Hozzászólások száma: 2467
Oldalszám: 124
Témakörök > Droszt Híradó > A MINI MOBIL TITKAI A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
bambusz 2011.06.15. 09:08:45 / # 44871
avatar
Felhívnám a kedves kollégáink figyelmét "30 éves tapasztalattal bíró" :-) Dióslaki Gábor véleményére amit a Taxisok Világa 2011 májusi számában osztott meg velünk a 4. oldalon,mint az Ő nevével fémjelzett tanulmány.... (tegyük hozzá igazából szerintem semmi köze a taxizáshoz,de kivételesen 1-2 dolgot jól lát) Íme: -A problémát egyértelműen az állami adóhivatal idézte elő azzal,hogy nem lép fel a törvények által neki biztosított eszközrendszerrel és határozottsággal a FIZETÉSKÉPTELEN FUVARSZERVEZŐ IRODÁKKAL és taxisokkal szemben. Így gyakorlatilag elősegíti, sőt támogatja e cégek vagyonelemeinek(gépek,berendezések) átmentését újabb cégekbe.Ennek következményeként ezek bármeddig háborítatlanul folytathatják a kötelező és elvárható társadalmi közteherviselés alól kibúvó, piacromboló tevékenységüket. Az adóhivatali "támogatás" következtében a piacról nem tűnnek el az életképtelen cégek és vállalkozók,sőt egyértelműen előnyhöz jutnak a becsületesekkel szemben..... .......Ma már több olyan fuvarszervező társaság is működik például a fővárosi taxipiacon, amely az elmúlt 5 év alatt már a második vagy a harmadik cégbe menti át a fizetésképtelen cégből kivett, akár több tízmillió forint értéket is képviselő vagyonelemeit... .... Piaci hírek szerint 2010-ben 3 olyan fuvarszervező társaság is volt a budapesti taxipiacon , amely már évek óta szerepel az APEH tartozólistáján ,de a szándékosan leürített bankszámlájuk megterhelésén kívül semmilyen érdemi behajtási cselekmény sem volt velük szemben. még egy szösszenet... 2010 rosszabb időszakaiban napi 12-16 órát is elérte. E megnövekedett munkaidővel azonban nem arányosan nő a bevételük, a költségeik viszont folyamatosan nőnek, vagyis összességében egyértelműen a taxisok csökkenő jövedelmezőségről kell beszélnünk... ill.... ....néhány éve elkezdődött, az infláció ellenére szinte lefeleződött taxi-árindex kialakulásában a piac által köztudottan adócsaló és már nyilvánosan is fizetésképtelenné vált cégek árképzése jár az élen.. Na Urak!!! Ezután érdemes lenni beszélni arról,hogy miből fogják visszafizetni a törvénysértő módon szedett és használt kauciókat( Ami cégenként eléri a 30- akár 100 millió forintot is) Mi a büdös francnak fizetünk ezeknek 50-70 000 forintokat fuvarszervezésre? A fuvarszervezés definiciója...mostanság: Ígérj alá a másik cég által ajánlott,szerződött összegnek, NE törődj !!! azzal, hogy a taxisnak már nem éri meg ennyiért fuvarozni..( végül is a fuvarszervezőnek tök mindegy mennyiért szaladgálunk) Miért velünk fizettetik ki a GVH által kirótt büntetéseket? (reklám, marketing költség, matrica pénz... mindegy melyik cég... valami baromságot mindig kitalálnak, hogy milyen néven szedjenek be újabb milliókat... ami nekik ajándék pénz...)

tuborg 2011.06.09. 22:29:36 / # 44869
avatar

Marcellus Wallace 2011.06.06. 04:02:03 / # 44868
avatar
Nem kell itt maradni :)) A "nagyságosurak" híznak mi meg csövesedünk... Tessék belépni a tgfsz-be és agitálni mindenkit, hogy belépjen, aztán ha megvan a létszám ugathatunk meg demonstrálhatunk. Addig meg kussolsz és dolgozol, esetleg itt nyávogsz, hogy má' megint mivan. Könyörgöm tegyetek legalább EGY lépést, hogy jobb legyen NEKTEK!! http://tgfsz.org.hu/ Tessék olvasgatni és továbbadni, keressétek a társaságoknál az "agitátorokat"! :) Na....
puccos 2011.06.05. 19:53:23 / # 44867
avatar
Helyesbitenék! A plusnál negyven egy- kétezer plusz áfa, az az ötven pár ezer a fizetendő tagdij. Ha te esetleg 186-al mész, nézesd meg az órádat, mielőtt nagy baj lesz belőle. A pacsipénz pedig azon felül hogy törvénytelen feketepénz, a taxisok ujabb bőrlenyuzása.
Hamlet 2011.06.05. 16:51:48 / # 44866
avatar
azt a hisztit ami ma reggel volt mert nem mentek el a címek.szerintem készül az újabb általános és mindenki kilesz rúgva:-)

