Név Bodnár
Becenév MCCCXCII
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Azt hiszem „félre” csúszott a topic. A kérdés az volt: „[i]Felmerült a kérdés, hogy a „beégetős” megrendelőkkel mit tesz a „cég”, ahova tagdíjat fizetsz? Küldenek neki lelkesen kocsit, vagy netán közlik vele, hogy komolytalan partner?[/i]” Tehát nem az a kérdés, hogy a központban dolgozó esetleges hibája milyen szankciókat von maga után a vétkező fejére, hanem az, hogy az olyan utas, aki rendszeresen problémát okoz. Ilyenek például: 1. Megrendeli az autót, de a végén kiderül, hogy nem tud fizetni. 2. Megrendeli a kocsit, majd a beígért idő letelte előtt lemondja (ez még a jobbik eset), vagy várakoztatja a kocsit, s a reklamáció esetén közli, hogy már nem tart igényt a szolgáltatásra. 3. Több cégtől is megrendeli a taxit, s azzal utazik, amelyik előbb érkezik. 4. Kötözködik a taxissal, mert ő így tartja természetesnek. 5. Stb., stb. Az ilyen és hasonló problémák megoldását nálatok hogyan kezelik? Erre várok válaszokat. Hátha kisütünk valami okosat, és használható dolgot.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2008.07.23 07:34

O.V. ment el. Ma hallottam a hírekben reggel. A román rendőrök meg elvették a jogsiját, mert túl gyorsan ment.))))
Felmerült a kérdés, hogy a „beégetős” megrendelőkkel mit tesz a „cég”, ahova tagdíjat fizetsz? Küldenek neki lelkesen kocsit, vagy netán közlik vele, hogy komolytalan partner?
Talán ezért nem sikerül egy igazi taxis érdekképviseletet létrehozni? Amíg ilyen a hozzáállás, addig azt tehetnek velünk amit akarnak.
Bocs, de nem haragszom a vélemények őszinte kimondásáért. Mivel nem lehet mindenki tökéletes, így én se vagyok az. Főleg normális nem vagyok. (Egyik biztos jele, hogy a taxizásból szeretnék tisztességesen megélni, mint sokan mások, akik nem szokták a hangjukat hallatni.) De az normális dolog szerinted, amikor mindenki azon sopánkodik, hogy az egyre dráguló üzemanyag árak miatt, egyre nehezebb a mindennapi betevő kenyerünket megkeresni. Sírdogálunk, hogy évek óta nem emelik a tarifa felső hatóságilag megszabott árát. Erre ezt „bizonyítandó” egy ilyen „nagyon normális” akciót szervez valaki a „nagyon normálisak” közül. Talán a topic címe az lehetne, hogy: Ősszel drasztikus tarifacsökkenés várható az emelkedő üzemanyagárak miatt! Esetleg bevezetik az 500 forint Budapesten bárhonnan bárhova fuvart. Sőt ha nálunk rendel egy nap háromszor, akkor kap 2000 forintos vásárlási utalványt. Lényeg a darabszám emelése, bármi áron. Az „elveszett fuvarokról” meg lehetne egy külön topicot nyitni, hogy Nálatok mit tesznek a komolytalan megrendelők kiszűrése érdekében?”
Segítsünk nekik!?! (:-))) Ha már úgyse megy nyáron a szekér. Esetleg mindenki rendeljen legalább naponta háromszor kocsit náluk. Ismerősöket is be lehet erre szervezni. Nem baj, ha nem vagy a helyszínen, s utazni sincs kedved. De legalább felfuttatjuk a rendelésszámot a cégnél. A górénak meg legalább jó indoka lesz majd a tagdíjemelésre is. „Frissítő tagdíjak” szlogennel.)) Már bocs a taxis kollégáktól, de ha veletek mindent meg lehet csinálni, akkor szerintem ez is belefér.
