Felhasználó hozzászólásai
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2020.08.30 13:56
Téma: CITY-S CENTER
Hozzáadva: 2020.08.30 13:55
Téma: AKIKTŐL BÚCSÚZUNK
Hozzáadva: 2020.08.30 13:54
Téma: Nagy bajban vannak a budapesti taxisok - lesz, aki feladja
Hozzáadva: 2020.08.30 11:50
"Miért ne lenne érdeke a cégnek, hogy sok taxist vegyenek fel? Egységnyi
fuvarszám esetén nekik tökmindegy, hogy 200, vagy 300 taxis fizeti be a
690-et címenként, viszont nem mindegy, hogy 200-an, vagy 300-an fizetik
be a 20 ezres alapdíjat."
Nem mindegy, hogy 80-100 ezret jelent egy új taxis felvétele, vagy egy kocsog kirúgása, vagy 20 ezret.
Hamarabb fogják elengedni a kezét a visszaeső renitenseknek, mert kisebbet buknak vele, és kevésbé fognak felvenni bárkit csak jöjjön, mert kevesebb plusz jön vele.
Nem mindegy, hogy 80-100 ezret jelent egy új taxis felvétele, vagy egy kocsog kirúgása, vagy 20 ezret.
Hamarabb fogják elengedni a kezét a visszaeső renitenseknek, mert kisebbet buknak vele, és kevésbé fognak felvenni bárkit csak jöjjön, mert kevesebb plusz jön vele.
Téma: Nagy bajban vannak a budapesti taxisok - lesz, aki feladja
Hozzáadva: 2020.08.30 11:47
Nem.
A húszezer, plusz fuvaronként, 690.- a korrekt ajánlat.
Pláne, hogy van benne plafon.
Magyarul húszezer a tagdíj, és elkéri fuvaronként az alapdíjat.
Tömegesen állnak sorba a Boltnál, a 15-25% leadóra plafon nélkül.
A húszezer, plusz fuvaronként, 690.- a korrekt ajánlat.
Pláne, hogy van benne plafon.
Magyarul húszezer a tagdíj, és elkéri fuvaronként az alapdíjat.
Tömegesen állnak sorba a Boltnál, a 15-25% leadóra plafon nélkül.
Téma: Nagy bajban vannak a budapesti taxisok - lesz, aki feladja
Hozzáadva: 2020.08.29 20:04
"Tehát a lényeg, hogy akik eddig kevesebbet fizettek, azoknak most jóval többet kell,"
Ezt kibontanád nekem?
Mert lehet, hogy én vagyok a hülye, de nem értem.
Tehát, aki eddig is ötven hatvan hetven címet vett fel, az miért is kell, hogy többet ... jóval többet fizessen?
A nyuggereknek, (mint lassan én is), teljesen megfelel.
Át fog alakulni a cég állománya... a toplistás, napi 16 órát dolgozók elmennek máshova, és idejönnek (Taxi4-ről van szó) azok, akik viszont szeretnének kicsit dolgozgatni, ..... elülnek ők a droszton is, de nem baj, ha beesik egy két cím, ... öreg vagyok én már ahhoz, hogy heti öt napnál, és napi hat-hét óránál többet dolgozzak, típusúak.
Nekik eddig nem volt alternatíva. Most lesz.
És a másik nagyon fontos szempont: MOSTANTÓL A CÉGNEK NEM AZ AZ ÉRDEKE, HOGY SOK TAXIST VEGYEN FEL, HANEM AZ, HOGY SOK FUVART SZERVEZZEN. (Mert az ő bevétele is attól növekszik)
EGYÜTT SÍRTOK, EGYÜTT NEVETTEK.
Minőségi szemléletbeli változást kényszerít ki a fuvarszervezőből.
Ezt kibontanád nekem?
Mert lehet, hogy én vagyok a hülye, de nem értem.
Tehát, aki eddig is ötven hatvan hetven címet vett fel, az miért is kell, hogy többet ... jóval többet fizessen?
A nyuggereknek, (mint lassan én is), teljesen megfelel.
Át fog alakulni a cég állománya... a toplistás, napi 16 órát dolgozók elmennek máshova, és idejönnek (Taxi4-ről van szó) azok, akik viszont szeretnének kicsit dolgozgatni, ..... elülnek ők a droszton is, de nem baj, ha beesik egy két cím, ... öreg vagyok én már ahhoz, hogy heti öt napnál, és napi hat-hét óránál többet dolgozzak, típusúak.
Nekik eddig nem volt alternatíva. Most lesz.
És a másik nagyon fontos szempont: MOSTANTÓL A CÉGNEK NEM AZ AZ ÉRDEKE, HOGY SOK TAXIST VEGYEN FEL, HANEM AZ, HOGY SOK FUVART SZERVEZZEN. (Mert az ő bevétele is attól növekszik)
EGYÜTT SÍRTOK, EGYÜTT NEVETTEK.
Minőségi szemléletbeli változást kényszerít ki a fuvarszervezőből.