Név
Becenév S.A.
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Nyomoznak a 6x6 Taxi eladása ügyében!

Hozzáadva: 2011.05.23 23:05

T. Sas882! Ha Neked erről ez a véleményed... no comment! Üdv. S.A.

Téma: Nyomoznak a 6x6 Taxi eladása ügyében!

Hozzáadva: 2011.05.23 22:53

T.Yuri! Azt, hogy miért került fel ez a hír, már több hozzászólásomban elmondtam. Sok ember számára ez a hír teljesen közömbös és nem is foglalkozik vele. Az új tulajdonos részletre vette meg a céget, aminek utolsó határideje 1 éve lejárt. Mivel a Vevő részéről a szerződés a mai napig nem lett lezárva, ezért tették meg ügyvédeim a megfelelő lépéseket. A Vevőnek pedig nem nekem kell válaszolni és főleg nem ezeken az oldalakon. Üdvözlettel: S.A.

Téma: Nyomoznak a 6x6 Taxi eladása ügyében!

Hozzáadva: 2011.05.19 23:17

T.rigo! Az állításod valótlan! 2007 évig a kaució összege 130 ezer Forint volt. A létszám 600 fő körül. Így a kaució cca. 78 millió volt. 2007-2008 évben a havi átutalási forgalom 60-80 millió között mozgott, de volt olyan hónap, amikor meghaladta a 90 milliót. Így nem hogy a duplája, de még sokszor a havi forgalmat sem érte el a kaució nagysága. De azt jól hallottad, hogy kb. a duplája kellett volna, hogy legyen a zavartalan működéshez, mert a cégek általában 14-30 napra utaltak, de nem volt ritka a 45 napos fizetés sem. A 130 ezer után évekig nem szedtünk kauciót, pedig a forgalom 2003-2004 évhez képest a duplájára emelkedett. Megoldottuk önerőből, hiszen ahogy írtad: a bank csak pár forintot adott. 2007-2008 évben szedtünk hat hónapig 10-10 ezer Forintot. A kaució az átutalások finanszírozását segíti, az átutalási forgalom pedig a cég számláján jelentkezik. Üdvözlettel: S.A.

Téma: Nyomoznak a 6x6 Taxi eladása ügyében!

Hozzáadva: 2011.05.14 16:46

Szia Yuri! Ha megengeded, kivételesen a végével kezdem. Azt, hogy a hírt miért jelentettem meg, többször leírtam. A hírt megelőző hosszú hónapok előzményeit a Balázs (Kekec) írta meg jól: "Akivel jogi problémáid vannak, válaszra sem méltatott". Én úgy gondolom, hogyha két félnek - akik valaha kezet fogtak egymással - bármilyen vitája is van, ott illik válaszra méltatni a másikat. Először is elnézést kérek, ha úgy gondolod, nem olvastam el figyelmesen soraidat. Valóban írtad "itt-ott hallott információkról", "nem biztos, hogy én tudom jól", "az információk, amelyekről írtam, nem hitelesek". Ezek alapján valóban szinte kimondtad, hogy talán nem is igaz az egész. Akkor viszont ezek a "konkrétumok" (lopós Judit, stb.)elég félre érthetőek. Talán a "balatoni hajókázás" ügyét is lehet, hogy azzal keverték, amikor 2008 nyarán több gyermekes, nagycsaládos 6x6 Taxis kollégák ingyen nyaralhattak a Balatonnál, heti turnusokban. Ezzel közel 20 családnak tudtunk segíteni. A "lenyúlásos ügyet" vállalom, de nem volt szándékomban Téged besározni, hiszen szimpátián való ügyről volt szó. A "kártyalehúzós ügyről". Gondolom megerősíted, hogy sosem hoztam fel ezt az esetet és nem is beszéltem róla senkinek. Igazad van abban, hogy a döntésemet meg kell indokolnom, ha már felhoztam. Teljes mellszélességgel kiálltam melletted, mert tudtam, hogy egy tisztességes , becsületes fiatalember vagy. Ezen felül még kiváló taxisnak is tartottalak. Ebbe a hibába bárki bele eshetett volna! Az élet igazolta, hogy jól döntöttem, mert azóta is sokat tettél a 6x6 Taxiért! A Lettivel kapcsolatban sok igazságot mondtál, de Te is tudod, hogy mennyit küzdöttem velük, hogy a megfelelő szinten szolgáltassanak. Bizony az etikai tárgyalásokon nagyon rossz volt a statisztikájuk. A Tibit meg kell védenem, mert azon Lettisek közé tartozott, akinek a kocsija mindig tisztán, ápoltan dolgozott és nagyon vigyázott rá. Viszont nem adok igazat neki, amikor felelősségre vont egy olyan dologért, amiért Te már megbűnhődtél és százszor bizonyítottad a becsületességedet. Bármilyen autód volt, mindig magas szinten szolgáltattál, a megrendelők nagy megelégedettségére. Üdvözlettel: Surányi Attila

Téma: Nyomoznak a 6x6 Taxi eladása ügyében!

