Hozzászólások száma: 4581
Ugrás a hírhez Oldalszám: 230
Témakörök > Hírek fórumai > A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
69 2013.08.31. 15:44:22 / # 94691
avatar
LIKE a szép sárga taxira??? Gondolom,hétfőn mellette lesztek,ha szóba kerül..... :-(
Apuka 2013.08.31. 15:28:11 / # 94690
ehhez nincs mit hozzá fűzni! LIKE!!!!!
Apuka 2013.08.31. 15:26:33 / # 94689
szabálytalan vagy sem, addig bármit lehet ameddig a taxis ehhez partner. vagy megtanuljuk mi az összefogás, vagy örök rabszolgák maradunk. maradtok. ahogy tetszik. Ne gyere nekem most a negatív tgfsz kampánnyal. fogjatok össze. máshogy, más szervezetben. csak látnám, hogy nem csak a szátok jár, hanem igen, tudtok is tenni magatokért valamit.
Apuka 2013.08.31. 15:23:00 / # 94688
A taxist senki sem tudja megvédeni önmagától. A taxis azt szeretné, hogy valaki helyette oldja meg az összes problémát. Helyette, mert akkor addig ő nyugodtan nyomkodhat. akár gombokért is, de lényeg, hogy ő nyomkodjon. Miért írtam le ezt? Mert a Főváros nem fog olyan rendelet alkotni ami a taxisnak 100% tökéletes. Nem fog tudni olyan rendeletet alkotni ami nagyjából megfelel(het) a taxisnak, ha az nem is foglalkozik semmivel csak a nyomkodással. Miért is írtam le ezt? Mert a minap felhívott egy taxis srác, utolsó mentsvárként, hogy majd tőlem biztos megtudja a tutit. Megtudta. Most azon gondolkozik, ki a felelős az őt ért kárért? Történet röviden: pár napja vizsgáztatta a kocsiját és nem tudja, ( mindenki mást mondott neki), hogy neki kell sárgítani elsejétől, vagy sem? Nagyon gyorsan tisztáztuk az alapvető dolgokat így kiderült, üzembentartóit cserélt. Most, a rendelet életbe lépése előtt pár nappal. Háát, igen, a sárgítás így valóban elkerülhetetlen. Viszont ha már így belemerültünk, gondoltam, nem árt végigszaladni minden idevonatkozó ponton. Felsoroltam, hogy mi mindennek kell megfelelni elsejétől, így eljutottunk a korhatárhoz is. Nem tudom vissza adni azokat a hangokat, melyeket kiadott a telefon, így mindenki képzelje el ahogy tudja. Volt néhány másodperc szünet miután újra megtudott szólalni. Először nem értettem, de miután másodszor is nekifutott, már felfogtam. 13 éves a kocsija. A rendelet életbe lépése előtt néhány nappal üzembentartóit vált, majd levizsgáztatja a 13 éves kocsiját amivel nem egészen 3 napot tud taxizni, Budapesten. Miért írtam le mindezt? mert sajnos nem egyedi esetről van szó! Mert sajnos a taxis arra sem veszi a fáradtságot, hogy legalább annak utána járjon ami őt közvetlenül érinti. Mert sajnos a taxis akkor sem foglalkozik (foglalkozott ) semmivel amikor még kézhez vitték neki a szóróanyagot. Mert a taxis (tisztelet a kivételnek) már csak ilyen. Miért írtam le mindezt? Nem tudom. csak úgy
Franky 2013.08.31. 15:20:50 / # 94687
avatar
Döntő többség???? Akivel én beszéltem, és ők igen sokan vannak, valahogy nem ezt mondták... Sőt, mint látom igen korán próbálják sokan ennek előnyeit kihasználni addig, amíg mások még nyavalyognak ezen :) Nekik van sütnivalójuk, szerintem... A baj, hogy mostanság divat sokaknak más szakmákba beleütni az orrukat. A taxis elkezd dobálózni jogi terminus technikus-al, a biztosan hozzá nem értő ügyvéd meg beleüti az orrát a taxis szakmába. A baj, hogy egyik sem ért a másik szakmájához, így komoly tévedések lépnek fel.
