Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Erről ennyit ... :-(

Csakhogy a Musk egy részét, meg is valósítja! :-P
15 évvel ezelőtt kiröhögték a villanyautóval, az egyben visszatérő, és pontosan a helyére beparkoló rakétával,   most meg 100 000 Teslát vesz a Herz, és a Nasa tőle béreli a rakétákat ...
Néha pár évet csúsznak a dolgai ...   de
Bal lábbal kelt fel ..   és lehet hogy kétballábas :-P
Viszont most látom, hogy neked nem válaszoltam.
A telefonos, meg az előkés alapdíj, nem 1000+2000.- hanem csak 1500.- vagy csak 2000.-
Tehát, ötszázanként ugrik.
És szerintem ne legyen benne semmiféle kilométer.....
Háát ugyebár az üzemanyagon kívül egy pár költségünk szintén eléggé megemelkedett az elmúlt években.
Az üzemanyagár, egy jó apropó, mert azt mindenki érti.
Engem tényleg nem érint, engem véd a rezsicsökkentés :-P
Csak tudod, holnap lesz a fővárosban egy tarifaegyeztetés ...  nekik üzentem ezzel a cikkel, hogy ne megint 20 forinttal szúrják ki a szemünket :-(

Kell e emelni a taxitarifát 2021-ben 500.- os üzemanyagárnál?

NEM!


A taxitarifát nem emelni kell, hanem a tarifarendszert (Budapest) helyreállítani.

Harminc éve hiányoznak fontos elemei!


Fény derült arra, miért kellhet a Hertznek százezer Tesla

Nemrég a Hertz keltett nagy vihart tervük bejelentésével, miszerint százezer Teslát akarnak vásárolni, most pedig bejelentették, hogy 2023-tól ennek felét Uber-sofőröknek fogják kiadni.

A platformgazdaságban dolgozókért demonstráltak Brüsszelben

Uber-sofőrök zártak le brüsszeli utcákat, így tiltakoznak a platformgazdaságban dolgozók szerintük fenntarthatatlan munkakörülményei ellen. Az Európai Bizottság a tervek szerint az év végéig terjeszti elő a körülmények javítására irányuló törvényjavaslatot. A tiltakozók képviselői szerdán találkoztak a témáért felelős uniós biztossal. Szeptemberben már az Európai Parlament is foglalkozott a szektorban dolgozók bizonytalanságával és rossz munkakörülményeikkel.

- A platformok megtalálták a módját, hogy kihasználják a független munkavállalók státuszában rejlő gazdasági előnyöket, de a munkavállalók számára ebből sok kellemetlenség származik. A platformok csalárd módon használják fel a független státuszt, hogy felmentsék magukat a munkáltatói felelősség alól – mondta Leïla Chaibi EP-képviselő.

Nem a munkakörülményeik jelentik az egyetlen problémát. A taxis szakszervezet, amelynek kétszer sikerült kitiltatni az Ubert Barcelonából, a cégek által használt algoritmusok veszélyeire és az ellenőrzés hiányára figyelmeztet. A témában készített tanulmány azt vizsgálta, hogy a Cabify, a Uber és a Bolt algoritmusai hogyan figyelik egymást az árak emelése érdekében.

- Amint az egyik emeli az árat, aktiválódik egy dinamikus árfolyam, amit a többiek észlelnek, és ők is árat emelnek. Minden mindennel összefügg, figyelik egymást, ez pedig tilos. Az árakról megegyezni gyakorlatilag egyenértékű a kartellezéssel. Az algoritmussal tulajdonképpen megtalálták a munkaszerződés megszegésének módját – mondta Alberto Álvarez, az Elite Taxi vezetője.

Az algoritmusok nem hozzáférhetőek, mivel üzleti titoknak minősülnek, mégis ezek döntenek az árakról vagy akár a munkavállalók menetrendjéről. Az uniós munkaerő 11 százaléka már dolgozott a platformgazdaságban, és ez a szám folyamatosan növekszik.

Téma: TAXIS BLOKÁD 1990. Október 25.

Hozzáadva: 2021.10.25 19:23

Nem tudom mit linkeltél be, mert lehetséges kockázatnak tekinti a gépem és nem hajlandó letölteni :-)
A cikk, amire meg reagáltál, egy agyrém.  Tök mindegy jobbos vagy balos írta!
Habár ez ma itt Magyarországon nem is jelent semmit.
A Dk a legjobboldalibb párt, a gazdaságpolitikáját tekintve.  A Fidesz meg komcsibb mint Kádár volt ...