Felhasználó hozzászólásai
Téma: Kell e emelni a taxitarifát 2021-ben 500.- os üzemanyagárnál?
Hozzáadva: 2021.11.03 06:23
Viszont most látom, hogy neked nem válaszoltam.
A telefonos, meg az előkés alapdíj, nem 1000+2000.- hanem csak 1500.- vagy csak 2000.-
Tehát, ötszázanként ugrik.
És szerintem ne legyen benne semmiféle kilométer.....
Téma: Kell e emelni a taxitarifát 2021-ben 500.- os üzemanyagárnál?
Hozzáadva: 2021.11.02 19:42
Az üzemanyagár, egy jó apropó, mert azt mindenki érti.
Engem tényleg nem érint, engem véd a rezsicsökkentés :-P
Csak tudod, holnap lesz a fővárosban egy tarifaegyeztetés ... nekik üzentem ezzel a cikkel, hogy ne megint 20 forinttal szúrják ki a szemünket :-(
Téma: Kell e emelni a taxitarifát 2021-ben 500.- os üzemanyagárnál?
Hozzáadva: 2021.10.31 18:26
Kell e emelni a taxitarifát 2021-ben 500.- os üzemanyagárnál?
NEM!
A taxitarifát nem emelni kell, hanem a tarifarendszert (Budapest) helyreállítani.
Harminc éve hiányoznak fontos elemei!
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2021.10.30 19:24
Fény derült arra, miért kellhet a Hertznek százezer Tesla
Nemrég a Hertz keltett nagy vihart tervük bejelentésével, miszerint százezer Teslát akarnak vásárolni, most pedig bejelentették, hogy 2023-tól ennek felét Uber-sofőröknek fogják kiadni.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2021.10.28 06:48
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2021.10.28 06:47
A platformgazdaságban dolgozókért demonstráltak Brüsszelben
Uber-sofőrök zártak le brüsszeli utcákat, így tiltakoznak a platformgazdaságban dolgozók szerintük fenntarthatatlan munkakörülményei ellen. Az Európai Bizottság a tervek szerint az év végéig terjeszti elő a körülmények javítására irányuló törvényjavaslatot. A tiltakozók képviselői szerdán találkoztak a témáért felelős uniós biztossal. Szeptemberben már az Európai Parlament is foglalkozott a szektorban dolgozók bizonytalanságával és rossz munkakörülményeikkel.
- A platformok megtalálták a módját, hogy kihasználják a független munkavállalók státuszában rejlő gazdasági előnyöket, de a munkavállalók számára ebből sok kellemetlenség származik. A platformok csalárd módon használják fel a független státuszt, hogy felmentsék magukat a munkáltatói felelősség alól – mondta Leïla Chaibi EP-képviselő.
Nem a munkakörülményeik jelentik az egyetlen problémát. A taxis szakszervezet, amelynek kétszer sikerült kitiltatni az Ubert Barcelonából, a cégek által használt algoritmusok veszélyeire és az ellenőrzés hiányára figyelmeztet. A témában készített tanulmány azt vizsgálta, hogy a Cabify, a Uber és a Bolt algoritmusai hogyan figyelik egymást az árak emelése érdekében.
- Amint az egyik emeli az árat, aktiválódik egy dinamikus árfolyam, amit a többiek észlelnek, és ők is árat emelnek. Minden mindennel összefügg, figyelik egymást, ez pedig tilos. Az árakról megegyezni gyakorlatilag egyenértékű a kartellezéssel. Az algoritmussal tulajdonképpen megtalálták a munkaszerződés megszegésének módját – mondta Alberto Álvarez, az Elite Taxi vezetője.
Az algoritmusok nem hozzáférhetőek, mivel üzleti titoknak minősülnek, mégis ezek döntenek az árakról vagy akár a munkavállalók menetrendjéről. Az uniós munkaerő 11 százaléka már dolgozott a platformgazdaságban, és ez a szám folyamatosan növekszik.
Téma: TAXIS BLOKÁD 1990. Október 25.
Hozzáadva: 2021.10.25 19:23
A cikk, amire meg reagáltál, egy agyrém. Tök mindegy jobbos vagy balos írta!
Habár ez ma itt Magyarországon nem is jelent semmit.
A Dk a legjobboldalibb párt, a gazdaságpolitikáját tekintve. A Fidesz meg komcsibb mint Kádár volt ...
Téma: TAXIS BLOKÁD 1990. Október 25.
Hozzáadva: 2021.10.25 19:21
Téma: Kategória, amit taxisnak neveznek
Hozzáadva: 2021.10.22 20:04
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2021.10.21 20:12
De nem fogja.