Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2012.04.12. 17:55:34 / # 326794
Nem. Megint csak beszélsz össze vissza. A 0.- 0.- 0.- ás tarifáról már beszéltünk. A Bősz rég használt taxiórát, nem tudta, hogy lehet üres hely ahol semmi nincs. Tehát, az természetesen nincs. A transzferek meg elméletileg egyértelműen tiltva lesznek... azt mondta valaki, hogy az ártörvényben is benne van a rögzített hatósági ár leírásánál.
hiénakutya 2012.04.12. 17:29:14 / # 326793
Igen, fölhívtam rá a figyelmet, egyebet nem tehetek. Mintha a holdat ugatnám.
admissarius 2012.04.12. 17:25:51 / # 326749
avatar
az baj márhogy ez nincs leszabályozva! remek kibúvó a cégeknek. már az is gond ha a reptéri transzferek megmaradnak hát még ha kitalálnak újabbakat
hiénakutya 2012.04.12. 17:14:56 / # 326748
Nincs. Szerepel benne viszont 6, kombi és egyterű esetében 5 darab technikai tarifa, "nem alkalmazható" kitétellel. Szakmailag.
admissarius 2012.04.12. 16:26:26 / # 326743
avatar
Urak! Ebben a fixtarifa tervezetben van valami olyan utalás, tiltás ami a transzfer árakat megszünteti? Vagy alapból a fix kizárja? Mert nagyon nem lenne jó ha azt használnák kiskapunak a társaságok! De ne adjak itt ötleteket...

tomajer 2012.04.12. 15:03:32 / # 326792
Ötlet még csak lenne. Lehetőség nincs. Ha két igen távol lévő akaratot, érdeket kell közös pont felé hajlítani, akkor az a közös pont valahol a középút felé lesz. Hogy milyen távol a középtől az az erőviszonyoktól függ. Ebben nem állunk túl jól.... és most napról napra gyengítetek bennünket.... sajnos:-(
Rocktaxi 2012.04.12. 14:41:03 / # 326791
Meg ahogy Demjén "Rózsi" is megénekelte valamikor: "Nincs középút nézzél szét, felszedték az út közepét" :-)
Rocktaxi 2012.04.12. 14:35:56 / # 326790
Az, az volt! A legelső pillanattól hánytam az egésztől. Ami most van, attól is hányok, de ez van egyenlőre. Próbáltam valahogy magam miatt elfogadni, de nem ment. Léptem tovább. Ennyi. A TGFSz ötlet hiánya valami más. Szerintem.
tomajer 2012.04.12. 14:26:05 / # 326789
Lajosom. Én nem akarlak téged bántani... de a 150.- mire volt jó??? Azt mondod kényszerpálya volt... nna ez is az! :-(
tomajer 2012.04.12. 14:25:05 / # 326788
Még valami hasonló kisülhet belőle....
málna 2012.04.12. 13:50:49 / # 326787
avatar
Írtam volna 300-at...vagy 159-et?:)) Erről meg azt mondták feljebb, hogy a jelenlegi nappali maximáltat nem haladja meg. :)
Rocktaxi 2012.04.12. 13:44:48 / # 326786
Azt a 240-et, amiről B.P. leírja, hogy nem jó semmire?
Rocktaxi 2012.04.12. 13:42:56 / # 326785
Ha már saját nincs. :-(
málna 2012.04.12. 13:36:15 / # 326784
avatar
Még valami... "BKK kalkulációi szerint a BKV és az alvállalkozók költsége közel azonos, de nem azonos színvonalú járművekkel. A fontos különbség, hogy a BKV-nak a jelenlegi anyagi helyzete miatt nincs lehetősége járművet vásárolni, szabad járműve pedig nem csak összevethető alacsonypadlós kivitelben, de még idős, magaspadlós járművek körében sincs. A nyertes vállalkozó kilométerdíja a jövőben az üzemanyagártól is függ." Nekik lehetséges...
málna 2012.04.12. 13:12:51 / # 326783
avatar
Úgy van. Akkor leszek én is nyugodt, ha azt olvashatom, " a Főváros vezetése arról határozott a májusi Közgyűlésén, hogy Június elsejével bevezeti a hatóságilag rögzített árat, 240 Ft/Km - en.Minden év január első Közgyűlése alkalmával az érdekvédelmek a taxizásra vonatkozó gazdasági beszámolói alapján a Főváros köteles lesz a mindenkori költségek figyelembe vétele mellett szabályozni a tarifa mértékét. Ezentúl egy komplex rendeletben szabályozza a fuvarszervező irodák működési rendjét és feltételeit (szarok a vállalkozás szabadságának megsértésére, hisz ezt teszi mindegyik velünk szemben..ezt csak én tettem hozzá), szintén Június elsejei hatállyal. A piacon jelen lévő vállalkozások vállalják, hogy 3 év átfutási idő alatt (2015. Június 1.-ig) a szolgáltatási minimum követelményeknek eleget tesznek. A GVH véleményezését nem tudjuk figyelembe venni mindaddig, amíg az állami szerepvállalások más piaci szegmenseknél véleményezés nélkül maradnak , lásd dohányáruk forgalmazásának államosítása és annak a piacra gyakorolt körülményeinek csökkentése." Szóval..amíg ezt nem látom feketén- fehéren (márpedig eddig sehol nem láttam leírva), addig nem hinném, hogy bármilyen alku tárgyát kéne képeznünk. Ez csak a magánvéleményem. :)
tomajer 2012.04.12. 12:50:33 / # 326747
Nincsenek oldalak. Egy valós érdeke van a taxisnak. A FIX TARIFA !

hiénakutya 2012.04.12. 12:47:24 / # 326746
Drága főszerkesztő úr! Ma hajnalban 3 órakor az elnök úr ismertette a TGFSZ koncepcióját a T4 beszélgető csatornáján. (Rettenetesen szeret előadást tartani.) Két pontban való eltéréssel, szóról-szóra felolvasta Bősz Péter anyagát. Ennek megfelelően meg kell állapítsam azt a sajnálatos tényt, hogy a rám való hivatkozásod alaptalan és valótlan. A TGFSZ-hez semmi közöm, tevékenységüktől pedig elhatárolódom.
baupexim1 2012.04.12. 12:44:11 / # 326782
avatar
eh, írtam, Bao topik:) én maradok pártatlan megint, tudod, amit mondtam a momnál:)
tomajer 2012.04.12. 12:37:02 / # 326723
Hibás hozzáállás. Meg kell próbálni középre tendálni... és a többség érdekét belőni, mint védendőt.

tomajer 2012.04.12. 12:35:17 / # 326729
Mi a kérdés? Köztudott, hogy a TGFSZ programjának megalkotásából te is nagyban kivetted a részed. Hidd el, te is legalább annyi taxis szemét szúrod, mint Bősz Péter:-) Te azt mondod, hogy ne hagyják, hogy a City rángassa őket... a másik oldal meg azt, hogy ne hagyják, hogy egy keletis hiéna rángassa őket. Tehát rendben vagyunk. A független érdekvédő, mindenhonnan összeszedi a használható embereket, és infókat.... oszt megpróbálja integrálni őket egy egységes rendszerbe.

Oldalszám: 321