Név
Becenév Rezso_
Honlap www.centrumok.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Itt Békéscsabán is van gond. A legnagyobb az, hogy napi 1-2 fuvar jön össze. Egy délelőtt, egy délután. Nagyon sokan úgy gondoljuk, hogy az a havi 30 ezer ami 280 órával tisztán a zsebünkbe marad nem elegendő motiváció arra, hogy vizsgákra költsünk. Hiába is fektetnék be én 27 év után, hogy továbbra is itt töltsem az időmet a droszton a munkámat úgy is elvenné a sok szakmát megalázó aki 150-200 forintért megy egy km-t. Itt max 3 km egy fuvar, ha beülnek hozzá hárman olcsóbb mint a busz. Jó ez a képviselet, de amennyiben vidéken is ki lesz terjesztve majd találnak valami őrültet akinek az a rögeszméje, hogy féláron kell fuvarozni, mert akkor több az utas...igaz ráfizetéssel, de megyünk:( Msajd kitalálnak valami maximált árat, amit akartak 4 éve is, de hála Istennek elvetette a közgyűlés. 200 ft/km volt a javaslat, amikor minimum 280 volt a gazdaságossági határ. Most 220-ban gondolkoznak amikor 310 ft/km körül van az az ár ami már esetleg nyereséges. Nem tünik fel nekik, hogy péntek reggeltől vasárnap estig az autóban ülnek, hogy fillérekért tudjanak fuvarozni. Gondolom a TGFSZ ezekkel fogja felvenni a kapcsolatot vidéken. Ezzel aztán sokat fogunk érni. Én azért drukkolok Nektek, mert én befejezem ebben az évben, mert bohócot nem fogok magamból csináltatni és nem vagyok hajlandó ár alatt fuvarozni, mert ez lesz belőle az biztos....
Én is csatlakozok ehhez, mint vidéki taxis. 1./ Nem sokat értek én sem az adok-kapokból, személyeskedésekből, amiket itt olvasok. 2./ Nem nagyon szeretnénk itt vidéken, hogy fővárosi taxisok döntsenek a sorsunkról, bármilyen szervezetben is vannak. Teljesen mások a problémáink...én pld reggel négytől itt ülök a droszt első helyen:( Ezt a szakszervezet dolgot valahogy úgy kellene csinálni, hogy képviselők legyenek benne vidékről is, ne csak az aláírásgyűjtésbe nyilvánuljon meg az összetartozás. Legalább megyeszékhelyeken is képviseltetnie kellene magát a TGFSZ-nek egy, vagy több helyi kapcsolattartóval, aki helyi szinten képviseli a helyi érdekeket is.
Én nagyon örülök, hogy képviseletünk lesz. Nekem speciális kérésem lenne, engem elsősorban ebben kellene képviselni. Én Békéscsabán taxizok 300-400-80 a tarifám. Ezért annyi, mert levizsgáztattak bennünket 93-ban és ott volt egy olyan képlet ami a gazdaságosságszámítás alapja. Tudom most jön az a dogma, hogy amit a piac elbír...stb. Ez butaság. A pék miért nem mondja azt? A szerelő aki tegnap 5 ezret kért egy hátsó dob cseréért /12 perc/ miért nem mondja azt? Nekem annyi képviseleti kérésem lenne, hogy azokat a kollégáimat akik a taxis szakmát meggyalázva féláron / 180-200 Ft/km / fuvaroznak elzavarni szíveskedjenek a drosztról. Köszönöm!
Én belépek persze. Pontosan írd már le légyszíves miben is fogtok engem képviselni?
Igen, én drágán akarok fuvarozni, legalábbis annyira drágán, hogy rentábilis legyen a vállalkozás. Itt Békéscsabán is vannak olyanok akik mesterségesen lent tartják az árakat.
Akkor 2012 végéig van idő kigondolni hogyan tovább
Mi bizakodóak vagyunk, megy is körbe az aláíróív. Minket itt a helyzet megedzett, mert tudom, hogy ott Pesten ez hihetetlen, de itt csapatos, vagy-mezitlábas naponta max 2 fuvart tud csinálni. Beülő nincs, hívás nincs. Kecsmarik Imre
Tenni szeretnék, de hiába írjuk itt Békéscsabán is alá mindannyian akkor sem lesz semmi foganatja, mert ezt már eldöntötték felettünk
Egyet azért nagyon nem értek. Miért süllyedt le a taxi a politika szintjére? Ott is különböző államtitkárok, meg egyéb semmirekellők döntenek sorsunkról úgy, hogy soha nem érezték testközelből a problémáinkat. Én 27 év után abbahagyom, mert nem vagyok bolond, hogy befektessek egy fillért is valamibe, amiből a befektetés sosem fog visszajönni. Megköszönöm azoknak akik egyeztettek a Minisztériummal ily hozzáértően. Abban azért reménykedek, hátha egyszer én tudok majd az ő sorsukról dönteni úgy, ahogy azt tették most. Itt Békéscsabán is vannak okostojások, akik azért akartak hatósági árat itt, mert ő 180 forinttal gurult én meg 400 alatt egy méter sem. / én csak azt a képletet használom amiből 93-ban vizsgáztunk / A nagy heveskedésből az lett, hogy elkezdtek velünk foglalkozni és milliókért csináltak nekünk egy új taxiállomást, mert a régit megvette valami kínai. Mára már ők is mezitlábasok lettek, mert hívás nincs. Abban reménykednek, ha befektet valami jó autóba eladósítva ezzel magát akkor sokkal több munkája lesz. Nem tűnik fel néhánynak az, hogy 4-5 órát itt áll ő is mögöttem...