Név Kovács Zoltán
Becenév Kovács Zoltán
Honlap taximaxi.fw.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Nézzünk nagy melleket

Hozzáadva: 2007.05.22 10:52

A poharat elveheted, ha már ugyis az izlésedbe vág. Nekem meg csak útban lenne!

Téma: Hívja a legnagyobbat

Hozzáadva: 2007.05.21 09:47

Mikor én Mobiloztam, ő talán a 6x6-nál nyomattta a névjegykártyáit mindenkinek. Az így lenyúlt fuvarokat pedig áthozta hozzánk, utólagos, központi kifizetéssel. Ott nem mert ezekhez a fuvarokhoz autót rendelni, mert azonnal kiborult volna a bili. Nagyjából szarért-hugyért vállalta el a fuvarokat, mi pedig majd elvégezzük, gondolta ő! Én a reptéren pattantam vele össze, amikor nem voltam hajlandó 5 személyt elvinni 4000ft-t a Flamenkóba, és kiszállítattam vele valami igatgatót az autómból. Ez nagyon megfeküdte a pici gyomrocskáját, és többet nem mehettem oda az ő általa felkínált "mézre". Elmondani nem tudom mennyire sajnáltam az esetet! A filozófiája az hogy, : MINDEGY MENNYIÉRT, CSAK ÉN VIGYEM EL A FUVART! Ha megnézed a transzferjeit te magad is láthatod hogy így van.
Ezért kötöttél nyakkendőt! Ugye?! Valahogy polóban sem voltál egy Matyó-himzés, de így nyakkendősen rémes. És a vérkeringésed is megváltozott az agyad felé.:-))

Téma: Hívja a legnagyobbat

Hozzáadva: 2007.05.16 12:26

Érdemes lesz majd barátkozni a pallás-srácokkal, mert biztosan lesz nekik valami okosságuk az új gumik beszerzésénél!

Téma: Hívja a legnagyobbat

Hozzáadva: 2007.05.16 09:25

Ja, és avégén pedig a Palla lett letíltva a Mobilról. Valahogy nem tudta ebből a gazdaságos viteldíjból rendezni a számláit!

Téma: Hívja a legnagyobbat

Hozzáadva: 2007.05.16 08:53

Én a MOBIL-nál le tiltattam magam a PALLAOKOSSÁGOKRÓL! De látod, már vannak állítólag 200-an. Egy Wien végén, ha a kedves utas meg van elégedve a szolgáltatással, a taxis meghívja még egy wienersniclire is. Minek itt bármit is csinálni! MINDEN ÚGY JÓ, AHOGY VAN! SŐT MÁR JOBB NEM IS LEHETNE! Vagy mégis?!
Szia Pali! Igen, az igazsághoz hozzá tartozik, hogy Te a kérésemnek eleget téve , nem itt válaszoltál, hanem felhívtál telefonon. Nagyjából ugyan azt mondtad el nekem is, mint a Tomajernek, csak az első mondatban lehülyéztél! NINCS HARAG! Valahogy az egész beszélgetésből nekem hiányzott a felvetéseimre adott válaszod. Úgy tünt egyikre sem igazán reagáltál. NINCS HARAG! Jó egészséget!
Kedves Pali! Köszönöm szépen Neked, hogy nem a szakmai hozzáértésemet, vagy a hozzáállásomat hoztad fel személyem ellen. De, szeretném felhívni a figyelmedet arra, hogy te sem taxizásból keresed a jövedelmedeT. Sőt,sokkal kevésbé mint én! Tehát ez az érv nem kizáró ok arra, hogy valaki tegyen a szakmánk előbbre mozdításáért. Mind ettől függetlenül én -azt hiszem végleg- szakítottam a taxis szakszervezet hiú ábrándjával. Egy szakszervezet csak akkor tud erős lenni, ha a tagjai tenni akaró egyénekből áll. Mindegy minek is hívják, FODESZ vagy SOLIDARITÁS. Az utóbbinál láthattuk mire is képes egy változást akaró tagsággal. Na ez az akarás hiányzik a jelenlegi és lehetséges tagokból. Én befejeztem. A Dudás Zolinak is csak azért válaszoltam, mert vette a fáradságot -még ha felkérésre is- és válaszolt az általam felvetett gondolatkra. A válasza olyan, amilyen. Ezt igyekeztem némileg korrigálni, hogy a kollégák fejében utolsó szóként ne azok a blődségek maradjanak meg amit Ő leírt. Ettől függetlenűl Neked jó egészséget, és sok sikert kívánok a harcodhoz. Ha esetleg igényt tartasz rá, szívesen elmondom személyesen, hogy hol lehet megtámadni a "halálos sebből vérző" drosztrendeletet. Maradok tisztelettel: Kovács Zoltán

Téma: Kinek, mit jelent Május elseje?

