Hozzászólások száma: 551
Ugrás a hírhez Oldalszám: 28
Témakörök > Hírek fórumai > Megszüntetik a taxiszolgáltatást Budapesten!?! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2012.05.10. 22:48:29 / # 51452
Úgy van! Na most, ha én lennék a Hallotaxi tulajdonos-főszerkesztője, akkor minden bizonnyal indítanék egy topicot, mondjuk a "Taxizásra alkalmatlan járművek bemutatóterme" címmel. Aztán közzétennék egy felhívást a főoldalon, meg minden topicban, hogy akinek taxizásra alkalmatlan autója van (nagyjából mindenkinek az van), az töltsön föl róla képet ebbe a topicba. Mellékeljen egy rövid leírást, mintha árulná, tehát: - márka, típus; - évjárat; - hengerűrtartalom; - csomagtartó méret; - felszereltség, meg ilyesmi. Ebben a topicban semmi mást nem tűrnék meg, illetve, az önkritika nélkül fölrakott, ténylegesen pudvaláda autókat is kiszórnám. Előbb-utóbb hír lesz a szopatásunkból, amihez a netes megjelenésű újságok képanyagot fognak keresni. Elég lesz, ha belinkelik ezt a topicot, ami egyrészt nagymértékben növelni fogja majd a Hallo látogatottságát, másrészt segíteni fog megértetni a nagyközönséggel, hogy már megint mi a fasz bajunk van. És nem utolsó sorban mementóul szolgálhat - jelentsen bármit is ez a szó- az illetékesek dilettantizmusára és/vagy esetleges korruptságára.
tomajer 2012.05.10. 22:02:35 / # 51446
Kicsit tojás lett:-) letölt, nyomtat...
hiénakutya 2012.05.10. 21:37:47 / # 51422
Nem értek hozzá. Átküldöm.

megmondó 2012.05.10. 21:34:41 / # 51421
avatar
Nagy - nagy elnézést!!! GAZDASÁGI RÁDIÓ!!!!
megmondó 2012.05.10. 21:33:08 / # 51420
avatar
Nem hallottad?
tomajer 2012.05.10. 21:31:57 / # 51404
Ha valaki megtalálja nekem ezt a riportot, kap egy pirospontot:-)

tomajer 2012.05.10. 21:27:23 / # 51445
Jóó:-) Végeredményben alakítsd A4-esre, és mindenki kinyomtatja magának.
hiénakutya 2012.05.10. 21:07:45 / # 51435
El kellene kezdeni alakítani a közvéleményt. Első körben föl lehetne matricázni az autókat. Mivel jelenleg nincs számomra támogatható érdekképviselet, ezért az ötletet az kapja, aki marja.

rosszqtya 2012.05.10. 20:39:44 / # 51444
avatar
egységes arculat... ma felvetem az MTIt... jöz az ember, mondja a nevet, mondom nem stimmel! 20 sec és jön el mellettem egy főtaxival... hiába no a dobókocka nagyon hasonlít a főtaxi szabadjelzőre... mi lesz ha egységes lesz!!?? ott áll mellettem az utas így se talál meg, mert telefonál! :-/

megmondó 2012.05.10. 20:11:35 / # 51443
avatar
Hallgatva az Infó rádióban nyilatkozó Metál úrat szépen elmondta a betanult szöveget. Sajnálatos,hogy többszöri rákérdezésre sem volt hajlandó elárulni a számára ill. az álltala képviselt (kiváncsi lennék hány taxis bizta meg??) taxisok számára elfogadható ár az mennyi???!! Szépen átnyergelt az 1600 köbcenti bla,bla. Nagyon tetszett az amikor nyugat europai példákra hivatkozott bár nem tudom honnan meritette melyik orszából a tapasztalatát! Pedig ha élne az internet adta lehetőségekkel tiszta képet kapna az ottani árképzésről! Nyugat európai országokban ahol kevésbé nem jár a nyomor fa.... a taxisokban ott nem kötelezik őket egységes arculat megteremtésére felesleges festés,foliázás. Párizsban pl, egységes szabadjelző van a tetején nappal is jol látható kis lámpákkal ami eggyértelmüen mutatja szabad,foglalt,s ha foglalt melyik tarifával megy nappal v. éjszakai. Gondolom ez tul egyszerü lenne itthon mert 10,000Ft-os nagyságrendü kiadás lenne.

