Hozzászólások száma: 494
Oldalszám: 25
Témakörök > Droszt Híradó > Mercedes-Benz avagy Milyen tipust vegyünk vagy kerüljünk A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
attus 2007.05.19. 08:30:26 / # 89285
avatar
Én ezeket nézegetem, de még sok "Moszkva tér a Meki"-t kell felvennem, hogy összejöjjön az ára:-)

tomajer 2007.05.18. 23:24:45 / # 89287
Bevallom, engem ezek jobban izgatnak, de a Bbetyár mindig lehülyéz!:-(
tomajer 2007.05.18. 23:02:25 / # 89286
Elkezdett érdekelni a téma. Habár nem vagyok "csillag mániás" Akkor konkretizáljuk, mely évjáratot, és mely motort kell keresni? Én itt bóklászok

mercedes taxi 2007.05.18. 21:41:03 / # 89284
avatar
Behozatal:Németországban nincs motorszám nyilván tartva lehet cserélgetni a motort ha jól tudom.Legalábbis régebben volt ilyen.Tehát a megoldás az veszel egy 500 600 ezret futott bézs mercit hozzá bontóban kint 1000 euroért egy motort ami keveset futott.Majd annak a motorszámával hozzod be az országba.Igy lesz két motor beleteszel a keveset futotottba is jó sokat majd cserélsz a másikat fölújítatod.

Csumi 2007.05.18. 16:46:52 / # 89283
avatar
Amúgy meg, hogy megkülönböztesssék a CDI-től.. Nem? ( Nyugiiiii.......mély levegőőőőőő...bennt tart.....kifúúúúúúj......) DDDD
Csumi 2007.05.18. 16:44:29 / # 89282
avatar
Persze, hogy kötözködöm... :-))) Csakhogy rájöttél...:-))) Egyébbként mi az a "lenttart"? Nem szív, sűrít, robban, kipufog? :-)) (robbanó motor, vagy lenttartó motor?) Nehogy komolyan vedd! Kötekszem! :-))Azért értelek... :-))
Bbetyár 2007.05.17. 18:56:19 / # 89281
Csatlakozom,az enyém 230-as 10-12l-(nappal-klímával), hétvégén mértem már 9,2l is. Ez is automata. (hozzátartozik nem kell címre száguldoznom)
Sas882 2007.05.17. 16:47:19 / # 89280
avatar
évjárat sem mindegy, nehogy az E Klasse-ra véletlenül külön kell majd kérelmezned az "A" kategóriát,mert ekmúlt 10 éves, drid meg vigyorog a Lacettiben:)
attus 2007.05.16. 08:26:48 / # 89279
avatar
Amúgy megfogtál, elvileg igazad van a szívót a dízelre mondják, de azért, hogy megkülömböztesék a turbótól. A benzinesre nem szokták pedig hát: szív, sűrit, lenttart, kipufog...
attus 2007.05.16. 08:22:38 / # 89278
avatar
Ne tegyél a sírba Attila! A kedvedért értelmezem a mondatot:a kompresszor hajlamos az elromlásra, de az autó többi része ugyanúgy jó mint a sima 200-as, tehát nincs vele baj. Right? Sztem ami nem feltöltős-komp. v. turbó- az sima. Amúgy te most kötekedsz?
Csumi 2007.05.16. 08:10:47 / # 89277
avatar
"Az enyém sima szívó 200-as...." Ezt sem értem... Szívó nem csak dieselben van? (komolyan kérdezem)
Csumi 2007.05.16. 08:08:03 / # 89276
avatar
"A kompresszor hajlamos a behalásra amúgy nincs vele baj." Hááát...ha hajlamos a behalásra, akkor tényleg nincs vele baj....:-))) Nem vagy kicsit elfogult? :-))
attus 2007.05.15. 20:16:15 / # 89275
avatar
Te sarkitasz Sas mester! Ejnye-bejnye! Egyébként ausztráliában és az usában már csak benzin-gázos taxival lehet dolgozni!
mercedes taxi 2007.05.15. 19:25:11 / # 89274
avatar
Akkor már egy E420 ast:) . VÉgülis 20 literele elmegy:)
Sas882 2007.05.15. 17:46:13 / # 89272
avatar
inkább a 280ea, akkor már de ne feledjük taxizni kell
mercedes taxi 2007.05.14. 15:18:36 / # 89273
avatar
Az az igazság azért kerül a dieselt mert rémiszgetek ,hogy mennyi baja lesz turbó stb.Igazándiból nem érdekel a hangja sem annyira bár a benzinesét jobban szeretem.Csak sokan mondták 2000 elötti mercit vegyek semmikép ne cdit stb mert az tulvan bonylítva.Aztán van aki azt mondta csak cdit.tudom nekem kell eldönteni mitvegyek csak már mindenki mindnet mondott igy este a választásom egy benzinesre de még egy jó 3 hónap múlva cserélek csak szóval van időm átgondolni.

attus 2007.05.14. 13:16:51 / # 89271
avatar
Az biztos, hogy könnyebb találni 230-ast, de nem sokkal nagyobb szám, +14Le a külömbség. Akkor már inkább a 240-es, az fiatalabb autó, újabb konstrukció, csak ugyanaz a baja mint a 200-asnak: nem lesz egyszerü találni!
Sas882 2007.05.14. 01:12:44 / # 89266
avatar
füstöl? Te milyen autókat nézel, az én 124 m nem füstöl, akkor nem hiszem, hogy egy 220cdi majd füstölni fog, a hang az más, de csak hidegen borzasztó a cdi motor hangja. Ha beleszólhatok, s ha benzines, akkor inkább 230E, igaz, hogy magasabb a kötelező, de szvsz jobb választás és könyebb is találni, fogyasztás ügyileg szerintem jobb, mint a 200E. Sajnos ezek eu2 motorok, igy külföldről nem igazán éri meg behozni, hála a jogszabályoknak, pedig 230E ből van választék:)

mercedes taxi 2007.05.13. 21:32:37 / # 89270
avatar
Köszi hogy ezeket leírtad.Sokat segítetél.
attus 2007.05.13. 21:26:07 / # 89269
avatar
A kompresszoros igazából nem is 200-as, hanem 180-as feltöltővel, sajnos már a mercedes is rászokott erre a kamu jelölésre. A kompresszor hajlamos a behalásra amúgy nincs vele baj. Az enyém sima szívó 200-as 218 ezerrel vettem, most 290 körül van benne. A motor, váltó hibátlan, de a többi alkatrésszel sem volt sok gond. A kb. 70 ezer alatt a kopó alkatrészeken kívül cseréltem benne egy elektronikát(34eHUF), egy kormánykapcsolót(11eHUF), és egy pár rugót. Az enyém sport futóműves, szerintem azt inkább kerüld, nagyon jól néz ki, meg stabil is, de sérülékeny lesz tőle az autó. Sajnos nem megy el 10 literrel városban, de szerintem ez egy 1700 kg-os automata benzinestől nem is várható el. Kb. 10,5l és 12,5l között eszik forgalomtól és a klímázás intenzításától függően. Országúton még 130-140-nél is elmegy 8 körül. De ezek azért persze biztos "lábfüggő" dolgok is.
Oldalszám: 25