Felhasználó hozzászólásai
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2008.10.04 14:21
Amikor egy lakatos vagy egy esztergályos kezdőként munkába áll, elvárható követelmény vele szemben, hogy ismerje és meg tudja különböztetni a csavarhúzót a kalapácstól, az alumíniumot az acéltól, az esztergálást a hegesztéstől. Tehát, hogy egy minimális szakmai tudással rendelkezzen. Amíg ezt a szakmai tudást nem szerzi meg nem engedik be a műhelyekbe dolgozni, mert fizikai, anyagi és erkölcsi kárt okoz a műhely tulajdonosának és az ott dolgozóknak egyaránt.
A mi cégünknél ilyen elvárható minimumra nincs szükség! Ez azt jelenti, hogy a szakmai tudással nem rendelkezők már nem tudnak kárt tenni a cégben, mert nincs miben kárt tenni, vagy azt jelenti, hogy az okozott kár értéke eltörpül az általuk befizetett 54.000ft mellett?
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2008.10.04 14:09
És csak korlátozott számban, mert az itt dolgozó kollégák és a címmennyiség közötti kényes egyensúlyt meg kell tartani!
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2008.10.04 14:07
Ing, nyakkendő és kékszínű SYMA matrica? Jöhet, A kategória.
Ing, nyakkendő és kékszínű SYMA matrica? Jöhet, A kategória.
Ing, nyakkendő és kékszínű SYMA matrica? Jöhet, A kategória.
Ing, nyakkendő és kékszínű SYMA matrica? Jöhet, A kategória.
Ing, nyakkendő és kékszínű SYMA matrica? Jöhet, A kategória.
Ing, nyakkendő és kékszínű SYMA matrica? Nekem csak 20 év tapasztalatom van, megtalálok mindent, tudok kommunikálni az utasokkal, megpróbálom mindig időben befizetni a tagdíjat és a vállalkozásom költségeit, tudom kezelni a taxiórát. Ing, nyakkendő és kékszínű SYMA matrica van? Nincs, akkor nem tudunk felvenni, ha mégis akkor is csak B vagy C kategóriába.
Ing, nyakkendő és kékszínű SYMA matrica? Jöhet, A kategória.
Ing, nyakkendő és kékszínű SYMA matrica? Jöhet, A kategória.
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2008.10.04 13:55
Én még emlékszem azokra a kijelentésekre, amiket a Csaba és a Tamás tett! A cég érdekében csak megfelelő szakmai múlttal rendelkező és minőségi munkát végző kollégákat vesznek fel.
Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam
Hozzáadva: 2008.09.29 18:56
Az elmúlt néhány edzést most egyben írom ide fel.
25-én:
táv: 10km
idő: 00:58:23
tempó: 5:50p/km
átlagpulzus: 157/p
max pulzus: 166/p
elégetett energia: 830kcal
terhelés: 79%
26-án:
táv: 20,5km
idő: 02:13:06
tempó: 6:29/p
átlagpulzus: 147/p
max pulzus: 154/p
elégetett energia: 1679kcal
terhelés: 71%
A mai:
táv: 5,5km
idő: 00:33:36
tempó: 6:06p/km
átlagpulzus: 147/p
max pulzus: 151/p
elégetett energia: 428kcal
terhelés: 71%
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2008.09.28 07:40
Tisztelt Rádió Taxi Vezetőség!
Szeretném azzal kezdeni, hogy nem hőbörögni akarok, megpróbálom nem csak a rosszat észrevenni mindig, de úgy gondolom, hogy vannak dolgok amik mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Szeretném kihangsúlyozni, hogy tisztában vagyok azzal a ténnyel, hogy olyan cég, mint a Rádió Taxi, üzemeltetésének költség vonzata igen magas és ezt a pénzt elő kell teremteni valahonnan. Mivel csak úgy senki nem ad senki két szép szeméért pénzt erre, a költségeket a tagdíj bevételekből kell fedezni. Ezért természetesen a Rádió Taxinak, mint cégnek az az érdeke, hogy minél több fizető tagja legyen. Azonban vannak bizonyos feltételek amiknek a tagfelvételkor teljesülniük kellene. A jelenlegi tapasztalatom azt mutatja, hogy a jelentkezők túlnyomó többsége gyakorlatilag semmilyen szakmai feltételnek nem felel meg, ám mégis felvételre kerül. Naponta kell szembesülnöm olyan tényekkel, hogy Rádió Taxis felségjelzések alatt dolgozó „kollégák” a legalapvetőbb szakmai dolgokkal nincsenek tisztában. Ezek közé tartozik, hogy hogyan kell kezelni a taxiórát, hogy bizonyos városrészek melyik kerülethez tartoznak, hogy vannak olyan utcanevek amelyek több kerületben is előfordulnak és még számolatlanul lehetne sorolni a hiányosságokat. Ezek a „kollégák” minden egyes nap, minden egyes tettükkel a”cégünk jó hírnevét öregbítik” és munkásságuk eredményképpen, nekem és még sok másik KOLLÉGÁNAK napról napra egyre jobban szégyelnünk kell magunkat, ha ki kell mondanunk, hogy a Rádió Taxi szerződött alvállalkozói vagyunk. Mert hogyan várhatunk el magas szintű szolgáltatást attól, aki a fent említett dolgokkal nincs tisztában? Miért a Rádió Taxinak kell lennie az ugródeszkának? Miért nekünk Rádió taxisoknak kell végig asszisztálni, hogy más a mi kárunkra szakmai tapasztalatot szerezzen?