Előre szólok, hogy most hosszú leszek. Kényszerből. Most megint nem értelek. Bár elég sokat visszaolvastam, mert egy két óra alatt annyi bejegyzés történik, hogy alig tudom követni. Miért nem olvasol többet vissza? Nem én állítottam magamról, hogy bölcs vagyok, hanem 888 a 2008.07.11. 09:28:04 (298)-as bejegyzésében. [i]Ohh te nagy bölcs. Te aki olyan, jól megtudod fogalmazni, hogy miért hülyék, és miért saját maguk ellenségei a taxisok, te sem látod, hogy ezzel az akcióval, mekkora öngólt rúghatunk?[/i] Na erre válaszoltam neki 2008.07.12. 10:10:09 (369)-es bejegyzésben. Azóta meg nem jelentkezett. Te nem tartasz bölcsnek. Ő meg annak tart. Az eredmény 1:1, én meg itt ingadozok középen. A 2008.07.11. 21:48:37 (336)-os bejegyzésedre válaszoltam a 2008.07.12. 11:43:24 (374)-es beírásommal, aminek a végén ezt írtam: [i] „Most ezek után nem tudom, hogy kinek szurkolsz? Remélem nem az oroszlánnak.”[/i] Igaz ezt a kérdést neked tettem fel, de csogu ugrott rá a 2008.07.12. 12:51:18 (382)-es bejegyzésében. „Várj, én nem az óraindítást kritizálom, hanem, hogy az egér ad ultimátumot az oroszlánnak:-))) ” Azután ezt jól kiveséztük, mármint az oroszlán és az egér esetét. De most te sem úszod meg, mert nem olvastál eleget vissza. „Messze nem voltál bölcs, ahogy képzeled, sőt.” Hogy messze, vagy közel bölcs valaki az teljesen mindegy. „Még hogy én képzelem.” Egyáltalán nem. Ezt 888-as topictárs állította, de azt tőle kérdezd, hogy mire alapozta a véleményét. De itt van a mondatban ez a „sőt”. Te tudsz valamit, csak nem mered elárulni. Ezért megmondom én: — ÉN SPECIÁLIS VAGYOK. Persze ezt szegény édesanyám nekem nem így mondta, ha valamit nem jól csináltam, hanem így: — Édes fiam, megint hülye vagy? De menjünk tovább: „Elég egyértelmüen leirtam, hogy én is ezt szeretném, ha többet kapnánk a munkánkért, de nem ez a megoldás. Vagy ha mégis, ez igy biztosan nem a jó módszer. Sőt, többet árt mint használ.” Igen leírtad. De mit írtál le? „Temészetesen én is azt szeretném, ha az alapdij 1500Ft lenne a kilométerdíj pedig a mindenkori benzinár + extrák - pl. ünnepnapok, állatszállítás (én részegeknél is kapcsolnám), éjjeli pótdíj, stb - de nem szabad elfelednünk, hogy ez egy verseny. Nem csak egymással versenyzünk, hanem a bkv-val, vagy a cégvezetök döntésével ami arról szól hogy mi éri meg jobban: céges autót vagy taxicsekkett biztositani az alkalmazottnak?” Az alapdíjhoz azért még egy „0”-t hozzácsaphattál volna, mert tök mindegy, hogy 1500, vagy 15000. Mindkettő nagy baromság. Már megbocsáss. De a nagyobbat, akkor is én találtam ki. : )) „ … de nem ez a megoldás. Vagy ha mégis, ez igy biztosan nem a jó módszer. Sőt, többet árt mint használ.” Nem jó megoldás? Szerinted mi a jó megoldás? Felkérni egy „külsőst”, hogy ugyan már képviselje az érdekeinket. Esetleg egy szép havi apanázst is fel lehetne neki ajánlani, hogy „jobban” képviseljen minket. Elvégre ez is egy megoldás lenne. Hogy ez megint csak nekem jutott az eszembe! „Azért sem lehetsz bölcs mert azt hiszed, hogy ez a szavazás az egér és az oroszlán