Név TE
Becenév forest95
Honlap hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Ezt a témát ne feszegesd, mert egy pár biztosítékot már kicsattintott! A telefonod meg kapcsold ki gyorsan!
Sötétben kicsit gyengült a látásom mostanában és valószinű erősen figyeltem ,hogy Andrea mit mond!
Van egy olyan közmondás, hogy a cipész maradjon a kaptafánál. A taxis taxizzon, a marketinges foglalkozzon a marketingmunkával, az ellenőr ellenőrizzen. Ez a most működő rendszer finoman szólva sem teljesen életképes és az egyetlen vesztese a taxis aki az egészet finanszírozza. Alapjaiban kellene az egészet megváltoztatni és mindenki sokkal jobban járna!
Egyébként ez lenne az a tipus, ami piaci értékében és alkatrészáraiban leginkább megfelelne a ma alkalmazott tarifákhoz! Minden ettől drágább és modernebb autó megvásárlása és fentartása ráfizetéses a mai áraink mellett. Az egyéb problémákat meg szerintem nagyon egyszerűen meg lehetne oldani. Fix tarifa, főállású, szakképzet marketinges, aki nem taxizik és főállású ellenőr, aki nem taxizik. Így a fizetéséért mindenki számonkérhető lenne és a visszaélések is kizárhatóak. Ha a marketinges jól végzi a munkáját van megfelelő mennyiségű megrendelés és ha az ellenőr is jól végzi a munkáját nem lesz koszos autó ápolatlan taxissal az utcán. A tagdíjakat mindig a felvett fuvarszámmal arányosan kellene megállapítani egy bizonyos alapdíj mellett. Ha valaki sokat dolgozik többet fizet, mint aki kevesebbet dolgozik. Ebben a rendszerben érdekelt lenne mindenki, hogy hatékonyan és jól dolgozzon. Így ha egy cég jól működne, lenne elegendő pénze akár fuvarokat vásárolni és nem lenne likviditási gondja. Nem kéne nekünk "működési kölcsönt" fizetnünk. Indíthatna a cég akár saját fizetős tanfolyamot, hogy az új generáció kizárólag megfelelő szaktudás megszerzése után kerülhessen utcára. És persze mindent reklámozni kellene, de nagyon!

Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam

Hozzáadva: 2008.10.23 15:30

A mai edzés: futás táv: 11km idő: 01:06:53 tempó: 6:04p/km átlagpulzus: 153/p max pulzus: 164/p elégetett energia: 901kcal terhelés: 76% hőmérséklet: 13°C, szél, eső, hideg.

Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam

Hozzáadva: 2008.10.21 16:15

A mai edzés: táv: 11km idő: 01:05:06 tempó: 5:55p/km átlagpulzus: 156/p max pulzus: 171/p elégetett energia: 914kcal terhelés: 78% hőmérséklet: 17°C Tegnap kipróbáltam egy új uszodát a XVI. kerületben. Baross u és Segesvár u sarok. Mindenkinek ajánlom. Nem a legolcsóbb, de nagyon rendben van! A tegnapi edzés: 1,3km mellúszás, szauna, pezsgőfürdő.

Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam

Hozzáadva: 2008.10.18 16:04

A maraton óta nem igazán edzettem. De ma elkezdtem megint! A mai menet: táv: 11km idő: 01:07:11 tempó: 6:06p/km átlagpulzus: 158/p max pulzus: 173/p elégetett energia: 957kcal terhelés: 80% hőmérséklet: 17°C, napsütés, szélcsend

Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam

Hozzáadva: 2008.10.12 05:43

Köszi!!! Azt azért el kell mondani, hogy a 511 Zsolti is lefutotta, méghozzá az én időmhöz képest űridővel, és a City335 Zsolti is lefutotta velem együtt!
De nem kell messzire menni, szerintem még sokan emlékeznek, hogyan lehetett a Főtaxinál annak idején valakiből taxigépkocsivezető!
Hogy csak a szakmánknál maradjunk, érdemes lenne egy-két személyszállítással foglalkozó nagy céget, pl. buszos céget felhívni vagy akár teherfuvarozó céget felhívni, hogy mennénk dolgozni. Az első kérdésük az, hogy szakmai előélet, tapasztalat? Akinek nincs tapasztalata azt elküldik iskolába (jó sok pénzért!!!) aztán ha ezt elvégezte elmehet kocsikisérőnek egy "öreg szaki" mellé, hogy tapasztalatot szerezzen. Egyedül a meló közelébe sem engedik!!!!!!!!!! Mert anyagi erkölcsi és fizikai kárt tud okozni!!!!