Hozzászólások száma: 209
Oldalszám: 11
Témakörök > Droszt Híradó > Fix Tarifa kikényszerítése Abban a pillanatban a Fuvarszervezők valodi fuvarszervezők lennének!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
kicsikocsi 2011.08.04. 23:36:07 / # 9705
avatar
Amennyiben kicsikocsiban megbíztok, akkor az ügyvédi háttér megvan. Csak egy megbízás kellene amit elfogadunk. És elindítjuk a védelmünket. Csak mi, mi ne akarjunk széthúzni és akarjuk együtt, a mi érdekünket. Fogjunk össze. Csak egy egy akarat érvényesüljön a mienk. Egy tarifa, egy címkiadó központ. Várom véleményeteket.

Rumcájsz 2011.08.04. 23:26:07 / # 9704
avatar
Valóban frissítésre szorul - gondolom azért, mert ez egy élő felszólalás kivonata, nem pedig egy megfogalmazott, megszerkesztett petícióé vagy kiáltványé. Tudod, mint egy gitárszóló-improvizáció: megvan a váz, a főmotívum, de nincs leírva hangról hangra. Emiatt van benne némi fogalmazási hiba, de amúgy a program jó. Sokkal jobbat nemigen lehetne alkotni szerintem. Ha például nem tetszik a droszt-darabszámhoz kötött drosztengedélyszám, akkor mihez kössük? Budapest lakosságához? Milyen alapon? Ezt már egyszer elutasították. Azért szerencsére még a legtöbb autón egy kisvállalkozó ül, saját felelősséggel, saját vállalkozással, saját családdal. Aztán persze lehet, hogy az ötleted valakinek megtetszik, és valóra váltja a Te 13500 fős falanszteredet, és dolgozhatunk havi fix 80.000-ért. Ha letelik a 8 óra, felszállhatunk a buszra hazamenni, mert a spannak is vigyáznia kell a gurulóra, nehogy lerontsa a prémiumszorzót:)
hiénakutya 2011.08.04. 19:57:35 / # 9703
Ez volna az? Igen, ez frissítésre szorul. Szedjem szét darabokra? Megkíméllek benneteket. Csak egy példa... "A konkrét tervezetünk szerint a 1:3 arányt javaslunk a férőhely-engedély arányra. Így a kiadható engedélyek száma a mostani droszt-férőhelyek alapján a kb. 4500-ban határozható meg." Ez nagyon jó. 1. A drosztot a taxi-gépkocsi használja. 2. A droszthasználati megállapodást a taxi-gépkocsit üzemeltető vállalkozóval/vállalkozással kötik. Folyományok: 1.1. A drosztengedélyt a taxi-gépkopcsira adják. Ha azt valamiért vissza akarják vonni, akkor az autót tudják a drosztról kitiltani, nem pedig azt a személyt, aki esetleg vétett a szabályok ellen. 1.2. A kiadott drosztengedélyek száma a taxi-gépkocsik számának szabályozására alkalmas. Egy autón elvileg akár hárman is dolgozhatnak, de ebben az esetben kapásból bedől a hármas szorzó, melynek ugye az a lényege, hogy egy taxista áll a droszton, egy fuvart teljesít, egy meg otthon döglik. Elvileg mind a 4500 autó folyamatosan kint tud lenni az utcán, mert akár 13500 sofőr is dolgozhat, nyolcórás váltásokban. Ennek így semmi értelme. Ráadásul 2.1. A drosztengedély birtokosát hozod helyzetbe, aki viszont nem feltétlenül egyezik azzal a személlyel, aki a kormányt tekergeti. Övé lesz az engedély, Ő diktál. 2.2. Ha nem egyezik a drosztengedélyes és a gépkocsivezető személye, és szankcionálni kell, akkor a drosztengedélyest nem lehet büntetni, hiszen nem Ő vétett a szabályok elen, a gépkocsivezetőt meg azért nem lehet, mert nincs mit megvonni tőle. Folytassam? Ugyanilyen szar a többi is, már bocsánat... Évtizedes szakmai közhelygyűjtemény. Pont ilyeneket tud M.Z. is, és hozzá pont ugyanúgy akarok belépni, mint hozzátok.