Tisztelt Vezetőség!
Vajon meddig kell még várnunk arra, hogy csak a legalapvetőbb szakmai és emberi feltételeknek megfelelő jelentkezők kerülhessenek szerződésbe a Rádió Taxival, akik munkájukat az elvárható legmagasabb színvonalon képesek elvégezni és tevékenységükkel nem okoznak kárt a cégnek és ezáltal közvetve a többi szerződött alvállalkozónak?
Megítélésem szerint a jelenlegi tendencia, miszerint mindenkinek lehetőséget kell biztosítani szakmai tudás és tapasztalat nélkül is a munkához, mondván, hogy majd belejön, nem jó irányba vezet. Meg kéne határozni egy bizonyos szakmai és emberi elvárható minimum szintet amelynek meg kéne felelnie annak, aki felvételt szeretne nyerni a cégünkhöz. Úgy gondolom, ennek a szintnek kellene fémjeleznie a Rádió Taxit, mint céget és ezzel kellene biztosítani a megrendelőinket, hogy a pénzükért valóban a megfelelő színvonalú szolgáltatást fogják kapni. Valamint ezzel kellene biztosítani a szerződött alvállalkozókat, hogy senki nem fogja a munkája minőségével aláásni másik kolléga jó hírnevét.
Tisztelettel szeretném megkérni a Vezetőséget, hogy ezek alapján gondolják át, hogy hogyan lehetne változtatni a tagfelvételi eljáráson.
Tisztelettel: SFRT 095
Téma: Megéri még taxisnak lenni?
Hozzáadva: 2008.09.21 12:04
Majd megkérjük Antikát is, hogy írjon egy pár sort egyszer a taxizás utáni élet tapasztalatairól! Mert mint kiderült, bár Ő sem hitte, a taxizás után is van ÉLET!
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2008.09.21 11:59
Kedves Horváth Csaba és Németh Tamás!
Szponzort keresünk egy 2009. márciusában megrendezendő nemzetközi futóversenyhez! A csapatszellem javítása mellett értékes befektetés, reklám lehetőség, melynek során 4 napon keresztül sokezer ember láthatja a logónkat és a telefonszámunkat. Ne hagyjátok kicsúszni a lehetőséget a kezetek közül! Mi így vagy úgy , de mindenféleképpen elindulunk a versenyen. A kérdés csak az, hogy milyen néven, milyen logó alatt.
Más cégek más sportokban állítanak ki különböző versenyeken csapatokat. Itt az idő, hogy mi is megmutassuk magunkat!
Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam
Hozzáadva: 2008.09.21 11:56
Golyó!
Hát amiről az Igazgató Úrral tegnap telefonon beszéltünk! Itt a lehetőség a csapatszellem javítására!
Kedves Horváth Csaba és Németh Tamás!
Szponzort keresünk egy 2009. márciusában megrendezendő nemzetközi futóversenyhez! A csapatszellem javítása mellett értékes befektetés, reklám lehetőség, melynek során 4 napon keresztül sokezer ember láthatja a logónkat és a telefonszámunkat. Ne hagyjátok kicsúszni a lehetőséget a kezetek közül! Mi így vagy úgy , de mindenféleképpen elindulunk a versenyen. A kérdés csak az, hogy milyen néven, milyen logó alatt.
Más cégek más sportokban állítanak ki különböző versenyeken csapatokat. Itt az idő, hogy mi is megmutassuk magunkat!
Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam
Hozzáadva: 2008.09.20 18:54
A mai verseny:
4. ABLON BUSINESS RUN váltó
A rám eső rész:
táv: 5km
idő: 00:23:59
tempó: 4:47p/km
átlagpulzus: 171/p
max pulzus: 191/p
elégetett energia: 400kcal
terhelés: 89%
hőmérséklet: 15°C
Először is hatalmas gratula Prohinak és Gumpnak, akik szintén teljes erőbedobással végig nyélen futották a rájuk eső részt, 2,5-2,5km-t.
Több, mint 500 nevezett csapat közül az elsődleges információk szerint a 241. lett a Hallotaxi!!!
Jó volt ez a mai délután is és természetesen köszönet Tomajer szaktársnak is a szúrkolásért!
(az egészen pontos adatokat majd Gump bemásolja a futanat.hu oldalról)