Név Kovács Zoltán
Becenév Kovács Zoltán
Honlap taximaxi.fw.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

A történelmet lehet tagadni, attol az még történelem. Én nem vagyok semmiféle csodafegyver. Főleg nem a Tomajeré! Én pusztán csak tudok, és merek nektek ellent mondani. Na ez fáj nektek. Tudod nagyon egyszerű mindíg azt megkeresni, mit-miért nem lehet megtenni. Én azt próbálom megtalálni, hogyan lehetne mégis előbbre jutniuk a srácoknak. Mindezt veletek ellentétben, és szemben!
Szia Szega! A taxisok lassan teljesen tönkremennek. Utánnuk a fuvarszervezők fognak éhenhalni. És szerintem, már nincs sok hátra. Ezért próbáltunk meg egyezkedni. Ez így senkinek sem jó. De, van pár fantasztikusan nagy koponya: Dudás Zoltán, Lengyel Sándor (A felsorolás nem teljes. Ők csak a szóvivők.) akik még nem látják a bajt. A fizetésüket minden hónapban megkapják. Hol itt a baj?
Kedves Lengyel Sándor! Az, hogy te minek tartasz, teljesen lényegtelen. ÉN FIZETLEK TÉGED, ÉS NEM FORDÍTVA! Az említett szórakozóhelynél pedig a 6x6-hoz történt belépésemkor tettünk egy szóbeli megállapodást. Nevezetesen: én megállhatok ott, de a cégtől más nem. Így léptem be a gittegyletedbe. A kettőnk között létrejött megállapodás után. Én ezt próbáltam csak érvényesíteni. Valahogy ezt a mi megállapodásunkat elfelejtetted közölni a Surányival. Ezért lettem kirúgva. Az Orbán legalább elismerte ezt, és a távozásomnál segédkezet nyújtott a pénzem visszaszerzésében. A Budától az általam írt,és felvállalt cikk miatt kellett távoznom. Ezen felül a Reif Zoli noszogatása volt erős hatással erre a történetre. Tényleg nem önszántamból váltottam. Ennyit a te korrektségedről, ami engem is érintett annak idején. A mai dolgaidről pedig csak annyit: CSÓKOLTATT A TAXI4 EGÉSZ KOLLEKTÍVÁJA, ÉLÜKÖN A PÁSZTOR GÁBORRAL! Igen, szerencsére van annyi megrendelésem hogy, ne kelljen csalnom, és el tudjam látni ezen a nyomott áron is a taxikázást. Attól hogy, én elfelejtelek vagy nem, te semmivel sem leszel több. Cak egy elöl nyálas, hátul turhás senkiházi.
Kedves Lengyel Sándor! Köszönöm szépen hogy, megtaláltad eme erekjét. Én ben értek az efféle keresgélésekhez. Nem érthet mindenki mindenhez. Te, például a taxizáshoz nem értesz. Ahogy írod, rajtam kívül sokan szenvednek szövegértési problémáktól. Tehát, a te megállapításod szerint, én NEM! Átolvasva apró kis szösszenetedet, nekem most is ugyan az jött le belőle. Továbbra is úgy gondolom, NEM AKARÁSNAK, NYÖGÉS A VÉGE! Mi, taxisok már nyögjük egy ideje, ti még csak ez után fogjátok. Kezdjétek el szokni a gondolatot. OTTHONRÓL KELL MAJD A LÓVÉT BEHORDANI A CÉGHEZ! Hogy mi vitt rá a mostani helyzetemre? Én a szívemben még mindíg BUDÁS vagyok. Sajnos a kritikát a te oldaladon lévők nagyon nehezen viselik. Ez maradt nekem. Egy barát jószívű gesztusa. Két cég van ma Pesten, ahova sosem akartam elmenni taxisnak. A egyik a CITY, a másik a FŐTAXI. A Tamás Mikinek pedig, én csak pusztán köszönetet mondtam. Lehet, neked vannak szövegértési gondjaid? Tudod én mindíg rossz voltam seggnyalásból, sok hátrány is ért eme tulajdonságom miatt. Nem én általam vagy elől csupa nyál, hátul pedig csupa turha!

Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam

Hozzáadva: 2009.03.27 18:32

Jó reggelit! Az utolsó nap a felmérésből. Táv: 3 km Tempó: 06:01 Idő: 00:18:04 Laza futás terhelés:75% átlagpulzus:159 Nagyon kifutottam magam a 3 km alatt.
Szeretnék köszönetet mondani Tamás Miklósnak, azért hogy, eszébe jutottunk mi is, és minden tiszteletemet kifejezni azért, mert Ő már rájött, arra hogy, nagy szar van. (És még mekkora lesz!) Tamás. Én a magam részéről NEM szeretnék ott lenni az elkövetkező megbeszéléseken sem. Nem kívánok vitatkozni abszolút dilettáns, tenni semmit sem akaró samesszal. Minden így jó, ahogy van! Mi, hibáztunk egy nagyot. Komoly munkát fordítottunk abba az 5 pontba. Egyik legfőbb alap pillérje az volt: Ne turkáljunk bele a nagyfiúk pénztárcájába! Azt hiszem megtaláltam a hiba okát. Egészen pontosan a Lengyel Sándor egyik cikkében. Ez még 2001-ben íródott, én akkor válaszoltam is rá. Nem szó szerint idézve a lényege az volt hogy, „Azért nem lehet tarifát emelni, mert akkor jól élne a taxis, elmehetne nyaralni, a gyereke járhatna egyetemre, és akkor a szomszéd buszvezető is taxis akarna lenni. (Sajnos a Berkó Karcsi csak 2003-ig arhiválta a TAXISOK VILÁGA lapjait. Ez talán 2001 tavaszi riport volt. Biztos van olyan, akinek megvan ez a szám.) Tehát nem azzal veszed ki a pénzt a nagyfiúk zsebéből, hogy, 10000Ft-al kevesebb tagdíjat fizetsz, hanem azzal, hogy elvész az irányíthatóságod! Megnő a szabadságod! Innentől kezdve a további egyeztetés teljesen értelmetlenné válik. (Tiszteletem a Tamás Miklósnak.) Tamás. Lépjünk egy huszárosat! Aztán az egészet rákenjük a DZ-re. Szeretném, ha együtt tennénk meg ezt a lépést, bár én kitaláltam egy másik lépést is Nélküled. Azzal az a baj hogy, ugyan oda vezet, csak azt az utat nem szeretném igénybe venni.

Téma: Segítséget kérek kaució ügyben

Hozzáadva: 2009.03.27 12:30

Azt pedig Te felejtetted el, hogy Ő már teljesítette a feladatot, és semmilyen jogi kapcsolatban sem áll a megrendelővel a fuvar elött, és után.

Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam

Hozzáadva: 2009.03.26 10:46

Jó reggelit! Harmadik nap (Most már tényleg!) eredménye: Táv: 3 km Tempó: 07:15 Idő: 00:21:45 belesétálós terhelés:64% átlagpulzus:145 Aztán a maradék 1.7km eredménye: Táv: 1.7 km Tempó: 06:07 Idő: 00:10:24 Laza futás terhelés:74% átlagpulzus:158 Az átlagpulzus sajnos csak viszonylagos mert, időnként teljesen abnormálisan alacsony értéket közvetít a ketyere. Az elem jó benne, azt ellenőriztem. Már csak az marad, átmegyek rajta a kocsival!

Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam

Hozzáadva: 2009.03.25 12:22

Párdont kérek. Ez csak a második nap volt. Kicsit siettetem az időt. Bárcsak már április közepe lenne!

Téma: Gump szinre lép avagy hogyan győztem le magam

Hozzáadva: 2009.03.25 12:20

Jó reggelit! A felmérés harmadik napja. A mai menet: Táv: 3 km Tempó: 07:30 Idő: 00:22:30 belesétálós terhelés:56% átlagpulzus:135 Aztán jött megint az 1,7km hazáig: Táv: 1.7 km Tempó: 06:11 Idő: 00:10:31 Laza futás terhelés:82% átlagpulzus:168