Témakörök > Hírek fórumai > A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
hiénakutya | 2012.11.26. 16:05:36 / # 94152 |
Nem neveztek még át mindent.
Valószínűleg a java csak most jön.
Pista bácsi most kiélheti magát.
Előzmény: #94151 alelölülő 2012.11.23. 22:40:49 |
|
alelölülő | 2012.11.23. 22:40:49 / # 94151 |
Neuralgikus probléma volt ez a bácsi. Már mindent átneveztek, amit kellett, mindent átfestenek, már csak ez maradt.
Kit érdekel, hogy törnek a sinek a 3-as metrón, bagatell.
Előzmény: #94150 tomajer 2012.11.23. 21:23:39 |
|
tomajer | 2012.11.23. 21:23:39 / # 94150 |
Egész felvillanyozódtam: A BKK eltüntette a bajszos bácsit! :-)))
|
|
turul | 2012.11.23. 17:09:16 / # 94149 |
Helló Kutya
Néhányat a hozzászólásokból is .Esetleg,ha lejjebb nem görgettétek volna.
Íme.
Hogy rohadnának meg:)
hullajelolt Jenkins 2012. november 23. 11:00
5zsebbe mindet, ne bánd, hogy a nyugdíjasok kutyakaját esznek hóvégén, ne bánd, hogy a pulyák mezítláb szaladgálnak Borsodban, lényeg, hogy zsebben a haverok.
moflicheque 2012. november 23. 11:47
3Még a demszkinek is küljenek posztumusz!
liberálzöld. 2012. november 23. 12:05
52A qrva anyjukat.
Gombóc XVI. Artúr 2012. november 23. 12:45
3Mi lenne, ha nem lennének sz.ban az önkormányzatok?
Akkor a Köztársasági Elnökének megfelelö lenne a havi járandóságuk?
Az a helyzet fiúk, hogy ti sem vagytok mások mint az elödeitek...
Válaszok:
Cymbopogon | 2012. november 23. 13:13
@Gombóc XVI. Artúr
Felkapaszkodott, pénzéhes prolik. Gátlástalanok és jellemtelenek.
Mimes
A recept a következő:
Kaparni kell a fidesznél és jó nagyokat hazudni.
Szivárgónak, Lézernek és a többinek sikerült, neked miért ne menne:)
Csak úgy a népszerűségük jeleként ez a néhány reagálás.
Előzmény: #94147 hiénakutya 2012.11.23. 12:57:10 |
|
tomajer | 2012.11.23. 15:43:19 / # 94148 |
Khmmmm.....
[i][b]Egy cikk a taxisok világából
...és a folytatása.[/b][/i]
háá nem igazán kedvelnék a fix tarifát:-(
|
|
hiénakutya | 2012.11.23. 12:57:10 / # 94147 |
|
|
alelölülő | 2012.11.22. 15:50:21 / # 94146 |
Keleti, amikor közlekedni is lehetett a környéken.
Kis nosztalgia a Queen-film bevezető képsoraiból, 1986-ból.
|
|
hiénakutya | 2012.11.22. 13:19:06 / # 94145 |
|
|
alelölülő | 2012.11.16. 02:37:15 / # 94144 |
Újabb használt buszokat vennének dávidkáék.
"A buszok legfeljebb 10-12 évesek lehetnek, futásteljesítményük maximum 4-600 ezer kilométer lehet, a csuklósoknak Euro 2-es, a szólóknak pedig Euro 3-as környezetvédelmi besorolású motorral kell rendelkezniük."
Euro-2 és Euro-3.
Nem négy meg öt.
Ki érti ezt?
Már nem fontos a környezetvédelem?
|
|
tomajer | 2012.11.14. 12:53:33 / # 94141 |
VEKE
Rajongóknak, bálványimádóknak kötelező darab!
