Hozzászólások száma: 76
Oldalszám: 4
Témakörök > Droszt Híradó > Unom,hogy a nappalos hétvégén a zsebemben turkál éjszaka. A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
szAsza 2008.02.01. 14:47:43 / # 36414
avatar
"És ott egy csoda folytán lenne vissza utasa.... -"Tessék keresni egy másik kocsit,nekem lejárt a munkaidőm!" - és elindul üresen vissza a városba." Kedvenc szóvívőnk szavaival élve: ez eléggé életszerűtlen. Lejárt a munkaidő? Nem, csak urh-ról nem vehet fel címet. Attól még gurul, és vadászik. Vagy letelt az idő, és ki a kocsiból? Képtelenség ellenőrizni (jelenleg)... meg persze, taxizunk. Még a kiskapun is háromféleképpen tudunk bemenni. De arra jó ez a téma, hogy megint egymást marja a sok xxxx.
Csumi 2008.01.30. 19:06:24 / # 36409
avatar
Akkor Én NORMÁLIS vagyok!!!!! (ezt is rég hallottam! Köszi! DDDD)

Bao, a FŐNÖK! 2008.01.30. 16:21:58 / # 36407
avatar
Munkamániások!! :DD

Fox 2008.01.30. 14:57:57 / # 36412
avatar
Tudtam... :)
tomajer 2008.01.30. 14:55:25 / # 36411
Hááát...:-)
Fox 2008.01.30. 14:51:40 / # 36410
avatar
Héló, ..és aki 7-8kor megy ki és 2kor megy vacsorázni meg haza akkor az micsoda? Nemnormális éjszakás? :)

Bao, a FŐNÖK! 2008.01.30. 09:35:27 / # 36413
avatar
Azért azt megjegyezném,hogy egy normális éjszakás este 10 körül megy ki és reggel 5 körül hagyja abba. A nappalos meg? És hétvégén?? Számold ki! Semmi nem elég nekik! :(

Szerényke 2008.01.29. 21:12:16 / # 36408
avatar
Persze ha meg péntek szombat este tombol a bolt akkor mindig kevés a kocsi de ha nem akkor
cbtaxi 2008.01.28. 18:41:12 / # 36406
avatar
Annyi,de annyi külső körülmény határozza meg az életünket.A szakmánk egyik - hanem az egyetlen - "szépsége",hogy magunk rendelkezünk a munkaidőnkkel! Nyílván mindenki úgy igyexik ezt az időt kihasználni,ahogy neki a legmegfelelőbb.Ha a nappalosnak dolga van(hivatalban,bankban,a központjában stb)az a munkaidejéből megy el. Természetes reakció,hogy megpróbálja behozni a kiesést. De gondoljatok bele,ha este 6-kor lejár a munkaidő,és pont akkor lesz "treffes"! Elötte,esetleg 2 órát várt! Vagy ha 5'55 kor elindul a 2/á-ból a reptérre,mire kiér a csúcsban,7 óra.És ott egy csoda folytán lenne vissza utasa.... -"Tessék keresni egy másik kocsit,nekem lejárt a munkaidőm!" - és elindul üresen vissza a városba. Ugyan má..! Agyonszabályzott életünket,ne bonyolítsuk jobban!

Szerényke 2008.01.28. 17:47:42 / # 36405
avatar
Tudom irtad multkor valamelyik lapon de hááát!!!! Néha nehéz eldönteni a majmot zárja körbe a rács vagy a rácsot a majom
cbtaxi 2008.01.28. 01:15:22 / # 36404
avatar
Hát nem tudom.Ha én például reggel 6 -kor belenyúlok egy repteresbe,azt visszaadom. Nincs kedvem utána 1 órát az - addigra kialakult reggeli forgalomban - 30 km-t hazáig autózni. 55-60 km 4300-ért? Inkább kihagyom.
Szerényke 2008.01.27. 20:02:54 / # 36403
avatar
Azon éjszakás kollegákat hogy nevezzük akiknek ha szarul megy az este még reggel 8as repteres elökére is besegit mondjuk akkor amikor káposztáson lakik és hazafelé meg fröcsög tele van a Hungária körút