alelölülő 2012.05.10. 20:08:20 / # 51425
Annak se kell aggódni, akinél nem így van. Létezik a műtét, amellyel ez korrigálható. Kunta Kinte-módszernek nevezik.
csogu 2012.05.10. 19:33:13 / # 51401
Mert biztos kapkodva olvastad. Teljesen világos, és átfogó az írás...amit köszönök!
csogu 2012.05.10. 19:23:52 / # 51424
csak az felel meg taxisnak, akinek a lábán a mutató ujjnak megfelelő lábujja hosszabb, mint a hüvelyk ujjnak megfelelő lábujja. Megnéztem...hááát, nem sokkal, pár milliméterrel, de hosszabb:-)) (az asszonynak egyforma hosszúságúak:-DD)
csogu 2012.05.10. 19:15:16 / # 51392
Ugye értetted, hogy azok nem az én véleményeim, hanem másoké?

tomajer 2012.05.10. 18:24:16 / # 51391
Te meg túlművelt vagy:-)

gyuritaxi 2012.05.10. 18:17:30 / # 51390
avatar
csak a véleményem erről az egészről... T.olvasó...(hozzá-értő) Ahogy a kamarát, a taxi állomást,a sárga rendszámot,a számla-adós órát az évenkénti műszaki-vizsgát , s az egyedi-egyéni vizsgákat, s a kis kockázatú vállalkozás-fejlesztő CHF.-hiteleket.!!stb. mind mind, a mi kis, politikus csoportosulásunk...a 60.-éve uralkodó, áll-politikusaink, varrták a nyakunkba a mihaszna-bankos társaikkal ,s a közben úgy felül-emelkedett taxi fuvarszervező -irodák tulajdonosaival, együtt, csak ,hogy a témánál maradjunk!....úgy, ezt most felül írják,ezzel a ránk nézve kritikán aluli új-taxis törvénnyel... Egy kis számolással,azért csak el lehet jutni a bevét-kiad...oldalak segítségével addig, hogy miből mennyi az egészséges,s mi a minimum, hogy ez még működő képes maradjon.s ehhez ugye nem kell diploma sem, érettségi, csak a józan paraszti ész....A taxiállomásokat csak az használja aki akarja csak az nem aki fizet érte. Az ilyen jellegű törvények vissza szorítják a becsületesen jó árképzéssel dolgozni, adózni...ÉLNI vágyó" kisvállalkozókat,s nem döntik meg a szolgáltatókat akik csak a saját pénzéhes ötleteikkel törődve,rontják az üzleti-tevékenységünket, az egymás alá ígérgetésekkel a transfer áraikkal a kedvezményes szerződéses partnereikkel.!!Az a tárgyalás ahol egy ilyen csapat-vezetőt, hívnak meg az én nevemben tárgyalni, már eleve nem a taxis" érdekeiről szól,s ne egy politikus vagy egy belőlem jól élő, senkiházi mihaszna döntse el az én tarifámat, hanem egy pénz-ügyileg képzett közgazdász számolja ki legalább egyszer az életben ,hogy mi a mi budapesti tarifánk,s ezek után jöhet az a rész ,hogy a város ezért mit ,kér cserébe ...nem pedig fordítva... De tudom a megoldást is mire oly sokan már úgy várnak...EL LEHET MENNI"...nem kell elvtársi segítség...Elég volt 60 év..Köszönettel egy bukott el-adósodó taxis... Akkor most megint bukta van...

