Név
Becenév Simi
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Honnan tudod, hogy kinek hova szól a taxi engedélye? Bent voltál a közlekedési felügyeletnél és megkérdezted?, mert ha bent lettél volna, akkor nem írnál ilyen butaságokat. Az meg hogy egy adott társasági tulajdonosi köre, melyik településen él, vagy van bejegyezve, az nem feltétele a fővárosi taxi engedély kiadásának. A megnyugtatásodra azért elmondom, hogy egy kivétellel minden ilyen autón fővárosi kötödésű gépkocsivezető dolgozik.
Nem beszélek mellé! Miből gondolod hogy "fals" anyag volt a számítógépen ? Ki kell,hogy ábrándítsalak az az eredeti !!!! Csak nem te is benne voltál "kis csapatba", és most valamiért keserű lett a szőlő?
A Zónás multimédiáról nagyjából annyit tudok ami itt a fórumon is olvasható. Nekünk van egy ilyen rendszer kidolgozás alatt, a hardver kész,kézzel fogható, a szoftverek fejlesztés alatt állnak. A Zónánál dolgoznak még Meredeseink és két Opelunk. A gépkocsivezetők azt mondják, hogy lényegesen kevesebb a vidéki fuvar mint korábban volt. Ki minek tudja be azt rábízom! Akik a tűz közelében vannak biztos jobban melegednek. A régi Skodás cégbe tudomásom szerint TB. nem lett fizetve, egy ÁFA átvezetéssel próbálkoznak. A mostani Skodás formációt nem ismerem nyilatkozni nem tudok. Gondolom én, vannak ebben jól informáltak itt a fórumon.
Igen Octavia II-ről van szó. Én nem tudok róla, hogy a pályázati feltételnek nem feleltek volna meg. A Zóna - B.A. Rt. kötött szerződés tartalmát nem ismerem. Az én ismereteim szerint ezek az autók ez év augusztusig dolgozhattak volna a mi üzemeltetésünkbe a Zónánál. Szín, gyártmány és típus problémák miatt, le kellett volna ezeket az autókat cserélni, ugyanis akkor jár le az egy év türelmi idő, és addigra kell egységesíteni az autóparkot.
A bajaiak 16.5 millió nem fizettek ki. A Skodás történet az viszonylag egyszerű volt. Első körben Raiffaisen-es autók voltak, arra egy havi részlet lett kifizetve decemberben, februárban ellvitte őket a bank. A bajai ügyvezető össze-vissza beszélt, az nagyrészben neki köszönhető. A Porsche-s autókra, amik dolgoztak azokra Február 28-án az összes hátralék ki lett fizetve (10 db-ra) ennek ellenére március elején elvitte azokat is a bank. 15 autót március 1-én adtunk ki, úgy hogy a taxi felszerelés nem volt ki fizetve, azért hogy a gépkocsivezetőknek legyen min dolgozni. Azokat is március elején elvitte a bank.(az ügyvezető gondos közreműködésével) Gondolom én, valaki kötött valamilyen háttér egyezséget, látta bennük a jövőt. A vissza vett autók, egy Zóna közeli céghez kerültek, ( a nevét nem tudom) és érdekes módon az végzi az elszámolásukat,( Benedek Csilla) aki korábban, a bukott Skodás cég ügyvezetője volt, és a bevételekből nem tudta kifizetni a törlesztőket. Az én oldalamról a jogi része tiszta, a másik oldalró nem tudok nyilatkozni. A gépkocsivezetőket annak idején mi a Veszlénytől vettük át, a papírjaik rendbe voltak, úgy gondolom azokból maradhatott 15 db.,a többiekről nyilatkozni nem tudok. A Veres Istvánnal amibe megállapodtam, azok a dolgok a megállapodás szerint történtek. A háttér egyezségeket nem ismerem, konkrétumokkal szolgálni nem tudok, és innentől mindenki eldönheti, hogy szerinte ki van a dolog hátterében. (Tudomásom szerint nem a Veres!!) Jelenleg csak tippjeim vannak, de maradjunk a konkrétumoknál. A forumon már többen ajánlottátok, hogy konkrétumokkal szolgáltok, de ez ideág nem történt meg. A bajkeverők: akiről biztosan tudom az a Várszegi meg a Schwarz. A többiekről a megvilágosodás után.....
