Témakörök > Hírek fórumai > A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
tomajer | 2011.10.20. 16:12:06 / # 92442 |
|
|
tomajer | 2011.10.12. 17:31:06 / # 92441 |
|
|
MCCCXCII | 2011.10.01. 21:55:23 / # 92440 |
A város vezetése nagy egyetértésben megtárgyalta a taxisok beadványában szereplő javaslatokat. Titkos hangfelvétel. :)))
|
|
tomajer | 2011.10.01. 18:56:25 / # 92302 |
Reggbesuglak! :-)
|
|
Bao | 2011.10.01. 18:31:08 / # 92439 |
|
Jó helyre járt iskolába a kis ...og.
Előzmény: #92433 szálka 2011.10.01. 12:41:49 |
törölt felh. | 2011.10.01. 16:58:53 / # 92438 |
|
Ez csak költői, ugye?
A videó kitűnően illusztrálja a helyzetet, itt csak két "taxis" volt ( nem 6000 ), mégis egymásnak estek.
Előzmény: #92434 MCCCXCII 2011.10.01. 12:59:15 |
MCCCXCII | 2011.10.01. 16:14:04 / # 92437 |
Sokan szeretnék, a taxisokat így ugráltatni.
|
|
alelölülő | 2011.10.01. 13:23:15 / # 92436 |
Siessetek a tárgyalással, nehogy lesitteljék közben a köztörvényest.
Előzmény: #92432 mezitlábas1 2011.10.01. 12:30:12 |
|
alelölülő | 2011.10.01. 13:22:20 / # 92435 |
Ebben semmi meglepő, a gittrágó komáromi a fing drosztkht-nél is leakaszt ennyit (vagy többet).
Előzmény: #92431 tomajer 2011.09.30. 22:41:18 |
|
MCCCXCII | 2011.10.01. 12:59:15 / # 92434 |
Lehet, hogy nem ide kellett volna feltenni.
De, amikor megnéztem, akkor olyan képzetem támadt, mintha „rólunk” forgatták volna.
A két szőrbundás szereplő a taxis.
A két megtollasodott pedig …
Mikor fogunk már valóban össze? :((
|
|
szálka | 2011.10.01. 12:41:49 / # 92433 |
|
A büdös telebaszott kurva anyját!
És az én adataimat is kiadhatod.
Előzmény: #92431 tomajer 2011.09.30. 22:41:18 |
mezitlábas1 | 2011.10.01. 12:30:12 / # 92432 |
|
Tisztelt Cégvezető, Érdekképviseleti Vezető!
Meghívjuk a taxi szolgáltatás körülményeinek és szabályrendszerének modernizálása, valamint az utasközönség kiszolgálásának jobbítása érdekében kidolgozott és elfogadott javaslataink elkészülte óta eltelt időszakban történt változások és események kiértékelésére irányuló tárgyalásra. A tárgyalás támogatja Dr. Komáromi Endrét – a Főváros képviselőjét – tekintettel a TGFSZ őt megkereső levelében foglaltakra is.
A tárgyalás helye: BKIK Székház, VII. emelet Oktatóterem
A tárgyalás időpontja: 2011. október 4. 9-11 óra
Tisztelettel:
Antal Attila s.k. Csoltó Gábor s.k.
elnök elnök
Ipari Tagozat VI. Közlekedés, Szállítás, Szállítmányozás Osztály
IDE MINÉL TÖBB TAXIS KOLLEGÁNAK EL KÉNE MENNIE!!!!
NE A FEJÜNK FÖLÖTT DÖNTSENEK ILYEN METÁL FÉLÉK CSALÁDJAINK SORSÁRÓL OKOS JAVASLATAIKKAL!!!
|
tomajer | 2011.09.30. 22:41:18 / # 92431 |
[font size=3][url=http://www.bkk.hu/wp-content/uploads/2011/06/HR-k%C3%B6z%C3%A9rdek%C5%B1-adatok0616LZ.pdf]Vitézi Dávid igazgatósági tagi tiszteletdíj: 357 000 Ft
Vitézi Dávid vezérigazgatói alapbér: 1 600 000 Ft
Vitézi Dávid vezérigazgatói prémium +40%: 640 000 Ft
Havonta összesen. 2 597 000 Ft[/url][/font]
Előzmény: #92426 tomajer 2011.09.30. 08:15:20 |
|
baupexim1 | 2011.09.30. 19:14:39 / # 92430 |
|
ha megkeresnek, add meg nyugodtan az adataim:)
Előzmény: #92429 tomajer 2011.09.30. 15:56:25 |
tomajer | 2011.09.30. 15:56:25 / # 92429 |
De szeretnék én miattad rendőrségre járni!!! :-)
Előzmény: #92428 baupexim1 2011.09.30. 13:50:58 |
|
baupexim1 | 2011.09.30. 13:50:58 / # 92428 |
|
lövessük ki a faszba az embert...bárki megcsinálja 3 kilóért:)
de van, aki megteszi, nemcsak a szája nagy:))
Előzmény: #92427 Apuka 2011.09.30. 13:43:19 |
Apuka | 2011.09.30. 13:43:19 / # 92427 |
Augusztus végére teljes mértékben felhasználták az addig kapott 400 milliót. Főként saját fizetésükre. A kiadások 83,4 százalékát ugyanis – a cég saját júliusi tájékoztatója szerint – bérre, tiszteledíjra és cafeteriára költötték.
engem ez annyira, de annyira emlékeztet valamire...
Emlékeztek?
Drosztdíj!
mi volt az ok? növekedtek a költségek.
és milyen költségek?- kérdem
hááát..
hát a fizetések, drága egykomám, a fizetések!