szálka 2012.05.10. 17:31:32 / # 51398
avatar
Őszintén szólva én se tudtam követni, bár ez semmit nem jelent. Ézsaut szerintem a tál lencséről kéne ismernünk...
tomajer 2012.05.10. 16:53:21 / # 51389
Ezt se tudod???? Műveletlen:-) [font color=yellow] Kedves csogu! Feldobtam a labdát, de arra nem gondoltam, hogy még rá is kérdezel. De, ha már rákérdeztél, akkor kifejtem egy kicsit bővebben. Azt nem gondoltam, hogy valakit egyáltalán érdekelni fog. De, hogy csak téged érdekel, ez azért jellemző a taxizásból tengődök többségére. Nem látnak az orruknál tovább! Csak az érdekli a többséget, hogy a mai napra meglegyen az a „tervezett” bevétele, amitől nagyon boldog tud lenni. Azután, hogy ez neki mekkora költséget, vagy ráfizetést jelent, az a legkevésbé sem érdekli. Vagy érdekli, de nem érti, hogy halálra dolgozza magát a szó szoros értelmében, és mégse jut előrébb. Hanem szép lassan csúszik lefelé a lejtőn, akár a [url=http://vilagutazo.blog.hu/2010/09/22/a_vitorlazo_kovek_rejtelye] kaliforniai vándorló kövek[/url], melynek mozgását szabad szemmel nem látni, de a mozgás nyomai években kifejezve láthatóak. Nos, kérdésedre visszatérve, hogy Ézsau mit mondott a pusztában, azt egy kis történettel tudom elmondani. Szóval Ézsau a kor követelményeinek megfelelően fogta a vándorbotot, és elindult világot látni. Sok emberrel találkozott, sok közösséget megismert. Tanulmányozta ezen kis közösségek mindennapi életét. Rengeteg tapasztalatot gyűjtött, amit majd a „kis hazájában” otthon hasznosítani lehet. De, balsorsa elvetette egy olyan területre, ahol az emberek még nem civilizálódtak kellőképpen. Ez oly annyira igaz volt, hogy e társadalomban az emberek olykor még egymást is megették annak érdekében, hogy pillanatnyilag jobban „érezzék” magukat. E szokásban némi felüdülést, vagy inkább változatosságot hozott az, ha egy „idegen”, vagy egy közösségen kívüli tag arra vetődött, mert akkor nem egymást kellett megenni, hanem az idegen elfogyasztásával lehetett a pillanatnyi vágyakat kielégíteni. Nos szerencsétlen Ézsau egy ilyen közösség territóriumára tévedt. Nem húzom tovább a történetet. Tehát röviden: Ézsaut elfogták, berakták azt üstbe és készültek a nagy lakomára. Miközben a szertartáson résztvevők az előkészületeket folytatták, természetesen egymást között beszélgettek. Persze mi másról beszélgethettek volna mint arról, hogy a lakomán ki milyen és mekkora rész kér a szegény áldozatból. Az egyik lakomán résztvevő azt mondta, hogy: — Én a lapockájára tartok igényt. A másik résztvevő azt mondta, hogy: — Én a lábszárát szeretném, mert rajongok a csülökért. A harmadik résztvevő azt mondta, hogy: — Én kizárólag a belsőségeket szeretném megkapni. A negyedik résztvevő azt mondta, hogy: — Felőlem bármelyik részén osztozkodhattok, ha nekem meghagyjátok a püspökfalatját. Így folyt a disputa a lakomán résztvevők között. De, mivel e beszélgetést a szegény áldozat is hallotta, ezért a reá váró nyugtalanító jövő láttán végre összeszedte kevéske bátorságát és hangosan odakiáltott az ünnepi lakomára gyülekező társaságnak: — Hát a kis f@szom nem kéne? Tehát a történet lefordítva a mi helyzetünkre. Már benne vagyunk az üstben. És mit mondanak a budapesti döntéshozók? — új