Felhasználó hozzászólásai
Téma: DEMONSTRÁCIÓ 2011. 06.08. szerda 11.00
Hozzáadva: 2011.06.13 21:05
:DDDDD
Téma: DEMONSTRÁCIÓ 2011. 06.08. szerda 11.00
Hozzáadva: 2011.06.12 17:57
Hát persze, miután kihúzták belőle a spagettit.:))))
Téma: Bbetyár rejtvényei
Hozzáadva: 2011.06.12 15:53
Gyorsan nyertél! De akad nehezebb is.
Ha tetszik a módszer akkor "felteszegetek" ilyeneket.
Csak a képminőséget kell még beállítani.
Téma: Bbetyár rejtvényei
Hozzáadva: 2011.06.12 15:45
Na és ez hol van?
Téma: próba
Hozzáadva: 2011.06.12 15:43
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.06.12 15:23
Ki felel meg a feltételeknek?
Most már lejön?
Látom közben neked sikerült, de gondoljunk másokra is. :-)))
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.06.12 11:07
„Az ajánlatok közül az összességében legkedvezőbbet választják ki; a késedelmes kiszállásokra 2-10 ezer forint kötbért számítanak fel.”
Na, ezt meg hogyan kell érteni?
Amelyik cég megnyeri, és nem tud kiállítani kocsit, akkor melyik taxis fogja fizetni a kötbért?
Vagy előre beszámolják az esetleges kötbért, és ezért emelkedik majd a tagdíj?
Szóval megint a taxiséval verik azt a csalánt.
Ja, és ruházz be megint egy „A” kategóriás autóba, hogy nyomott áron vihesd a megrendelőt.
Bocs. ezt akartam válszként írni, a másik csak "kiszaladt".
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.06.12 10:49
Azután még valami. tomajernek már megírtam, de nem tudom magamban tartani.
Ezzel a taxisfelvonulással kapcsolatban nekem miért van olyan képzetem, mint amikor az egyszeri kezdő rendező miután megrendezte a darabot, és a bemutató után élénken érdeklődik az egyik neves színikritikusnál, hogy mondjon már neki valamit, hogy milyen az új darab.
Erre a színikritikus válasza csak ennyi: — Hát ez egy f¤s!
Erre a rendező: — Jó, de majd ha összeáll?
A színikritikus: — Ja, ha majd összeáll? Akkor lehet még belőle sz@r is.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2011.06.12 10:20
Na végre már te is leírtad.
Akkor már legalább ketten vagyunk egy véleményen.
Tömören:
Előbb a feltételeket kell biztosítani, azután szankcionálni, ha valaki nem tudja, vagy nem akarja betartani a szabályokat.
Nem pedig fordítva, hogy hozunk mindenféle szigorú szabályokat, de a feltételeket nem biztosítjuk. Aki pedig ezeknek a szigorú szabályoknak nem tud megfelelni az kemény „büntetésekre” számíthat.
Röviden, a tervezet egyik pontja azt jelenti, hogy akinek éppen nem „0”-la éves a kocsija, az már most eláshatja magát, mert a jelenlegi fuvardíj irányzatot alapul véve esélye sem lesz új kocsira beruházni.
Pedig, ha az a sok „nem kellett volna” mondatból csak a fele nem kerül bevezetésre, akkor 5-6 évente csak besétálok egy fúvott gumikerekű gépi erővel hajtott szerkezeteket áruló boltba, és rámutatok a bemutató teremben álló valamelyik darabra, és kp.-ben kifizetem.
De most nem ez van. Hanem a meglévő esetleg kifizetett darabot próbáljuk valahogy üzemben tartani, de egyre kevesebb reménnyel, mert egyre több hiba jelentkezik szegény jószágon a korából adódóan. Most pedig jön majd egy rendelet, hogy ha elérted a 10. évet akkor neked annyi.
Tudom, hogy van olyan érdekképviselő, aki azt mondja, hogy az a taxis meg is érdemli, akinek nincs tartaléka.
De könyörgöm, ha ilyen nyomott árakon kell dolgozni, akkor miből legyen tartalék képezve?
Nem marad más hátra, mint megpróbálni némi „plusz” bevételhez jutni.
Ez lehet abból, hogy maximálisan kedveskedem a kedvesnek, és talán honorálja némi „borravalóval”. De, ez nem nagyon divat manapság.
A másik módszer, hogy megpróbálok egyéb módon többlet bevételhez jutni.
De ez megint a rendeletalkotók malmára hajtja a vizet, mert arra lehet hivatkozni, hogy azért kell a „szigorítás”, hogy az ilyen alakokat kiszűrjük a szakmából.
A kör tehát bezárult.
Téma: DEMONSTRÁCIÓ 2011. 06.08. szerda 11.00
Hozzáadva: 2011.06.12 09:36
„Csövön a lyukat”, ez végül azt jelenti, hogy a cső lyukas?
De, nem úgy mint minden rendes cső, ami csak egy lyukat tartalmaz?
Hanem van rajta felesleges „lyuk” oldalirányban is?
Nos ez egy, vagy több lyuk?
Ez nem valami jó, mert ezt úgy is értelmezhetem, hogy egy taxis bevétele, ami egy csövön folyik a taxis zsebébe, és az mielőtt odáig elér, mármint a zsebéig, addig a sok oldalsó lyukon szépen elfolyik, és a taxishoz már semmi nem jut el.
Erről még az is eszembe jut, hogy hogyan is lehet csövet csinálni?
Két módszer van rá.
1. Veszünk egy lyukat, és azt szépen körbe tekerjük. Ezzel készen van a cső. Ez a legjobb módszer.
2. A másik módszer, hogy veszünk egy tömör rudat, és egy lyukat. Az előbbibe pedig beletoljuk az utóbbit. Ezt viszont célszerű csak egy irányból végezni, amíg a rúd másik végén meg nem jelenik a lyuk. Ugyanis, ha egyszerre több irányból próbáljuk a lyukat beletenni abba a szerencsétlen rúdba, akkor abból nem cső lesz, hanem képletesen szólva „zuhanyrózsa”.
Vagyis a taxisokra nézve ezt úgy tudnám kivetíteni, hogy van egy bevétel, ami sok-sok lyukra oszlik szét, és abból a szép kezdeti „vastag” sugárból csak egy nagyon vékonyka rész jut a taxisnak.
Már bocs, az okfejtegetésért:))