Hozzáadva: 2007.05.03 10:43

A barátommal U-szöges csúzlival lövöldöztünk a lufikra. Jól mulattak a tanárok is. Világ életemben igencsak rosszcsont gyerek voltam! Nem történt akkor semmi baj sem. Hanem egy hétre rá beütött a baj! Színházba ment az egész iskola. Valakik az előadás alatt szintén U-szöges csúzlival lövöldöztek, és az egyik színész kezét sajnos eltalálták. Az előadást azonnal berekesztették. Természetesen engem hívtak be legelösször az igazgatóhoz! Akkora nagy pofon, mint amilyet akkor én kaptam tőle, csak a Rejtő-könyvekben létezik! Pedig tényleg nem én voltam! Ma is cseng a fülem, ha rá gondolok:"MINDEN EREDMÉNYÜNK ÖKÖLCSAPÁS A GAZ IMPERIALISTA ZSARNOKOKRA!" Ugye ti is haljátok?!

Téma: A gondolat megszületésétől, a VISZONTLÁTÁSIG !

Hozzáadva: 2007.05.02 19:09

Kedves Zoli! Elnézést kérek, hogy csak most jutott időm válaszolni a válaszodra. Íme a válaszom:Kedves Dudás Zoltán! Először is szeretném megköszönni Neked, hogy Te legalább válaszra méltattad az én kis dolgozatomat. A többi kollégád sajnos nem kívánt „lealacsonyodni” hozzám, hozzánk! Még egyszer köszönöm! És most nézzük a válaszod! -Vonalban tartás. Nagyon sok megrendelő igenis pontosan szeretné tudni, mikor is érkezik az autó a megrendelt helyre. Ezt én Veled ellentétben gyakorlatból tudom. Dolgoztam olyan rendszerben, ahol ezt az utassal meg lehetett beszélni, és igen is, jó volt az utasoknak is. Ha, nem várja meg a telefonálás végét, az még nem azt jelenti, hogy elveszett az utas! Legfeljebb egy másik taxival utazik el. A taxisok nem vesztenék el a fuvart, csak nem a jóskapista, hanem a pistajóska lesz az a szerencsés, aki elviszi. Te szerinted az a gond, hogy az utas az nem fizethet ki akár 2-300ft-ot a plusz várakozásért, de bezzeg a taxis, az várakozhat akár egy 20000ft-os buszsávban is. Nem azt írtam, hogy ennyi meg annyi idővel küldjétek le a megrendelőt, hanem azt, hogy annyi időt mondjatok neki, amennyit a taxis ígért. Ha mindkettő pontosan érkezik, senkinek sem kerül semennyi plusz költségbe. Aki pedig késik, az fizessen! Mi is fizetünk, ha késünk! Ugye!? -Elvtelen kedvezmények. Kicsit utána nézhetnél szakmai dolgoknak, az egyféle „csekk”, nem újdonság. Fejletlen skandináv országokban létezik, és akár trafikban is megvásárolható. Utcai tarifa:- annak az utasnak jár, akiért nem teszek egyetlen métert sem, hanem Ő keres meg engem. Telefonos tarifa:- annak az utasnak jár, aki kényelmesen, fotelből – vagy bárhonnan – rendeli a taxit, és a taxisnak plusz költségei keletkeznek addig, míg az utas bekerül a bal elsőre. Ugyan ez vonatkozik a többi kedvezményes tarifára. Megint csak szét kellene nézni a világban, ahol egyáltalán van telefonos tarifa, az mindig drágább is, hiszen pluszszolgáltatást kap a kedves. Ez a világon mindenütt így van, ahol piacgazdaság működik! -Tarifa rendszer. A pár sarkos fuvarok, egyáltalán nem tűnnének el, hiszen ezeket pont azok veszik igénybe, akiket legkevésbé sem a fuvar ára érdekel. Megint csak arra tudsz gondolni, hogy le kell cserélni az órákat! Nem kell! Ez az egyetlen olyan javaslatom, amihez módosítani kellene a jogszabályon. Senki sem mondott olyat, hogy hetente állítsunk