taxis rendelet kell az eddigiek helyett, — az új rendeletnek 2014.ig kell megfelelni, — indirekt létszámkorlátozás kell, — szigorú ellenőrzés kell, — legfeljebb 10 éves autók kellenek, — legalább 2550 mm-es tengelytáv, és 430 literes csomagtér kell, — legalább 1600 köbcentis és EURO 4-es motor kell, — légkondicionáló kell, — dohányzási tilalom kell, — kötelező bankkártya-elfogadás kell, — kötelező tarifatájékoztatás kell, egységes formátumban, — egységes arculat kell, — szigorú pénzügyi elvárás kell a fuvarszervezők felé, — új maximált tarifa kell. Na, most én mondom, hogy: — Hát a kicsi f@szom nem kell? Mert, ha igaz és bevezetésre kerülnek e tervezetek, akkor már most sokan a taxisok közül beszerezhetik maguknak a 20 dekás kalapácsot, egy hokedlit, egy cirka 1,5-2 méter hosszú erős kötelet, egy kampós szeget. Az első és az utolsó elemet kiválthatja egy erősebb faág is, de akkor lehet, hogy egy hosszabb kötél szükséges majd. Ez a választási szabadság miatt szükséges, mert egy demokráciában a szabadság korlátozása nem megengedett. Ezzel, ugye mindenki egyetért. Ha már sikerült a kötelet felerősíteni a kampósszegre, vagy egy erősebb faágra, és állsz a hokedlin. De az utolsó pillanatban elfogy az a soha nem létező bátorságod, akkor se aggódjál, mert mindig lesz valaki, aki boldogan ki fogja alólad rúgni azt a hokedlit. Akkor most menjünk sorba a tételeken, már ha annak lehet nevezni őket. 1.: Új taxis rendelet kell. Ezzel még valahol egyet is lehet érteni, mert a rendelet megalkotása óta rengeteget változott a világ, változtak a körülmények, változtak a feltételek, tehát a rendelet módosításra szorul. 2.: 2014.-ig be kell vezetni. Kérdésem: Most mitől lett ilyen sürgős, és kinek az érdekeit szolgálja ez a gyorsaság? 3.: Indirekt létszámkorlátozás. Ez mi a francot takar? Pontosabban továbbra is bárki elkezdheti az ipart, vagyis a taxizást, hiszen vállalkozási szabadság van. Viszont ha megint túl sokan lesznek, azok, akik az új feltételeknek megfelelnek és elkezdenek sírni a létszám miatt, akkor kiegészítjük a rendeletet egy alponttal, ami a következő: 20xx évtől (x-ek helyébe bármilyen szám írható 0-tól 9-ig) csak az felel meg taxisnak, akinek a lábán a mutató ujjnak megfelelő lábujja hosszabb, mint a hüvelyk ujjnak megfelelő lábujja. E feltételnek a megfelelésére a rendelet életbelépésétől számított egy éven belül kell megfelelni, ahogy a taxis engedélyek lejárnak. (Most biztosan lekapod a cipődet, és vizsgálod a lábaidat. De ezzel még ráérsz.) 4.: Szigorú ellenőrzés. Még ezzel is egyet lehet érteni, ha korrektül csinálják, hiszen ha minden papírom rendben van akkor nincs mitől félni. De az olyan gusztustalan módszereket kikérem magamnak, hogy beülnek ketten a kocsiba, közlik az úti célt, majd a célnál az egyik általában fizetős utasnak álcázott ellenőr kipattan a még szinte guruló kocsiból, és közben odadobja a viteldíjat, amit a kitáruló ajtón befújó szél lesodor a műszerfalról, a taxis pedig reflexszerűen utána kap, hogy nehogy leessen, vagy kifújja a szél a papírpénzt. Na, ekkor a másik előhozakodik, hogy most ellenőrzés alá von, majd közli, hogy mivel előbb fogtam meg a pénzt, mint a nyugtát kinyomtattam volna, ezért most meg fog bírságolni. Én esküszöm, hogy a következőnek a fejében lévő alapjárati szabályzó szelepén állítani fogok a kis csavarhúzóm segítségével. Most pár pontot egyszerre vesézzünk ki. [u]5.: Legfeljebb 10 éves autó a megengedett. 