Felhasználó hozzászólásai
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.10.29 08:25
Hidd el,én tényleg értem amit mondasz,de.....!
Alapjában,MÉGSEM egy véleményen!
Szerintem megkapja a központ a kellő elismerést is,-nem csak a kritikát- ha épp úgy adódik.
De alaphelyzetben ha "normálisan",zökkenők nélkül folyik a munka,azt miért kéne hozsannáznunk?
Nem az a természetes?
Hiányzik a pozitív visszajelzés?
Naponta kéne a műszak végén zsoltárokat zengni?
De hát kritikázni sem szoktunk,mielőtt elköszönünk!(ha meg mered tenni egyáltalán)
Az,hogy 3 (három!!!) hónapja egyetlen egy negatív bejegyzés sem született ezen a topicon,az szerinted nem elismerés?Biztos voltak ezen idő alatt is problémák,de nem rohantunk egyből ide,"leszedni" a központosok fejét.
Türelmesek voltunk-vagyunk.
És ha 3 havonta mégis születik egy kritika...az talán megbocsájtható nekünk és Nekik is.
Feltéve ha orvosolva is lesz az a hiba!
Téma: Minden napra egy!
Hozzáadva: 2007.10.28 10:12
Szülinapomra kaptam egy légpárásítót és egy párátlanítót. Ugyanabba a szobába tettem őket.
Rendezzék le egymás közt!
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.10.28 09:58
Azért azt remélem,hogy világosan kítünt,nem "cikizés" a szándékom.
A másodperc töredéke alatt kell soxor döntenünk egy-egy címfeldobásnál.
De ha azt kell előtte bogarásznunk,hogy "mit mondot,hova kért?"az nagyban csökkenti a hatékonyságot.
Mielőtt bárki megjegyezné,hogy fogalmam sincs,milyen őrület van néha címömlésnél,csináljam jobban ha tudom....
Dolgoztam a központban elég sokáig.Ismerem tehát mind a két oldalt.
És természetesen ez nem az egész központ kritikája.
1-2 kezelő az,aki "túlpörög" ha rászakad 15-20 cím!De több odafigyeléssel,korrigálható ez a hiba.
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.10.27 15:01
Csak hogy ez a "zavaró" nagyon is zsebre megy!
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.10.27 14:58
"én nem tapasztaltam ezt a hibát"
Ezen most őszintén meglepődtem.
Tegnap ha minden "elharapós" címfeldobást striguláztam volna abban a 2 órában,hát reggelre győzike mintás lett volna a kárpitom!
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.10.27 14:50
Igazad van,semmire.
Maradjon a : stelső!,tielső,tromelső.
Frankón nem értelek most.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2007.10.27 14:49
Művészfilm? így már érthető.Garantált a bruttó 300-400 fizető néző 2 hónap alatt.
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.10.27 14:46
Előbb lenyom gomb.utána kinyit száj,majd rezegtet hangszál.
Vagy ha ez túl bonyolult,akkor kötelező legyen a "keresek" szóval kezdeni minden címet!
A gombnyomás alatt elmondja és akkor minden címet úgy hallanánk ezután,hogy: "...ek Nyugati első."
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.10.27 14:41
Csak Neked,kiemelve!
"megfontoltabb hozzáálás,gyorsabb címkiadást eredményezne!"
Téma: KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz!
Hozzáadva: 2007.10.27 14:35
Hát a tegnapi nap..(Főtaxi)
Az hogy ide-oda ugrálunk a csatornák közt...biztos oka van.Sok a cím,nem bírják kiadni egy csövön.Sietni kell,rendben.
De a nagy sietség a minőség rovására ment újfent!
Más se lehetett hallani,mint:stelső!,tielső,tromelső.
Fordítanám: Újpest első.Nyugati első,Ostrom első.
De folytathatnám a sort.Ugyanakkor ha nekünk van közölni valónk,egyből jön a kioktatás: Kolléga,rábeszél a trillájára,nem érteni az elejét!
A gyorsaság itt visszaüt,hisz elvesztegetett idő,hogy meg kell ismételni a drosztkérést.
Ebben az esetben a "lassúság" illetve megfontoltabb hozzáálás,gyorsabb címkiadást eredményezne!