Szerényke 2008.01.27. 11:21:53 / # 36402
avatar
Szeretnék tanulni töled 1.5 éves bé-t cserélni te valamit nagyon jól csinálsz vagy én nem tudok taxizni??????????????????? Gyüjtést meg szivesen fogadom mert mindne egyes nekem küldöt 5ezressel egyenesen arányban egy orával kevesebbet leszek kint
tomajer 2008.01.27. 10:28:54 / # 36401
Jajj te kutya, te kutya! Rég láttunk:-) Nyugodt világ volt:-) Nna ha elég abban a két "lustataxis" sávban dolgozni, akkor miért is kellene kint lenni 16 órát?:-) Soha nem lenne olyan időszak, hogy egyáltalán nincs autó, csak a "lustataxis" sávok lennének nagyobbak. Mindenki sokkal nyugisabban dolgozna, és nem az ilyen "nagypályások" élnének csak meg. Sokat vitáztunk már ezen. A gyakorlat bizonyítja, hogy igazad van. De én akkor sem vágyom arra, hogy negyedórával felvett címekre száguldozzak olyan távolságokra, amiket jóérzésű ember fél órára tervez be. Nem vagyok hajlandó ilyen streszben élni! Tudom, profin kezeled a 6x6 szabályait, ragyogó ritmusban tudsz reklamálni, címet visszaadni stb. Le a kalappal! De ha mindenki így dolgozna, nem állna másból a város, csak 120-al száguldozó taxisokból!!!:-( Sok sok minden van még a hozzászólásodban ami szétcincálásra érdemes, de hagyok valamit a többieknek is:-)
rosszqtya 2008.01.27. 10:10:01 / # 36400
avatar
nem... ott egyszerűen átlátják... annó ugye nálunk oktatta í verebeket a lengyel sanyi! tök igaza is volt, amit én eddig is kihasználtam! a nappalos hazahúz 4-5 felé, az éjszakás nem tollászkodik ki csak 8-10 felé... közben meg a központ és az utasok 2torokra szívnak... reggel ue. elég naponta ebben a két "lustataxis" sávban dolgozni és máris megy a meló... nem kel tutizni, lehet folyamatosan dolgozni :)
rosszqtya 2008.01.27. 10:05:51 / # 36399
avatar
jajdeszar kifogás... szerinted csak a szállodás fizet -lízinget/bérletidíjat? -cascót? -kötelező? a kocsiról meg nekem ne ríjjá, mert nem vagyok hajlandó már 3 éves kocsival se dolgozni... most egy 1.5 éves Bé van, őszre cserélni szeretném... semmi baj nincs vele... 6.2vel eljárok vele itt a VÁROSBAN, NAPPAL a másik fele meg, hogy senki nem állt a fejed mellett, hogy neked szállodázni kell! csak hát van egy taxis réteg (cégesek között is!!), aki veszett lusta és csak a sültgalambot várja! Az zóna meg a szállodataxi, ennek a full kirakatja! városismeret nulla, jó esetben a szállodák és a nagyobb éttermek mennek! meg az üllői/gyorsforgalmi 160 felett... de ez nem az illetők IQszintje... kb. fél éve megkérdezte egy zónás, úgy hogy "átugatott" a rosewelten két sáv között, hogy melyik az inter!! de ő legalább menőcsávó, mert mercije van... pfff... szal gondoölkozni kéne... azon is el kéne gondolkozni, hogy a BPi taxisok hány %a céges illetve magánzó... és most nem arról mesélek ki miért ez vagy az... próbáljál mondjuk mezítlábasként vasárnap-csüt közötti éjjeleken pénzt keresni utcáról! hát abból nem jönnek ki a fent említett költségek! tehát 2 nap alatt kell belehúzni hétvégén és abból kitermelni a pénzt... tehát _muszáj_ 8 óránál többet kintlenni... ergó a taxisok fele (aki mezítlábas) kapásból tönkremenne (frankó tarifával!) de ha te mondjuk nem taxis lennél és kérnél egy kocsit magadnak pének éjjel moondjuk a szilvupléhoz és az a választ kapnád a diszpécsertől, hogy a kollegág, már ledolgozták a heti engedélyezettet, hívj másik céget! mit csinálnál? gondolod? ott minden cégnél ugyanezt a választ kapnád! kicsit túl kéne nézi 3 centinél... arról nem beszélve, hogy nem mindenki dolgozik ugyan annyit! se napra, se órára! én átlag 2-3 napot dolgozom... ez kb 25-30óra... tehát azt a 10 órát más nyugodtan ledolgozhatja, mert effektíve a Ytaxisxheti40órából kapott összmunkaóraszám nem változik tőle! de még boncolgathatjuk a témát... azt még meg sem kérdeztem tőled, hogy te nappalos vagy éjszakás tagdíjat fizetsz? hogyan? 0-24re? akkor jó lenne ha te se osztanád be mások munkaidejét :D kocsicserét boncolgassuk már még... mennyi egy németből hozott Es merci? számolok vastagon! 5 milla! vagyük azt, hogy 3 év múlva nulla lesz az értéke (ez ugye viccnek is rossz mert tartja az értékét) 3év=3x365nap=1095nap 5.000.000(kocsi ára)/1095nap=kb 4566 tehát napi 4566 forintot kell fértenned a kocsira, ha nem számolod, hogy a régit eladod.. számoljunk most úgy, hogy 2milláért (persze jóval többet ér) adod el az 5-6 éves kocsid... tehát 5.000.000-2.000.000=3.000.000/1095=kb 2740 valóban hatalmas kiadás azért, hogy szállodázhasson valaki... mindjárt gyűjtést rendezek neked is... és elmorzsolok egy könnycseppet az arcomon... és a többi kiadással se gyere, mert azt a taxisok nagy része mind fizeti... mennyi is az MB elitnél a havi díj? mintha 46ot olvastam volna egy régebbi taxisokvilágában (bár azóta már 2008)van... 1 kivétellel bármelyik céges többet fizet abból is, a sok lófaszjóska 600-700forintos fuvarért... tovább is van, mondjam még? :D
kibic 2008.01.27. 09:05:27 / # 36398
avatar
Én meg hallotam olyan cégről ahol ez egyáltalán nem téma. Nem hogy fikázzák a nappalosokat, hanem kérik hogy segitsenek be az északásoknak és forditva.Mondjuk nem is utálják ennyire egyszerű módon egymást.Lehet hogy ott kicsit jobb a marketing?Vagy az utasok tapasztalata?
madár 2008.01.27. 08:37:53 / # 36397
avatar
Na nézd! Ezt is az egyik éhes nappalos kóstolta meg az éjjel a Fővám-téren... Közben meg mondta-mondta a magáét...