6.: Legalább 2550 mm-es tengelytáv, és 430 literes csomagtér. 7.: Legalább 1600 köbcentis és EURO 4-es motor. 8.: Légkondicionáló kell.[/u] Na, ezeken azért gondolkozzunk el egy kicsit. Miért lett az autók többsége 10 éves kor közelében? Azért mert valamelyik agyament kitalálta, hogyha ingyen kiállunk a címre, sőt ingyen várakozunk, de még a gazdaságosnál is sokkal alacsonyabb áron szállítjuk a kedves utast, akkor az nekünk, mármint taxisoknak, jó. Ezért nem tudunk autót cserélni. És ezt sokan meg is ették. De még ma is sokan kajolják. Itt ez a rendelet tervezet, amiből ezt a 10 évet biztosan bevezetik, de nem tudsz autót cserélni, mert nincs miből. Nincs tartalékod, már csak máról holnapra élsz. De, azért ne feledd a hokedlit ne dobd ki idő előtt, mert még nagy szükséged lehet rá. Azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy a városi tömegközlekedést érdekes módon kiválóan meg lehet oldani több évtizedes járművekkel. Ott be lehet állítani a forgalomba máshol leselejtezett járműveket, amik elmúltak már 10 évesek. De kérdezem, vajon miért selejtezték le őket? Csak nem azért, mert már nem felelnek meg bizonyos biztonsági előírásoknak. Vagy esetleg nem felelnek meg az új EU-s szabványoknak. De, ahogy elnézegetem ezeket a járműveket, a tengelytávok igencsak különbözőek. Elég nagy a szórás bennük. De, itt van a csomagtér megfelelője az alacsony padozat. Talán ezzel is foglalkozhatnának, mert ha jól emlékszem, akkor valami határidő volt arra, hogy akadály mentesíteni kell. Vagy a tömegközlekedést szolgáló járművek ez alól kivételek? Vagy, aki mozgássérült az ne mászkáljon. Maradjon otthon, és örüljön, hogy még lyuk van a fenekén. De említhetjük a köbcentit is. Ezek között is nagy a szórás. Arról már nem is beszélek, hogy az EURO 4-es szabványnak kevés motor felel meg, főleg amiket 30-40 éve gyártottak. Jó, tudom lehet őket tuningolni. De, akkor miért okádják a füstöt? És hol vannak azok a légkondik? Ha van, akkor nem működik, vagy ha működik, akkor a szabályozó nem jó. Na, most itt ezeknek a feltételeknek a teljesítését is nyugodtan elő lehetne írni a forgalmi lejáratáig. Mert, ha jól tudom, akkor ezeknek a járműveknek is van forgalmi engedélyük. Vagy ezek forgalomban maradhatnak míg a lassú égés (a rozsdásodás egy oxidációs folyamat, aminek látványosabb gyorsabb részét nevezzük égésnek) el nem emészti őket? 9.: Dohányzási tilalom. Én nem vagyok dohányos. Soha életemben nem dohányoztam. De ez már szerintem is a magán szférába való beavatkozás csimborasszója. Jó, hogy azt nem akarják meghatározni, hogy az ültetőfámat (jó, legyen vesszőcske, nehogy nagyképűnek nézzenek) melyik combom felé kell hajlítanom, ha üzemen kívül van. Mert üzemeltetés közben elég nehéz hajlítani, amíg a felgyülemlett energiát statikusan ki nem sütik belőle. Szóval mindenkinek magánügye, hogy dohányzik-e, vagy nem a kocsijában. Továbbá az utasnak megengedi-e, vagy nem. De most nem példát szeretnék adni. De, a rendelet megalkotójának az nem