focilabda 2011.06.05. 08:29:31 / # 44865
A tagdíjj soha nem áll összefügésben a viteldíjjal kivéve mikor tarifa módosítás van akkor a tagdíjjon is emelnek. A tagdíjj csak attől függ, hogy a cégtulajdonosnak mekkor szakértelme van a pénzt elb@szni.
jomadar 2011.06.05. 04:51:07 / # 44864
avatar
mondjuk ezeket a 200ft pacsikat sem értem. Miért fizetünk akkor fuvarszervezői 62500 ft nyi díjat, ha még mi pacsizunk fűnek meg fának? Nem kellene ennek benne lennie az amúgy elég vaskos központ pénzben? A plüss 175-el megy és 42500 a tagdij.Mi 186-al és 62500. Ez mekkora okosság. Ott van cím annyiér itt meg éhkopp van ennyiér. Arró már ne is beszéjünk,hogy tagdij után még elsején délig bevánszorogni 2-400 ft-al annyira égő...s eközben a k@rva csekkekre meg mi várjunk egy hónapot,mire méltóztatik beváltani. Csak egy okot, hogy miért kellene itt maradni...
pokol11 2011.06.03. 11:17:33 / # 44863
avatar
A taxi minimális fuvardija topis taxi 80kw ig 200,ft 110 kw ig 260ft elegáns valódi prémium kategoria 300 ft mikróbusz vitó és ilyen tipusúak minimum 380 és 400 ft minimum tarifa a többi adócsalós tarifa.

tuborg 2011.06.03. 10:45:39 / # 44862
avatar
A köszöntés nem társaság függő !
tuborg 2011.06.03. 10:39:46 / # 44861
avatar
Mint írtam a bruttó,tehát a kiadásom is meg a fenntartásra szükséges összeg is ! Vagy annak örüljek,hogy csak 30 km-t mentem és nem kopott az autóm meg nem kellett tankolnom ? Nem rádió függő a dolog.Tegnap du. 2 csatornán ömlöttek a címek.A tagdíjért /ny./ annyi címet viszek amennyi sikerül ! Jobb mint órákat várni,vagy nagyokat gurulni ! Mindenki a maga szerencséjének a kovácsa !!
pupák 2011.06.03. 09:48:33 / # 44860
avatar
Bár a szebb jövőt köszöntésből kiindulva lehet, hogy nem ugyanarra a cégre gondoltunk???:))

pupák 2011.06.03. 09:47:35 / # 44859
avatar
Látod ez a baj, hogy nagyon kevesen végzik el a teljes matematikai számításokat és a bevétel résznél leragadnak. Elfelejtik kivonni belőle a kiadási oldalon az üza-t, autó kopást, a rádiószerelőre költött pénzt és azt kis kiegészítő tényezőt, hogy egy címért hány kollegával kell megharcolni.

szerzetes 2011.06.03. 09:23:31 / # 44858
avatar
:::))))))))

szerzetes 2011.06.03. 09:21:11 / # 44857
avatar
Tuborg az lehet,hogy 3x annit keresel,de 3x annyit mész is dugig rakod az autodat Km-rel,majd ha javítani kell vakarod a fejed, ja és 3x többen vagytok. Na a rádiókrol nembeszélek a tiedel meg mindegy hol vagy.

pupák 2011.06.03. 09:09:15 / # 44856
avatar
Na végre egy elégedett ember a fórumon! Az nem titok melyik ez a cég, hátha másnak is szerencséje lenne vele?
tuborg 2011.06.03. 06:00:05 / # 44855
avatar
Adjon az Isten ! Én több mint 2 hete úgymond a konkurenciánál vagyok /Ti nem vagytok 1 súlycsoportban/ és ugyanabban a munka beosztásban 3 X annyi a bruttó bevételem,melyből már megélek,sok a régi motoros és nem cseszeget senki,olyan mint a City fénykorában ! Hagyjátok ott ezt a gusztustalan bagázst,had süljenek meg a saját zsírjukban ! Szebb Jövőt !

Rocktaxi 2011.06.03. 04:39:51 / # 44854
Itt is vannak ilyenek? Egyenlő pályák, egyenlő esélyek!

bonbonka 2011.06.03. 02:14:14 / # 44853
avatar
Hát igen! Sajnos ennyit tud a vezetőség! Meg 200 ft miatt letiltani embereket, azután meg általánost gyártani, hogy az a rohadék taxis nem viszi a címet! De azt már elfelejtették, hogy ők is közülünk valók! A másik ami tökre "korrekt" a tagdíjmentes, nagyrádiós, éhes etikások! Legalább ne nyomnának mindenre! A szégyen, hogy még igy is kifogy az üzemanyaga ( utassal )! És még etikás! A másik kolléga meg 1hét tiltást kap ilyenért! Gratulálok a korrekt vezetőségnek!

törölt felh. 2011.06.02. 13:59:27 / # 44852
avatar
a jó hír a gőrénak az,hogy nem kell senkit kirúgnia! Tényleg senkit. Rohadtul elhúzunk magunktól erről a süllyedő deszkáról, mert mi történik azalatt a hosszú 5-10 percek alatt amig csend van a cím beolvasásban??? Csodára várunk? Vicc az egész. Jó ha 1000ft-os óraátlag kijön a napi munkában. Fel kéne már ébredni és ráfejleszteni a cégre.
monachus 2011.06.02. 12:33:18 / # 44851
avatar
Jól látom BPO-753? Tavaly ez szorított le, abból is szabálysértési eljárás lett. Sajnos csak... Nem egy dagadt izraelita vezette? Hol történt?

Oldalszám: 124