Tisztelt Uraim! Amennyiben ez így lett volna, akkor most varázslóként tartanának számon. A Skodás cég 2006-os árbevétel 7,2 millió forint volt. 2006-ban dolgozott kb.hat hetet.A heti köpontdíj 560 ezer X 6 = 3.36 millió lizing 2,1 millió ----------- 5.46 millió + üzemanyag + a Ti béretek Számoljatok még mi elött bedöltök az ostobaságnak. Ja!,és ne feledjétek december 18-án voltam utoljára a cégnél Pesten! Az adatok lehet, hogy forintra nem pontosak, ha akarjátok megnézhetitek a könyvelőnél.
Gondolod, hogy kapzsiság? Mire alapozod ezt? Mert szerintem üzlet! A sajnálatra nem tartok igényt és nem szorulok rá. A gatyámmal meg semmi baj, nem félek senkitől, és semmitől. Magamtól eszembe nem jutott volna itt irogatni, ha valamelyik "jóképű" bele nem kever. Nem szokásom kiteregetni a szennyest és másokra kígyót, békát kiabálni, de ha már így rákérdeztél: Március elején amikor a bank elvitte az autókat 16 millió meg egy kicsi volt a minusz. A veszteséget csökkenti a megmaradt taxiórák, URH-k, kártya olvasók szabadjelzők. A bajai Őnért Zrt. volt, aki nem fizette ki a számlát, amely azóta felszámolás alatt van, és képviselőjük, és tulajdonosaik az információk szerint nem tartózkodnak Magyarországon. A házam nem volt fedezet, így a te szavaiddal élve az einstandot elkürültük. A tözstőke volt a bukó, mely ráköltésre került az autókra. Gondolom a ferihegyi bajkeverők névsorát azt tudod, nem kell felsorolnom. Hova került az autók egy része, és kik üzemeltetik az szintén köztudott. Szeretnél még ezen kivül valamit megtudni. Szívesen megírom. Igérem üzleti titkokra nem fogok hivatkozni.
Szerintem főként anyagi okai voltak.A bevételek nem fedezték az üzemi költségeket. Részben hála nektek,többet vettetek ki a "közösből" mint az egészséges.(tisztelet a kivételnek) A másik objektív ok: 25 autónak késett a finanszírozása és csak december első felében lehettt volna őket forgalomba állítani, ha a bajaiak kifizették volna a taxi beépítés számláit. (Ami már köztudott, hogy sose történt meg) Számszerűen a következő történt. November végén indult a cég. Dec 4-én az Agipon volt egy tulajdonosi megbeszélés, mivel dec 5-én lizinget kellett fizetni kb. 2,1 milliót,(első 25 autó) 800 ezer volt a kasszába dec 5-én a S.S. befizette a lizingdíjat,úgy hogy a megállapodás szerint 1,3 millióval kipótoltam. Dec 6-án és 13-án kfizetésre került a Zóna fele 1.12millió tagdíj. A könyveléből megállaptható, hogy a bevételek nem fedezték a költségeke. (ti pontosan tudjátok a bevételek nagyságát, de ha bárki meg akar bizonyosodni róla, bemehet a könyvelőhöz és megnézhati az elszámolási papírokjat.) Az ügyvezető nem hajtotta végre, az elszámolások ellenőrzését. Nevesítve: nem kérte be a reptérről a kiosztott fuvarok számát, illetve a Zóna központól a fuvar adatokat. Az alacsony bevételt elintézte annyival, hogy "rosszul megy a reptér". A pénzügyeken és az elszámolásokon a tulajdonosoknak, és az ügyvezetésnek megromlott a viszonya.A fentiek miatt én dec.18-án befejeztem a közreműködést. Innentől kezdve csak az ügyvezető tájékoztatására tudok hagyatkozni, miszerint: a bevételek nem fedezik a kiadásokat. Tudomásom szerint a bevételek javítására az ügyvezetés január közepén tett intézkedéseket. Részben napi leadós rendszerré alakította az elszámolást. Én a magam részérő februárban több megoldási javaslatot tettem, amelyek nem találtak meghallgatást. A cég összedöntésében a szándékosságot nem feltételezem, de valószínű a személyes motívációkról ti többet tudtok.
Vágom ember! Azt gondoltam a nyelvészkedésen kivül van egyéb mondanivalója. Köszönöm, hogy törödsz velem, így már biztos nem fogok felsírni. A nyelvészkedésről meg annyit, hogy 5783 "hidegkút" az szerintem nagy betű. 5749 "Bajai" paraszt meg kis betű Gondoljátok helyes irásból irjatok be egy fekete pontot.
Sajnos nem értem mire célozgatsz. Kérlek ereszkedj le a szintemre és magyarázd el!