Felhasználó hozzászólásai
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.05.01 05:58
Én a Hriagyel Palira gondoltam.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.04.29 20:51
Jól emlékszem, hogy az 535 volt az, aki annak idjén átment a reptéri taxihoz? És onnan zavarta el a volt főtaxis kollégáit? Aztán visszajött?
Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???
Hozzáadva: 2009.04.20 03:39
A másik "érdekes" dolog, ami egyre hangsúlyosabb lesz, a fuvarszervezők teljesítménye. Az egyre magasabb tagdíj, és az érte nyújtott szolgáltatának az aránya. Biztos Te is dolgoztál már "letiltva". Elég idegesítő, (hiszen arra lett kitalálva), de pár fuvart össze lehet szedni. Ha a befizetett tagdíjért is csak olyan kevés fuvart kapsz, mint amennyit anélkül is simán megkapnál, lehet, hogy vissza- vagy elmegyünk mazítlábasnak?
Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???
Hozzáadva: 2009.04.20 03:27
"Évek óta mondjuk, hogy most aztán már tuti, lejjebb megy a létszám magától, sokan nem fogják bírni, de valahogy én ezt nem látom még ma sem."
Én már látom. Az elődeink által kivívott - és normális - 8 órás munkaidő újból elkezdett növekedni. "Beálltunk" a 12 órára. Az általad is idézett Taxisok Világában javasolták válság ellen, hogy növeljük meg még 1-2 órával. Kiderült, hogy ez is kevés. Azt hiszem nagyon rövid időn belül elérkezünk a munkavégzési és a tűrőképességünk határára. Addig, amíg remény volt a létfenntartásunkra, addig volt célunk. De ha hiába vagy kinn a végtelenségig, és mégsem tudod megmenteni az autódat, a lakásodat, borulni fog a bili. Csak figyeld meg az intő jeleket, hányan nem tudnak tagdíjat fizetni.
Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???
Hozzáadva: 2009.04.19 19:10
Szerintem nem. A fuvarszervezőknek komoly kiadásaik vannak. Ez a kiadás x fő taxis tagdíja. Ha x db tagdíjat beszed, akkor áll nullszaldón. Nyilván az az érdeke, hogy ennél több tagja legyen, ebből keletkezik a nyeresége.
Ha majd sorra kezdjük elveszíteni az autóinkat, (tönkremegyünk) a létszám addig megmarad, amíg lesznek új jelentkezők. De nem lesznek, vagy csak más társaságból átigazolók. De ez is csökkenni fog, mert nagyon drága. és így valamennyi társaságot érinteni fogja a fluktuáció. Amikor már annyi taxis megy tönkre, hogy nemcsak nyereség nem lesz, hanem x db tagdíj sem a fuvarszervező költségeire, akkor tagdíjat fog emelni, és ha ezen is túl leszünk, akkor - talán - emberszámba kezdjük majd venni egymást, emberszámba veszik a taxist,és a közös túlélésért elindul valami. Ebben a válságsztoriban az igazi vesztesek a kiskorú gyerekeink, a családjaink lesznek.
Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???
Hozzáadva: 2009.04.18 22:03
Nem lehet szerintem tudni mi lesz velünk. A "beáramláshoz" jó autó kell. Ha valaki kp-ért venni tud egy 3-4 milliós autót, az nem biztos, hogy taxizni akar. Ha hitelre veszi, belebukik. Ha droidnak megy, azt sem fogja tudni fizetni. Jelenleg az azonnali tiltás miatt a tagdíjnak van a legerősebb prioritása, az autó részletnek három hónap a türelmi ideje. Szerinted? Egyedül - véleményem szerint - a cégek azonnali létszámstopja lehetne a megoldás, dehát a taxisok és a fuvarszervezők nem az összefogásról híresek. Pedig most könnyen lehet, hogy mindkét csoport ennek hiánya miatt belebukik. Vagy eljön az érdekvédelem, a szakszervezet ideje. Hidd el nincs más megoldás.
Igen, szép jövő :-)
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.04.17 08:28
30 napos tiltásra ítélt, utána társaságot váltottam.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.04.17 08:17
Dehogynem.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2009.04.17 08:14
Ennél a taxitársaságnál nem lehet normálisan dolgozni. Annyi manipulált rádió van, hogy becsületes rádióval szinte csak drosztról lehet dolgozni.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.04.17 07:53
Elmesélem Neked, hogy Garamszegi Miklós, mint a Főtaxi Etikai Bizottságának elnöke pontosan 1 millió forint kárt okozott nekem.