Előzmény: #92426 tomajer 2011.09.30. 08:15:20 |
|
tomajer | 2011.09.30. 08:15:20 / # 92426 |
|
|
tomajer | 2011.09.23. 17:01:21 / # 92425 |
Előzmény: #92424 tomajer 2011.09.20. 22:14:07 |
|
tomajer | 2011.09.20. 22:14:07 / # 92424 |
És bővebben, ha valaki nem értené:
[b][i]Közlemény
A taxis érdekképviseletek 2011. június 8-án felvonulással egybekötött demonstrációt tartottak, amely során követeléseikről petíciót nyújtottak át.
A demonstrációt szervező Országos Taxis Szövetség és a Taxis Fuvarszervező Társaságok Szövetsége
72 órán belül egyeztetések megkezdését,
a Budapest Airport Zrt.-vel folytatott tárgyalásokhoz Fővárosi közvetítő személy kijelölését,
átfogó Budapesti taxis reformot
követelt.
A demonstrációt a Taxi Gépkocsivezetők Független Szakszervezete nem támogatta, nyílt levélben fordultak Tarlós István főpolgármesterhez, amelyben a Budapesti Taxis létszám radikális csökkentését 6000-ről 4000-re, és hatóságilag rögzített ár 600 Ft alap, 280 Ft/km és 100 Ft/perc bevezetését követelték.
A város vezetésének a követelések teljesítésére 90 nap határidőt szabtak. A követelések teljesítésének elmaradása esetén demonstráció megtartását helyezték kilátásba.
A Főpolgármester a taxis érdekvédelmi szervezetekkel történő tárgyalásra a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft. ügyvezetőjét jelölte ki.
Levélben fordult Dr. Fellegi Tamás Nemzeti Fejlesztési Miniszterhez, amelyben kérte a készülő Személyszállítási Törvény a Fővárosi Önkormányzatnak adjon felhatalmazást a személytaxi-vállalkozások és fuvarszervezők tevékenységének rendeleti úton történő szabályozására.
Az egyeztető tárgyalások során – amelyen a TGFSZ is részt vett – a taxis szakmai szervezetek többségi véleményként megfogalmazott javaslatokat tettek a majdan megalkotandó Fővárosi Közgyűlési Rendelethez.
A taxis szolgáltatás iránti bizalom visszaállítása, a taxis szakma megtisztítása érdekében javasolták:
az adókat és közterheket elkerülő, foglalkoztatási és bérezési szabályokat semmibe vevő taxis vállalkozások működési engedélyének visszavonását,
a 15-20 éves utas biztonsági felszereléseiben is korszerűtlen gépkocsik taxi szolgáltatásból történő kikerülését (2013-tól 10 évnél öregebb jármű ne lehessen taxi), csak olyan járművet lehessen taxi-gépkocsiként levizsgáztatni,
- amelyben a hátsó ülésen helyet foglaló utasok is kényelmesen elférnek,
- a csomagtartóban és nem az utas ölében van a bőröndje az utazás során.
a taxi oldalán ne lehessen megtévesztő fuvardíjat feltüntetni,
a Főváros környezetterhelt levegőjét a taxik a szükségesnél jobban ne terheljék, ezért 2015-től Euro IV, 2020-tól Euro V, motorral felszerelt jármű lehessen taxi.
Az utasok 2015-től bankkártyával is fizethessenek minden taxiban,
Csak azon vállalkozás kapjon fuvarszervezésre engedélyt, amely jelentős saját vagyonnal rendelkezik, szűnjön meg a taxisoktól beszedett „kaució” intézménye.
A javasolt szabályozási elemek 2015-ig történő ütemezett bevezetése kedvező az utasok számára és szabályozott kereteket biztosít a taxis vállalkozásoknak.
A taxis érdekvédők tudomásul vették, hogy a létszámkorlátozás bevezetése a 21/1994. (IV. 16.) Alkotmánybírósági határozat döntése értelmében Alkotmányellenes, így azt a Főváros adminisztratív módon nem fogja szabályozni.
A Budapest Airport Zrt. a Budapesti Közlekedési Központ közbenjárásának eredményeként 2011. augusztus 07-től a taxis vállalkozások előtt a Repülőtér közúti előterének használatát ismét biztosítja.
A Főváros tervezi új, 500 gépkocsinak szolgáltatási lehetőséget biztosító taxiállomás létesítését.
A Taxi Gépkocsivezetők Független Szakszervezete a többi taxis érdekvédelmi szervezet javaslatait visszautasította és demonstrációt szervezett.
Ismét nyílt levélben fordult Tarlós István főpolgármesterhez, amelyben továbbra is a létszám korlátozását és korábbi követelésüket módosítva 300,- Ft alapdíj, 240,- Ft/km díj és 60,- Ft/percdíj rögzített hatósági árként történő megállapítását követelik.
Jelenleg nincs a taxi szolgáltatást szabályozó Fővárosi Közgyűlési rendelet, még rendelet tervezet sem készült, sőt a Személyszállítási Törvényt sem fogadta még el az Országgyűlés.
A Taxi Gépkocsivezetők Független Szakszervezete a fix tarifa megállapítására szakmailag indokolt-közgazdaságilag alátámasztott kérelemmel a Fővároshoz nem fordult.
A Főváros továbbra is nyitott a taxis szakmai érdekképviseleti szervek javaslataira, így a TGFSZ javaslataira is, amelyek megvitatása csak tárgyalóasztal mellett lehetséges.
Budapest, 2011. szeptember 20.
Dr. Komáromi Endre
Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
[/i][/b]
Előzmény: #92423 tomajer 2011.09.20. 22:05:35 |