órát, elég lenne, fél, vagy egy éves átlagot venni. -Ki utazik taxival. Hidd el, az utasok 90%-a ebbe a két kategóriába tartozik. Ahogy írtam, a harmadik típus, - ezt tudtad csak kibővíteni – csak a maradék 10%. Ezt is tapasztalatból tudom, Veled ellentétben! Arról pedig, hogy a torta mekkora,- hangfelvétel bizonyítja, amint azt mondod, „Ha kis mértékben is, de a torta nőt az utóbbi időben.” A „LUXUS” szó, tényleg ezt jelenti, és tényleg sok utason látom, nem tehetné meg, azt hogy taxizzon, mégis beül. Egyszerűen lusta, vagy csak kényelmes. Végtére is teljesen mindegy. Tényleg a tömegközlekedés részei vagyunk, ez nem azt jelenti, hogy BKV jegyért kell dolgoznunk. -Kategorizálás. Nem utólag kell kizárni bármelyik autót is, hanem eleve meghatározni az autók méreteit és a fajtáit az adott társaságnál, majd ez után megszüntetni a kategorizálást! -Árverseny. A világ sok, nálunk, fejlettebb demokráciájában is, a taxi mentes e verseny alól, mert nem helyhez kötött vállalkozás. A fuvarszervezési díjakról, nem írtam egyetlen szót sem! Pedig ez is megérne egy külön misét! Majd talán legközelebb. Direkt kerültem az olyan lehetőségeket, amik a Ti pénztárcátokat érinthetné! -Létszám. Igen! Sokan vagyunk, még akkor is, ha ezt nehéz kimondani! Nem olyan nagy baj az, ha valaki nem kap azonnal, két perces autót. A boltban is van úgy, hogy sorba kell állni a pénztárnál. A droidokra pedig, azt írtam, hogy a továbbiakban nem kell felvenni ilyeneket, és nem azt, hogy azonnali hatállyal szüntessétek meg! -Emelt díjas telefonszámok. Azon szolgáltatók alkalmazzák, akiknek olcsóbb a havi telefonszámla kifizetése, mint egy sereg alkalmazott eltartása. Ilyenek a gáz, és az áramszolgáltatók. Az utas, pedig a fuvardíjat fizeti ki, nem pedig a Ti szolgáltatásotokat. Azt a taxis fizeti! Remélem, ezzel nem mondtam ujjat Neked?! Ne is haragudj, de ez a válaszod olyan cinikus, hogy válaszra sem érdemes! Sajnos ez tükrözi legjobban a hozzánk állásotokat! Ez vastagon minősít is Benneteket! Soha nem írtam olyat, hogy nincs szükség a munkátokra, éppen ellenkezőleg, több írásomban is azt írtam, hogy az irodákra szükség van! Én még emlékszem azokra az időkre, amikor az utasok tolongtak a drosztokon. Szép volt, jó volt. És akkor is voltak taxiscégek! Úgy gondolom, velünk, régi taxisokkal, pont az a legnagyobb baj, hogy még emlékszünk a legkülönbféle eseményekre a taxizással, és a vezetőkkel kapcsolatban, és nem nagyon lehet minket megvezetni. Nagyon megható, amint ennyit aggódtok értünk taxisokért, de felnőtt emberek vagyunk, és aggódik értünk eleget a családunk, Ti inkább dolgozzatok értünk! És bármilyen furcsán is hangzik, lehet, mi is értünk valamelyest ehhez a szakmához! Mi ezt naponta gyakoroljuk, míg Ti átlagban 15 éve nem ültetek a bal elsőn úgy taxisként, hogy ebből keljen megélnetek. Én valami olyasmiről beszélek, amit veletek ellentétben naponta gyakorlok, Ti, pedig maximum az emlékeitekből tudtok meríteni. A taxizást, és a saját magunkért való aggódást bízzátok ránk, mi Rátok bízzuk a fuvarszervezést! Igyekeztem a Válaszod szerint sorba venni a pontokat, kéretik ezen a síkon olvasni soraimat. Tisztelettel: Kovács Zoltán