Hozzászólások száma: 4581
Ugrás a hírhez Oldalszám: 230
Témakörök > Hírek fórumai > A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2012.09.03. 11:49:08 / # 93615
Megkérjük baumplexi kollégát.. ő a mi sajtólevelezőnk:-)
tomajer 2012.09.03. 11:47:51 / # 93614
Láttad már leírva nála a hallotaxi, vagy az én nevemet?:-)
hiénakutya 2012.09.03. 11:46:42 / # 93613
Meg annyit még megtehetnél, hogy beregelsz a Népszava onlányra, oszt helyesbíted a Szumoránt. Nekem ez derogál, hogy oda beregeljek. Azt mondja a csávó, hogy a flottájukban, meg hablatyol mindenféle életkorról. Na most, bármikor mutatok én 8 évnél idősebb főtaxis autót, de ami a lényeg, és ezt mindketten tudjuk, hogy nekik semmilyen flottájuk nincsen. Se városi, se reptéri, se 8 évnél fiatalabb, se semmilyen.
hiénakutya 2012.09.03. 11:39:59 / # 93612
Hát, mégis csak a te kollégád, vagy mi. :-)p
hiénakutya 2012.09.03. 11:39:05 / # 93611

tomajer 2012.09.03. 11:38:20 / # 93610
Kikeressem neked az emilcímét?:-)
hiénakutya 2012.09.03. 11:29:11 / # 93609
Te, figyi! Kérdezd már meg a Berkót, hogy a Fötaxi mitől taxicég, vagy mitől taxivállalat! Mert én eztetet így nem vágom.
tomajer 2012.09.03. 11:25:29 / # 93608
Régi mondás: Budapesten három féle ember él. Aki volt taxis, a taxisok, és a aki majd csak lesz taxis:-D
hiénakutya 2012.09.03. 11:19:57 / # 93607
"A taxisok többsége úgy gondolja, hogy egy taxicéget csak olyan ember vezethet eredményesen, akinek van megfelelő taxismúltja. Ön egy pénztárgép, és mérlegtechnikával foglalkozó vállalat ügyvezetője volt legutóbb. Nem számít mélyvíznek a legrégebbi fővárosi taxivállalat vezetése? Természetesen nem. Életem nagy részében problémákat oldottam meg, számomra többnyire idegen területen. Ám a véletlen most érdekes helyzetet teremtett, mert a taxizást ismerem belülről is. Amikor a Budapesti Műszaki Egyetem Közlekedésmérnöki Karára felvettek, szerettem volna "saját lábon álló" egyetemistává válni, ezért - másodállásban - taxizni kezdtem. A Kertész utcai garázshoz tartoztam. Akkoriban ahhoz, hogy valaki taxisnak a Fővárosi Autótaxi Vállalathoz bekerülhessen, KRESZ-ből, helyismeretből és vezetésből is vizsgázni kellett. Az idősebb taxisok biztos alátámasztják állításomat. Nagyon szép időszak volt, és jól lehetett keresni. Számomra az éjszakai taxizás egy ismeretlen világot nyitott meg, melyben többek között az akkor nagyon népszerű Pipacs bár is szerepet kapott. Diplomamunkámat a P+R és a taxifuvarozás témakörből írtam, nagy részét az éjszakai várakozások közben, a taxiban. Ehhez megfelelő ismeretekre volt szükségem, így tanulmányi szerződést kötöttem a Fővárosi Autótaxi Vállalattal, a Főtaxival. Megismerkedtem a diszpécserközponttal, annak akkori működésével, személyzetével és az URH-forgalmazással is. A diploma megszerzése után, ennek megfelelően itt, a Fővárosi Autótaxi Vállalatnál helyezkedtem el, ahol munka- és üzemszervezéssel foglalkoztam. Az éjszakai taxizás és a napi munkám egyre inkább összeegyeztethetetlenné vált, így abbahagytam a taxizást. Következő munkahelyem a Danubius szálloda-hálózaton belül a Hotel Gellért volt, ahol a kezdetekben logisztikával foglalkoztam. Hamarosan sikerült a hotel egyik saját autójára kerülnöm, hoteltaxis lettem..." (Forrás: Taxisok VIlága XXII. évfolyam 6. szám, 2012. Június, Új vezérigazgató a Főtaxi élén)