Hozzáadva: 2011.05.14 15:59

T. rigo! Valóban volt olyan, amikor késett a telefonszámla kifizetése, de ha ilyen jól informált vagy, tudhatod, hogy azokban a hónapokban rekord mennyiségű hívásunk és fuvarunk volt. Valóban csúszott a nyomdai számla kifizetése, de azokban a hónapokban a cég történetének legnagyobb csekkforgalmait bonyolítottuk. Abban az évben, mikor közel 800 millió Forintot fizettünk ki a megrendelők jóvoltából a kollégák felé, bizony előfordult néhány számlánk kifizetésének csúszása. De tudod, inkább a számlákat toltam, mint hogy a tarifát csökkentsem. Könnyű megoldás lett volna, ha a kedvezményes fuvart 208 Ft-ról, 184-re vagy 166-ra leviszem. A cég spórolt volna, a taxis beledöglik, én meg a tarifa szégyenpadra kerülök, sokak mellé. 2008-ig a legmagasabb kedvezményes tarifa mindig a 6x6 Taxié volt, a City mellett. Utána lehet nézni. Ilyen csapdába bele lehet futni egy korrekt üzletpolitika mellett, aminek akkor Te is tapsoltál, most meg a fejemre olvasod. Arra valamennyien büszkék voltunk, hogy a City után a legtöbb céges megrendelőnk nekünk volt. Az ilyen "gazemberségek" mellett, úgy tettem, mint bármelyik taxis, aki minden hó elején sakkozik a rengeteg befizetendő sárga csekk körül, hogy melyiket fizesse be előbb és melyiket később. Ha csak egy évig 10 %-al veszem vissza a tarifát, az 80 millió Forint megtakarítás a cégnek. Ebből még a nyomdát is ki tudtam volna fizetni, ám hiányzott volna a másik oldalról, a taxisok zsebéből. Arról nem is beszélek, ha mondjuk a mostani 166-ra megyek, az 20 % megtakarítás, a másik oldalnak ugyan annyi mínusz. Ha utána számolsz a taxisok éves szinten 100 ezreket buktak volna. De gondolom ezt most a saját bőrödön is tapasztalod. Nálam a kauciót vagy annak egy bizonyos részét megfelelő indokkal nagyon sok kollégának kiadtuk,ha váratlan gondjaik támadtak (betegség, gépkocsi törés, javítás stb). A kaució "sikítást", mint hangot gondolom Te adhattad ki, mikor visszautasítottam a kérelmedet. Valóban voltak gondjaim, de amikor 208 Forintos tarifával "ment a meló", ahogy Yuri mondta, abból azért a Te zsebedben is több maradt. Hát ilyen "gazemberségeket" kellett mérlegelnem sokszor egy-egy döntésnél, pedig a maga nemében mindegyik fontos volt. Tisztelettel: S.A.

Téma: Nyomoznak a 6x6 Taxi eladása ügyében!

Hozzáadva: 2011.05.12 23:08

Szia Balázs. Azt hiszem, hogy két magánember között két éve húzódó jogi vitával soha nem untattalak benneteket. Soha nem kerestem a nyilvánosságot. Pontosan azért, hogy ne okozzak zavart, ahogy Te írtad a "pór nép" fejében. A Lajossal történő adok-kapokból - ha utána nézel az oldalakon - eddig részemről csak kapok volt. De ahogy átolvastam az elmúlt két év hozzászólásait, úgy látom a fejekben nem én okoztam a nagyobb bajt. Ha a vevő az elmúlt 2 évben érdemi válaszra méltatott volna, akkor ez az oldal meg sem születik. Mint már említettem, a Népszabadság újságírójának megkeresése után ezért döntöttem úgy,hogy egy rövid pár soros közlemény itt is megjelenjen. Még mindig korrektebbnek tartottam, mint az engem felhívó kollégáknak egyenként elmondani a helyzetet. És még valamin én is elgondolkoztam. Ha itt nem is, de remélem, hogy akkor amikor évekig az etikásom voltál és én támogattam a kinevezésedet, legalább akkor Te a "védelmedbe vettél". Üdvözlettel: Surányi Attila

Téma: Nyomoznak a 6x6 Taxi eladása ügyében!

