Hozzászólások száma: 4581
Ugrás a hírhez Oldalszám: 230
Témakörök > Hírek fórumai > A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tom485 2012.08.01. 22:42:40 / # 93133
avatar
Ugye majd hallunk erről valamit?? Tisztelt Ügyvezető Igazgató Úr! Tájékoztatom, hogy a személyszállítási szolgáltatásokról szóló 2012. évi XLI. törvény 49.§ (3) bekezdés felhatalmazást ad – az önkormányzatoknak, Budapesten a Fővárosi Önkormányzatnak – a személytaxi-szolgáltatás szabályozására, illetve meghatározza annak konkrét kereteit, és az ellenőrzésre jogosultak körét. A BKK Közlekedési Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság (BKK) Budapest főváros közlekedésszervezőjeként előkészítette a fővárosi személytaxi-szolgáltatás rendelet-tervezetét. A BKK az elkészített rendelet-tervezet megismertetése és egyeztetése céljából ezúton meghívja Önt, továbbá valamennyi érintett hatóság, a személytaxi-szolgáltatók szakmai, és érdekképviseleti képviselőit. A rendelet-tervezet egyeztető megbeszélésének ideje, helye: 2012. augusztus 2., 9.00 óra, 1052 Budapest, Városház u. 9-11. 282-es tárgyaló. Budapest, 2012. július 26. Tisztelettel: Dr. Komáromi Endre divízióvezető

hiénakutya 2012.07.30. 18:44:09 / # 93130
Ne írj ilyet! Mi az, hogy fasz?! Hogy írhatsz ilyet egy pöcsről?!
hiénakutya 2012.07.30. 18:40:20 / # 93129
:-DDD (Én is a viharra gyanakodtam.)
piktor 2012.07.30. 18:24:29 / # 93128
Ez a f@sz a budapesti jolly jóker.Lesz még bajunk miatta bőven.Bár gondolom a fidesszel ez is megy a pi..ába. Szép ember.Eddig az anyja is takargatta.
alelölülő 2012.07.30. 17:48:57 / # 93127
S lőn sötétség. Megspórolják dávidka fizetésének háromszorosát. Ha kirúgnák a sötét kis pöcsikét, még a villanyt se kellene lekapcsolni hozzá.

Sas882 2012.07.27. 03:43:44 / # 93125
avatar
Citaro egy török fos, szerintem max. 3 éves koráig üti meg a színvonalat, utánna egy pénztemető. Volvo ugyanez, rossz konstrukció, 3-4 éves korára vagyonokat lehet rájuk áldozni, hogy müködjenek, az alaktrészárak aranyárban mozognak. Felesleges ilyen buszokat vásárolni, főleg úgy, ha valaki hosszabb időre tervez.
666666 2012.07.26. 15:53:29 / # 93124
Tibi Ez amit leírtál ez annyira igaz,hogy nem is tennék hozzá semmit.Legfeljebb a népről szóló részét emelném ki, kicsiben mint,ha a taxisokról íródott volna.Mi aztán tudjuk magunkat előnytelen helyzetbe hozni. üdv
málna 2012.07.26. 11:04:46 / # 93123
avatar
Szerintem ennél egyszerűbb a helyzet.. Van hazai buszgyártásunk, kiválóak, némelyik termékét innen viszik Észak-Amerikába. Itthon lenne az alkatrészgyártás is, amely még több munkahelyet és GDP emelkedést jelentene. De van nekünk egy kiváló városvezetésünk, amely ugyanolyan senkiházi, mutyizós seggfejekből áll, mint az elődeik, akiket ellenzékből ugyanezekért szapultak! Szóval, csúszópénzért (mert mi mással tudnánk ezt magyarázni) megéri behozni a göteborgi szart a fjordokról és megéri mások levetett német és belga ipari hulladékait is behozni, mindezt azért, hogy valakik gazdagon távozzanak a mítingről és a népet pedig ilyen agyament átalakításos, fos dumával kajáltassák. Szerintem ennyire egyszerű..Így lesz a magyar egy helyben topogó, mindig a másikra mutogató, saját magát szándékosan előnytelen helyzetbe hozó, lenézett nép..ha még nem az.
hiénakutya 2012.07.25. 18:28:38 / # 93122
"Diploma, aztán másod-diploma, és ott tartunk, hogy egy 25 éves ember még életében nem intézett el semmit önállóan. Ha nyári munkát vállalna egy butikban, akkor egy áfás számlát nemhogy kitölteni, de még értelmezni sem tudna, és ennyi idős korára soha nem került még olyan élethelyzetbe, hogy a saját erejéből -s ami még fontosabb, a saját eszét használva- oldjon meg bármit is. A szülői hátszél -s egyben védőháló- nem teszi szükségessé, hogy önellátó legyen. Ugyanez a gyerek [életkora szerint hiába felnőtt, de még gyerek] a következő esedékes zh előtt, vagy éppen a leghúzósabb vizsgaidőszak közepén -a római jog magolását félbehagyva- vajon mit gondol arról a bácsiról, aki megjelenik a fürdőszobában egy koszos szerszámládával, elővesz belőle valami ijesztően gyanús fogót, és megszereli a csöpögő csapot? Jó esetben közönnyel figyeli, rosszabb esetben lenézően. Szintén ez a gyerek -akinek a létezése még a húszas éveiben is anyu és apu támogatásától függ- mit gondol a takarítónőről, a pizzafutárról, a bárpultosról? Milyen gondolatok fogalmazódhatnak meg a fejében, ha azt hallja, hogy villamosvezető, kőműves, villanyszerelő? A saját védett -és elvarázsolt- világában már meg is tanulta elhelyezni őket egy olyan polcon, amiről neki csak elvennie kell, hozzáraknia pedig semmit?
alelölülő 2012.07.25. 17:28:31 / # 93121
Pók utca = Spider Street Fityeszidiótákkal telekúrt államigazgatás.