jutott az eszébe, hogy kötelezővé kell tenni az állatszállítást? Gondolván arra, hogy egyszer talán neki is szüksége lehet taxira. Hogy maradhatott ki ez a passzus. Ennyire nem ért ahhoz, amit csinál? Hoz egy rendelet tervezetet, amit be is akar vezetni, és egy lényeges dolog kimarad belőle. Ez nem tiszta dilettantizmusra vall? 10.: Kötelező bankkártya-elfogadás. Ezzel még nem is volna baj, ha minden esetben és mindenhol működne. De ez nem így van. A város több pontján egyszerűen nem lehet lehúzni a kártyáról az összeget, mert vagy megszakad tranzakció közben a kapcsolat, vagy létre sem jön. 11.: Kötelező tarifatájékoztatás, egységes formátumban. Ez ha jól tudom eddig is kötelező volt, tehát ezzel nem hoztak újat. Legfeljebb az ellenőrzésnél lehet megkövetelni a betartását. 12.: Egységes arculat, de fóliázható, így nem akkora költség. Na igen, egységes arculat. Igaz, fóliázható mert így nem akkora költség. De aranyosak. A meghatottságtól könnybe lábad a szálló portól és koromszemcséktől fátyolos szemem. Hogy olcsóbb a fóliázás? Ez igaz, de csak egy bizonyos darabszám felett, mert ha a taxisnak olyan gépkocsija van, amelyikből nem több tucat van taxis forgalomban, akkor nem biztos, hogy olcsóbb. Jó, legyen olcsóbb, mert én mindent elhiszek. De, a ha jól tudom, akkor a fóliázás, vagy átfestés miatt, mert biztosan lesz egy két ilyen elvetemült kolléga, aki inkább átfesteti az autót, akkor a forgalmiban történő változást azt külön meg kell majd fizetni? Vagy az benne lesz a fóliázás árában, ami drágítja a fóliázást? Vagy a rendeletalkotók erről a kis bevételről esetleg le tudnának mondani? Kötve hiszem. Visszatérve a tömegközlekedésre. A különböző országokból beszerzett leselejtezett buszok a legkevésbé egyforma arculatúak. A színük sem egyforma. Vagy itt nem fontos az egységes arculat? Valamelyik Tudorka a város vezetéséből azt nyilatkozta, hogy azért nem festik át a buszokat a szokásos kék színre, mert az sokba kerülne. Kérdésem: A buszokat nem lehet átfóliázni? Így nem lenne akkora költség. 13.: Szigorú pénzügyi elvárások a fuvarszervezők felé. Na ez most mit takar? Valaki tudja? Mert én azt látom ebben, hogy ismételten emelkedni fognak a képviselet díjai, amiért tulajdonképpen alig kapunk szolgáltatást. Csak a nyakunkba zúdított szankciók tömege között „lavírozva” tudunk, vagy inkább próbálunk dolgozni. Vagy inkább arról van szó, hogy olyan feltételeket akarnak megállapítani, amellyel egy új szereplő megjelenését a felosztott piacon ellehetetlenítsék? A felosztott piac alatt itt nem az utasokat értem, hanem a taxisokat, akik a képviseleti díjakat befizetik a különböző magukat fuvarszervező társaságnak nevező cégekbe. Pontosabban miről is van szó? Arról, hogy a fentebb említett pontok teljesítésével, ha valaki még van olyan balga és taxizásból szeretne megélni, akkor csak a meglévő fuvarszervezők valamelyikéhez léphessen be. Ha pedig új jelentkező, vagyis új taxis nem lép a rendszerbe, akkor a meglévőket egy új megalakuló cég ne tudja elszipkázni. Hiszen ha a taxis elmegy máshová dézsmát fizetni, akkor nekik kevesebb bevételük lesz. Tehát olyan feltételeket kell megszabni, ami eleve lehetetlenné teszi egy új cég megalapítását. Milyen érdekes! Itt működik a „létszámkorlátozás”? Hol van a vállalkozás szabadsága? 