harcáról szól, ez a legnagyobb tévedés. Az oroszlán ezt úgy leszarja ahogy van, ha a többi is rábólint és igy nem veszit piacot (és tagdíjfizetöket sem) akkor szó nélkül fejet hajt a kérés elött, hisz neki nem kerül semmibe.” Most ezzel a mondattal pontosan mit akartál mondani? Azt, hogy nem vagyok bölcs, azt már tisztáztuk. A szavazás az egér, meg az oroszlán harcáról szól, amit az oroszlán leszar, de ha a többi is rábólint, akkor fejet hajt, hisz neki nem kerül semmibe. Én változatlanul azt mondom. Igen meg kell próbálni. Azután majd kiderül, hogy leszar minket az oroszlán, vagy esetleg fejet hajt. (Csak úgy zárójelben jegyzem meg, csak neked, hogy ez nem egy cégen belüli szavazás, hanem minden társaságnál. Így egy kicsit más. Nem?) „De szóba sem kerül, hogy azok akik ezt kifizetik mit szólnak hozzá. Már látom a jól megszokott egysíkú és egyszerü válaszokat: "kit érdekel?" "ha nincs pénze ne üljön taxiba" Persze, ez jól hangzik, könnyen egyett lehet vele érteni, sőt, még egy tüntetési plakáton is jól mutatna annyira lényegretörő.” Erre mit mondjak? Az 1500 forintos alapdíj bevezetésénél, amit te szeretnél, megkérdeznéd a kedves utast? Ha megkérdenéd az utasokat, e javaslatot valószínűleg nagy megértéssel fogadnák, és lelkesen helyeselnék. Vagy csak bevezetnéd, azután annyi, mert senki nem helyeselné. Ekkor biztosan nem vesztenénk utast. Ehhez volna egy ötletem. Mégpedig az, hogy visszamenő hatállyal (2008. január 01.) kellene bevezetni. Az adatbázisban megtalálható, hogy ki mikor rendelt. Igaz kis munka volna vele, de megérné. A kedvesnek küldenénk egy levelet, hogy pl.: „Kedves utasunk bla-bla-bla. Nyilvántartásunk alapján Ön 2008. február 12.-én igénybe vette szolgáltatásunkat. Akkor Ön csak 300 forint alapdíjat fizetett. Mivel visszamenő hatállyal bevetésre került az 1500 forintos alapdíj, így Önnek 1200 forint tartozása keletkezett. Kérjük ezen összeget levelünk kézhezvételétől számított 8 napon belül a cég pénztárában kiegyenlíteni. Ellenkező esetben kamatot számítunk fel, és végrehajtás útján érvényesítjük jogos követelésünket. Megértését köszönjük, és továbbra is várjuk rendelését.” Nem jó ötlet? Nekem tetszik! „Már látom a jól megszokott egysíkú és egyszerü válaszokat: "kit érdekel?" "ha nincs pénze ne üljön taxiba" Persze, ez jól hangzik, könnyen egyett lehet vele érteni, sőt, még egy tüntetési plakáton is jól mutatna annyira lényegretörő.” Na igen. Téged valószínűleg minden alkalommal megkérdeznek, hogy lehet-e emelni a kenyér, a tej, a hús, az üzemanyag, a víz-csatorna, stb. árakon. Engem még soha nem kérdeztek meg. Bocsáss meg nekem, de kezdesz gyanús lenni. Te bólintottál rá minden áremelésre? Mert ha így van, akkor sírva könyörgöm MONDJÁL MÁR EGYSZER NEMET! „De azért elárulom, hogy az egyenletetek rossz. Azt hiszitek az egyenlet úgy néz ki, hogy ha minden taxi egyszerre emelné a tarifát akkor nem változna semmi és a megrendelök száma nem csökkene. Ez egyszerüen nem igaz, a fuvardijjal egyenes arányban csökken majd az utasok száma, az egyenlet sajnos igy helyes.” Nem