Felhasználó hozzászólásai
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 22:33
Köszönöm, hogy Te is olvasod a fórumot és megtisztelsz a hozzászólásoddal. Szeretném azonban szeretnélek emlékeztetni arra ami valószinű a késői órának köszönhetően elkerülte a figyelmedet, nevezetesen, hogy nem egy cégnek és nem is egy kisebb csoportnak az érdekében voltunk tárgyalni, hanem minden céges taxis érdekében. Valószinüleg az is véletlenül elkerülte a figyelmedet, amit tomajer topiktárs a fórum kapcsolódó cikkében leírt, mégpedig, hogy a tarifáról direkt nem esett szó.
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 20:15
Felőlem lehet mindig igaza, csak fizesse meg a őrá fordított időmet.
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 20:14
Ne baj akkor is ezt kell mondani! Az egy két percet nem kell szó szerint érteni. Miért van az, hogy ebben a szakmában mindenki stopperrel a kezében járkál? Lassan már a tizedeket is mérni akarjátok? Felejtsük már végre el ezt a másodperc pontosságot, mert a NASA indító és koordináló állomáson vagyunk és még csak nem is egy atomfizikai kutató állomáson a maghasadással foglalkozunk.
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 20:06
Az előkénél természetesen az adott időpontban indul az óra, de mivel az előke extra szolgáltatás, így ennek a díja mondjuk plusz 3-4-500ft.
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 20:02
Az utas nem azért várakoztat 10-15 percet a címen, mert direkt ki akar szúrni velünk, hanem azért, mert a telefonos ezt mondja neki, és ehhez lett hozzászoktatva. Ahogy ezt meg tudták szokni és meg tudták tanulni, úgy az is menni fog nekik, hogy ketyegő taxiórával várja majd a taxis. Csapatmunka! Csináljuk együtt közösen így!
Azzal nem szolgáljuk a megrendelő érdekét, hogy kölcsönösen egymásra várunk. Ő kényelmesen a melegben én meg szabálytalanul a buszsávban, mondjuk.
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 19:58
Köszönjük a rendelését, maximum 1-2 perc múlva ott a taxi és indítja a taxiórát. Viszonthallásra.
- De én csak 15 perc múlva kérem a taxit!
- Ebben az esetben 15 perc múlva lesz ott a taxi, de az előrendelés miatt plusz 500ft díjat számolunk fel.
- Ja! Akkor majd telefonálok, 15 perc múlva!
- Köszönjük a bizalmát!
:)))))
Ugye, hogy nem is hangzana olyan rosszul!
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 19:51
Folyamatosan azt olvasom, hogy ez egy csapat munka. De ez a csapatmunka csak a taxisnak kerül pénzébe! Kicsit egyoldalunak gondolom ezt a dolgot. Ha csapatmunka akkor ne fájjon a központban senkinek, hogy vissza kell hívni a kedves megrendelőt, mert nem tudok a buszsávban vagy a szűk utcában várakozni. Ha csapatmunka és a központot mi taxisok tartjuk el a tagdíjunkból, akkor csökkentsük a központ költségeit együtt, ne a taxis reklamáljon, hogy vajon hol van már a megrendelő és ne kifelé keljen drága pénzért telefonálni, hanem a megrendelő reklamáljon a saját pénzén, ha kimegy és nincs ott a taxi. Tegyük gördülékenyebbé egymás munkáját. Ez jelenleg nem így van, ez jelenleg több tízezer forint kiesést jelent a taxisnak, több tízezer forint kiadást jelent a központnak. És ha a központnak elfogy a pénze az megint csak a taxisnak jelent költséget, mert jön a tagdíj vagy a kaució emelés.
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 14:53
Az nem baj, ha jobban él mint én, csak én is tudjak megélni belőle! Mondom megélni! Nem vegetálni!
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 14:52
Az utas érdeke, hogy taxizzon, a taxis érdeke, hogy fuvarozzon, a cég érdeke, hogy minnél több fuvart kiközvetítsen.
Ha feleslegesen várok sok-sok percet az utasra, akkor mindenki érdeke sérül. Az utas nem utazik, a taxis a drága idejét pazarolja, a cég nem tud sok fuvart kiközvetíteni, mert a taxis még az előző megrendelőre vár, és it mindjárt zárul is a kör: a következő sietős utas azért nem kap taxit, mert nincs szabad autó.
Már hallom is Horváth Csaba szavait: nem tudjuk kiszolgálni a megrendelőket! Fel kell venni még ötven taxist! Na ettől hullik a hajam!
Megoldás: azonnali óraindítás, hogy a megrendelő megtanulja, hogy azonnal ott a taxi. Az alapja, hogy a telefonos nem mond időt a megrendelőnek!
És a címenkénti, azaz teljesítmény arányos tagdíj fizetés. Nem a létszámot kell növelni, hanem a kiadott fuvarok számát, ha bevételt akar növelni a tulaj.
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 14:44
Meg kéne érteni végre a fuvarszervezőknek, hogy ők bizony csak közvetítők a megrendelők és a nekik fizető taxisok között.
Mert ugye az utasok nem fizetnek a szolgáltatásért a fuvarszervezőnek, tehát a fuvarszervező nem szolgáltat az utas felé.
Kicsit túlértékeli a szerepüket a fuvarszervezők. A taxis nem alkalmazottja a fuvarszervezőnek, tehát nem értem milyen jogon határoz meg bizonyos dolgokat. Ha rendesen működne a rendszer, akkor úgy működne, hogy a taxis el akarja adni a szolgáltatását az utasnak és erre felkéri a fuvarközvetítőt a két fél közötti kapcsolat létrehozására.
Ezért kapcsolatonként kéne fizetni bizonyos fix összeget. Extraként felkéri a közvetítőt bizonyos marketing tevékenységekre, amiért szintén hajlandó lenne fizetni egy bizonyos fix összeget.
És ezzel végére is értünk a dolognak!
Minden más csak a fuvarközvetítők saját túlértékeléséből fakad.
Na ezeket kéne megszüntetni, helyretenni a dolgokat úgy, hogy senki ne szenvedjen anyagilag károsodást.
Ezért kellene érdeket egyeztetni. Ez most úgy néz ki, hogy mi taxisok elmondtuk a mi elképzelésünket és érdekeinket. Erre a TFTSZ reagált, hogy ezek kivitelezhetetlenek.
Bizonyos nickek hozzászólásai arra engednek következtetni, hogy cégvezetők is olvassák és hozzá is szólnak a témához. De egyelőre részükről javaslat még nem hangzott el.
Kiváncsian várjuk a javaslataikat.