Pontosan ugyanez történt akkor is, amikor 37 millió Ft-nyi ügyvédi szerződést egy a kifizetés után fél évvel felvett jogi igazgatóval hagyatott jóvá (lásd belső ellenőrzési jelentés). Vitézy Dávid annak tudtával, hogy ezek büntetőjogilag is támadható ügyek, a beosztottjaira és a kollégáira tolja a felelősséget a saját döntéseiért. De egyszer az ügyes játékosok is lebuknak.
Most már érthető, Tarlós István miért akarta leváltani Vitézy Dávidot a fővárosi közlekedés irányítói pozíciójából? Azért mert ez az irányítás kísértetiesen emlékeztet arra, amit a jelenleg vádlottként a bíróság előtt álló Hagyó Miklós és társai folytattak.
Vitézy hárítja a felelősséget
Nem kapott felhatalmazást a BKV vezérigazgatója az igazgatóságtól annak a tendernek a szignálására, amelyet Vitézy Dávid és a BKK szorgalmazott. A kerékkötő maga Vitézy volt.
„Ilyen nincs, hogy nincs itt valaki. Itt vagytok” – fenyegetett óvással Bolla Tibor, a BKV vezérigazgatója október közepén a BKV igazgatósági ülésén Vitézy Dávid és Somodi László taktikázását látva. A BKK vezérigazgatója és helyettese (mindketten tagjai a BKV igazgatóságának) ugyanis meghökkentő módon akadályozták meg, hogy az igazgatóság felhatalmazza Bollát annak a szerződésnek az aláírására, amit nem más, mint a BKK erőltetett. Az aláírásra mégis sor került, a BKK örömmel hírül is adta az MTI-nek, hogy indulhat az első busztender, de az igazgatósági huzavona eddig nem kapott publicitást. Pedig meglehetősen sokatmondó és egyben komikus volt Vitézy jelenete.
....
....
....
....
....
„Nem vennék részt ebben a szavazásban”
Várszegi Gyula: A 3. pont? Az aláírási felhatalmazás. Ki fogadja ezt el?
Vitézy Dávid: Azt hiszem, hogy erről már döntöttünk, erről most nem szükséges.
Várszegi: Jó, most újból felteszem a kérdést, mert elhangzott egy ilyen javaslat.
Vitézy: Én nem látom szükségesnek, hogy erről szavazzunk, elnök úr. Az eljárást lezáró döntést meghoztuk a múltkor, nincs erre szükség. Nem tudom, hogy került ide, az eredetiben nem volt benne, nincs szükség erről most dönteni, erről már döntöttünk a múltkor.
Czinkos Pál: Ha nincs akadálya, én szívesen szavaznék erről, elnök úr!
Várszegi: Nincs semmi akadálya, azért teszem fel a kérdést, ha már egyszer döntöttünk, akkor megerősítjük azt a korábbi döntésünket.
Vitézy: Akkor csatlakozom elnök úrhoz, és nem vennék részt ebben a szavazásban.
Somodi László: Én sem.
Várszegi: Akkor erről nem szavaztunk. Illetve szavaztunk, olyan értelemben, hogy egy ellenszavazattal.
Vitézy: Nem, mert nem határozatképes az igazgatóság.
Várszegi: Ha senki nincs jelen, akkor…
Vitézy: De három úr van jelen, úgyhogy ez azt jelenti, hogy nem tudnak határozatot hozni. (Bolla Tibor: De ilyen nincs!) De van!
Bolla: Akkor én bejelentem óvásomat, ilyen nincs, hogy nincs itt valaki. Itt vagytok. De mindegy, menjünk tovább.
Várszegi: Igen, ez már előfordult többször, Pali terjesztette el ezt a szokást, hogy jelen van, de nem vesz részt a szavazásban. Ez mondjuk szerintem illegális. Úgy is fel lehet fogni, hogy tartózkodik, de ez elegánsabb. De én pusztán formai okokból teszem ezt, mert akarom jelezni, hogy én szolidáris vagyok a főpolgármesterrel.
