Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Apuka 2013.02.10. 17:41:30 / # 327652
Az előzőhöz még annyit: Igen, sült galamb effektus. Tudomásul kell(ene) már venni, hogy senki, az égadta világon senki sem fogja tudni megoldani a problémát nélkületek! Egy szervezet , beszéljünk itt akár a TGFSZ-ről, nem attól erős, hogy milyen tökös vezetői vannak.Kellenek azok is de tagság nélkül... Tagság nélkül semmi sincs. Az erőt nem a vezetőség adja! Az erő ti magatok vagytok! A vezetőség csak segít ennek az erőnek az irányításában! És képviseli, közvetíti az akaratot. De hogy van ez?? Nem tudja kitermelni a havi tagdíjat, de ennek ellenére csúszva-mászva megy az irodába, hogy befizethesse? És milyen hálás azért a kegyért, mert ez megengedik? Ugyanakkor kézzel lábbal tiltakozik az ellen, hogy belépjen, tagja legyen egy szervezetnek? Képtelen arra, hogy saját magáért kiálljon! és ameddig erre nem jön rá a társadalom, addig bármilyen szervezetnek kutya nehéz dolga van bármit is, bárhol elérni! Ne menjünk olyan messzire az időben (bár az elmúlt bő 2 év alatt lehetne példákat felsorolni), nézzük meg a repteres Főtaxisokat. Megtudta volna oldani a problémájukat bármely szervezet vezetősége? Túrót! Ahhoz az kell, amit most ők csinálnak: Összefogás!!! Ne ez hiányzik a mostani társadalomból!
tele5ös 2013.02.10. 16:31:56 / # 327651
Igazad van ! Nekünk kellene meglépni ! Közölni a FUVARSZERVEZŐVEL hogy ennyiért nem dolgozunk ! Nem fizetünk ennyi tagdíjat. De hát........... Csak ülünk és várjuk a sülgalambot.
Apuka 2013.02.10. 15:16:18 / # 327650
Szia Amsel! Az egyeztetésen ezt éreztük.Nem zárkóznak el a javaslatainktól. De egyetlen lényeges dolgot kiemeltek: legyen egy közös álláspont. A csatát nem a minisztériummal kell megvívni ( na jó, ez így nem egészen igaz - tanfolyami és vizsgakötelezettséget- velük meg megvívni), hanem egymás között, az érdekképviseleteknek. A hírlevélben tételesen fel van sorolva mely szervezetek és ezen szervezetek képviseletében kik voltak jelen. A többit rakd össze. Felmerült mások által több kérdés: Tarifa, létszámszabályozás, fóliázás stb Uraim! Ezek zömében az önkormányzatok hatáskörébe tartozó dolgok, amivel a minisztérium nem foglalkozik. Nézzük a létszámkorlátozás kérdését. Ezt anno az alkotmánybíróság megvétózta. Nem azt mondta ki, hogy nem lehet szabályozni, csak azt, hogy valamihez kötni kell. Ez megint csak önkormányzati kérdés. Ma, Magyarországon ez működik. Több írást is találtok erről a hallo-n ha visszalapozzátok. Ahol működik, ott úgy oldották meg, hogy a taxiállomás használati engedélyt (droszt engedély) nem annak hívják. Hanem: Közterület-használati engedélynek. Egyszerűsítve ennek a magyarázata valahogy így néz ki: az adott város önkormányzata megnézi, hány taxiállomást és ezen belül hány férőhelyet tud kiszakítani erre a célra a saját területéből, illetve, hogy az adott városban tevékenykedő taxisok képviselői részéről mennyire legyen igény. Ez alapján kiadnak arra az évre annyi közterület használati engedélyt és pont. Viszont csak és kizárólag 1 taxi = 1 közterület-használati engedély alapon működik. Ahol több a taxi, mint a kiadható