málna 2011.08.04. 19:01:00 / # 9702
avatar
Úgy gondolom, nem jelent problémát. Alkossunk. Bár hozzátenném, a szakszervezetnek van programja és azt ismertette is április 5.-én. A mai napig el lehet olvasni a honlapunkon. Tisztában vagyok (már) azzal, hogy sajnos nem lehet tökéletest alkotni..de meg lehet próbálni. A huszonegyedik századnak megfelelően kihasználtunk minden adott forrást azért, hogy megszólítsuk a leendő tagjainkat és lehetőséget biztosítottunk az érveléshez és a kérdések megválaszolásához. Egy még kimaradt, az a szórólap..Szerintem hamarosan az is készen lesz. Szóval, ha úgy gondolod, hogy nincs programunk, vagy amink van,az frissítésre szorul, akkor csináljuk meg. Nyitott vagyok mindenre..Ki fogja megírni?
sóher 2011.08.04. 16:58:00 / # 9701
avatar
Szia! Ugye nem arra célzol , hogy a politikusokkal , Fővárossal könnyebb leülni tárgyalni , mint a fuvarszervezőkkel? Ezt nem hiszem el. Egyébként az a baj , hogy egyáltalán nem kommunikáltok a taxisokkal. Az elején tetszett , hogy ha akartam ha nem hallottam a tégéefeszről. Mostanra eltűnt a képből és szerintem a fuvarszervezők is úgy vannak vele ,hogy "ok kicsit megijesztettek mindet , de ennyi volt , nem több.." és tudod az a helyzet , hogy lehet , hogy igazuk van. Azért írtam azt , hogy nem a politikusokkal kellene foglalkozni első körben hanem a fuvarszervezőkkel. Volna rá megoldás , hogy szorongassuk őket és nem feltétlenül kell minden szerződéses feltételt betartani csak nem szabad túlzásba vinni. Finoman , de oda lehetne b@szni nekik , hogy vegyék észre mit művelnek itt több ezer emberrel.
szálka 2011.08.04. 15:44:11 / # 9700
avatar
És aki segítene...annak néhány perce marad arra, amire néhány nap kellett volna...
hiénakutya 2011.08.04. 14:45:20 / # 9699
Hiába ugatok, az a baj. Én azt értem, hogy nehogy már egy keletis hiéna fújja a Passzát szelet itten, de legalább el kellene olvasni mások hozzászólásait. Nem fognak belépni. Ha ötszázszor írjátok le, hogy mások vagytok, akkor sem fognak belépni. Ha ötezerszer hivatkoztok az alapszabályra, akkor sem fognak belépni. Leírom újra. A taxis nem bízik senkiben és semmiben, amint azt a szót olvassa, hogy "érdekvédelem". Fázik ettől a szótól, elfogja az émelygés, fájni kezd a feje, kinyílik a bicska a zsebében. Köszöni szépen, nem kéri. Nem fog belépni. Egyetlen lehetséges megoldás van arra, hogy a jelenleginél nagyobb támogatottságot szerezzetek. Programot kell alkotni. Meg kell tölteni a mindenki által hangoztatott szakmai közhelyeket konkrét tartalommal. Ha ez jól sikerül, ha ez úgy sikerül, hogy a többség a felszínen maradásának kulcsát látja benne, akkor azt esetleg támogatni fogják. Három dolgot kell(ene) tenni, záros határidőn belül: 1. Programot kellene alkotni; 2. Az elkészült programot minden lehetséges módon nyilvánossá kellene tenni, lehetőséget biztosítva ezzel arra, hogy a taxis megismerje és esetleg vitatkozni tudjon a benne foglaltakkal; 3. Deklarálni kellene, hogy a Szakszervezet csak- és kizárólag ezt a programot képviseli, csak a programban foglaltakat hajlandó jóváhagyni és semmi mást. És akkor esetleg belépnek, nem miattatok, nem azért mert mások vagytok, nem azért, mert hú de fasza alapszabály van, hanem azért, mert esetleg azonosulni tudnak azzal, amit képviseltek. Most viszont fingjuk sincs arról, hogy mit csináltok a heti rendszerességű tárgyalásokon. A többség azt sem tudja, hogy hetente van tárgyalás. A többség semmiről sem tud. A többség meg sem tud benneteket különböztetni a többi betűkupactól, de ezt is elugattam kb. kettő hónappal ezelőtt. Ez a nulladik pont, amit meg kellett volna csinálni. OTSZ, TFTSZ, TGFSZ, FUVOSZ, MACITOSZ, MATESZOPSZ, TELEBASZ (copyright B.Betyár)... Kik ezek, mik ezek? Azt se tudják, ki- kivel van. Belefásultak, beleuntak, beletörődtek. "Úgyis az történik, amit odafönt akarnak." Nem fognak támogatni senkit csak azért, hogy egy újabb statiszta-szervezetet küldjenek a tárgyalóasztalhoz. A Mármegint valószinűleg nem egy keletis hiéna. Legalább tőle el kellene fogadni nagyjából ugyanezt.

