Felhasználó hozzászólásai
Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ
Hozzáadva: 2008.10.13 13:16
Aztán megint összepakolt . .
Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ
Hozzáadva: 2008.10.13 13:14
Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ
Hozzáadva: 2008.10.13 13:12
Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ
Hozzáadva: 2008.10.13 13:11
Az újra kinyitott zöldségst újra bezárták,lepecsételték.
Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ
Hozzáadva: 2008.10.13 13:02
Lebontották a P+R parkolót.
Vigyázat ! ! ! Közelítenek a Konténerházhoz ! ! !
Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ
Hozzáadva: 2008.10.13 12:43
A zuhanyhíradó szerint építési tilalom van ezen a területen,ehhez képest gőzerővel folyik a daruk építése. Egyesek szerint,darukölcsönző lesz és működés közben szeretnék bemutatni a darukat. :)))
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2008.10.13 12:40
És ez a taxis (?)mennyiért kockáztatta a hátsó szélvédője épségét???
Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ
Hozzáadva: 2008.10.07 21:03
Jól jár a sztrájkvezér a BKV-val, avagy Volvo busz szinte ingyen
Egymás után dőlhetnek ki a csontvázak a BKV szekrényéből, ezekkel már a vállalat új vezérigazgatójának kell szembesülnie. A Kocsis István szeptemberi érkezése előtt kötött szerződések nem mindegyike szolgálta a vállalat érdekeit. Ilyen az a használati megállapodás, amely értesüléseink szerint nagyban hozzájárult Regőczi Miklós értékesítési vezérigazgató-helyettes múlt heti menesztéséhez.
A megállapodás kedvezményezettje a Kilián Autóbusz Üzemegység Szakszervezete (Kaüsz), tárgya pedig a BKV által lízingelt FLK-295-ös rendszámú Volvo 9900 turistabusz. A luxusjárművet 2008. július 30-án adta át a társaság, amikor már folyamatban volt az új BKV-vezér kiválasztása.
A megállapodást a használatba vevő képviseletében a szakszervezet elnöke, Földényi György írta alá, aki a BKV közös sztrájkbizottságának elnöki tisztét is betölti, a társaság nevében pedig Regőczi Miklós és beosztottja, Kotulyák Tamás értékesítési főosztályvezető. Információink szerint a felek nem verték nagydobra a megállapodást, a vállalat vezető beosztású munkatársai sem értesültek róla, a részleteket a szakszervezet tagjainak sem kötötték az orrára, a Kaüsz honlapjára pedig nem is került fel az irat.
Földényi kivételes lobbiereje a vállalat egyéb szakszervezethez tartozó munkavállalóinak is felkeltette az érdeklődését. Molnár Ferenc járművezető internetes naplójában külön bejegyzésben foglalkozik a megállapodással. "Nemsokára a média is foglalkozni fog a BKV-val, és ezen belül külön figyelmet fog szentelni azoknak a BKV-s vezetőknek, akik jelentős szerepet vállaltak a BKV tönkretételében. Vannak szakszervezeti vezetők, akik elárulták az általuk képviselt munkavállalókat egy-egy jó üzlet reményében. Például a dél-pesti üzemegységhez került egy Volvo busz, különjárati szerződéssel. Vajon ez miért lehet?"
A megállapodás egyediségét jelzi, hogy a BKV több mint húsz szakszervezetének egyike sem részesül ilyen juttatásban, csak a sztrájkvezér szervezete. Attól függetlenül kötötték a megállapodást, hogy a munka törvénykönyve helyteleníti a szakszervezetek megkülönböztetett támogatását.
A jó üzlet lehetősége a részletekben rejlik, abban, hogy Regőczi havi harmincezer forint plusz áfás áron biztosítja a járművet. A használati díj ugyancsak jutányosnak tekinthető, ha számba vesszük, hogy például a BKV-hoz legközelebb álló utaztató cég, a BKV Tours Kft. mennyiért kínálja szolgáltatásait. A Volvo 9900-asnak megfelelő 49 + 2 férőhelyes extra kategóriájú autóbusz kilométerdíjáért 385 forintot kér, plusz 8800 forintos óradíjat. A BKV Toursnál tehát harmincezer forintból még száz kilométert sem lehetne megtenni.
A megállapodás nem korlátozza Földényiéket abban, kinek hány forintért adják ki az autóbuszt, csupán a szakszervezeti tagoknak kiszámlázható kilométerdíjat kötötték ki. A BKV nem hárítja sem a lízingdíjat, sem a kötelező biztosítást, sem pedig a casco díját a Kiliánra, állja az időszakos vizsgáztatások költségeit, a karbantartást és a szervizmunkát értékhatár nélkül elvégzi havi százezer forintos átalányért. A buszt a szakszervezet telephelyén moshatják, tárolhatják, s ezért szintén nem kell fizetniük.
A BKV néhány évvel ezelőtt jutott hozzá a Volvókhoz, amelyek az athéni olimpiára szállították sportolóinkat. A nyilvánosság Antal Attila márciusban lemondott vezérigazgató szervezeti átvilágítása után szerzett tudomást a létezésükről. Hogy kitermeljék a lízingdíjukat, a buszokat kivonták az akkori üzemigazgatóságoktól, s az értékesítési igazgatóság bérelhetővé tette őket.
Az ötven-hatvan millió forintos járművek közül ez az egy hoz kevesebb pénzt a BKV-nak, mint a többi. A társaság minimálisan 47 ezer forintért adja ki a buszokat egy fuvarra, vagy legalább százhetven kilométer megtételét írja elő. Ez a 280 forintos kilométerdíjjal számolva szintén 48 ezer forint, ami kiegészül a nyolcezer forintos óradíjjal. A BKV tehát egy fuvaron több mint másfélszeresét kereshetné annak a pénznek, mint amennyihez a sztrájkvezér szakszervezetétől egy hónapban hozzájut.
MH-információ
Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ
Hozzáadva: 2008.10.02 12:56
Személyi változások a BKV-ban
Kedd, 2008. szeptember 30. 17:52 - Frissítve: Szerda, 2008. október 1. 09:46
MTI
Távozik október elsején Regőczi Miklós vezérigazgató-helyettese és Balogh Árpád, a 4-es metró projektigazgatója a BKV Zrt.-től - áll a cég közleményében.
Regőczi Miklós, a közlekedési vállalat értékesítési vezérigazgató-helyettese közös megegyezéssel távozik posztjáról. Megszűnik a 4-es metróért felelős vezérigazgató-helyettesi pozíció és a korábbi operatív projektmenedzser, Klados Gusztáv végzi majd a DBR Metró Projekt Igazgatóság projektigazgatói feladatait, ezért Olti Ferenc metróért felelős vezérigazgató-helyettes munkájára a jövőben tanácsadóként számít a BKV vezetése. Közös megegyezéssel pedig távozik Balogh Árpád, az eddigi projektigazgató.
A személyi változásokban érintett még Balogh Zsolt, a BKV műszaki vezérigazgató-helyettese, akit a cég vezérigazgatója közvetlen első számú helyettesének, azaz a társaság általános vezérigazgató-helyettesének nevezett ki. Balogh a jelenlegi vezérigazgató, Kocsis István kinevezéséig vezette megbízott vezérigazgatóként februártól a közlekedési vállalatot, amelynek vezérigazgatói posztjára maga is pályázott.
Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ
Hozzáadva: 2008.09.30 17:30
A másodiknak visszanyitott bolt.