tudom, hogy hányszor, és hányszor lett leírva, hogy ez NEM TARIFAEMELÉS! Kénytelen vagyok elmondani még egyszer. EBBEN SEMMILYEN TARIFAEMELÉS NINCS! Összesen annyi történik, hogy amikor az utas várakoztat a rendelési címen, mert nem jön, ezt továbbiakban te, én, no meg a többi taxis is, nem ingyen teszi, hanem az órában lévő várakozási díjért. Ez miért lenne áremelés? Aki lejön időben, az a „megszokott” viteldíjat fizeti. Aki „lusta”, vagy csak az a „perverzitása”, hogy 15-20 percig várakoztat, annak kerül csak ”többe” a viteldíj. Máris ott vagyunk a hőn áhított 1500 forintos alapdíjad közelében. Persze lehet kardoskodni azért, hogy mi, akarom mondani, hogy ti ingyen szeretnétek továbbra is várakozni. Csak úgy zárójelben jegyzem meg, hogy sok fiatal kolléga, aki nem régóta (10-15 éve) taxizik, el se akarja hinni, hogy volt kiállási díj. Az pedig, hogy csökken az utasok létszáma az nem kizárólagosan az emelkedő tarifa következménye. Ebben benne van minden áremelés. Mivel a taxizás nem alapellátási szükséglet, ezért inkább erről mondanak le az emberek. Nem pedig a kenyérről. Úgy elképzelem. Megy haza a mama, persze taxival. Gyerek otthon visít, mert éhes. Mama meg erre: — Maradj már csöndbe! Nem elég neked, hogy taxival jöttem haza? Az egyenlet szerintem inkább így helyes. Ide még írhatnék sok „baromságot”, de most nem teszem. És végül. [i] „De itt a sorok között olvasva nem arra célzol, hogy a „cégek” neked segítsenek fuvarszervezés terén? [b] Hát most jól kapaszkodj meg: De, arra célzok. Sőt, nem csak célzok: állitom. Hisz ez egy fuvarszervező cég...”[/i][/b] Na most én megkapaszkodtam. Jó erősen. Sőt le is ültem. Ne kímélj mondjad. Szerinted melyik cég az, amelyik a „fuvarszervezés” magaslatán áll. Felveszik a rendelést. Utasnak ígérnek 10-15 percet, mert nem tudják, hogy kelendő a cím, vagy sem. (Pedig kocsi van a környéken, csak azok várnak a mentesítő fél hatos 2500 forintos fuvarra.) Ezért biztosra mennek, és jó sok időt ígérnek. Te, vagyis mi, „verekszünk” a címekért az URH-n. Igaz ez „kultúráltabb”, mint az „integetős hőskorban”, amikor ugyan ezt tettük, csak akkor fizikailag vertük egymást. „Elnézést kérek, hogy mégis hosszú lett és hogy nem olvastam végig a teljes topicot.” Ezt tőled idéztem. Látod, ha többet visszaolvastál volna, akkor az én beírásom is rövidebb lett volna. (.-))
Nem lesz semmi hibajavítós javítás. Viszont az aláírásokkal megtámogatott beadványt azért már csak elolvassák egyszer. Vagy lesöprik az asztalról, mint az önkormányzatnál a tarifaemelési kérelmet? Mert ha így van, akkor lehet tojásdobálni. (Persze gyanítom, hogy e törvény mögött a tojástermelők lobbiztak. Nem akart fogyni a tojás.) Vagy ennek fényében volna esély esetleg egy igazi taxis érdekvédelem létrehozására, amire te is vágyol. Vagy nem? (:-))
Le bizony! Azt csak az oroszlán mondja, hogy nem győzhet a sok egér. Persze, ha minden egér az oroszlánnak hisz, akkor az oroszlánnak lesz végül igaza. [b]Ezért kell egyszerre cincogni. 5000 egér cincogása tuti elnyomja az oroszlánbőgést.[/b])))