Felhasználó hozzászólásai
Téma: Itt a megoldás?!?
Hozzáadva: 2007.02.13 13:51
Nem küldtem el és nem is fogom, mert csak az olló ujranyitása a célod vele, semmi más: basszák jól föl az utcait, hogy ismét fél ár legyen a telefonos, ezt a birkák elküldik, meg akiket még megtudsz vezetni a legujabb marhaságoddal.
Téma: Itt a megoldás?!?
Hozzáadva: 2007.02.13 13:47
maximum a Te és a nélkülözhetelen fuvarszervező társaid vállalkozása dőlhet össze.
Egy kérdésre válaszolj szakmánk nagy tanitómestere:
Egy taxifuvarhoz az utason kivül, taxira, vagy fuvarszervezőre van szükség?
Téma: Itt a megoldás?!?
Hozzáadva: 2007.02.13 13:39
Mindentől paráznak kedves indi, ami a telefonról akár egyetlen utast is elmozdit, és a taxis az áldásos tevékenységük nélkül is utashoz jutna. 8-9-en elosztanak havonta 200-250.000.000.- /betüvel is mielőtt tomajer szaktárs elütésnek gondolja/ kettőszáz-kettőszázötvenmillióforintot. Minden amiben kiállásról, fixárról esik szó minden amiben egy nap megállásról esik szó, azt ők személyes támadásnak veszik, mételynek, fertőnek, mert az kib....szott módon ártalmas egyetlen dolognak: Az Ő üzletüknek, avagy a bégető birkák nyírásának. ennyi.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2007.02.13 13:32
Gondolod nem fizetnek, illetve áttételesen nem fizetsz? Majd most jön a dézé, meg góré és kategórikusan visszautasítja. Mindegyik tejel évek óta.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2007.02.09 19:27
Melyik rohadt tolvaj gazember cége ez a FEREX?
Repteres kollégák és minden taxisok forduljatok Ti is állami támogatásért.
[font size=4][/b]Itt már tényleg mindent meglehet csinálni, siralmas.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2007.02.09 19:25
Magánvasút visz 2010-től Ferihegyre
Vonat helyett egyelőre újabb ígéret az egyes terminál mellett
Az államnak 2027-ig évente 3,5 milliárd, az utasoknak jegyenként 1500-2000 forintjába kerülne a Ferihegyi repülőtér új gyorsvasútja. A negyvenmilliárd forintos beruházás konceszsziós tenderét a gazdasági tárca márciusban írná ki. Az első vonatok 2010-ben állhatnak be a légikikötő kettes terminálja alá.
A terv kész, már csak a kormánynak kell megadnia a szabad jelzést a Ferihegyi repülőteret a Keleti pályaudvarral öszszekötő gyorsvasút megépítéséhez - értesült lapunk. A Ferihegy expressz (Ferex) néven jegyzett beruházás a gazdasági tárca javaslata szerint magánbefektetők bevonásával, koncesszióban épülne meg. Tenderét márciusban írnák ki, a gyorsvasút építése pedig 2008-ban kezdődhetne. közbeszerzési eljárásnak ugyanakkor elvben feledtetnie kellene a fiaskót: a MÁV immár egyéves késésben van a repülőtér egyes terminálja melletti vasútállomás átadásával.
- A Ferihegyi repülőtér gyorsvasútját magánbefektetők bevonásával kell megépíteni - jelentette ki tavaly áprilisban Kóka János. A Nyugati pályaudvar és a repülőtér közötti ideiglenes vonatközlekedés őszi beindítását a MÁV tévesnek bizonyult prognózisai alapján beharangozó szakminiszter elképzelései azóta nem sokat változtak. Igaz, a fapados légitársaságoknak otthont adó régi repülőtéri terminálnál - az ehhez szükséges beruházás szerződésének késedelmes aláírása miatt - még ma sem áll meg a vonat, de legalább a Ferex tervei kikristályosodtak.