Franky 2013.08.31. 15:15:20 / # 94686
avatar
Hát sokan a demonstrációt gondolják megoldásnak. Pedig a jogi utat kikerülni nem lehet. A rendelet egy keret arra, hogy irányt mutasson egy magatartási formának. A benne lévő tartalom attól függ, mennyire akarják azokat betartani, és mennyire van szándék ellenőrizni. Valahogy úgy érzem, azért lesz jelentős változás nem oly távoli jövőben, mert az ellenőrzés pénzbevétel, melytől eddig, valljuk be, eltekintett a taxisokat felügyelő szervezet... A rendelet ellen fellépni egy álom, egy utópia. Nem az ellen kellene fellépni, ami végre egy kiutat mutat, hanem az ellen, akik ellenzik a változást, és továbbra is a zavarosban akarnak adófizetés és nyugdíjkilátás nélkül lavírozni. Miért is dolgozik sok nyugdíjas taxis? Mert pont úgy élnek, mint a művészek nagy része. Minél több eltitkolt és adómentes jövedelem termelése a cél. A rend ellen támadunk, a fuvarszervezők alantas és arcátlan harácsolását pedig vidáman éljük meg. Ez normális??? Sajnálom, hogy nem lehet nagyobb tömegekkel elbeszélgetni... Sajnálom, hogy a szakma gyakorlói nem látják át azokat a jelentős előnyöket, melyekért harcoltunk. Én nem vagyok már taxis. Mégis mostanában a sárga autókat meglátva, azt mondom: ez igen! Látom őket! Tudom, hogy ez adhat biztonságot ha beülök egy utazásra! A polgárok leszarják a taxisok belső harcát. Benneteket sem érdekel más szakmák belső vitái. És igen, a "hiénák" nagy gondot jelentenek. Mert nem a napi 40000 tisztességes fuvar terjed szájról szájra, hanem az a pár tucat gusztustalanság...
alelölülő 2013.08.31. 14:39:58 / # 94685
Ööööö... És az nem lesz szabálytalan? :-)
Rocktaxi 2013.08.31. 13:56:17 / # 94684
Majd mostantól behordjuk az emelt "takdíjat" a kompenzáció miatt. :-( Most indul csak a visszapörgetés! :-( Kétségeid ne legyenek efelől! :-(
baupexim1 2013.08.31. 13:30:03 / # 94683
avatar
nem
mr hawken 2013.08.31. 13:20:49 / # 94682
avatar
Minden jogi eszköz eddig is rendelkezésre állt,csak akarat nem volt hozzá,de nem hiszem,hogy a Budapesti taxizásban az a 100-150 taxi lenne a legnagyobb probléma,csak könnyű velük példálózni.A Főtaxi reptéri leadója megmarad,a szállodai leadók megmaradnak,a cégvezetők is azon munkálkodnak,hogy tudnák megoldani és ne nekem keljen erre bizonyítékokat gyűjtögetni vagy nyomozást végezni.
alelölülő 2013.08.31. 13:13:37 / # 94681
Egyébként meg: [font color=yellow]A TAGDÍJAKNAK CSÖKKENNIÜK KELLENE, HISZEN MEGSZŰNIK A VISSZAPÖRGETÉS! N E M ? ? ?

alelölülő 2013.08.31. 13:09:03 / # 94680
Lett volna lehetőség fellépni, de kinek? A rendteremtés állami feladat. (Egy működő államban...) Cégvezetők ellen legfeljebb az ott dolgozók összefogása segíthet, lásd a főg.ci esetét a reptéren.
mr hawken 2013.08.31. 12:54:47 / # 94679
avatar
Mindig a hiénákkal példálóztok,velük szemben eddig is volt lehetőség fellépni.A sárgítást pedig a döntőtöbbség nem kívánja és minden jogi eszközt meg fog ragadni,hogy eltöröltesse.Valamint nem csak egy ügyvéd van megbízva,hanem amiről én tudok az három,három különböző pertársaság.Ráadásul mindenhol csak azt hallom,hogy lehet azt a kis plusz bevételt elvenni a taxistól (cégvezetőkre gondolok),erre kéne valami ellenőrzést kitalálni.

