Felhasználó hozzászólásai
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2010.03.08 16:09
Ja!:))))))))
Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D
Hozzáadva: 2010.03.08 15:49
Végre egy emberi hang! Csak nem komcsi vagy te is?:)
Téma: Taxisfelvonulás
Hozzáadva: 2010.03.08 13:24
Tomi!
Ha a videoból indulok ki, inkább ne legyen!:(
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2010.03.08 12:22
Igazad van ebben. Én is ezt írtam. Csak azt kell látni, hogy szép lassan elfogynak a nagy cégek. Taxis is, utas is.
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2010.03.08 06:58
A TV nem tesztelte a taxisokat, hanem egy jelenséget mutatott be. A Gönczi úgy kezdte, hogy arra kíváncsiak, megy-e még a lehúzás.(Jelentem, megy!)
Tessék! Próbáljuk ki! Üljünk be céges taxikba, az utcán, és nézzük meg! Én benne vagyok! Azt borítékolom. Lehet, hogy ha megtolnak is 2-300 Ft-al(bár ebben sem vagyok biztos), de arányiban csak töredéke, mint a nem céges!
Egyszer éjjel, a Metróból kijövet, nem akartam várni a rendelt taxira, és egy mezítlábas Suzukissal akartam hazamenni. 800 Ft-ra lakom az állomástól, jattal 1000. Rákérdeztem, hogy 1000-ért elvisz-e. Úgy nézett rám, mintha UFO-t látna! Sommásan elintézett. „Nem!”
Megvártam a rendeltet.
Lehet társaságon kívül is tisztességesen taxizni. Ha akarnak!
Nem hiszem, hogy ez idáig az általad írt anyagcseretermékek értékéért dolgoztunk volna. A mai magyar realitás ennyit engedett meg. (Majd ezután másképpen lesz. Most már közelíteni fogunk.)
Maradjunk a 4800-as Blaha-Körtér árnál. Egy km-re kb. 1000 Ft. jött ki.
Minden áru, szolgáltatás árának van anyag, és munka tartalma. Egy német adat szerint(Taxisok Világa) ha jól emlékszem, 130-140Ft körüli összegbe kerül egy km. Ha ezt vesszük anyag árnak, akkor mi a maradék 870? Egy km-t 870 Ft-ért vezet a sofőr? Mit tud ennyi pénzért? Ebből kiindulva a köztörvényesekkel való összehasonlítás igenis helytálló!
„De unfrankó bemutatni egy jelenséget úgy, hogy nem beszélek arról, ami mögötte van.”
Szerintem unfrankó az, amit a „kollégák” csináltak! A Tv nem egy gazdaságszociológiai felmérést, tanulmányt készített, bemutatva a taxizás ebben az értelemben vett legsötétebb zugait! Csak egy jelenséget mutatott be, egy riportban.
„Azt meg végképp nem tudjuk, hogy ez a blahás hogyan dolgozna normális feltételek és körülmények között.”
Megmondom neked. Sehogy! Taxival legalábbis biztosan nem! Egy normálisan működő országban, normális feltételek mellet, már nem csak az engedélyét, de az autóját is elvették volna!
Mindezektől függetlenül, a céges taxik tesztelésére tett ajánlatom áll!
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2010.03.08 06:12
A nagy cégek fognak elbukni.
Az, hogy arányaiban nem változott semmi, azt jelenti, hogy az egy főre eső fuvarszám kb. ugyanannyi maradt.
Ki járt jól? A Mini, a T4, a Plu, a Max, a 2000.
Ha van egyéb kérdésed is, szivesen....
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2010.03.08 05:22
Ezen már én is gondolkodtam.
Nem kellett volna követni a Minit az elején. Csak figyelni kellett volna. A hibát szerintem akkor követték el a nagyobb cégek, amikor a T4 lépésére nem reagáltak időben. A 2000 kapott észbe még időben. Mind a két cég jól járt a reagálásával.
A nagyok nem merték bevállalni ezt, és ezért buktak nagyot. Azt kellett volna meglátniuk, hogy az árcsökkentéstől nem jártak volna jobban, de legalább nem buktak volna ekkorát! És nem húzták volna magukra a többi, új céget. Plus, Max stb.
Én bevallom, hogy tavaly februárban, a T4 lépése után arra biztattam a cégvezetést(6x6), hogy csinálja meg ugyanezt. Ebből nyertesen jött volna ki a cég. Bár az is lehet, hogy erre már a többiek is léptek volna. Így érvényesült volna az előző állításom.
Egész egyszerűen, nem akarták elhinni, hogy ez megtörténhet! Nem vették komolyan a T4-et!
Visszatérve a Minire. Én az első hópehelynek tekintem a lavinában. És itt adok igazat a Tibinek! Szerintem is röhejes lett volna a Mini miatt tarifát bármilyen akciót indítani. Ezért mondtam, elég lett volna, csak figyelni. De még azt sem tették meg! Tudod, amikor valaki nagyon magasan van, vagy oda képzeli magát, akkor nem negyon veszi észre az alatta lévőket! Elbizakodottság gőg, lenézés, vagy nem tudom mi miatt.
Hát ezért tartunk most itt. Ha még most sem fognak lépni, akkor menthetetlenül, végérvényesen elbuknak.
Tudod, mi az érdekes? Az, hogy mi, akik nem váltottunk céget, eddig nem igazán jártunk rosszul. Igaz ugyn, hogy jókora fuvarvesztés volt a nagyoknál, de a létszám is csökkent! Arányaiban nem változott semmi. Majd most jön a fekete leves.
Téma: Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz
Hozzáadva: 2010.03.08 03:56
Min?
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2010.03.07 15:50
Volt idő, amikor a hírnököt ölték meg. Nehogy úgy járjon!:)
Téma: proba
Hozzáadva: 2010.03.07 14:41
Meg szerény!:)