szálka 2011.08.04. 12:31:16 / # 9698
avatar
1- nem eszem a humorod. 2- ne játszd az értetlent, és ne próbád vakvágányra vinni az írásomat. Nem vagy ennyire ostoba, de ha engem próbálsz hülyére venni annak keserű pirula lesz számodra a következménye.
mármegint 2011.08.04. 12:25:17 / # 9697
avatar
"miért nem éreznek késztetést a csatlakozásra" -Én csak erre próbáltam reagálni.
kicsikocsi 2011.08.04. 11:55:34 / # 9696
avatar
Tagtoborzást kell foganasítani tervekkel. havi 500 Ft Továbbá támogató tagokat havi 200Ft.-ért ki mit szeretne támogatni, vgy tag lenni...

málna 2011.08.04. 11:48:54 / # 9695
avatar
Gondolom nem hallottál olyat tőlünk, hogy három hónap alatt 400-500- as tagsággal mögöttünk világot fogunk váltani..A rövid időt ígértünk, és az nem éveket, évtizedeket jelent. De tudomásul veszem a véleményed és a godolataidat, elfogadom a véleményed.:) És nem tudok lovagolni.:)
málna 2011.08.04. 11:42:58 / # 9694
avatar
Legfőképpen szerintem ne hasonlítsunk össze szervezeteket. Pontosan látható az alapszabályunkban, hogy mi mások vagyunk! Szavazni, érvelni, javasolni, hol tudtál ezen a szinten az elmúlt tíz évben? Miért kell összemosni valamit, amely alulról jön és belőlünk építkezne? Mesélek egy példát mostanról.. A vezetőségünk tagja azt javasolta, nem elég ha csak a tagdíjnál tudunk ott lenni bizonyos cégeknél (ahol engedik), hanem menjük egy közismert közterületre, amely a centrumban található. Így lett egy héten egy nap, két időszakban megállapítva erre a célra. Szerinted hányan jöttek oda a lakókocsikhoz? Nagyon kevesen.. Szóval, ha leírjuk, hogy mi mások vagyunk, ezt bírósági végzéssel igazoljuk és közszemlére tesszük, elmegyünk a közterületre is (már majdnem házhoz megyünk), hetente részt veszünk olyan tárgyalásokon, ahol lehet (mondom lehet), hogy nélkülünk már más irányvonal létezne, és ezek ellenére úgy gondolod, hogy a hiba forrássát mi jelentjük? Én nem így gondolom. Kérlek mutass nekem európában olyan érdekvédelmi szervezetet, pontosabban szakszervezetet, amely vállalkozók érdekét is képviselheti..Segítek, nem fogsz ilyet találni! Mi viszont ilyenek vagyunk! Nyithatunk még 52 különböző topikot ezzel kapcsolatosan, ha nem tudjuk végiggondolni a helyzet súlyát, nem változik semmi sem!
kicsikocsi 2011.08.04. 11:36:52 / # 9693
avatar
Addig a kamara a tulajdonos. Mai napon ki az aki csak autót bérel ha nem fizeti elveszik és kiadják másnak. tehát autócsere akkor az olcsóbb, de kiváló autó. Megint a szálka keresése. Németországba Ausztriába megy csere 3-4- évente visszavásárlási garancia.
szálka 2011.08.04. 11:32:10 / # 9692
avatar
Mi ment mellé? Állandóan azon lovagolsz, hogy nem léptek be elegen. Miért, mi az elég? Mi van akkor, ha valaki nem tudatlan, nem lusta (tudom taxisról nehéz elképzelni), hanem egyszerűen csak kivár? Vegyük az én példámat: Érdekel a sorsunk. Talán még elfogadható véleményem is van. Elmentem a Lurdyba, és beléptem. Bizalmat szavaztam a belépéssel, és a befizetett összeggel, ha csekély mértékben is, de hozzájárultam a kiadásaitokhoz. És vártam-várok. De nem vagyok elégedett. Ennek itt néhányszor hangot adtam, osztjónapot. Jobb híján azzal tudok tüntetni, hogy a következő tagdíjat be sem fizettem. Igaz még ki sem léptem. Akkor én most hülye vagyok, aki nincs tisztába a saját sorsával? Vagy nem is érdekel? Netán ellendrukker vagyok?