közterület-használati engedély, ott addig taxis nem kap lehetőséget dolgozni ameddig a létszám a kívánt szint alá nem csökken. Ennyire egyszerű. Hogy Pesten ez nem valósítható meg? Dehogynem! Csak a taxisoknak akarni kellene. Na de kedves barátaim! Hol akarnak valamit a taxisok egységesen, vagy esetleg túlnyomó többségében? Ahhoz hogy ez elérhető legyen szeretett fővárosunkban ahhoz minimum egy hatalmas tagsággal (a többséget képviselve) bíró szervezetnek kellene beadvánnyal fordulni a hivatalhoz. Jelen pillanatban nincs ilyen szervezet Budapesten. Illetve szervezet lenne, csak taxis nincs hozzá. Ugyanakkor felmerül a kérdés, hogy a létszámszabályozás megvalósulása esetén mindenkinek tetszene-e az akár 10 szeresére emelt drosztdíj (közterület-használati engedély)? Mert bizony ott ahol ezeket ily módon bevezették, ott nagyjából ez volt az arány! Nézzetek utána pl Szekszárd- évi 130.000 ft – előtte 13.000 ft volt, vagy Mosonmagyaróvár ahol évi 20.000 ft-ról 135.000 Ft-ra emelkedett. Ahogy tomajer leírta pár hozzászólással előttem, mindent el lehet érni, csak tömeg kell hozzá. Nem kell a spanyolviaszt feltalálnunk. Azt már megtörtént előttünk. Tudjuk mit és hogyan kellene és ennek a megvalósítása a kezünkben van. Mi taxisok megtudnánk oldani a létszám és tarifa kérdést. De mi taxisok képtelenek vagyunk gondolkozni. Képtelenek vagyunk összefogni, összetartani. De a másik oldal, és ez a fuvarszervezői oldal ( bár ellenfelei egymásnak) képes az összefogásra. És ezért az ő érdekérvényesítési képességük erősebb(nek tünik). Mindenki panaszkodik a hitvány tarifákra, a megnyomorító szabályozásokra, a lehúzásokra, de mégis szó nélkül hagyja, hogy ezt tegyék vele. Szó nélkül megy és fizeti havonta a tagdíjat még akkor is, ha az nem jött össze a hónap végére. Mi több, könyörög, hogy fizethessen. Akkor miről beszélünk?
tomajer 2013.02.10. 14:16:27 / # 327649
Háát pedig ehhez nincs mit hozzáfűzni. Ennyi a részlet. Per pill. azt állítják, hogy az fog történni, amit az érdekképviseletek akarnak...... Mit tudnék ezen részletezni? Jön az érdekképviseleti egyeztetés, és kiderül tudnak e az érdekképviseletek egyet akarni.
Amsel 2013.02.10. 12:46:16 / # 327648
avatar
Tamás ! Valamelyik topicban, kérted,hogy világosabban fogalmazzon a vitapartner, mert nem lehet tudni,hogy mit akar közölni.Nos ugyanilyen kéréssel fordulok hozzád. Kössz!
tomajer 2013.02.10. 10:05:30 / # 327647
Ezt én valahogy úgy fogalmaztam meg egy másik topicban, hogy: [b][i]" Pillanatnyilag az az álláspont, hogy a Minisztérium azt csinálja, amit az érdekképviseletek mondanak.... Oszt erre varrjunk gombot:-) "[/i][/b]
Amsel 2013.02.10. 04:43:36 / # 327646
avatar
A TGFSZ közleményében többekközött ez áll : "Igazából az ő részükről inkább támogatást éreztünk,mint ellenállást" Engem érdekel, hogy konkrétan miben áll a támogatásuk? Valaki világositson fel ! Kössz !
tomajer 2013.02.09. 21:12:22 / # 327645
Ennél? De háát vazze benne van, hogy jönnek a következő fordulók. Ami történt, itt van.
anyad 2013.02.09. 19:19:42 / # 327644
avatar
Köszönjük a tájékoztatást.Ha lehet egy kicsit részletesebben.
tomajer 2013.02.09. 15:35:17 / # 327643

