Név Bodnár
Becenév MCCCXCII
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.07.24 16:37

Miért egy miatt háborogsz? Mindenki a zsebedben/zsebünkben turkál. Csak általában az utolsó fáj a legjobban. Az idő múlásával a fájdalom enyhül.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.07.10 07:47

Ezt valószínűleg nem hallottad, mert nem a „forgalmi” csatornán zajlott. Kérdezni akartam az éppen szolgálatban lévő Taxi Egyeskétől. Szokás szerint várnom kellett, mert nem csak nekem volt gondom, kérdésem. A következő párbeszéd zajlott le: Taxis: — Egyeske, itt Nagykovácsi környékén, vagy a Nagykovácsi úton hol van droszt? Egyes: — Nem értem a kérdését? Taxis: — Utast hoztam a repülőtérről, és azt kérdezném, hogy Nagykovácsiban, vagy a Nagykovácsi úton hol van drosztunk? Egyes: — Hidegkúton a Báthori László utcában. Taxis: — Az ide nagyon messze van! Egyes: — Csak ott van droszt. Közben peregnek a percek, mint homokórában a homokszemek. A kérdésemmel tovább kell várakoznom, mert többen vannak előttem. Sőt egy-két tolakodós kolléga is elém keveredik, mert az ő problémája sokkal fontosabb. De így legalább nem maradtam le a folytatásról. A kolléga pár perc elteltével tovább érdeklődik: Taxis: — Egyeske! Egyes: — Vételen kolléga. Taxis: — Szeretném megkérdezni, hogy ide (mármint a hidegkúti drosztra) mikor lesz rendelés? Egyes: — Miért kérdi? Taxis: — Mert nekünk Dudás úr mondta, hogy lehetőleg ne jöjjünk be üresen, ha ide kihoznak! Másik taxis én: — Kollégám nyugodtam várakozzál. Úgy két-három hetente szoktak rendelni. Ehhez már tényleg nincs mit hozzátenni. :-(((

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2011.07.03 14:56

(:-DD

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2011.07.01 18:29

Lehet, hogy ez is Kínai, csak átcimkézik. (:-))

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2011.07.01 18:28

Na, így jár az, aki nem tud németül be für dich. (:-))) Mellesleg normál, mert a halszemű felvételét láttam a vásárlásnál. Az már annyira torzítja a kép széleit, hogy szinte már zavaró. Ja, még annyit, hogy hangot azt nem rögzít. Azt utólag kell, vagy lehet rátenni.

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2011.07.01 16:26

T hiénakutya! Kérdésedre a válaszok: Márka: Smarty BX1000-N biztonsági kamera (Itt az N betű a normál látószöget jelenti. Van halszem optikás, annak szélesebb a látószöge.) Származási ország: Korea Ára, amikor vettem 69000,-Ft volt a TravelTech Kft-nél 1181 Budapest Üllői út 407. De többet itt tudhatsz meg a készülékről. Még annyit, hogy a kocsi belseje felé is lehet fordítani. Igaz akkor éjszaka nem jók a képei. De, ha megoldod azt, hogy az ajtó nyitására a belső tér fényárban ússzon, akkor fényképminőségű képeket készít. Két üzemmódban használható. Az egyik folyamatosan készíti a felvételeket, ekkor kb. 10 perces szakaszokban rögzíti az eseményeket. A másik üzemmód, ha különböző erőhatások érik a készüléket. No, nem fizikailag, hanem a fizikából ismert gyorsulási hatásokra. Egy szenzor mind a három irányt érzékeli. Előre-hátra, jobbra-balra és le-fel irányokban, ha a beállított érzékenységnél nagyobb „erőhatás” éri, akkor rögzíti a felvételt. Továbbá nem csak az erőhatás pillanatától kezdve, hanem 5-10-15 másodperccel az erőhatást megelőző események is rögzítésre kerülnek. Ezt az időintervallumot te állítod be egy kezelőfelületen. Ugyan úgy mint az érzékenységét a szenzornak. A szenzor érzékenységét különböző irányokban különböző érzékenységűre lehet állítani. A felvételeket egy SD kártyára rögzíti. Én egy 16 GB kártyával kipróbáltam azzal simán működik. Be lehet állítani, hogyha a kártya tele van, akkor ne írja felül a korábbi felvételeket. Vagy a régi felvételeket felülírja. Nekem most egy 4 GB-os kártya van benne, ami szenzoros indításra van beállítva, valamint úgy, hogy a 15 másodperccel előbbi eseményeket is rögzítse. Na, most a kiváló magyar közutakat figyelembe véve szerencsétlen szenzor szinte egész nap működik, hiszen a kocsi a kátyúkban ide-oda billeg és ugrál a hepe-hupákon. Egy fekvő rendőr tutira beindítja a felvételt. De beindul egy erőteljes fékezésre, gyorsításra, vagy kormánymozdulatra is. Továbbá a felvételen rögzítődik a dátum (év, hó, nap) sőt az időpont is (óra, perc, másodperc), valamint a GPS koordináták (északi-déli, keleti-nyugati). Ennek segítségével, ha úgy nézed a felvételeket, hogy közben van Internet kapcsolat, akkor egy kis képernyőn szépen kirajzolja az útvonalat az utcanévvel együtt. De rögzítésre kerül az is, hogy mekkora volt a pillanatnyi sebességed az adott helyen. A felvételt lementheted számítógépre eredeti adatokkal, vagy avi formátumban. De, készíthetsz sorozatképeket — kockánkénti felvétel —, amit 1-től 10-ig darabszámban lehet lementeni a felvétel bármely pontjától. A két utóbbi archiválási módban te döntöd el, hogy milyen adatokat rögzítsen. És még annyit, akkor határoztam el, hogy veszek egy ilyen szerkezetet, amikor egy autós elém fordult szemből jövet balra nagy ívben. Én hiába fékeztem a kocsik összekoccantak. Először nem akarta elismerni, hogy Ő a hibás, mert azt állította, hogy én legalább 100-al jöttem a városban. Ők hárman voltak a kocsiban. Én meg csak egyedül egy teljesen megszeppent utassal, aki hirtelen még a nevét se tudta rendesen kimondani. Még örültem, hogy nem nedvesítette be az első ülésemet. Nos ez adta az utolsó lökést, hogy megvegyem a készüléket. Még kicsit kísérletezem a pontos beállítással, mert arra már rájöttem, hogy pontosan vízszintesen nem jó beállítani a kamerát, mert akkor az égbolthoz igazodik a fénymérő, és ilyenkor az utca teljesen sötét lesz. Kicsit lefelé kell dönteni, valamint nem árt egy kis árnyékvetőt elé szerkeszteni, ami a lencsére árnyékot vet. Akkor már egész jók a képek. Az árnyékolónak akár egy fekete szigetelőszalag is megteszi. Persze így kicsit snasz, de a kísérlet idejére megteszi. Ja, és még valami. A készüléket nem tartom a kocsiban. Mindig kiveszem. Ezt csak azért írtam, hátha valaki olyan is olvassa aki olcsóért akar ilyen készülékhez jutni. (:-))) Na most ennyi. Bocs ha hosszú lettem, és esetleg reklámnak tűnne a szöveg. De a biztonság talán többet ér. És még valami taxisoknak adnak kedvezményt is a készülék árából.