málna 2011.08.04. 11:11:11 / # 9691
avatar
Én ezt inkább úgy mondanám, hogy ez Magyarország, ahol a múltból építkezünk, képtelenek vagyunk előre nézni és összefogni, megy a para, hogy húsz éve és ötven éve is ez volt...Egyszer pedig eljutunk arra a bűvös szintre, amelynél mindenkit hibáztat magán kívűl az ember és nem akarja felkavarni az állóvizet. Ha nem lenne sárga rendszám, akkor az lenne a baj, mindenki ezt nyomná..Ha nem lenne tanfolyam a szférába jutáskor( nem ismételésre gondolok), akkor meg az lenne a baj, mindenki ide jönne...Semmi sem jó, én erre már rájöttem.:) Most már a 150-es taxicég sem jó, mert sokan vagytok..:) Egy évig szerették az Attilát, most már utálják..:) Így megy ez kérem. Itthon vagyunk, ez nem is vitás. De azt ugye nem gondolod komolyan, hogy a szar szabályozás azért jöhetett létre, mert nem hagytuk...Hagytuk és erről mi tehetünk! Tessék már kérem kimondani a tényt, hogy magunk miatt kerültünk ilyen helyzetbe, nem másokat kell érte osztani!
tomajer 2011.08.04. 11:08:38 / # 9690
Szép álom.... ki vállal garanciát, az évi ezer autó megvásárlására? ki fizeti a kötbért? Mi lesz azzal akinek még hét éve van a tíz éves részletből?
kicsikocsi 2011.08.04. 11:03:14 / # 9689
avatar
Málna az a Málna akíre gondolok autó o ás végű Jól van jól csinálod. kicsikocsii

kicsikocsi 2011.08.04. 10:59:06 / # 9688
avatar
Elvtársak az én elveim társai!!!! Mi baj van a TGFSZ.-el be kell lépni vagy támogatni elképzeléseddel. De szerintem a taxiarculatnak egységesnek kell lenni nem heterogénnek. A világ fejlett városaiban megbízható taxik szaladgálnak. Mi szerencsés helyzet előtt állunk. Most elinduló MERCEDES 200 családot itt fogják gyártani. A taxipiacnak ez a típus kiváló. Taxinak kiválóan megfelel. Az évi 1000.-db. autó flottavétel jelentős kedvezmény vehető igénybe az alapár 40-50%. Ebben a pillanatba a FIX ár életbelépése megoldható. Nincs prémium, A.B.C kat, csak taxi van. Nincs szerződik akkor olcsóbb. nincs ilyen hími-humi, csak címkiadó központ van. Szerintem a címkiadócégeknek is címenként kellene fizetni. A taxi csak műholdkövetessel és tisztességgel becsülettel, utasbarát és vissza. Nincs ingyen kiállás,minimum 1000Ft ebbe öt perc várakozáz és két Km. van benne. De nincs fuvartévesztés, amennyiben az utast nem éri kár.hisz másodperceken belül kap másik autót a Büntetéspénz ha van akkor miért nem alapítvány (éhezők gyerekmentő,stb. van felejánlva) akkor én is fizetném,

Takibá 2011.08.04. 10:50:39 / # 9687
avatar
Nem baj fiuk január 1 után csak akkor kapsz droszt matricát ha minden járulékod nullás ott helyben megnézik hogy az sztk súlyadó rendőrségi balhé nincs és akkor adják ki a droszt matricát.Vége a nullás papir hamisitásának, és auto cserénél nem kell négy helyre mászkálni az okmányokért.Igy majd generálunk még több munkanélkülit, valakinek ez jó valakinek nem.Ez van.

tomajer 2011.08.04. 10:45:23 / # 9686
Egyet felejtetek el... "tárgyalás" nélkül, lehet hogy többe kerülne! Átkoztuk az előző tíz tizenöt évet, mert azalatt nem történt semmi. Most majd áldani fogjuk! Mármint azt a semmit...:-) De ez talán összeráz minket.
Oldalszám: 11