madár 2008.01.27. 08:23:56 / # 36396
avatar
Szerintem, - hogy a témánál maradjunk - a bejelentkezéstől kezdve 10 óránál többet nem szabadna megengedni senkinek, hogy dolgozzon (ugyanis van még ezen kívül más dolga is a taxistának: mosás, súrolás, szagtalanítás, műszaki átvizsgálás, önrevízió). Kellene egy tisztességes munkarend, vagy nappalos, vagy éjszakás, vagy átfedős valaki - megszakítással (kijelentkezés megszakításkor). Nem jó kevergetni, a műszakot, a nappalos éjjel csak megy, mint a vakegér, nem is lát igazából. Ráadásul olyan éhes szegény a hétvégén, hogy ha nem kap elég címet, képes megrágni a holdat... Közben pedig be nem áll a szája. Számtalanszor elnézem őket éjszaka, borzalom a napszítta idegbeteg barna arcuk. ...és csak verik, verik a gombot (néha még ordítoznak is magukban), mint a 8 éves Pistike a répát, de csak meleg levegő jön belőle, meg kávéskanálnyi púder. Ha én nappalos lennék, annyit dolgoznék éjszaka, mint most, hogy éjszakás vagyok - nappal. Ezt tudom ajánlani a tisztelt nappalosoknak: ne rondítsanak a másik tányérjába - azt hiszem, az úgy korrekt, szagtalan és méltányos.

Szerényke 2008.01.26. 10:01:54 / # 36395
avatar
Azért ha egyszer valamely nagy szálloda környékén járssz kérdezd meg az ott álló taxisokat mennyi lizinget meg cascot fizetnek hol laknak kinek van otthon a törzskönyve Meg fogsz lepödni Hány orát dolgoznak Lehet 1.5-2 ezerrel többet kérnek a reptérre de amikor azt mondják a 5 éves kocsit cserélni kell egy 2 évesre amire be kell vállalni plusz 4-5 milkát meg cascot mert hiteles és még az elözö kocsibol van még 1-1.5 millio ft lizing

Oldalszám: 4