alelölülő 2013.08.31. 12:47:14 / # 94678
Nem rossz, sőt! Lehet, hogy ugyanazt szeretnénk, csak nem ugyanúgy. Ami nem jó, az nem jó. Szerintem nem jogi úton kellett volna megoldást keresni, hanem demonstratíve, de hát kisebbségben maradtam. Szerintem ez a rendelet nem fogja megszüntetni a megkülönböztetett helyzetet, mert ahhoz tennie is kellene a fővárosnak, ahhoz meg impotens, de majd meglátjuk ezt is. Sose akartam 8-9 óránál többet dolgozni naponta. Jöjjön csak a digitális sofőrkártya, akkor talán 8 óra alatt keresni is lehetne.
Franky 2013.08.31. 12:36:35 / # 94677
avatar
Nem az 1-2 ezer forintról van szó. A megbeszélés pedig nem arról szól, hogy "betojtak". De szomorú, hogy 3 év munkáját beletéve, sok megbeszélésen túl, még mindig vannak, akik most ébrednek. Ébrednek, és csak azokat a hangokat hallják meg, amelyek arról suttognak, MIÉRT NEM JÓ! Nem is gondolkodik, érdeklődik arról, hogy miért lesz esetleg jobb. És még pénzt, energiát fordít olyan ügyre, amely kimenetele minimum kétséges. Én azokkal vagyok, akik szeretnék megszüntetni a megkülönböztetett helyzeteket, a reptéri, pályaudvari hiénákat, a fuvarszervezők egyoldalú és tisztességtelen hatalmát, továbbá akik tisztességes munkával tisztességesen akarják a családjukat eltartani. Ez olyan rossz?
Franky 2013.08.31. 12:31:01 / # 94676
avatar
Komoly intelligenciára utal a hozzászólásod... Szánalmas dolog a tudatlanság. Még jó, hogy nem fáj, mert sokan üvöltöznének miatta. Egyébként miért személyeskedsz? Nekem a jog a szakmám, se....j, Neked???? Egyébként a taxisok mellett állok, pont ezért szeretnék néhány dologra rávilágítani... Arról nem tehetek, hogy a sok tisztességes, jobb sorsra érdemes között van néhány százalék sötét, változásra, változtatásra képtelen, tisztességtelen taxista. Sokat dolgoztam azon, hogy jobb legyen. Lehet, hogy nem lett tökéletes, de TE mit tettél???? Mivel burkoltan lebuziztál, bizonyára ez Hozzád közel áll, de én nem bántalak másságodért.
nyuszicsiga 2013.08.31. 11:57:17 / # 94675
avatar
A kis barátjával egymásét huzogatják a homokozóba! Ott talál ki ilyen baromságokat!
alelölülő 2013.08.31. 11:54:17 / # 94674
Szerinted kit vág földhöz 1-2 ezer forint? Jelek szerint mintha mégis betojtak volna tarlóék egy picinyt. Ha másra nem is, arra jó, hogy nyilvánvaló legyen a közvélemény számára is, akárhány "köszönjük" reklámot jelentet meg a bádogember, a taxisok jelentékeny része elutasítja. Amúgy te kivel vagy?
Franky 2013.08.31. 11:01:26 / # 94673
avatar
És ismét látható a hátrányos helyzetben lévő taxisokon egy újabb erő, az ügyvédi taktika, további pénzt húz le, csupán a taxis jogi tudatlanságát kihasználva. A baj, hogy nem néztek utána több fórumon az esélyeknek. De fizessetek fiúk, ehhez úgyis hozzá vagytok szokva! Ja igen. Nehogy ennek hatására a francia és egyéb területen elterjedt, tachográffal és digitális kártyával felszerelt taxaméterek előírását erőltessétek... Mert akkor lesz vége minden "lehetőségnek". Nem tudják a pereskedők, mivel mennek szembe, és milyen fegyver van még a hatalom kezében. A kizárólag taxinak használható autók esetéről nem is beszélve. De a pereskedők tudják.. Mert elmondta nekik egy igen magas bevételre szert tevő ügyvéd. Akit, ha a pert elvesztitek, nyugodtan perelhettek a jogi tévedés okán. Mert a jogász, aki foglalkozása gyakorlása során nyilvánvalóan téves információt ad az ügyfelének, ezért felelősségre is vonható. A magántulajdon védelme alapján indított per pediglen jelen esetben ilyen jogi tévedés alapja...
iceman 2013.08.31. 01:23:05 / # 94670
avatar
Köszi, hogy idetetted a cikk linkjét, nekem nem volt rá időm délután. Épp csak írtam hozzá egy kommentet, remélem felfogja a lázító cikkíró.
Oldalszám: 230