sikerült havonta felkapkodni. :-)
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2014.05.05 06:12
Gondolkoztam én is. :-)
Abban is piacvezetö lehet, hogy mint fuvarszervezö a legtöbbet lobbizott a fövárosnál a rendelet megalkotása közben, hogy minél több olyan pont szerepeljen benne ami a taxisoknat "fontos" :-)
Még aláírásokat is gyüjtött (szeretett volna) hogy nem jó nekünk a fix tarifa :-)
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2014.05.03 09:31
Lári-Fári :-)
Igazándiból nem arról szólt a "post" hogy mi az oka a posterminál cseréjének.
Leginkább sem arról, hogy Te mit tettél az elmúlt 9 évben.
A city-t meg már meg sem akarom említeni.
Arról szólna kedves Innovatív Csaba, hogy azt mondod az urh-n a taxisnak, hogy Te mit csináljál a már szükségtelen készülékkel.
Na mindegy nem ragozom tovább.
A lényeg szerintem pedig az, hogy egy olyan POS terminálunk legyen amire (és erröl valamiért ez idáig egy szó sem esett) Te fel tudod telepíteni a saját cimkiadó, taxikártya kezelö szovtveredet.
Erös a gyanúm ha ez nem lenne akkor mindenki ugyan úgy oldaná meg a POS terminál ügyét mint
a tengelytávot
a csomagtartóméretet
a környezetvédelmi besorolást
a tíz éves korhatárt
a bla.....bla.... bla.
Tehát szép az anyag amit írtál söt még igazság is van benne csak az én felvetésemre nem tartalmaz használható választ.
Illetve hát nem is nekem kellene a válasz mert én nem kérdeztem a csatornán sem, hogy mi lessz a régi eszközzel.
Azoknak adj választ akik kérdezték aztán majd meglátjuk, hogy mit szólnak hozzá.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2014.05.02 17:44
Neked is csak azt tudom mondani, hogy nem ez a lényeg és én csak azt írtam a cityvel kapcsolatban amit a H.Cs. magyarázatként felhozott.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2014.05.02 12:47
Nem az a baj, hogy cserélni kell mert azt tudtuk, vártuk.
Az a baj amit válaszként adott, azokra a kérdésekre amit a taxisoktól kapott.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2014.05.02 02:14
Néhány apróság elkerülte a figyelmedet.
Amikor megkérdezi tőled a csatornán a taxis, hogy mit csináljon a ~85000.- ért megvásárolt terminállal akkor az a válaszod, hogy Te nem tudsz vele mit csinálni az enyhén szólva is túlzás.
Mert mint tudjuk ezt az eszközt azért volt szükséges megvenni a taxisnak, hogy a Te fuvarközvetítői szolgáltatásodat igénybe tudja venni, közvetve ezzel támogassa a Te piaconmaradásodnak a lehetőségét.
Erős túlzás azt mondanod, hogy azért kell új terminált a taxis részére biztosítanod mert a 'rendeletelőírja'.
A rendelet sok mindent előír amiket Te nem akarsz a taxis számára biztosítani. Nem sorolom őket.
Tehát ez a terminál megint csak azért kerül rajtad keresztűl a taxishoz, hogy a továbbiakban IS biztosítva legyen a taxisok hozzáláncolása a Te szolgáltatásodhoz.
Nagyon könnyű úgy vezetni a Te vállalkozásodat (és még így sem az igazi) hogy az innovációnak nevezett faszságoddal magadhoz láncolod a taxist.
Nagyon szép dolog a cityre meg a főtaxira hivatkoznod, hogy ott is bérlik a terminált.
Szép dolog, a szívem szakad meg tőle.
De sajnos számunkra ez nem viszonyítási alap.
Van egy olyan Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság álltal kiadott állásfoglalás miszerint ha egy szolgáltató csak a saját maga álltal PÉNZÉRT rendelkezésre bocsájtott eszköz használatával tudja (ez itt a terminál) a saját szolgáltatását az ügyfele (ez itt a taxis) részére elérhetővé tenni, akkor ha az ügyfél már bármilyen okból nem kívánja a szolgáltatást igénybe venni a szolgáltatónak kutyakötelessége az eszközt visszavenni.
Na jó. Nem gondolom, hogy most a közel 600 taxiból bárki is meg fogja kisérelni ezt az ügyet rajtad keresztül nyomni.
De az esélye megvan.
Egyszerűbb ott a csatornán kicsit sirdogálni meghallgatják a Te magyarázkodásodat és kész.
Szóval szorosan tartani a gyeplőt nehogy kicsússzon a kezedközül mert akkor elszabadul a balhé :-)
Szóval én azért átnézném ezt az ügyet már csak a becsület kedvéért, hogy hátha mégis van más megoldás.
Tudod mint ahogy a csatornán is mondta valamelyik kollega, hogy bizony nagyok az anyagi terhek. Hátha ti is tudnátok a (erősenextra) profitotok terhére vállalni egy kicsit.
Nem baj ha nem válaszolsz.
Majd a tetteid mindent megmagyaráznak.
Mert ugye tudjuk mindketten, hogy az embert nem a szavai minősítik hanem a tettei!
Szavakból már volt sok jöjjenek a tettek. :-)