Név
Becenév kámbi078
Honlap hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra

Hozzáadva: 2008.06.09 15:01

2.

Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra

Hozzáadva: 2008.06.09 15:01

Azért a MÁV se volt ma piskóta a Ferdinánd híd alatt:)))

Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra

Hozzáadva: 2008.06.09 14:31

Jólkereső Metrósok taxival utaznak?:))) Minden féle balhé megtörténik ugyanúgy mint a taxiban, mert az utas ha nem akar, akkor nem viselkedik semmilyen járgányon sem!!! Javaslom, hogy nézzél bele a www.bkvfigyelo.blog.hu ba,ez egy "bkv ellenes" panaszfórum, kevés dícsérettel.:))) Utasverő biztiőrők, száguldó buszosok, kirugandó metróvezetők,bkv ellenőrök,stb,stb. . . a panaszosok szerint, óra,perc, helyszín.

Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra

Hozzáadva: 2008.06.07 06:55

Jelentkezzen BKV-vezérigazgatónak! Tenczer Gábor - tenczer@mail.index..hu | 2008. 06. 06., 15:09 | Frissítve: 15 órája Megjelent a BKV vezérigazgatói pályázatának a szövege a főváros hivatalos honlapján, de ez egy nemzetközi tenderfelhívás esetében kevés érdeklődőhöz jut el. Tíz nappal a fővárosi önkormányzat gazdasági bizottságának döntése után pénteken megjelent a BKV vezérigazgatói posztra kiírt nemzetközi pályázata. Igaz, egyelőre csak a főváros saját honlapján, a budapest.hu [1] portálon. A főpolgármesteri hivatal sajtóosztályán megtudtuk, hogy a tender a jövő héten megjelenik néhány napilapban, valamint a nemzetköziségre való tekintettel az uitp.org honlapon. Ez utóbbi a Tömegközlekedési Cégek Nemzetközi Szövetségének honlapja. Egyes vélemények szerint a szakmai honlapon csak a látszat kedvéért jelenteti meg a hirdetést a főváros, a szegényes kínálat miatt ugyanis nem sokan kereshetik az oldal álláshirdetéseit. (Jelenleg irodavezetőt keresnek Dubaiba, általános szállítási közgazdászt, valamint kommunikációs szakembereket konferenciák szervezéséhez.) A budapest.hu-n letölthető pályázatból megtudhatjuk, hogy a vezérigazgató feladatai közé tartozik majd a BKV irányítása, a középtávú stratégia elkészítése, az uniós projektek több százmilliárd forintos kereteinek betartása, a vállalat pénzügyi-, gazdasági stabilitásának hosszú-távú biztosítása. A jelentkezőnek rendelkeznie kell gazdasági vagy műszaki egyetemi végzettséggel, ötéves vállalatirányítási tapasztalattal, két éves államigazgatásban és/vagy közszolgáltató szektorban szerzett vezetői tapasztalattal és az angol vagy német nyelv tárgyalási szintű ismeretével. A szerződés öt évre szól, a javadalmazásra a BKV javaslatot kér a jelentkezőktől. A pályázat benyújtásának határideje június 30. A fővárosi közgyűlés gazdasági bizottsága július 31-ig dönt az ügyben. A cikkben hivatkozott linkek: [1] http://www.budapest.hu/

Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra

Hozzáadva: 2008.06.07 06:48

Eltitkolt szerződések Közérdekű adatok eltitkolása miatt nyomoznak a BKV-nál 2008. június 03. 15:11 | Utolsó módosítás:2008. június 03. 15:12 Közérdekű adatok eltitkolása miatt nyomozást indított a rendőrség a BKV ellen, egy magánszemély feljelentése alapján. Sass Oszkár, a Budapesti Rendőr-főkapitányság sajtóügyeletese a távirati iroda megkeresésére kedden mindössze annyit közölt: a rendőrség május 19-én rendelt el közérdekű adattal való visszaélés vétségének megalapozott gyanúja miatt nyomozást, ismeretlen tettes ellen. Az MTI más forrásból úgy tudja, a BKV az érintett szervezet; a magánszemély a közlekedési társaság 2005-2007 közötti bevételeiről és egyes szerződésekről érdeklődött a társaságnál, a megkeresésekre azonban nem kapott választ, ekkor fordult a nyomozóhatósághoz, a közérdekű adatok nyilvánosságára hivatkozva. A BKV adatkezelését kifogásolta korábban Szabó Máté, az állampolgári jogok országgyűlési biztosa is. Április végén kiadott közleményében felszólította a BKV Zrt.-t, hogy módosítsa a szabályzatát: alakítson ki olyan gyakorlatot, amely megfelel a nyilvánosság, a jogszerű adatkezelés követelményeinek. Az állásfoglalásban kiemelte, hogy a közfeladatot ellátó szervek által kötött szerződések minden fontos adata nyilvános. Ez alól csak egyes személyes adatok és a Polgári Törvénykönyvben meghatározott üzleti titok jelentenek kivételt. A közfeladatot ellátó szervnek nyilvánossá kell tennie a szerződés minden lényeges elemét. Így bárki megítélheti, hogy a szerződéses jogok és kötelezettségek elősegítik-e a közfeladat ellátását, a szerződés tartalma összhangban van-e a jogszabályokkal - áll a közleményben. MTI

Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra

Hozzáadva: 2008.06.07 05:00

Aláírták a metrós vezető 90 milliós szerződését Tenczer Gábor - tenczer@mail.index..hu | 2008. 06. 02., 15:55 | Frissítve: 3 napja Aláírták a 4-es metró új mérnök-igazgatójának szerződését. Klados Gusztáv alagútépítő mérnök hazai viszonylatban magasnak számító, évi mintegy 90 millió forintos fizetését a főváros vezetése azzal indokolta, hogy egy jó szakembernek ennyi az ára a nemzetközi piacon. Aláírta Balogh Zsolt, a BKV megbízott vezérigazgatója Klados Gusztáv, a 4-es metró beruházás új mérnök-igazgatójának munkaszerződését, a szakember június 10-én kezdi meg a munkáját, tudta meg az index. Pető Szabolcs, a DBR Metró Projektigazgatóság szóvivője megerősítette az értesülést, és elmondta, hogy a vezető 1,9 millió forintos havi bért kap, amelyet 150-150 százalékos prémium egészít ki. A prémium egyik felét a rendszeresen végzendő feladatokra és megtakarításokra, a másik felét pedig az eseti feladatokra, válsághelyzetek kezelésére veheti fel a DBR Metró Projektigazgatóság új, operatív csapatának vezetője. Klados Gusztáv éves jövedelme így meghaladja a 90 millió forintot, és ezzel sokkal többet fog keresni, mint főnöke, a BKV vezérigazgatója.. Demszky Gábor korábban úgy nyilatkozott, hogy tudomásul kell venni: egy jó szakembernek ennyi az ára. A projektigazgatóság bízik benne, hogy az operatív menedzsment vezetőjeként a nemzetközi hírű metróépítő szakember egy jó döntéssel, akár a bére többszörösét is visszahozhatja a beruházóhoz. Klados Gusztáv a megbízásért az Újdelhiben épülő metróalagút építését hagyta ott. Klados Gusztáv dolgozott a 3-as metró építésén az 1970-es években, majd a kalkuttai metróépítésben vett részt. Az 1980-as években a La Manche alatti Csalagút egyik építésvezetőjeként alkalmazták, 1995 után pedig az athéni metró építésénél tevékenykedett. Fontos szakterülete az alagútépítési kockázatok felmérése, ami a Fővám téri állomás kritikus, Duna alatti szakaszán jól jöhet a metróépítőknek.

Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra

Hozzáadva: 2008.06.05 10:43

4.

Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra

Hozzáadva: 2008.06.05 10:42

3.

Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra

Hozzáadva: 2008.06.05 10:41

2.

Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra

Hozzáadva: 2008.06.05 10:33

Gumikerekes sztrájkmegállapodás 1.