Név
Becenév bendzsoo
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.10 14:01

Bocsi

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.10 13:49

Én nem foglalkozom a Budaörsi dologgal csak választ adtam a kollégának.
Az a baj hogy nem akarnak rendet rakni ebben a szakmában mert nem érdekük.Először is fix tarifa aki megszegi attól először mondjuk 3honapig elvenni a sárga rendszámot.Másod alkalom mondjuk 6honap a 3alkalom végleges bevonás.Nézetek meg kik ülnek a kamarában.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.10 13:20

Aki a Budaörsi úton van az nem Taxis hanem turistákra,külföldiekre vár,hogy szállodát vagy ilyesmit ajánljon nekik.Velük hiába foglalkozol úgysem írja le asz eszmefuttatását. A T4 nél legalább befektetett egy kis lóvét ami busásan megtérült.(Pénzt csak pénzel lehet)keresni.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.10 05:59

Ez igen szépnek hangzik csak szerintem alkalmazotti rendszerben lehet végre hajtani ezeket a dolgokat.A Lajosé ugye most a kocsi park.Ha már több a tulaj akkor ugye más a felállás. Mint írta a Lajos,hogy neki elég kocsinként a napi 1-2 ezer ft haszon.Ugye akinek csak 2-3 autója van benne annak nem elég ez a nyereség és már fel is borult az egész.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.10 05:50

Hát igen én emlékszem arra mikor Budás voltam akkor hát nem akarok hülyeséget írni.Olyan 4000-5000Ft volt a tagdíj.84-85körül lehetett.Mindegy az a lényeg,hogy aki a hátsó ablakba feltette azt hiszem,hogy az Intert kellet reklámozni.Az 500ft kedvezményt kapót a tagdíjból.Most viszont kötelezően kel hordani a reklámokat és aszt mondják,hogy azért ilyen olcsó a tagdíj.Kaució:Hát eszt forgatják vissza a cég tulajok és nem a saját pénzüket ugye már amelyik.Lajos ezen a tulajdon jogon lovagolsz szerintem nincs igazad benne.Mert ahány tulajdonos annyi vélemény .És ez meg nem jó.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.10 05:34

Na jó reggelt mindenkinek.Ép ez az,hogy tudja az utas az árakat.Rájött,hogy hiába reklámozza a T4meg a 2000000 az olcsóbb tarifát úgy sem mennek a Taxisok olcsóbban.Ugyan úgy a T4 mind a 2000000nál odateszik rá a 400-500ft ott fuvaronként.Aki gyakran utazik az már mind vissza ment a régi cégéhez.Hajnalban néztem a dobókockásokat ők sem álltak a tutikban hanem dolgoztak a maguk kis 220ft tukkal.Akkor miről is beszélünk.Figyeld meg nem kel hozzá 1év és minden vissza áll az eredeti állapotba.A Lajosnak mindig lesz valamennyi melója mert mert mindig lesznek rupotlan skót utasok.Aki viszont ad is magára az Mercedesszel vagy nagy autóval fog kimenni a reptérre.

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2010.01.09 14:52

Hát gondolom aszt azért tudod,hogy ez a társaság alkalmazottakkal indult.És hát ezek a törzsgárda.Minden pozíciót ők töltenek be.Védik a területüket kő keményen.

Téma: Taxi4

Hozzáadva: 2010.01.09 14:20

Hát most keményen igazad van.Egy szavadat sem tudom sajnos megcáfolni.Még ehez jön ugye a törzsgárda alkalmazottak akik most uralják a pályát foggal körömmel.

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2010.01.09 14:14

Mi van fiuk semmi anyázás? Mindenki kimerült ezen a szar héten?Fiuk ez várható volt. Majd a jövőhetén már beindul egy kicsit, ha hideg lesz.Lajos mi a pálya?most találj ki valami tutit.