Hozzáadva: 2011.05.12 19:36

Kedves Yuri! Köszönöm,hogy írtál, szeretnék Neked is válaszolni. A Lajos nem magától jött ide, hanem én hívtam! Azt írod: "a 6x6 Taxi éppen padlógázzal tekert a lejtőn". Abban az időben (1998-1999), még az én vezetésem alatt a fuvarmennyiség 80-90 ezer volt havonta, a taxisok száma 750-800 fő volt, amiből Letti kb.40 fő. Szerintem ez a "lejtő" ma is megbecsülendő lenne. Az, hogy a pénztár életéből Te mit tudsz (ha egyáltalán igazak), azt annak köszönheted, mikor este pénztárzárás után némelyik lányt megvártad a székház környékén lapulva és csúnya szóval "lenyúlva" hazavitted őket. Aztán a "fel nem dobott" fuvarról szóló csekket a cég számlájára a pénztárban beváltottad. Ha akkor lett volna egy ilyen topic, valószínűleg a "kártyalehúzós csalás" ügyéről is így és ilyen bőven írtál volna. Pár kolléga a fuvaroztatóval szövetkezve, milliós tételben, meg nem történt fuvarok bizonylatait váltotta be a pénztárban. Egy-két kolléga esetben a helyzetét és a megbánását mérlegelve, Tőlem kaptak még egy esélyt. De gondolom, Te ezt nálam jobban tudod. A problémákat taglalva sok mindenben igazat adok Neked, mikor írod a pénz hiányát és a működési nehézségeket. Valóban túl sokat költöttem! Hogy mire? Te írtad le! "Volt munka bőven"!! (208 Forintért!) Lehet, hogy Surányi Attilának nem köszönhet semmit a 6x6, de Te igen! Üdvözlettel: S.A.

Téma: Nyomoznak a 6x6 Taxi eladása ügyében!

Hozzáadva: 2011.05.12 19:05

T. Peti493! Amint Te is láthatod, soha nem írtam semmit ezen a portálon, bármilyen támadás is ért. Miután azonban a Népszabadság újságírója megkeresett, hogy erről a hírről újságcikket szeretne írni a közeljövőben, úgy döntöttem, hogy egy rövid, pár soros közleményt megjelentetek. A hírt pusztán tényként próbáltam közölni a fölösleges találgatások elkerülése végett. Üdvözlettel: S.A.

Téma: Nyomoznak a 6x6 Taxi eladása ügyében!

Hozzáadva: 2011.05.12 18:40

Kedves Gábor! Te azon taxisok egyike vagy, aki nagyon sokat tett a 6x6 Taxi-ért, úgy szakmailag, mint emberileg. Azért merem ezt leírni, mert mi nagyon sokat beszélgettünk versenyképességről és fejlődésről. Rengeteg jó ötleted és javaslatod volt, amiből jó párat meg is fogadtam, de talán nem eleget. Az Orbán érdemeit sohasem vitattam, munkásságát mindig megbecsültem. De menjünk vissza a kezdetekhez. Azok az "elképesztő látványú emberek", akik az érkezésed előtt itt dolgoztak a vezetésem alatt 1998-ban a mindössze 5 éves cégbe havonta 80-90 ezer fuvart teljesítettek, elképzeléseimet 750-800 taxis támogatta. Nem dicsekvésnek szánom, de Te hoztad fel, hogy itt milyen állapotok uralkodtak. Valóban szükség volt fejlődésre minden téren, de az akkor ott dolgozó taxisoknak nem hiszem, hogy szégyenkezniük kellett volna. A mi szakmánkban egy mindenkori cégvezetés értékmérője a fuvarszám, a létszám és a tarifa nagysága. Hogy én mit követtem el az Orbán ellen, amire annyiszor hivatkozik, nem tudom. Soha a szemembe el nem mondta. Így nem tudom, hogy ebből milyen emberi, erkölcsi vagy esetleges anyagi hátránya származott. A Főtaxinak és a Zónának azért nem adtam el a céget, mert nem éreztem 100 % biztonságban, hogy a 6x6 megtarthatja önállóságát. Azt mindenképpen meg kell említenem, hogy a Főtaxi vezetői és tulajdonosai rendkívül korrekt tárgyalópartnernek bizonyultak. Ugyan ez elmondható a Zóna Taxi-ról is. Sajnos egy új jelentkezőben bíztam, akinek kétségtelenül egyetlen nagy erénye a cég önállóságának megtartása volt, amihez természetesen én is ragaszkodtam. A többi pozitívumról a mostani 6x6 kollégák tudnak véleményt mondani. Nem volt szándékomban 4-500 embert cserben hagyni,mert a megállapodásunk szerint segítettem volna a fuvarszervezésben, az ügyfelekkel való kapcsolattartásban, mivel az irodám maradt a Kondorosi úton.(Habár 3 hónap múlva kirúgtak!) Nagyon vonzónak találtam ezt az ígért feladatot, mert csak a cég szinte legfontosabb szegmensére a fuvarszervezésre kellett volna koncentrálnom. A 2008 októberi székfoglalókor mindent el is mondtam volna, ha meghívnak és ott szerettem volna megköszönni az elmúlt 15 évet mindenkinek. Mint tudjuk erre sajnos már nem kerülhetett sor. Ezt nagyon bánom. Ezért most szeretném megköszönni azoknak az kollégáknak a munkáját, akik velem együtt építették fel a céget. Üdvözlettel: Surányi Attila

Téma: Nyomoznak a 6x6 Taxi eladása ügyében!

Hozzáadva: 2011.05.11 22:57

Tisztelt "Berci"! Ez a stílus minősít Téged! No comment!! S.A.