tomajer 2013.01.11. 07:31:55 / # 327642

anyad 2012.12.17. 14:14:39 / # 327641
avatar
Azt hiszem mi Taxisok is sokat tanulhatunk belőle. Egy pár száz srác megmutatta nekünk is a helyes irányt.
tomajer 2012.12.17. 08:20:03 / # 327640
törölt felh. 2012.12.17. 08:06:00 / # 327639
avatar
Maximális tiszteletem a héten szavát hallató ifjúságnak! Mint látható, eredménye is van a megmozdulásoknak. A Kedves Vezető már úgy viselkedik, mintha nem is me ghátrálásról lenne szó, hanem mindig is így tervezték volna! (Eszembe jut a vicc az Agresszív Kismalacról aki elesik a bringával... "Kuss, mindig így szállok le!"). Kuss! A FIDESZ így hoz egész országot érintő döntéseket, és így kommunikálja azokat! PONT Igen! Így tervezték már eredetileg is! Balog Zoltán mai nyilatkozatában már arról beszél, hogy 2011-óta ezt a változtatást tervezik. A 10.000-es kiszivárgott keretszámokat meg csak a bomlasztó elemek kezdték el terjeszteni valószínűleg! Legyen ez példa a sok százezer jogaiban, érdekeiben, önbecsülésében sértett magyarnak, akik eddig lehajtott fejjel tűrték, hogy azt tegyen velük a kormány, amit épp úri kedve, vagy önös érdeke diktál! Tessék felállni, felemelni a fejünket, és megmutatni, ha valamivel nem értünk egyet! Aztán, ha ez nem vezett eredményre, akkor felállni újra, és újra, és újra és akár tele torokból üvölteni, hogy ez nem mehet így tovább! Tanuljatok gyerekeitektől! Érettebbnek bizonyultak ezen a héten, mint mi sok millióan! Szóval biztos sokan észrevettétek, hogy ez a szöveg ismerös. Igen,a facebookon terjed, nem én írtam én csak idemásoltam, hogy az állandóan csak nyafogó magukért semmit tenni nem tudókollegák is tudjanak belöle kedvet meríteni.Érdemes tenni magunk ért.

tomajer 2012.11.11. 18:41:33 / # 327638
[b]Tiltakoznak a vidéki taxisok! Felhívás! Vidéki kollégáink azt kérik, hogy mindannyian vegyük ki a részünket a tiltakozásból. Az elképzelés reális. Mindenki töltse le a tiltakozó levelüket innen, vagy fogalmazzon egy másikat és küldje el, a saját parlamenti képviselőjének. Alább, két mintalevelet közzéteszünk, letölthető, szerkeszthető, nyomtatható formában.[/b]

nagyonkedves 2012.11.10. 01:18:59 / # 327637
avatar
Köszönhetően a tarifák miatt. :)
Rita 2012.11.09. 17:33:47 / # 327635
Az jó... Én pl ma délelőtt fél 10-kor kaptam véleményezésre, de határidőt nem láttam benne. (Értem ezalatt, hogy hány óráig lehet visszaböfögni rá) Egyébként ugyanazokat a szarvashibákat szúrtam ki benne, mint a kutya. Meg még 1-2 nyalánkság, de ezekszerint már tárgytalan.

tomajer 2012.11.09. 17:27:43 / # 327636
Mivel ez a végleges verzió, így változtatni már nem lehet... elment.
hiénakutya 2012.11.09. 17:15:36 / # 327634
Én nem tudom, két dolgot mindenképp javítsatok ki benne: - "21-ik század" - ezt még a Chrome is aláhúzza, szánalmas; - "Véleményünk szerint e rendelet célja nem az európai módon történő szabályozás, hanem egy lobbi tevékenység megerősítése illetve a taxis szakma tudatos tönkretétele." - ennek meg semmi értelme. Mi az, hogy "egy lobbi tevékenység megerősítése" a rendelet célja? Ez egy akkora baromság, hogy nagyon! Talán így több értelme lenne: Véleményünk szerint e rendelet célja nem az európai módon történő szabályozás, hanem érdekcsoportok kiszolgálása, mely már rövid távon is kisvállalkozások, egyéni vállalkozók ellehetetlenülését eredményezi.
csogu 2012.11.09. 17:04:39 / # 327633
Oldalszám: 321