Név frodo
Becenév frodo
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Egy sáv a bicikliseké a Margit hídon

Hozzáadva: 2007.06.26 01:43

köszi

Téma: Egy sáv a bicikliseké a Margit hídon

Hozzáadva: 2007.06.25 22:31

Feladom. Egy-két hozzászólástól eltekintve, mindenki ízig vérig taxis, aki nem nagyon viseli el, hogy mások is használják az utakat. Rocktaxi hozzászólása volt szerintem nagyon idevágó: "Azt nem figyeltétek meg magatokon, hogy úgy viselkedtek, viselkedünk ahogy éppen közlekedünk" Azok akik a krt-n közlekedést veszélyesnek mondták igazuk van, de ettől függetlenül valahol nekünk is közlekednünk kell, és nem szeretnék bagdadon keresztül eljutni a munkahelyemre, hanem igyekszem én is a legrövidebb úton haladni, ahogy ti is.

Téma: Egy sáv a bicikliseké a Margit hídon

Hozzáadva: 2007.06.21 05:06

igazad van, félreértettelek. A krt-on tényleg veszélyes közlekedni, de ezen kívül még sok olyan út van a fővárosban ahol veszélyes a közlekedés. Én is szeretném társasjátéknak felfogni a dolgot, de ez sajnos nem mindenkivel megy... Sőt én igyekszem úgy közlekedni, hogy egy kicsit autós szemmel is nézem a dolgokat mielött belekezdenék vmi durvább manőverbe, sőt, ha nem sietek még udvarias is vok.

Téma: Egy sáv a bicikliseké a Margit hídon

Hozzáadva: 2007.06.21 04:28

Ezt nem értem! Mármint az elgondolás jogos, tény és való, hogy a villamos megállók helyén annyira szük a hely, hogy a bringa melett, már nem fér el egy autó sávváltás nélkül. Amit nem értek, hogy miért halom több autóstól is, hogy innen-onnan kitiltani a bringásokat. MIÉRT PONT A BRINGÁKAT KELL KITILTAN? Csak az autósoknak vagyunk útban. Míg az autósoknak köszönhetően van dugó, zaj, szmog stb... Tudom, ez így nem hangzik túl elfogadhatónak, de ha már egy olyan drasztikus lépésről beszélünk, hogy valakiket tiltsunk ki a krt-ról, akkor azok miért pont a bringások legyenek? Ennyi erővel ki lehetne tiltani a gyalogosokat is. Ugyanannyira lenne az is nonszensz. Az a baj, hogy azt látom,hogy a sok taxis akik itt vannak ezen a fórumon, csak egy szemszögből hajlandóak látjni a közlekedést, a sajátjukból. én is tudom, hogy nem egyszerü úgy közlekedni a városban, hogy még a mindenhonnan felbukkanó bringásokra is figyelni, azt is tudom, hogy általában a legváratlanabb helyekről bukkan elő bringa, és ti mindent megtesztek, azért, hogy ne essen bajunk, én is voltam taxis, láttam én is jó néhány hajmeresztő mutatványt bringásoktól, de ne általánosítsunk, közöttetek is van jó néhány olyan aki nem éppen a kresznek megfelelően közlekedik SŐT!!! Akkor tőlünk ezt miért várjátok?

