Felhasználó hozzászólásai
Téma: Taxisok Egyesülete
Hozzáadva: 2010.09.24 15:42
Költői a kérdés !? :)
ÚGY, AHOGY A 144 - ET SEM ENGEDTÜK !!!
(Nem volt 100% - os támogatottság, még mindig maradt, aki nyomkodott a demonstráció alatt is, "prüszkölt a cégvezetés" is, de MEGCSINÁLTUK !)
Akkor ... ?
Téma: Taxisok Egyesülete
Hozzáadva: 2010.09.24 15:28
Kedves Apuka !
Tegyük végre tisztába a "köztünk feszülő ellentétet"...
Alaposan félreérted az én hozzáállásomat szerintem. Sem a célok, sem a változás iránti igény vonatkozásában nincsen eltérés közöttünk.
Egy valamiben azonban igen. Nevezetesen, a módszereket illetően, más sorrendben képzelem el a változtatást "kiharcolni" !
Az első lépésként a jelenlegi nyomott tarifákon történő fuvarozás megszüntetését "tűzném a zászlónkra", (nem feltétlenül a cégekkel egyetértésben, konszenzusos alapon) a közös akarat jegyében, addig, amíg erre megfelelő támogatottság áll mögöttetek. Ez most van !!!
Miért nem használjátok ki ?
A tárgyalások szükségszerűségét nem vitatom, de
miért a konkrét megléphető lépések előtt/helyett, miért nem utána ?
Amikor már egy kicsit lecsillapodnak a kedélyek, a cégek kénytelenül ugyan, de alkalmazkodnak az új helyzethez és megy az élet tovább !
Választás lesz, talán ezek után érdemben is foglalkoznak majd a mi problémáinkkal, de mikor ?
És addig ... ?
Tehát a kérdésedre válaszolva, én ezt támogatnám ! De ezt már sokadszor írom le, csak valahogy "nehéz kiolvasni az írásomat".
Tisztelettel !
Téma: Taxisok Egyesülete
Hozzáadva: 2010.09.23 18:46
Na tessék !
Még egy "másként gondolkodó".
Áhh, így nem lehet ... :(
Téma: Taxisok Egyesülete
Hozzáadva: 2010.09.23 18:41
Tudod barátom, nekem már az sincs !
Feladtam csekken.
De adhatnál, ha van felesleges ...
Téma: Taxisok Egyesülete
Hozzáadva: 2010.09.23 17:58
Nem vagdalkozom szerintem, csak a véleményemet nyilvánítom ki.
Félig informált pedig addig voltam, amíg meg nem hallgattam a mai rádió riportot.
A GVH. részéről ott elhangzottak pedig semmiben nem igazolják a "félelmeiteket".
Sőt megerősíti az állításomat, miszerint eddig sem éltünk a jogszerű lehetőségünkkel !
Ne cégoldalról közelítsd meg végre a kérdést, hanem alvállalkozói oldalról.
Egész másképp fest akkor a dolog ...
Nincs és nem is lehet jogalapja a Hivatalnak elmarasztaló döntést hoznia 5700 esetben, ez nonszensz !
A cégekkel történő egyénenkénti alvállalkozói megállapodás jöhet ezután egyből.
Na ezt gondolom én másképp, nem előtte, csak UTÁNA !!!
Téma: Taxisok Egyesülete
Hozzáadva: 2010.09.23 17:11
Ez a ma (fő)problémája.
Amiről meg én beszélek, az a tegnap - ma - holnap égető problémája ...
Téma: Taxisok Egyesülete
Hozzáadva: 2010.09.23 16:45
Nagyon is !
De ez most kinek a problémája ?
A miénk vagy az övék ?
Meg fogják oldani, legyél nyugodt ! Van hozzá anyagi és szellemi erőforrásuk elég.
Mikor tartották szem előtt akár csak ennyire is a MI érdekeinket, mint amennyire most mellettük beszélsz ?
SOHA !
"Alkalmazkodnának pillanatok alatt" a megváltozott körülményekhez a saját jól felfogott érdekükben és "benyelnék" a fiaskót.
Mert egyébként roló és nyista lóvé ...
És ez így érthető ?
Téma: Taxisok Egyesülete
Hozzáadva: 2010.09.23 16:26
Ki beszél itt minimumról ? Ki sem ejtjük a szánkon ezt a szót, soha többet. Egyszerűen megvalósítjuk azt, amit eddig is lehetett volna. Nem cégek összefogásával, hanem a cégekkel szemben akár.
Egyénenként ! Ki szabályozhatja a törvényes határon belül az én árképzésemet, ha én nem járulok hozzá ?
Ki ?
Téma: Taxisok Egyesülete
Hozzáadva: 2010.09.23 16:21
Te egy másik adót hallgattál véletlenül.
Vagy nem egy nyelvet beszélünk ?
Vagy tudom is én !
Kapitális farokság, amit írtál, ezen még gondolkodj egy kicsit ... :)
Téma: Taxisok Egyesülete
Hozzáadva: 2010.09.23 15:57
Most hallgattam meg a GVH. képviseletében megszólaltatott Hölgyet a reggeli riportból.
A kartell veszélye csak a minimum meghatározására vonatkozna. A maximum eddig is szabályozva volt, annak alkalmazása nem ütközik semmilyen jogszabályba. (Ezt eddig is tudtuk.)
Mi tehát a probléma, ami megakadályozná, hogy addig a mértékig lépjünk ?
Találjatok már - még ki valamit ! :(((