Bolla: Azt kérném, hogy az előző határozatot nézzük meg, mert ha erre nem hatalmazta fel az igazgatóság a vezérigazgatót, akkor nem fogja tudni aláírni a szerződést. Tehát nehogy az legyen a hiba, bár…
Várszegi: Az előzőben nincs ilyen.
Környei Éva (a BKV megbízott jogi igazgatója): Ebben nincs benne, de a közbeszerzési döntésekbe bele szoktuk írni, úgy emlékszem.
Vitézy: A közbeszerzési szabályzat rendezi a BKV-nál, hogy ha egy közbeszerzési eljárást lezár az igazgatóság, ami a hatáskörébe tartozik, akkor azt kik írhatják alá. Egyébként nem is a vezérigazgató szokta aláírni, jegyzem meg.
Várszegi: Nem értem, hogy mi a probléma ezzel, hogy miért nem lehet megszavazni, mert meg lehet szavazni.
Bolla: Mivel közös ajánlattétel volt, ezért csak közösen lehet lezárni, de úgy, hogy a BKV kinyilvánította, hogy ebből lehívni ő nem fog. Nem tudom, hogy a szerződést közösen kell-e aláírni. Ha módosítjuk…
Schifner Marianna (a BKV megbízott beszerzési osztályvezetője): Sajnos, kell, mert a szerződésbe bele van írva…
Várszegi: Ezt már tisztáztuk a múltkor.
Schifner: …amit kiküldtünk ajánlattételre kötelező érvénnyel, amit megszavazott a tisztelt igazgatóság és behoztuk ide júliusban azt hiszem, amikor kiküldtük, abba bele van írva szó szerint, hogy a konzorciumi megállapodás alapján még jobban meg van itt erősítve, hogy a BKV mint konzorciumi tag aláírja, és a becsült értéknél fogva vezérigazgató úr.
Czinkos: Nincs benne az elmúlt határozatban, hogy felhatalmazza a vezérigazgatót. Október 2-án kapott öt napot a vezérigazgató arra, hogy végrehajtsa az előminősítési rendszer megszüntetését.
Várszegi: Őszintén szólva nem értem, hogy miért nem lehet ezt megszavazni, hogy felhatalmazza az igazgatóság az aláírásra.
Vitézy: Ez a lezáró döntésből egyértelműen következik és ma nem hoztunk lezáró döntést. Szerintem ez egy olyan plusz döntés, ami most nem illik ide. Hoztunk egy közbeszerzési eljárást lezáró döntést, akkor kellett volna ezt jeleznie valakinek, ha ezzel gondja van. Most szerintem egy eredményhirdetés az eljárásból következő cselekmény, ha a szerződés aláírásakor gond merül fel, akkor majd visszatérünk erre. De most eljárásilag nem időszerű jelenleg ilyenről dönteni. Tehát az eljárást lezáró döntést az igazgatóság meghozta, vissza nem vonta, ez alapján lesz egy eredményhirdetés, és majd utána a szerződést alá kell írni. Ha a szerződés aláírásakor valamilyen formai probléma merül fel, majd ezt megvizsgáljátok, hogy jogilag valóban felmerül-e, vagy kell-e ehhez az igazgatóság döntése, de szerintem nincs ilyen hatáskörünk, az igazgatóság ügyrendjében nem látok ilyet, hogy nekünk fel kellene hatalmazni a vezérigazgatót aláírásra. De ha probléma merül fel, akkor visszajöttök vele.
Várszegi: Akkor arról szavazunk, hogy erről szavazzunk, vagy ne szavazzunk! Aki azt mondja, hogy szavazzunk a 3. pontról, jelezze! (Szavazás.) 2 igen. Aki ellene van? (Szavazás.) 3 nem. Akkor nem szavazunk. Ezzel ezt a napirendet lezártam.”
|
|
törölt felh. | 2012.11.14. 07:27:58 / # 94143 |
|
|
hiénakutya | 2012.11.13. 14:08:01 / # 94142 |
|
|
Messerschmitt | 2012.11.10. 06:52:40 / # 94140 |
|
"
Apró szépséghiba, hogy a gyár szerint jelenlegi, azaz megvásárolható állapotában az autó még nem teljesen alkalmas a nagy igénybevételt jelentő taxi-üzemre"
:-)))))) Sosem volt alkalmas taxinak.
