Név Bodnár
Becenév MCCCXCII
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2007.07.01 09:14

Igen a sérülésre, de nem a kocsi ülésére. Mert a következő utas hogy fog reagálni? Biztosan nem önti le magát benzinnel, amit meg is gyújt, mert van a kocsidban phantenol. (:-)))

Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz

Hozzáadva: 2007.07.01 09:07

Ezt már régóta feszegetem. Mármint a késés megítélését. Legyen az bármilyen időintervallum. Rövid összefoglaló az elején: %-s behatárolás, gyakoriság. Ennek függvényében a büntetés. {[i]Beszéltem egy kollégával, és ő adta a tippet, hogy az elején írjam le röviden, hogy miről akarok írni. Nem szereti a hosszú olvasnivalókat. De gyanítom, hogy azért végig olvassa.[/i] (:-))) } Nem az késik, aki a felvett időhöz képest — itt az alap feldobásokat értem — pár másodpercet megcsúszik, hanem az késik, aki a vállalt időhöz képest 1-2, vagy akár 3 perc elteltével még a környéken sincs. Ez a kolléga bizony késik, esetleg mondhatjuk rá szerényen, hogy nagypályázik. Az egyszerű az lenne, ha a mindenkori vállalt idő másodpercekben értendő értékének egy bizonyos x%-a még nem büntetendő. Az y%-tól a z%-ig ennyi a büntetés, aki pedig a v%-ot is meghaladja, és nem tud megfelelő mentséget felhozni, az kapjon kemény büntetést. Persze itt is lehet enyhítő körülménynek tekinteni az első esetet, vagy azt, ha meg tett mindent a hiba korrigálására. Mert azért nem kell rögtön kivégezni valakit, mert hibázott egyszer. Aki „nagypályázik”, az úgyis beleszalad többször ilyen letiltásokba. Ezt pedig külön lehetne jutalmazni egy-két plusz nappal. Persze itt is lehet egy elévülési időt számításba venni, mert aki x idő után esik ismételten ilyen hibába, az nem biztos, hogy mindig nagypályázik. Ez alatt azt értem, hogy valakinek volt esetleg egy tetemesebb késése mondjuk tavaly februárban, és volt egy 2002 júliusában, akkor az ne kapjon plusz napokat. De visszatérve a %-os arányokra, mikor ezt felvetettem még anno valakinek, akkor azt a választ kaptam, hogy 5 perc feldobás az azt jelenti, hogy 5 percen belül kell a címre érni, és nincs tűréshatár. Igaz, hogy megkérdeztem: — Azokkal mi van, akik pont 5 perccel érnek címre? Mert a pont 5 perc az nem 5-n belül van! Erre a mai napig nem kaptam választ! Az egész felvetésemre csak példának hoznám fel a megengedett sebesség túllépéséért járó büntetési tételeket, és annak megítélését. Itt is figyelembe veszik a „nagyságot” és a „gyakoriságot”.

Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz

Hozzáadva: 2007.07.01 08:21

Mikor vágunk bele? Akit esetleg érdekel, annak kreálhatunk egy két vezető állást. (:-)))
Olvasom, olvasom a hozzászólásokat. Egész idő alatt egy kérdés motoszkál bennem. Nem APEH ellenőr itt valaki? Már hogy oly intenzíven kérdezget rá a lehetséges keresetekre. (:-)))))

Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz

Hozzáadva: 2007.06.30 07:11

Honnan tudod? Mármint "mivel hülye te sem vagy? (:-((( A lényeg, hogy nálam fizessenek tagdíjjat. A címek meg lassan átvándorolnak hozzám, mert máshol nem tudnak kocsit biztosítani. (:-)))))

Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz

Hozzáadva: 2007.06.29 22:45

Ha kitalálok egy új logot, és új céget alapítok taxis fronton, mondjuk havi 3000,-Ft-ért, akkor a mostani társaságok pánikszerűen engednének a tagdíjból?

Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz

Hozzáadva: 2007.06.29 22:41

Ez Lőrincről lett vólna? (:-))))

Téma: Csak egyszerűen! Navigáció kezdőknek

Hozzáadva: 2007.06.29 15:34

"Nem szokásom, de ilyenkor a jó édesanyukájára gondolok....." Nem fogod elhinni, de ott voltak. Zenés filmet néztek, s hitték hogy nótás kedvű lészen majd a gyerek. Sajna csak félnótás lett. (:-(((

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2007.06.29 07:26

Mi lesz szeptember 3-án? Tájékoztass!

Téma: "Dícséret" a taxi központok dolgozóinak

Hozzáadva: 2007.06.28 08:58

"hisz egymásra vagyunk utalva, ugyanaz a munkánk" Na itt a lényeg. Ezt már régóta mondom. Nem azért vagyok, hogy te ne is legyél elvét kell folytatni. Mert ha te nem vagy, akkor én meg minek vagyok? Igenis egymásért vagyunk. Remélem még olvasod, ha már írni nem akarsz.