luxbela 2012.07.25. 16:32:32 / # 93120
"Először is ott vannak a biztonsági rendszerek." "Ezt mind meg kell szüntetni" ???????????????
kertestaxi 2012.07.25. 16:26:48 / # 93119
avatar
Azért ennél bonyolultabb a dolog. Volt szerencsém az alfabusz (Antal Attila) által behozott Volvók átalakítását végig asszisztálni. Először is ott vannak a biztonsági rendszerek. (ajtófék, ajtó visszanyitás, becsuklásgátló, fotocella, stb) Ezt mind meg kell szüntetni mert egyébként az a hülye busz nem indul el addig, míg az utas félig kilóg belőle. Nagyon komoly programozói tudást és nem kevés kreatívitást igénylő munka. Volt olyan vészjelző amit pur habbal kellett kifújni, hogy elhallgasson.
luxbela 2012.07.25. 14:00:49 / # 93118
:-)
hiénakutya 2012.07.25. 13:50:23 / # 93117
Lánctalpak! :-D
málna 2012.07.25. 13:29:43 / # 93116
avatar
Fél szavakból is értek... Akkor légyszi írd le nekem, hogyan képzeled a fos, magyar utakra való átalakítást..Netán nagyobb és erősebb gátlók, nagyobb és erősebb csavarok, ilyenek..?
Amsel 2012.07.25. 12:51:54 / # 93115
avatar
Azt hittem, hogy fél szavakból is értesz.Azt kérdezted, hogy "mi a különbség....?Erre válaszul csak azt érzékeltettem volna, hogy ilyen szar utakon kell autózni.A beszerzett buszokat viszont nem ilyen trágya utakra tervezték, illetve gyártották.Az,hogy a németországi utakra utaltam,arra hivtam volna fel a figyelmet, hogy drámai a minőségi különbség. Egyébként pedig, ha tanácsokat adhatnék a bkk-nak, akkor elsősorban az éjszakai járatok üzemeltetését vizsgáltatnám felül.Vérlázitó, hogy egész éjjel csuklós buszok üresen, vagy egy-két utassal közlekednek, miközben állitólag ismét romokban hever a BKV. Kérdezném, hogy mi szükség van pl Pécel-Normafa, vagy Pécel-hűvösvölgy útvonalon éjjel buszokat üresen közlekedtetni? Kiváncsi vagyok Tarlós milyen választ adna,ha feltenném neki ezzel kapcsolatos kérdéseim. Hibámat elismerve, legközelebb megpróbálok egyértelműbben fogalmazni.
málna 2012.07.25. 07:31:17 / # 93114
avatar
Értem. Akkor ezért át kell alakítani egy Mercedes-t. Mehetsz tanácsadónak a Bkk-hoz.
Amsel 2012.07.24. 20:19:25 / # 93113
avatar
Menj végig a Jászberényi úton, és a Potsdamer str-en és megtudod mi a különbség. Szerintem fényév a különbség!
alelölülő 2012.07.24. 15:21:22 / # 93112
Ezeknek a derék, hozzáértő ifjaknak a terméke a taxisrendelet, amely benyújtásra is alkalmatlan lett, és több hónapja tartja bizonytalanságban az egész ágazatot. Ki mer most kocsit cserélni, mikor fogalma sincs, hogy milyen agyament faszsággal állnak még elő ezek a szerencsétlenek?
piktor 2012.07.24. 12:42:18 / # 93111
A BKV azzal magyarázza a gyakori szerelést, hogy a vásárlás után át akarták alakítani a Citarókat a budapesti adottságoknak megfelelően, de még ezelőtt váratlanul be kellett állítani azokat villamospótlónak. A meghibásodások többsége az ajtóműködéssel áll összefüggésben, ám ez a probléma a tervezett átalakítással megszűnik – ígérték a BKV-nál. De most minek akarják átalakítani?Talán mozinak,vagy étteremnek? Eddig mindenki azt hitte,hogy ezek majd buszok lesznek és ezzel fognak buszni. Persze az is lehet,hogy egy kerékcsere után ezek lesznek az új villamosok? ABSZURDISZTÁNIA.
Oldalszám: 230