14.: Új maximáltarifa: 700 forintos alapdíj, amibe 1 km utazás is benne van, ezen felül egységes nappali-éjjeli kilométerdíj 240Ft/km és 60Ft/perc az álláskor. Ez most mi? Megint adunk a Bél Sárának egy qurva nagy pofont. Hogy mi bajom van ezzel a tervezett árak bevezetésével? Csupán csak annyi, hogy eddig azt mondogatták azok a nagyon okos, okos emberek onnan felülről, (hogy miért nem kerülnek már feljebb egészen Szent Péter előszobájáig), hogy az alapdíjat, a kilométerdíjat és a várakozási díjat nem lehet egymástól függetlenül változtatgatni, mert matematikailag szoros kapcsolatban vannak egymással. Nos, most mára ezt a kapcsolatot sikerült felszámolni? Bravó, végre valami eredményt elértünk! Vagy megint a sunyi Átvert Elek módszerét alkalmazzák a taxisokkal szemben. Mert miről is van szó? Csak maximált tarifáról beszélnek. Alsó határ továbbra sincs megszabva. Tehát a telefonos, szerződéses, törzskártyás, nagyon kedves, örülök hogy velünk utazik kedves, és még ki tudja milyen tarifák konvergálhatnak akár a nulla felé is. Sőt talán még egyszer oda is el fogunk jutni, hogy egy bizonyos távolság megtételéig az óra visszafelé fog számolni. Az alapdíjból például –200 forintig, visszafelé számol mondjuk 900 méterig. Ha azutas itt kiszáll, akkor kap 200 forintot. Ha az utas tovább akar utazni, akkor majd ezután kezd el számolni pozitív előjellel a taxióra, vagyis a mínusz 200 forintot csökkenti fokozatosan nullára. Ez a határ mondjuk úgy 1,5 kilométernél lehet. Ha, a kedves utas meg van olyan galád és elvetemült, hogy még ennél a távolságnál is tovább kíván utazni, na, akkor jár rosszul, mert ahelyett, hogy pénzt kapna az utazása fejében, még majd neki kell fizetnie csekély fuvardíjat. Jaj, de szép gondolatmenet. És képzeld, én még részt sem vettem a tervezet kidolgozásában. Nem hívtak meg. Így most utólag tudják meg, hogy mit veszítettek. Tudom első olvasatra nem olyan egyszerű, de ne szégyelld magad. Én is elolvastam kétszer, mert elsőre nem is nagyon értettem, pedig én találtam ki. Tehát, ha tarjuk magunkat a szokásokhoz, azaz az összes tarfába beletesszük azt a 700 forintos alapdíjat, akkor mi van azzal az alapdíj, fuvardíj és várakozási díj aránnyal? Ez most nem számít? Vagy pontosan az van a háttérben, hogy a taxis jó pénzért órát állítat, mert az új tarifának meg kell felelnie. A fuvarszervező pedig emelheti a tagdíjat, hiszem a taxisnak „több” lett a bevétele. Van mit elvenni tőle. Ez logikus, nem? Ezek után már csak egy kérdésem maradt. Akik ezt a tervezetet kitalálták vajon rendelkeznek-e akváriummal? Mert ha nem, akkor még buzik is ráadásul. (Emlékezzünk Hofira, ahogy a logikát magyarázta.) Üdvözlettel MCCCXCII [/font]

MCCCXCII 2012.05.10. 15:58:58 / # 51442
Ne izgulj, téged meg fognak vizsgálni a NAV-osok, hogy ilyen feltételek mellett egyáltalán miből élsz. A parlament az szent hely. Ott természetes, hogy a minimálbérnél „picit” több kereset mellett nem fussa csak egy albérletre, meg egy a nagypapától örökölt trabantra. :)))
MCCCXCII 2012.05.10. 15:52:09 / # 51441
És a véleményeket komolyan veszik? Mert még a címük is rosszul van írva. :))
Oldalszám: 28