Téma: Egy sáv a bicikliseké a Margit hídon

Hozzáadva: 2007.06.20 21:29

No akkor egyenként ragálnék szinte mindenre. Miért kell nektek átmenni a piroson? Hogy a többiek miért mennek át a piroson azt nem tudom, de én csak akkor megyek át rajta, ha nem jön semmi. Miattam még nem kellett hirtelen fékezni egy autósnak sem, bár tudom az araszolgató autósok szemében elég dühítő amikor büntetlenül átmegyek a piroson, bár tudom, hogy a kresz rám is vonatkozna. Miért mentek a BUSZ sávban? Tudom, hogy a kresz szerint nem mehetünk a busz sávban, hanem a busz sávot és a rendes forgalmi sávot elválasztó záróvonalon kéne egyensúlyoznom, hát erre nem tudok mit mondani. Próbáld ki te, hogy a bal oldaladon megy ezerrel a több tonnás széles busz, a jobb oldaladon meg az autók... Ez egy kicsit veszélyes mutatvány lenne. Miért kanyarodtok a kocsim elé egyírányú utcában forgalommal szembe? Azért mert a bringás ott rövidít ahol tud, ha meg jön szembe egy autó, akkor még mindig elférek az út szélén az autó mellett. Miért élvezitek azt, hogy szűk edyírányú utcákban az út közepén kerekeztek? Ugyanaz a válasz mint az előző kérdésre. És azt is mondd el frodo, hogy miért kell a budai alsó rakparton biciklizni, közel 1!!! méterre a bicikliúttól? Vagy ugyanezt a Szentendrein... Na erre én sem tudom a választ, mert én nem így csinálom, ha van bringa út akkor én ott megyek. Csak tippelni tudok, van 1-2 bringás, aki gyorsabban halad a többi átlag bringásnál, és őket lényegesen lassítaná a sok tutyi-mutyi a bringautakon. A cbtaxi gyulai pál X rákóczi-s esete: Tök jól csináltad, a f@szkalap bringásokat büntetni is kell, én is büntetem a hasonló képességű autósokat. "Sőt, talán elérhetjük, azt is, hogy az uttesten azok közlekedjenek, akiknek ezt kitalálták, vagyis az autók" Nemkar ugye ezt nem gondolod teljesen komolyan? Ha igen akkor ne újságot olvass amíg állsz a tutiban, hanem kresz könyvet. Végszónak még annyit, hogy a problémáitok nagyrészét szerintem a féltékenység szüli, hogy amíg ti araszolgattok, addig én meg húzok el mellettetek. De nem kell annyira irigykedni, én izzadok, míg ti a klímában ültök. De ha a haladás jobban tetszik, akkor üljetek ti is bringára, szerintem nappal gyorsabb mint az autó.

Téma: Egy sáv a bicikliseké a Margit hídon

Hozzáadva: 2007.06.18 22:27

Igen, de én legalább nem fizetek érte 25.000-ft-ot. :)), És engem nem is köteleznének a használatára

Téma: Egy sáv a bicikliseké a Margit hídon

Hozzáadva: 2007.06.18 01:46

Szeretnék pár szót ehhez hozzászólni, a bringások nevében is. "Epithetsz nekik kerekpar utat le se tojjak" Nem arról van szó, hogy nem akarjuk használni a bicikliutakat, de nézd meg azt is, hogy hol vannak a bringa utak, és hogyan lett kialakítva! A legtöbb bringaút úgy készült, hogy a járda közepén felfestettek egy sárga vonalat, és állandó harcban vagy a gyalokosokkal. Andrássy út: Életveszély, folyamatosan azt várom melyik idióta nyitja ki elöttem az ajtaját, nem beszélve arról, hogy a buszmegállóknál megszakad a bicikliút, és ott macskakő rázza szét a bicót, is meg a bringást is. Én közlekedésre használom a bringát, nem kirándulásra, és szórakozásra, hanem többek között dolgozni is ezzel járok. Ezért lényeges Szempont, hogy mennyi ideig tart az út. Ha bringaúton mennék akkor a sokkal tovább tartana az út, egyrészt azért, mert kerülgetni kell az embereket, meg mert ezek az utak általában nem a legrövidebb utat jelentik a és b pont között. Tehát nem a főbb főútvonalak mellé épülnek. Ha rendesen szeretnél haladni akkor az autók között kell menned, ami egyébként szabályos, legalábbis szerintem, ugyanis én azt olvastam a kresz könyvben, hogy az egynyomtávon haladó járműveknek az út jobb szélén kell haladniuk, a lehetséges mértékben az út jobb széléhez húzódva. A bringások legalábbis a nagyrésze figyeli az autósokat, már csak a saját érdekében is, de sajnos ez fordítva nem mindig igaz.
Hogy érted azt, hogy ki fizeti ki neked a várakozást előkénél? Ha jól tudom a legtöbb címnél úgy dobják az előkét, hogy: pl óra 30-as előkére keresek 3-mal, 5-tel stb... Te döntöd el, hogy van-e kedved várni a címen, vagy nem veszed fel.
Valamelyik régebbi taxisok világában olvastam egy cikket, hogy régen mennyi volt a bkv jegy, és mennyi volt a taxi. A bkv jegy akkor 1-ft volt a taxi pedig 5-6 ft. Ehhez képest most kb 190-ft a bkv jegy, A taxi pedig... Arányban van a két fajta tömegközlekedés drágulása?
Jó ebben teljesen igazad van, megkérdezhetné, hogy mennyi idő mulva lesz ott a taxi, de azt végiggondoltad, hogy akkor mennyivel kevesebb címet tudnak neked felvenni a telefonosok, ha minden utasnál megvárják, míg a diszpi kiadja a címet és megmondja az utasnak mennyi idő. Ez alatt az idő alatt kb 2-3 címet fel lehet venni még pluszban.