A beruházás részleteiről a gazdasági tárcánál nem nyilatkoznak. Annyit mégis lehet tudni: a tervezett nyomvonalat kijelölték, ennek alapján a gyorsvasút építése mintegy negyvenmilliárd forintba kerül majd. Elvben ebből a pénzből kellene megoldást találni arra, hogy a Keleti pályaudvarról húszpercenként rendszeresen induló vonatok Kőbánya-Kispest és Ferihegy1 megállóhely érintésével 18 perces menetidővel eljussanak a repülőtér kettes terminálja alatti végállomásukra. Ehhez az építőknek a teljes hosszában 18,5 kilométeres vasútvonalból 11 kilométeren kell új pályát építeniük. Emellett gondoskodniuk kell az elektronikus jegyértékesítés feltételeinek megteremtéséről, automata kapuk kialakításáról, külön peronokról és végállomási létesítményekről.
Arra egyelőre nincs garancia, hogy a szaktárca költségbecslésével a projektre pályázó magánbefektetők is egyetértenek majd. Invesztíciójuknak mindenesetre a húszéves konceszsziós időszak alatt 2007 és 2027 között kellene megtérülnie. Méghozzá az állam által évente fizetett 2,8 milliárd forintra rúgó, rendelkezésre állási díjból.
És persze még fedezetet kellene találni a működtetési költségekre is - a vonatok közlekedtetése mellett a befektetőknek a csomagmegőrzésről, a hosztesz-, valamint biztonsági szolgáltatásokról is gondoskodniuk kell. A magas színvonalú szolgáltatásokért azonban sokat nem kérhetnek: a jegyárakat 1500-2000 forintban maximálnák (ez az elfogadható díjszint), holott a gazdaságilag indokolt jegyár elérné a 3000-4000 forintot. A kettő közötti különbséget a költségvetés jegyártámogatás címén fizetné.
Az előrejelzések szerint a repülőtéri gyorsvasútnak 2010-es indulási évében akár 4,5 millió utasa is lehetne. A szaktárca pénzügyi modelljében azonban erre az évre csak 900 ezer utassal számol. Amihez a minisztériumi szakértők számításai szerint 4,2 milliárd forint árkiegészítés tartozna - ennyivel kellene pótolni a jegyárakból származó bevételt ahhoz, hogy a vasutat működtetni lehessen. Vagyis a rendelkezésre állási díjjal együtt az államnak 2010-ben mintegy hétmilliárd forintot kellene a Ferex kalapjába dobnia.
A várakozások szerint azonban csak az első év lesz ilyen drága a költségvetés számára. Az államot terhelő kiadások a koncessziós időszak alatt átlagosan nem haladják majd meg az évi 3,5 milliárd forintot. A Ferex utasforgalmának felfutásával párhuzamosan ugyanis a vasút üzemeltetője egyre nagyobb bevételhez jut majd, ami lehetővé teszi az árkiegészítés mérséklését. Méghozzá igen nagy lépésekben: 2014-ben már csak egymilliárd forint lenne a mérték, 2018-ban pedig akár teljesen meg is szűnhet. Így húsz évre elosztva átlagos összege mintegy 750 millió forint lenne - feltéve, hogy a számítások helyesek.
Akárhogy is lesz, a Ferihegyre tartóknak legalább májusig még biztosan nélkülözniük kell a vonatokat. A MÁV szerint a Colas Dunántúl Zrt.-nek a hátralévő négy hónapra szüksége lesz a Ferihegy1 megálló peronjainak, az állomás négy liftet is magában foglaló felüljárójának megépítéséhez. Ez utóbbinál még az alapozás sem kezdődött el. Emellett egyelőre arra sincs egyértelmű válasz: a repülőtéri állomáson milyen vonatok állnak majd meg.
népszabadság
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2007.02.09 17:38
Ajjaj, ebből megint Bogdáni út lesz.