Bao 2012.09.03. 10:57:34 / # 93606
avatar
Ő nem a jó oldalon áll? :)
666 2012.09.03. 10:36:21 / # 93605
avatar
Szunomar mint szakerto vegunk van.......
baupexim1 2012.09.03. 09:13:33 / # 93604
avatar
amikor majd közlik, hogy a kocsid kuka, Te is elindulsz tüntetni, mint a többi 4500:) Ők is ezt érzik, amit most Te... majd kinyílik a szem, mint Kardhal topictárs írta:))
baupexim1 2012.09.03. 09:11:56 / # 93603
avatar
nyitva vót az, csak félig :)
Mat 2012.09.03. 09:07:35 / # 93602
avatar

Tomcab 2012.09.03. 08:26:09 / # 93601
avatar
Nem tudsz a sorok közt olvasni!!! Etikás létedre ,hogy lehetsz ilyen....... na jó nem mondom. AZÉRT NEM ÍRUNK ILYENEKET MERT NEM VESSZÜK EL A KOLLÉGÁK KEDVÉT!!! Ilyen beírások szokták lecsavarni az embereket a "hangulatról" ÉRTED MÁR???!!! "úgy is azt csinálnak amit akarnak,birka a taxis,majd megoldom valahogy,nem lesz itt semmi" Ezekből köszi nem kérünk!!! Érthető???!!!
tomajer 2012.09.03. 06:29:44 / # 93600
Már biztos: október 1-jétől leválik a BKV-ról a busz- és troliüzem A BKV október elsejével átalakul, önálló divízióvá szervezik a troli- és a buszüzemet. Ez az első lépés lesz a szétválás felé, aminek a végén a két terület üzemeltetése külön - továbbra is önkormányzati irányítású - cégekbe kerül. Az átszervezést követően a területeknek külön költségvetésük, saját igazgatóságuk lesz a BKV-n belül, de vezetőjükről egyelőre nem született döntés. A Fővárosi Közgyűlés június végén döntött arról, hogy szétválasztják a BKV-t, kiválik a buszágazat, vagy több új társaság jön létre, a BKV pedig megszűnik. Az előterjesztés szerint ez nem érinti sem a BKV jelenlegi kötelezettségállományának, sem vagyonának a mértékét, mert a jogutódok válnak tulajdonossá. A létrejövő vállalat vagy vállalatok szintén fővárosi tulajdonban lennének, a vagyonkezelő pedig a Budapesti Közlekedési Központ lehet. A döntéssel nem ért egyet a BKV két fő szakszervezete, ugyenis szerintük például csak akkor lehetne ezt meglépni, miután a vállalat rendezte a 60 milliárdra rúgó adósságát. Ha nem így lesz, akkor a bevételkiesés ellenére a BKV-ban maradó ágazatoknak kéne ezt kitermelniük, emellett mintegy 450 BKV-s munkahely kerülhet így veszélybe.

luxbela 2012.09.03. 06:08:42 / # 93599
Jól van. Biztos én vagyok a "naiv".
kardhal 2012.09.03. 02:44:53 / # 93598
avatar
Végre kinyilt a szemed
Tomcab 2012.09.02. 18:09:41 / # 93597
avatar
Nem akarlak megbántani,de ide most nem a lehúzó szövegekre van szükség. Az "úgy sem jön össze" meg ilyen hasonló beírásokat mellőzzétek ha lehet. Előre is köszönöm.
202 2012.09.02. 12:53:42 / # 93596
avatar
Pedig ugyanarról beszélünk. És csak ketten.
Oldalszám: 230