Előzmény: #94138 tomajer 2012.11.10. 06:17:22 |
tomajer | 2012.11.10. 06:17:22 / # 94138 |
Végre!
[b]Hibrid egyterűjével a taxi-piacra is szeretne betörni a Citroën.
November 9-11 között rendezik meg Kölnben az Európai Taxi Vásárt, a szakmai rendezvényen a Citroën is jelen lesz egy német taxisárga (elfenbeingelb) fóliával beburkolt SD5 Hybrid4-essel.[/b]
Apró szépséghiba, hogy a gyár szerint jelenlegi, azaz megvásárolható állapotában az autó még nem teljesen alkalmas a nagy igénybevételt jelentő taxi-üzemre, ezért még tesztelik-finomhangolják egy kicsit a hajtásláncot, és helyet keresnek a taxaméternek/rádiónak a műszerfalon, és minden bizonnyal a nagyon finom bőrkárpit helyett is sokkal strapabíróbb műbőrt használnak majd egyes helyeken. A 200 lóerő rendszerteljesítményű dízel/elektromos hibrid hajtáshoz nem nyúlnak. A Citroën állítása szerint a jövő év közepén lesz megvásárolható a DS5 Hybrid4 taxiváltozata.
Alig vártuk!!! :-)
|
|
csogu | 2012.11.10. 05:52:49 / # 94139 |
Rejtett kamerás felvétel!
+18
Tarlós Pista bácsi nem viccel!
|
|
baupexim1 | 2012.11.09. 13:10:45 / # 94137 |
|
|
Brian May | 2012.11.06. 16:30:08 / # 94136 |
|
Na!Ez új.A Chinoint már tudtam 2hete,de a Siemensről még nem hallottam. Ez jó,akkor majd megy a Bosch is, és akkor be is zárhatjuk a boltot.
Előzmény: #94134 Rocktaxi 2012.11.06. 14:02:23 |
kertestaxi | 2012.11.06. 16:16:00 / # 94135 |
|
Akkor jól gondoltam "a gépkocsinál felmerült ÁFA 80%-a." De gondolom ezt a javaslatot nem a KDNP honatyák javasolják. Amúgy megnézném a Matolcsy arcát amikor fölvetik neki, hogy adja vissza a taxisoknak a benzin áfáját. Életszerű.
Előzmény: #94133 vi 2012.11.06. 13:29:07 |
Rocktaxi | 2012.11.06. 14:02:23 / # 94134 |
Állítólag a Siemens is pápá...
Előzmény: #94131 Brian May 2012.11.05. 21:37:40 |
|
vi | 2012.11.06. 13:29:07 / # 94133 |
|
A javasolt új szöveg szerint:
a 124. § (1) bekezdésének a)-d) pontjában
[b]- az a)-c) pont az összes személygépkocsi üzemanyag ÁFÁ-ja
- a d) pont a személygépkocsi ÁFÁ-ja[/b]
és a (2) bekezdésének b) pontjában
- a b) pont az üzemeltetéshez, fenntartáshoz szükséges szolgáltatás ÁFÁ-ja
Tehát a javaslat szerint elszámolható lenne a gépkocsinál felmerülő összes ÁFA (vételár, üzemanyag, kapcsolódó szolgáltatások), kétféle módon:
1. Részletes útnyilvántartás vezetésével, a vállalkózói/magán használat arányában.
2. Főtevékenység esetén, útnyilvántartás nélkül a gépkocsinál felmerült ÁFA 80%-a.
Előzmény: #94130 kertestaxi 2012.11.05. 20:52:38 |