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2011.07.01 14:38

Bravó! Nyertél! Jutalmul megnézheted a videó felvételt. A felvételhez csak annyit, hogy tőlem balra is állt egy taxi a sávjának a bal oldalán. Én a saját sávom jobb oldalán álltam. Ez az idióta pedig úgy húzott el közöttünk, hogy a tükrömet majdnem elvitte.(:-((

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2011.07.01 11:25

Kicsit sötét a háttér, de azért könnyen kitalálható. Megfejtőnek jön a videó jutalmul. (:D
Tisztelt Rocktaxi! „Arra még nem jött rá a dávid vitéz, hogy előbb jól kell tartani a marhát és csak utána lehet befogni dolgozni és csak később, amikor meghízott, akkor levágni?” Én úgy látom, hogy „DVL” (Dávid Vitéz László – A bábjátékos Kemény Henrik figurája után szabadon) nagyon is rájött arra, hogy a dolgokat nem lokálisan – kiragadva a környezetükből – kell vizsgálni és megoldani. A marhát nem kell jól tartani, hanem be kell fogni dolgozni. Azután, ha már nem tud dolgozni, mert lassan és biztosan a dögrováson van, akkor a végelgyengülés előtti stádiumában le kell „vágni”. Ennek két előnye is van: 1. A szerencsétlen marha már olyan „gyenge”, hogy a vágás ellen már tiltakozni sincs ereje. 2. Mivel soha nem volt „jól tartva”, ezért nem lesz zsíros a húsa. Tehát a levágott „jószág” után nem kell „hamburger adót” fizetni. Mert ugye ezt egy másik „XYVL” (XY Vitéz László – XY helyére tetszőleges változó írható) találta ki. Tehát nincs ez fordítva. Csak ez egy olyan „Kikapom! – Bekapod?” féle játék. Van egy csomó általuk generált probléma, mert már akkor, anno azok se nagyon értettek a taxizáshoz, akik a törvényeket, rendeleteket hozták. Vagyis nem látták át tisztán a probléma gyökerét. Talán akkor, még nem volt feltalálva a csőben a lyuk. De a törvény és a hagyomány kötelez, ezért nem akarnak rajta nagyon változtatni. Viszont a „jó szándékot” valamivel mutatni kell, hogy bennük meg van a hajlandóság a változtatásra. Tehát a sok problémából „Kikapom!” az egyiket (csak zárójelben: érdekes pont azon változtatnának első lépcsőben, ami az Ő bevételüket befolyásolja), azután taxiskám te meg „Bekapod?”. Ez olyan mint az egyszeri gyerek távirata a mamájának: „— Szívatnak anyám!” STOP „— Az nem rossz fiam, csak a jó oldalon kell állnod!” STOP Persze az se utolsó szempont, hogy még némi többlet bevételhez is lehet majd általa jutni. Ami még érdekes, itt mindenki másnak van költsége, ami állandóan emelkedik. Hol ezért, hol azért. Egyedül csak a taxisnak csökkennek a költségei. Bocs, de ezt most hogy fejezzem be? Talán így: (:-(((((( Üdv. MZ/X, ahogy tomajer mondja.
Nehéz dolga lesz a Málnának abban az egyórás vitában, de ha határozott lesz, és nem hagyja elszabadulni MZ lehengerlő terjengősségét, akkor sikerül mindenkivel megértetnie, hogy a taxis előrébb való, mint a fuvarszervező cég.” Igen, készüljön fel az igazi érvekre. Mert lemerem fogadni megint szóba kerül az a lyuk a csövön, amit megint fel kell találni:)))