Téma: Vicceskedjünk!
Hozzáadva: 2007.02.02 18:21
Az idős kis hölgy egy nap bemegy a kanadai nemzeti bankba egy táskányi pénzzel. Ragaszkodik hozzá, hogy a bank elnökével kíván beszélni számlanyitással kapcsolatban, mondván: "Sok pénzről van szó!" Kevés hümmögés és hezitálás után a bank személyzete odakíséri az elnök irodájához az asszonyt. Az elnök megkérdezi, mennyit is szándékozik a bankban letétbe helyezni.
- 165.000 dollárt - feleli a hölgy, és a táskájából kiborítja a pénzt az íróasztalra.
Az elnök természetesen rögtön kíváncsi lesz, honnan származik a pénz és megkérdezi:
- Asszonyom, meglepett, mekkora ö ;sszegű készpénzzel rendelkezik. Megtudhatnám, honnan van a pénz?
- Fogadásokból - feleli az asszony.
- Miféle fogadásokból? - kérdezi az elnök.
- Hát, például fogadok önnel 25.000 dollárba, hogy az ön heréi szögletesek - mondja az idős hölgy.
- Hahaha - nevet az elnök. - Ez egy idióta fogadás. Ilyen fogadást az életben nem nyerhet meg.
- Tartja esetleg a fogadást? - kérdi kihívóan a hölgy.
- Persze! Fogadok 25.000 dollárba, hogy a heréim nem szögletesek!
- Mivel jelentős összegről van szó - mondja az idős nő -, lehetséges, hogy holnap reggel 10 órára visszatérjek az ügyvédemmel, mint tanúval?
- Természetesen - feleli az elégedett elnök.
Aznap este az elnök rendkívül ideges a fogadás miatt, jelentős időt tölt a tükör előtt, ellenőrizve a golyóit, forgatva jobbra-balra, újra meg újra. Gondosan ellenőrzi mindaddig, amíg teljességgel meg nem győződik arról, hogy semmiképp sem lehetnek szögletesek a golyói, és meg fogja nyerni a fogadást.
Másnap reggel pontosan 10 órakor az idős kis hölgy megjelenik az elnök irodájában az ügyvédjével. Bemutatja az ügyvédet az elnöknek, majd megismételteti a fogadást:
- 25.000 dollárt arra, hogy az elnök golyói szögletesek!
Az elnök elfogadja a fogadást, majd a hölgy megkéri, hogy vesse le a nadrágját, hogy mindannyian láthassak. Az elnök megteszi. A kis idős hölgy egész közelről r& aacute;mered a herékre, majd megkérdezi, hogy megfoghatja-e?
- Nos, rendben - feleli az elnök. - 25.000 dollár nagy pénz, és szeretném, ha abszolút biztos lenne a dolgában.
Ekkor veszi észre, hogy a hölgy ügyvédje csendben elkezdi verni a fejét a falba.
- Mi a fene van az ügyvédjével? - kérdezi az elnök.
- Semmi - feleli a nő. - Kivéve azt, ahogy tegnap fogadtam vele 100.000 dollárba, hogy ma reggel 10 órakor a kanadai nemzeti bank elnökének a golyói a kezemben lesznek.
Téma: Mégis emel a Barát-Taxi?
Hozzáadva: 2007.02.01 21:08
Egy egyszeri gusztustalan moslék uzsorás, ismeri mindenki. erről ennyit, szia.
Téma: Mégis emel a Barát-Taxi?
Hozzáadva: 2007.02.01 12:44
Kezdjük el gyüjteni a lajos bírósági iratatit, a látleleteket amiket az adósai gyüjtöttek mikor összevissza verte őket? esetleg azoknak a nevét akinek elvette lakását, házát. Fényezd a Sosincsvége Lajost meg az adósait ahol eddig tetted. Azt meséld el mennyit kell 100.000-re vissza vinni.